Elämä on ollut kovaa, mutta antoisaa taistelussa pahuutta vastaan. Onneksi mulla on laser miekka, jolla lyön kaikki kilon nippuihin. Naisia ymmärrettävästi Jedin ritarilla riittää ja niitä on todella.
Olen tulossa Lieksaan, koska siellä asuu yksi pimeyden ruhtinas Ozzy Ozbourne. Siitä tulee kova kamppailu elämästä ja kuolemasta. Toivottavasti laser miekkani pelastaa mut. Kukaan ei ole pannut Ozzy Ozbournea paljaalla, eikä minua.
Olen ollut koko ikäni Jedin ritari
13
86
Vastaukset
- Anonyymi
en ole ruskean reiän ritari. olen jedin ritari. siinä laser miekan mentävä ero.
- Anonyymi
Nyt psykiatrille ja nopeasti🏃
- Anonyymi
Jedin ritari viskoutuu avaruivessa laser miekka ahnuksessa 🚀
- Anonyymi
minä kävin hoidossa ja psykiatritkin puhuivat minulle, tämän tapaamisen jälkeen minusta tuli Jedin ritari.
- Anonyymi
Minäkään en tiennyt että olen Elvis mutta onneksi psykiatri sanoi sen minulle. Nyt rämpytän kitaraa ja viskoudun ou mama laittaa vellii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en tiennyt että olen Elvis mutta onneksi psykiatri sanoi sen minulle. Nyt rämpytän kitaraa ja viskoudun ou mama laittaa vellii.
me älykkäät tiedämme että kannattaa uskoo psykiatreihin aina. aina. musta ei olisi koskaan tullut Jedin ritaria ilman psykiatria. kiitti hänelle. upea tyyppi.
- Anonyymi
Ai, täältäkin löytyy totuuspuolueen kannattajia. Toisaalta ei yllätä.
- Anonyymi
Totta se on että Lieksassa on Jediritari!
Hänet tunnistaa helposti katukuvasta sillä hänellä on kuulokkeet päässä, reppu selässä ja jetimiekka tarakalla....tosin sellainen puinen keppi.
Aiemmin tuo Jedi hampparoi Citymarketissa, jopa ostoskärryjä työnnellen saastaisilla kourillaan kunnes sai sieltä häädön. Nykyään pitään Jeditemppeliään ABC asemalla. - Anonyymi
Pete on ihan normaali koskelainen.
- Anonyymi
Olkoon voima kanssasi. 🤣
- Anonyymi
minäkin juon viinaa jatkuvasti ja kaksin käsin
- Anonyymi
Minä olen Otto-Ville Kuusinen, kommunistisen suomen diktaattori ja määrään että lieksa on uusi suomen pääkaupunki ja sinne on rakennettava kreml hallintoni pääpaikaksi. Perjantai on vodkapäivä, pakollinen kaikissa kouluissa. Suolakurkkutuotanto on käynnistettävä välittömästi. Onko kysyttävää? Toimikaa!
Raz tva, raz tva...!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990