Olin viime kesänä kalajoella viettämässä lomaa, siinä näin sellaisen risupartaisen tyypin pakun vieressä ja kyselin onko paikkakuntalaisia. sanoi olevansa, siinä kyselin missä kannattaa käydä jne. tämä tyyppi sitten näytti sellaisen dronella kuvatun videon jostain rekoista, sanoi itse kuvanneensa sen. seuraavaksi kysyi lähenkö paneen. sanoin etten ole homo ja vaimo tuskin ymmärtäisi, siihen tämä tyyppi vain ettei hänkään ole homo ja on vaimo myös. Naurattaa kyllä vieläkin se tilanne.
oudoin iskuyritys, tapahtui kalajoella.
Anonyymi-ap
1
337
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jonku pakun vieressä istui joku risupartainen mies ja näytti suttuista videota jostain rekka jutusta? ja ehdotti sinulle seksuaalista kanssa käymistä ok johtopäätös:Kyseinen mies halusi tutustua sinuun ja kertoi kuvanneensa videon rekoista ja sinua alkoi ns asia miellyttämään asian ratkaistu koska minä sen ratkaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11556Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 116810
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7704
- 60683