Tämä miehelle

Anonyymi-ap

En jaksa tätä ikävää ja sitä, että haluaisin laittaa viestiä sinulle. En vain keksi mitään syytä viestiin, kun kuulumisiakaan ei voi aina kysyä. Sen jälkeen, kun annoin itselleni pitkästä aikaa luvan laittaa joulutoivotukset, olet ollut joka päivä mielessä. Ei olisi pitänyt.. tai, mitä sen väliä. Rakastan joka tapauksessa teen sitten niin tai näin. Tahtoisin viestin sinulta, mutta mitäpä asiaa sinullakaan minulle olisi. Nyt sitten vain unelmoidaan sylistäsi ja pienestä suukosta.. jos unelmat vielä joskus toteutuisi.

24

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juna meni tiedät kyllä miksi...

      • Anonyymi

        Ei mennyt, kun ei mitään ollutkaan.


      • Anonyymi

        Ei mitään junaa ollutkaan! 😂 Sä et näytä ymmärtävän miksi!
        P.s. toi ei ollut mun aloitus.
        Ihastuminen loppui pari viikkoa sitten kun tuli toinen kolli joka sviippas multa koivet alta pahemmin kuin sinä. Joten voit lopettaa sen kuvittelemisen että se olen minä joka sun perään itkee 😉...................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään junaa ollutkaan! 😂 Sä et näytä ymmärtävän miksi!
        P.s. toi ei ollut mun aloitus.
        Ihastuminen loppui pari viikkoa sitten kun tuli toinen kolli joka sviippas multa koivet alta pahemmin kuin sinä. Joten voit lopettaa sen kuvittelemisen että se olen minä joka sun perään itkee 😉...................

        Minä en ole sinä mutta jotenkin tuntuu että meidän elämässä tapahtuu paljon samoja asioita yhtäaikaa. Enkä ap vaan muumipeikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään junaa ollutkaan! 😂 Sä et näytä ymmärtävän miksi!
        P.s. toi ei ollut mun aloitus.
        Ihastuminen loppui pari viikkoa sitten kun tuli toinen kolli joka sviippas multa koivet alta pahemmin kuin sinä. Joten voit lopettaa sen kuvittelemisen että se olen minä joka sun perään itkee 😉...................

        Oletko mies huomannut, että palstateatterisi suosio on laskussa ja jopa jo hönöimmät sen myöntää pitkin hampain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies huomannut, että palstateatterisi suosio on laskussa ja jopa jo hönöimmät sen myöntää pitkin hampain?

        Yksi harhainen ja tungetteleva ajattelu aekä fiksaatio keinotekoisesta yläpuolelle pääsystä piisaa jopa psykoottisen ajatteluun saakka. Kuin joillain tai jollain olisi joku implisiittinen oikeus toiseen ihmiseen, täysin sekaisin jos on päästään niin näin voidaan kokea kuten kokkari tilastosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi harhainen ja tungetteleva ajattelu aekä fiksaatio keinotekoisesta yläpuolelle pääsystä piisaa jopa psykoottisen ajatteluun saakka. Kuin joillain tai jollain olisi joku implisiittinen oikeus toiseen ihmiseen, täysin sekaisin jos on päästään niin näin voidaan kokea kuten kokkari tilastosta

        Mutta siis hyi saaaaaaatanasaaa🤮


      • Anonyymi

        Et halunnut, tiedän. Nämä muut vastaukset eivät ole mnulta. Ap.


    • Anonyymi

      Olipa kaunis viesti!

      • Anonyymi

        Meri kuin elämä

        Otetaan kaikki vastaan mitä tulee

        Mut pysytään pinnalla

        PS. Gauguinkin oli pedari


    • Anonyymi

      Unelmointi on muiden juttuu jotkaa ottavat tuttuu hyvää juttuu

      Pitäytyminen kovaa juttuu äärimmäistä juttuu monia se sattuu nostan hattuu

    • Anonyymi

      Odotan viestiä

      • Anonyymi

        Laita sinä.


    • Anonyymi

      Tämänkö forumin kautta lähetät viestejä.Hukkaat omaa aikaasi.Tuskin ajatukset viestisi koskaan häntä tavoittaa. Vai onko vain joku unelma? Jos taas päätynyt suhde? Hän on jatkanut elämää. Miksi et soita?

      • Anonyymi

        Ei täällä mikään perille mene. Toteutumaton rakkaus, eikä suhdetta ole ollut. Ehkä hän ei toivo soittoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä mikään perille mene. Toteutumaton rakkaus, eikä suhdetta ole ollut. Ehkä hän ei toivo soittoani.

        I do

        Ido

        Ido
        I do


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I do

        Ido

        Ido
        I do

        You do not want


    • Anonyymi

      Aina voi kysyä kuulumisia

    • Anonyymi

      No kiitos paljon,- sehän on paras puolustus.

    • Anonyymi

      Asiaahan meille tulee joka päivä. Voihan sitä kertoa, että tykkään sinusta. Mistä sinä haaveilet? Oletko käynyt marjassa jne. Mitä ajattelet minusta? Voidaanko nähdä jossakin?

      • Anonyymi

        Ei ole sellaista asiaa, mitä voisi kysyä. Emme näe, kuule toisiamme missään. En tiedä hänen elämästään.
        Enkä halua häiritä. Miehelle, naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sellaista asiaa, mitä voisi kysyä. Emme näe, kuule toisiamme missään. En tiedä hänen elämästään.
        Enkä halua häiritä. Miehelle, naiselta

        Älä viitsi. Kuulumiset voi kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. Kuulumiset voi kysyä.

        Poistin numeron, etten häiritse. Välillä kadun sitä, mutta toivon, että hän ottaisi yhteyttä joskus. Ehkä on opittava elämään tiedottomassa tilassa siitä, että ei tiedä, mitä hänelle kuuluu. Kohta jo vuosi kulunut, kun viimeksi viestittelin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe