Saat toivoa toivomuksen..
Hei, olen lampunhenki
26
238
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon että en enää ikinä koskaan kuunaan koe tarvetta tulla tänne palstalle tuhlaamaan kallisarvoista elämääni.
Toivon, että N nainen tykkäisi minusta. Ja ottaisi yhteyttä.
- Anonyymi
Jäiks Nadja hommiin ennemi ku lähti sun mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jäiks Nadja hommiin ennemi ku lähti sun mukaan.
Ei kukaan ollut lähdössä mukaan...
- Anonyymi
Toivon että voin deletoida hänet ajatuksistani💔
- Anonyymi
Voinko toivoa lisää toivomuksia? Haluaisin monta asiaa.
- Anonyymi
Toivon ettei minua sekoiteta miehiin.
- Anonyymi
Että saisit kaupat tehtyä huomenna. Elämä jatkuisi rannalla😁🙏kun oon köyhä pätkätyöläinen
- Anonyymi
Vai osingoille yrität lort to päästä ?!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai osingoille yrität lort to päästä ?!!
En mä sua tässä tarvitse joten voit painua suolle!
- Anonyymi
Toivon että hän herää henkiin ja aktivoituu...
- Anonyymi
Miten pitäisi aktivoitua? Mitä hänelle on käynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pitäisi aktivoitua? Mitä hänelle on käynyt?
kommunikaatio hyytynyt, on muuttunut zombiksi.
- Anonyymi
Anna mun kulta mulle, kiltti henki. Taas tuli sekopäisyys väliin, vaikka meni ensin ihan hyvin. En oo nukkunut viikkoon paljon mitään, ihan kauhea olo. En jaksa enää samaa rundia🥲😪
Jos vähän hierasen sua..?😁- Anonyymi
ootko varma ettei ne ongelmat ole sun kuvitelmii, koita hieman lähestyä ja katso mitä tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko varma ettei ne ongelmat ole sun kuvitelmii, koita hieman lähestyä ja katso mitä tapahtuu.
Olet ihan oikeassa. Aloin kuvitteleen pahaa, kun on niin väsynyt olo.
Kiitti. Rub rub😝
- Anonyymi
Kuiskaan sen hipihiljaa niin ettei yhtään kukaan muu kuule *****
Onnistuisiko? - Anonyymi
Olisinpa jo nukkumassa. On niin kipeä olo, vilustaa tuntuu ettei jaksaisi edes hampaita pestä saati kävellä sänkyyn.
- Anonyymi
Käyhän nyt nukkumaan ja huomenna uusi päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän nyt nukkumaan ja huomenna uusi päivä
Juu pitää mennä. Ennenkuin nukahdan tähän sohvalle .
- Anonyymi
en kerro sitä tähän koska muuten se ei toteudu 😍🤭
- Anonyymi
Toivon että paikkakunnan naisista ei yksikään saa enää koskaan
- Anonyymi
Toivon, että sota ei eskaloidu.
- Anonyymi
Haluan pidemmän ja ranteenpaksuisen kikkkuliinin.
- Anonyymi
Maailman rauhaa nyt ja aina
- Anonyymi
Miksi sitä toivot? Sen eteen voi ihan tehdäkin asioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jetin syöksy saanut lisää vauhtia
Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel924143- 811819
Mulla on ikävä sinua
Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.351274Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa
Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a4671088Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä
Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si1701040Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?
Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit521031Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88944Törmäsin lauseeseen
"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.75878Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa168772