Olin viime kesänä kalajoella viettämässä lomaa, siinä näin sellaisen risupartaisen tyypin pakun vieressä ja kyselin onko paikkakuntalaisia. sanoi olevansa, siinä kyselin missä kannattaa käydä jne. tämä tyyppi sitten näytti sellaisen dronella kuvatun videon jostain rekoista, sanoi itse kuvanneensa sen. seuraavaksi kysyi lähenkö paneen. sanoin etten ole homo ja vaimo tuskin ymmärtäisi, siihen tämä tyyppi vain ettei hänkään ole homo ja on vaimo myös. Naurattaa kyllä vieläkin se tilanne.
oudoin iskuyritys, tapahtui kalajoella.
Anonyymi-ap
1
255
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jonku pakun vieressä istui joku risupartainen mies ja näytti suttuista videota jostain rekka jutusta? ja ehdotti sinulle seksuaalista kanssa käymistä ok johtopäätös:Kyseinen mies halusi tutustua sinuun ja kertoi kuvanneensa videon rekoista ja sinua alkoi ns asia miellyttämään asian ratkaistu koska minä sen ratkaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433643- 362304
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321905- 171649
- 181648
- 231578
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841368- 191336
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891252