Olin viime kesänä kalajoella viettämässä lomaa, siinä näin sellaisen risupartaisen tyypin pakun vieressä ja kyselin onko paikkakuntalaisia. sanoi olevansa, siinä kyselin missä kannattaa käydä jne. tämä tyyppi sitten näytti sellaisen dronella kuvatun videon jostain rekoista, sanoi itse kuvanneensa sen. seuraavaksi kysyi lähenkö paneen. sanoin etten ole homo ja vaimo tuskin ymmärtäisi, siihen tämä tyyppi vain ettei hänkään ole homo ja on vaimo myös. Naurattaa kyllä vieläkin se tilanne.
oudoin iskuyritys, tapahtui kalajoella.
Anonyymi-ap
1
241
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jonku pakun vieressä istui joku risupartainen mies ja näytti suttuista videota jostain rekka jutusta? ja ehdotti sinulle seksuaalista kanssa käymistä ok johtopäätös:Kyseinen mies halusi tutustua sinuun ja kertoi kuvanneensa videon rekoista ja sinua alkoi ns asia miellyttämään asian ratkaistu koska minä sen ratkaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853