Jos kirjoitat yksityisasioitasi tänne

Anonyymi-ap

Niin turha ihmetellä miks kaikki tietää sun asiat. Sen kun lukee vaan ja vetää johtopäätökset.

51

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, ja sit voi olla ihmisiä jotka kirjoittaa muiden asioita tänne eli eipä näihin kukaan mitään voi uskoa. Turhan päiväisiä tommoset kirjotukset.

      • Anonyymi

        Se on juurikin noin. Hölmöä uskoa palstajuttuihin. Se on juoruihin uskomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin noin. Hölmöä uskoa palstajuttuihin. Se on juoruihin uskomista.

        Ja moni uskoo silti. Ne vähemmän älykkäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin noin. Hölmöä uskoa palstajuttuihin. Se on juoruihin uskomista.

        Jos mieli ja terveys OK ! ymmärtää tänne ei kirjoita vain 5 henkilöä.Ymmärtää tänne kirjoitaa ihmisiä ympäri Suomea.Kenties ulkopaikkakuntalaisia muualta?Ymmärtää samanlaisia kohtaloita elämää kaipauksia eroja,rakastumisia,sukuja on Suomi täysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja moni uskoo silti. Ne vähemmän älykkäät.

        Jooniin tekee, jotkut harput sekoilee ukko.iehiin, ne ei pysty purkamaan mielenpäällä olevia asioita kellekkään, niin kirjoittavat joka helvetin elämänsä risauksen palstalle.


    • Anonyymi

      Mutta mistä tiedät kenen yksityisasioita ne on? Monilla voi olla samanlaisia asioita.

      • Anonyymi

        Olet asian ytimessä. Ei yleiseen tapaan kirjoittamisesta voi päätellä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet asian ytimessä. Ei yleiseen tapaan kirjoittamisesta voi päätellä mitään.

        Ei niin. Jotkut kuitenkin kirjoittavat tänne ihan nimellään omista töistään jne... mikäs siinä jos haluaa kaikkien tietävän ja kuiskivan asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Jotkut kuitenkin kirjoittavat tänne ihan nimellään omista töistään jne... mikäs siinä jos haluaa kaikkien tietävän ja kuiskivan asiasta.

        Ketään kiinnosta vttuakaan anoyymien työt tai rakkauselämä, suurinta osaa kiinnostaa vain omat jutut.

        Trollit erikseen jotka elävät omaa elämäänsä muiden elämien kautta mutta se nyt onkin heidän ongelmansa ja kuiskittavaa varmaan löytyykin siltä saralta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään kiinnosta vttuakaan anoyymien työt tai rakkauselämä, suurinta osaa kiinnostaa vain omat jutut.

        Trollit erikseen jotka elävät omaa elämäänsä muiden elämien kautta mutta se nyt onkin heidän ongelmansa ja kuiskittavaa varmaan löytyykin siltä saralta

        Sinä varmaan sitten yllättyisit jos saisit tietää, kuinka montaa kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmaan sitten yllättyisit jos saisit tietää, kuinka montaa kiinnostaa.

        Trolleja kiinnostaa ja siinähän kiinnostaa, ei ole minun ongelma


      • Anonyymi

        Kirjoitus tyylistä sen näkee, nämä harput kirjoittelee joka paikkaan. Fb, mielen ihmeet, kaks plus, hänen tavallaan ym.ym. nämä horot eivät älyä ja tajua kuinka helvetin tyhmiä kantturoita ovat. Ovat muka akateemisesti koulutettuja ja paskan marjat. Tekopyhiä lehmiä ja toisen perheellä tuleen istujia he ovat.


    • Anonyymi

      Nyt se osu👌🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Niin ja mistä sinä tiedät sen ihmisen yksityisasiat?

      • Anonyymi

        Juurikin tuo. Oletko seurannut sitä kenen omistamalta laitteelta kirjoitettu? Vai miten muuten päättelet asian? Sekään ei takaa, että jutut on kirjoittanut juurikin yhteyden omistaja tai että on kirjoittanut edes omasta elämästään. Aika moni sanonut täällä kirjoittavansa mitä päähän pälkähtää tänne.


    • Anonyymi

      Ei ne tiedä keneltä on tai pysty todistamaan mitään.

    • Anonyymi

      Oletpa typerä

    • Anonyymi

      Kannattaako siinä tapauksessa tuoda ilmi kaikki mahdolliset antisosiaaliset taipumukset itsestään jos noin on?

    • Anonyymi

      Sun kirjoitustyylin kyllä tunnistaa jo.

    • Anonyymi

      Olipa kurjaa ymmärtää millainen susilauma minun ympärilläni on pyörinyt. Nyt tämä lyyli häipyy. Onnen hetkiä teidän palstan kanssa sekopäät💐🍀

      • Anonyymi

        Nyt te voitte jauhaa niin paljo paskaa kun vaan voi huvittaa elämä on tuolla ulkona. En jää kaipaamaan. En kuulu tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt te voitte jauhaa niin paljo paskaa kun vaan voi huvittaa elämä on tuolla ulkona. En jää kaipaamaan. En kuulu tänne

        Eniten vituttaa että luulin muutaman ihmisen olevan ylempänä tällasta lastentarhaa metsänhenkiä lamppuja ja prinssejä! Aaaaaaaa😆 mut joo kattia kanssa..poies


      • Anonyymi

        Olemme yhtä mutta meitä on monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten vituttaa että luulin muutaman ihmisen olevan ylempänä tällasta lastentarhaa metsänhenkiä lamppuja ja prinssejä! Aaaaaaaa😆 mut joo kattia kanssa..poies

        Kiva jos lähdet pois, ettei kenenkään tarvitse luulla sun tarinoita minun kirjoittamiksi. Muistakin pysyä poissa!!!!!!!
        Heippa vaan ja hyvää loppuelämää🙏.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten vituttaa että luulin muutaman ihmisen olevan ylempänä tällasta lastentarhaa metsänhenkiä lamppuja ja prinssejä! Aaaaaaaa😆 mut joo kattia kanssa..poies

        Painuhan sitten jo vttuun määkimästä manioissasi. Laita vaikka mekko päälle ja huulipunaa ja käy lähikuppilassa pokaa joku epätoivoinen tenugubbe jolle kelpaa transiitti transu -R


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painuhan sitten jo vttuun määkimästä manioissasi. Laita vaikka mekko päälle ja huulipunaa ja käy lähikuppilassa pokaa joku epätoivoinen tenugubbe jolle kelpaa transiitti transu -R

        Taisit vastata omiin kommentointeihisi, ukko tai aika parka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painuhan sitten jo vttuun määkimästä manioissasi. Laita vaikka mekko päälle ja huulipunaa ja käy lähikuppilassa pokaa joku epätoivoinen tenugubbe jolle kelpaa transiitti transu -R

        Mitä se Redis vauhkoo? Ole ihan rauhassa vaikka Maija Poppanen siellä neljän seinän sisällä mut älä mun näkökenttään ilmesty


      • Anonyymi

        Sä olet mies, et mikään Lyyli, ikää n. 47v,kyl sut tiedetään! Esiinnyt usein naisena, laitetaanko vielä nimikin!


    • Anonyymi

      mihin ne vetävät niitä?

    • Anonyymi

      Mäkin kirjoitin tänne että olen pullantuoksuinen, pehmoinen ja herttainen. Tosiasiassa oon leiponut pullaa varmaan viime syksynä . Siinäpähän nyt joku sitä totena levittää. 😂

    • Anonyymi

      Narsku on se, joka kirjoittaa toisen puolesta kostaakseen jollekin, joka loukannut jollain tapaa narskua. Pyörittää pienen piirin päitä niin, että epäilykset kohdistuvat tietenkin narskun kohteeseen. Tälle pienelle piirille narsku on mielinkielin, avulias, ystävällinen, niin ettei kukaan usko, että hän on se narsku.
      Mitä uhrinsa voi sitten tehdä? Ei mitään, todisteita ei ole tarpeeksi, ja kun kukaan ei suostu puhumaan asiasta, narsku kehittelee uusia juonia alistaakseen ja tuhotakseen viimein kohteensa. Jos ei saa henkeä pois, ainakin tuhottua maineen ja romutettua muiden luottamuksen kohteen ja muiden piirin henkilöiden väliltä.
      Palsta on malliesimerkki yhden narskun puuhista. Ei tarvitse kuin levittää kohteesta muutama valhe, niin muut piiriläiset ovat ripirinnoin narskun pikku apulaisia.
      Lukekaapa netistä narskujen toimintatavoista, voitte yllättyä samankaltaisuuksista palstalla.

      • Anonyymi

        Toi narsku ei ole edes alunperin suomalainen, lähettää kotomaahansa tollanen piru! Se pitää laittaa maksamaan tekosensa monien vuosien ajalta!


      • Anonyymi

        Voi vtun harhahemuli ketään ei edelleenkään kiinnosta nämä, tämä tai tuo wannabe palstanarskut joita te psykoosissa oman pään sisäisiä pelejä kehittelevät yritätte muille syöttää. Tosielämässä tuskin kotoolta ulos uskallatte, menkää hoitoon hiiret niin tajuatte oikean elämän pelin hengen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vtun harhahemuli ketään ei edelleenkään kiinnosta nämä, tämä tai tuo wannabe palstanarskut joita te psykoosissa oman pään sisäisiä pelejä kehittelevät yritätte muille syöttää. Tosielämässä tuskin kotoolta ulos uskallatte, menkää hoitoon hiiret niin tajuatte oikean elämän pelin hengen

        Näin se narsku sitten mitätöi jonkun murheen. Jos ei sua koske, voi koskea jotain toista. Sinä suurisuu ole joskus hiljaa. Ja jos heität pallon takaisin ja komennot minua hiljaiseksi, kovin paljoa hiljaisemmin en voi olla, kommentoin silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi narsku ei ole edes alunperin suomalainen, lähettää kotomaahansa tollanen piru! Se pitää laittaa maksamaan tekosensa monien vuosien ajalta!

        Siinä esimerkki harhoista.


    • Anonyymi

      Aika saattaa käydä pitkäksi https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009290510.html

    • Anonyymi

      Kyllä palstalla on enemmän sitä että ne ketkä on tänne tulleet kaipaamaan tai häiriköimään, kirjoittaa siitä kaivatusta tai siitä ketä haluaa häiritä.

      • Anonyymi

        Täällä on ihan systemaattista häirintää, räikeimpiin yritetään puuttua.

        Myös lasten hyväksikäyttöihin syyllistyneitä miehiä on palstalla, jotka esittävät lapsia ja teinejä, kalastellen tietoa. Näitä edellämainittuja näkee myös muilla somealustoilla yleensä äiti-ryhmissä, jossa esittävät äitejä.

        Olkaa ihmiset tarkkana, mekin olemme mutta kaikkea ei ehdi huomaamaan, joten tehkää ilmoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on ihan systemaattista häirintää, räikeimpiin yritetään puuttua.

        Myös lasten hyväksikäyttöihin syyllistyneitä miehiä on palstalla, jotka esittävät lapsia ja teinejä, kalastellen tietoa. Näitä edellämainittuja näkee myös muilla somealustoilla yleensä äiti-ryhmissä, jossa esittävät äitejä.

        Olkaa ihmiset tarkkana, mekin olemme mutta kaikkea ei ehdi huomaamaan, joten tehkää ilmoituksia.

        Tämä on valitettavan totta. Hyvä että on tiedossa sielläkin


    • Anonyymi

      Yksityisasioita? Kenen? Missä? Milloin? Jos kuvittelet täältä jonkun yksityiasioita kirjoittelevan tai luulet sellaisen tunnistavasi,olet seonnut lopullisesti. Hanki irl elämä ja herää.

      • Anonyymi

        Täällä on paljon harhasia ihmisiä jotka luulee että koko suomenmaa pyörii heidän ympärillä. Että tuhansista miljoonista miljardeista kansalaisista viestit on juuri heille. Täällä nimettöminä kaipailevat jotain varattua kenties,ja omivat kaikki anonyymi viestit mitkä liittyy kaipaukseen. Miten voi noin tyhmiä ihmisiä olla? Ja miksi tämäkin sivusto näitä ihmisiä hyväksikäyttää?kysynpähän vaan💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on paljon harhasia ihmisiä jotka luulee että koko suomenmaa pyörii heidän ympärillä. Että tuhansista miljoonista miljardeista kansalaisista viestit on juuri heille. Täällä nimettöminä kaipailevat jotain varattua kenties,ja omivat kaikki anonyymi viestit mitkä liittyy kaipaukseen. Miten voi noin tyhmiä ihmisiä olla? Ja miksi tämäkin sivusto näitä ihmisiä hyväksikäyttää?kysynpähän vaan💩

        Tänään tuli kaupungilla mies perään että nimmaria,kun olin hänen mielestään Satu Silvo. Noo,olin kyllä vähän loukkaantunut. En ole mikään Satu silvo. On minua moneksi muuksikin luultu ja kommentoitu. Kata Kärkkäinen, Elisabet Taylor,Kaija koo, Tarja turunen mm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tuli kaupungilla mies perään että nimmaria,kun olin hänen mielestään Satu Silvo. Noo,olin kyllä vähän loukkaantunut. En ole mikään Satu silvo. On minua moneksi muuksikin luultu ja kommentoitu. Kata Kärkkäinen, Elisabet Taylor,Kaija koo, Tarja turunen mm.

        Nyt varmasti tiedätte kuka olen💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tuli kaupungilla mies perään että nimmaria,kun olin hänen mielestään Satu Silvo. Noo,olin kyllä vähän loukkaantunut. En ole mikään Satu silvo. On minua moneksi muuksikin luultu ja kommentoitu. Kata Kärkkäinen, Elisabet Taylor,Kaija koo, Tarja turunen mm.

        Satu Silvo on muuten kunnon alfaleidi jo äänestä lähtien nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt varmasti tiedätte kuka olen💩

        Tiedetään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satu Silvo on muuten kunnon alfaleidi jo äänestä lähtien nam

        Ai on vai? Minä olisin noista mieluummin se Tarja Turunen💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedetään!

        Kerro toki💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki💩

        Kerro minulle ja muillekkin osuuko ja uppoaa. Kerro!💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro minulle ja muillekkin osuuko ja uppoaa. Kerro!💩

        Just näin. Ei ollut mitään tietämystä. Meni pissi sukkiin💩


    • Anonyymi

      Kirjoittaminen on terapiaa toisille. Saa helpotusta, kun sen tuntemuksen purkaa esim. tänne palstalle. Ihmismieli on jokaisella omanlainen.

    • Anonyymi

      Ok ok 😂😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe