Olen ollut koko ikäni Jedin ritari

Anonyymi-ap

Elämä on ollut kovaa, mutta antoisaa taistelussa pahuutta vastaan. Onneksi mulla on laser miekka, jolla lyön kaikki kilon nippuihin. Naisia ymmärrettävästi Jedin ritarilla riittää ja niitä on todella.
Olen tulossa Lieksaan, koska siellä asuu yksi pimeyden ruhtinas Ozzy Ozbourne. Siitä tulee kova kamppailu elämästä ja kuolemasta. Toivottavasti laser miekkani pelastaa mut. Kukaan ei ole pannut Ozzy Ozbournea paljaalla, eikä minua.

13

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en ole ruskean reiän ritari. olen jedin ritari. siinä laser miekan mentävä ero.

• Anonyymi

Nyt psykiatrille ja nopeasti🏃

• Anonyymi

Jedin ritari viskoutuu avaruivessa laser miekka ahnuksessa 🚀

• Anonyymi

minä kävin hoidossa ja psykiatritkin puhuivat minulle, tämän tapaamisen jälkeen minusta tuli Jedin ritari.

• Anonyymi

Minäkään en tiennyt että olen Elvis mutta onneksi psykiatri sanoi sen minulle. Nyt rämpytän kitaraa ja viskoudun ou mama laittaa vellii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkään en tiennyt että olen Elvis mutta onneksi psykiatri sanoi sen minulle. Nyt rämpytän kitaraa ja viskoudun ou mama laittaa vellii.

me älykkäät tiedämme että kannattaa uskoo psykiatreihin aina. aina. musta ei olisi koskaan tullut Jedin ritaria ilman psykiatria. kiitti hänelle. upea tyyppi.

• Anonyymi

Ai, täältäkin löytyy totuuspuolueen kannattajia. Toisaalta ei yllätä.

• Anonyymi

Totta se on että Lieksassa on Jediritari!
      Hänet tunnistaa helposti katukuvasta sillä hänellä on kuulokkeet päässä, reppu selässä ja jetimiekka tarakalla....tosin sellainen puinen keppi.
      Aiemmin tuo Jedi hampparoi Citymarketissa, jopa ostoskärryjä työnnellen saastaisilla kourillaan kunnes sai sieltä häädön. Nykyään pitään Jeditemppeliään ABC asemalla.

• Anonyymi

Pete on ihan normaali koskelainen.

• Anonyymi

Olkoon voima kanssasi. 🤣

• Anonyymi

minäkin juon viinaa jatkuvasti ja kaksin käsin

• Anonyymi

Minä olen Otto-Ville Kuusinen, kommunistisen suomen diktaattori ja määrään että lieksa on uusi suomen pääkaupunki ja sinne on rakennettava kreml hallintoni pääpaikaksi. Perjantai on vodkapäivä, pakollinen kaikissa kouluissa. Suolakurkkutuotanto on käynnistettävä välittömästi. Onko kysyttävää? Toimikaa!
      Raz tva, raz tva...!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3487
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      129
      1869
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      300
      1619
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      77
      1462
    5. 77
      1446
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1156
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1021
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      997
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      67
      990
    Aihe