Olin viime kesänä kalajoella viettämässä lomaa, siinä näin sellaisen risupartaisen tyypin pakun vieressä ja kyselin onko paikkakuntalaisia. sanoi olevansa, siinä kyselin missä kannattaa käydä jne. tämä tyyppi sitten näytti sellaisen dronella kuvatun videon jostain rekoista, sanoi itse kuvanneensa sen. seuraavaksi kysyi lähenkö paneen. sanoin etten ole homo ja vaimo tuskin ymmärtäisi, siihen tämä tyyppi vain ettei hänkään ole homo ja on vaimo myös. Naurattaa kyllä vieläkin se tilanne.
oudoin iskuyritys, tapahtui kalajoella.
Anonyymi-ap
1
270
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jonku pakun vieressä istui joku risupartainen mies ja näytti suttuista videota jostain rekka jutusta? ja ehdotti sinulle seksuaalista kanssa käymistä ok johtopäätös:Kyseinen mies halusi tutustua sinuun ja kertoi kuvanneensa videon rekoista ja sinua alkoi ns asia miellyttämään asian ratkaistu koska minä sen ratkaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161