Telialta tuli email, että vastaajapalvely muuttuu maksulliseksi, hinta olisi jo loppuvuodesta 15 eur/kk. Päätin irtisanoa palvelun heti muistaessani. Ensin kysyin neuvoa chatbotilta, joka antoi vanhentuneita neuvoja.
Sen jälkeen odotin asiakaspalveluun. Asiakaspalvelija rupesi myymään turva pakettia ja kun en lämmennyt, koska sellainen jo on, rupesi kyselemään mistä turvapaketti hankittu.
Seuraava kysymys. Asiakaspalvelija neuvoi toisen linkin, jota ei ollut olemassakaan. Sen jälkeen alkoi kaupata kanavapakettia.
Aloin jo hiiltyä. Asiakaspalvelija väitti poistavansa vastaajapalveluni. Mitään todistetta en siitä saanut. Eli joudun soittamaan asiasta.
Sanoisin liittymän irti, mutta se on määräaikainen.
Chattia kummempaa asiakaspalvelua ei ole, viestejä ei enää voi lähettää.
EI ihme, että Telialla menee niin huonosti. Saisi kaatua koko firma.
Törkeää pakko myyntiä Telialla
4
1932
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen telialta soitettiin mutta nyt tulee vaan sähköpostia. Ensin tuli että olen tosi tärkeä asiakas eivät halua menettää minua hehhh. Seuraavana päivänä tuli sähköpostia kun on pakko hintoja korottaa. Kyllä on paska firma. Ensin kehutaan sitten on hyvä mieli nostaa hintoja röyhkeitä paskoja eivät enää uskalla soittaa kun saavat paskaa niskaansa. Mitä uudistuksia saan kun hinta nousee. No en mitään.
- Anonyymi
En ymmärrä tuota vastaajapalvelua.
Itse suljen aina yhteyden kun puhelu siirtyy vastaajaan.
Suljin jo lankapuhelinaikana puhelun kun vastaaja vastasi enkä jättänyt viestiä.
Käsittääkseni aika moni tekee niin.
Käytössä on tekstiviestit ja whatsapp jolla asian saa perille ilmaiseksi. Raivostuin kun viime kesänä tuli telialta sähköposti: "Tässä tilaamasi mtv katsomo+ aktivointiohje". en todellakaan ollut tilannut. Arvasin että se muuttuu maksulliseksi
ja siitä on vaikeaa päästä eroon. Telialle pitää aina soittaa. Aspan hyypiöt eivät
hallitse hommaansa ollenkaan. sain ISVA:n katsomo+ palvelusta, mutta sopimus näkyi
edelleen minunteliassa, ja kun kysyin asiasta, ne keksivät että se kuuluu teliaplay-
tilaukseen. Kyllä on kauhea tämä telia!- Anonyymi
minun telia on surkea. määräaikasen sopimuksen päättymispäivää ei näe.
sopimusta ei voi asettaa päättymään kuten Elisalla voi.
aina on soitettava ja siellä nämä uunot vaan tyrkyttävät lisää kanavapaketteja
ja muuta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen244412Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss154138Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2293789Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman273058SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot522771Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.132766Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1082718"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita412397Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling672371K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi
Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju1001940