Yritän hyväksyä etten enää kuule sinusta mitään. Olisit varmasti ottanut yhteyttä, jos olisit halunnut.
Sydän halkeaa kaipauksesta välillä, mutta se lienee normaalia, kun yhteys tärkeään ihmisen on kadonnut. Maksan nyt kalliisti.
Laitan talteen mielensopukoihin sen hetken, kun viimeksi nähdessä sain hetken olla kainalossasi ja tuntea lämpösi. Muistan kaikki ne pienet kosketukset ja hipaisut. Ja sen kun suutelit yllättäen.
Tuntuu että mies siitä on ikuisuus
Anonyymi-ap
6
55
Vastaukset
- Anonyymi
Et taida ymmärtää yskää vaan rautalangasta pitää vääntää
- Anonyymi
Muistan kyllä mutta se on kaikki mennyttä ja takaisin ei tuu.Pärjäile....
- Anonyymi
Hän voi ajatella samoin.
- Anonyymi
Ota yhteyttä siihen mieheen äläkä ole katkera tai muutakaan ja valehtelun lopetat niin kaikki alkaa menemään hyvin
- Anonyymi
Valehtelun? Olen kyllä ottanut yhteyttä mieheen. Pitää vain hyväksyä ettei hän halua kuulla minusta enää mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161