oudoin iskuyritys, tapahtui kalajoella.

Anonyymi-ap

Olin viime kesänä kalajoella viettämässä lomaa, siinä näin sellaisen risupartaisen tyypin pakun vieressä ja kyselin onko paikkakuntalaisia. sanoi olevansa, siinä kyselin missä kannattaa käydä jne. tämä tyyppi sitten näytti sellaisen dronella kuvatun videon jostain rekoista, sanoi itse kuvanneensa sen. seuraavaksi kysyi lähenkö paneen. sanoin etten ole homo ja vaimo tuskin ymmärtäisi, siihen tämä tyyppi vain ettei hänkään ole homo ja on vaimo myös. Naurattaa kyllä vieläkin se tilanne.

1

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis jonku pakun vieressä istui joku risupartainen mies ja näytti suttuista videota jostain rekka jutusta? ja ehdotti sinulle seksuaalista kanssa käymistä ok johtopäätös:Kyseinen mies halusi tutustua sinuun ja kertoi kuvanneensa videon rekoista ja sinua alkoi ns asia miellyttämään asian ratkaistu koska minä sen ratkaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe