En jaksa tätä ikävää ja sitä, että haluaisin laittaa viestiä sinulle. En vain keksi mitään syytä viestiin, kun kuulumisiakaan ei voi aina kysyä. Sen jälkeen, kun annoin itselleni pitkästä aikaa luvan laittaa joulutoivotukset, olet ollut joka päivä mielessä. Ei olisi pitänyt.. tai, mitä sen väliä. Rakastan joka tapauksessa teen sitten niin tai näin. Tahtoisin viestin sinulta, mutta mitäpä asiaa sinullakaan minulle olisi. Nyt sitten vain unelmoidaan sylistäsi ja pienestä suukosta.. jos unelmat vielä joskus toteutuisi.
Tämä miehelle
24
852
Vastaukset
- Anonyymi
Juna meni tiedät kyllä miksi...
- Anonyymi
Ei mennyt, kun ei mitään ollutkaan.
- Anonyymi
Ei mitään junaa ollutkaan! 😂 Sä et näytä ymmärtävän miksi!
P.s. toi ei ollut mun aloitus.
Ihastuminen loppui pari viikkoa sitten kun tuli toinen kolli joka sviippas multa koivet alta pahemmin kuin sinä. Joten voit lopettaa sen kuvittelemisen että se olen minä joka sun perään itkee 😉................... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen loppui pari viikkoa sitten kun tuli toinen kolli joka sviippas multa koivet alta pahemmin kuin sinä. Joten voit lopettaa sen kuvittelemisen että se olen minä joka sun perään itkee 😉...................Minä en ole sinä mutta jotenkin tuntuu että meidän elämässä tapahtuu paljon samoja asioita yhtäaikaa. Enkä ap vaan muumipeikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen loppui pari viikkoa sitten kun tuli toinen kolli joka sviippas multa koivet alta pahemmin kuin sinä. Joten voit lopettaa sen kuvittelemisen että se olen minä joka sun perään itkee 😉...................Oletko mies huomannut, että palstateatterisi suosio on laskussa ja jopa jo hönöimmät sen myöntää pitkin hampain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies huomannut, että palstateatterisi suosio on laskussa ja jopa jo hönöimmät sen myöntää pitkin hampain?
Yksi harhainen ja tungetteleva ajattelu aekä fiksaatio keinotekoisesta yläpuolelle pääsystä piisaa jopa psykoottisen ajatteluun saakka. Kuin joillain tai jollain olisi joku implisiittinen oikeus toiseen ihmiseen, täysin sekaisin jos on päästään niin näin voidaan kokea kuten kokkari tilastosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi harhainen ja tungetteleva ajattelu aekä fiksaatio keinotekoisesta yläpuolelle pääsystä piisaa jopa psykoottisen ajatteluun saakka. Kuin joillain tai jollain olisi joku implisiittinen oikeus toiseen ihmiseen, täysin sekaisin jos on päästään niin näin voidaan kokea kuten kokkari tilastosta
Mutta siis hyi saaaaaaatanasaaa🤮
- Anonyymi
Et halunnut, tiedän. Nämä muut vastaukset eivät ole mnulta. Ap.
- Anonyymi
Olipa kaunis viesti!
- Anonyymi
Meri kuin elämä
Otetaan kaikki vastaan mitä tulee
Mut pysytään pinnalla
PS. Gauguinkin oli pedari
- Anonyymi
Unelmointi on muiden juttuu jotkaa ottavat tuttuu hyvää juttuu
Pitäytyminen kovaa juttuu äärimmäistä juttuu monia se sattuu nostan hattuu - Anonyymi
Odotan viestiä
- Anonyymi
Laita sinä.
- Anonyymi
Tämänkö forumin kautta lähetät viestejä.Hukkaat omaa aikaasi.Tuskin ajatukset viestisi koskaan häntä tavoittaa. Vai onko vain joku unelma? Jos taas päätynyt suhde? Hän on jatkanut elämää. Miksi et soita?
- Anonyymi
Ei täällä mikään perille mene. Toteutumaton rakkaus, eikä suhdetta ole ollut. Ehkä hän ei toivo soittoani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä mikään perille mene. Toteutumaton rakkaus, eikä suhdetta ole ollut. Ehkä hän ei toivo soittoani.
I do
Ido
Ido
I do - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I do
Ido
Ido
I doYou do not want
- Anonyymi
Aina voi kysyä kuulumisia
- Anonyymi
No kiitos paljon,- sehän on paras puolustus.
- Anonyymi
Asiaahan meille tulee joka päivä. Voihan sitä kertoa, että tykkään sinusta. Mistä sinä haaveilet? Oletko käynyt marjassa jne. Mitä ajattelet minusta? Voidaanko nähdä jossakin?
- Anonyymi
Ei ole sellaista asiaa, mitä voisi kysyä. Emme näe, kuule toisiamme missään. En tiedä hänen elämästään.
Enkä halua häiritä. Miehelle, naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellaista asiaa, mitä voisi kysyä. Emme näe, kuule toisiamme missään. En tiedä hänen elämästään.
Enkä halua häiritä. Miehelle, naiseltaÄlä viitsi. Kuulumiset voi kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi. Kuulumiset voi kysyä.
Poistin numeron, etten häiritse. Välillä kadun sitä, mutta toivon, että hän ottaisi yhteyttä joskus. Ehkä on opittava elämään tiedottomassa tilassa siitä, että ei tiedä, mitä hänelle kuuluu. Kohta jo vuosi kulunut, kun viimeksi viestittelin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019