Elina on löytänyt julkisuuden vai media löytänyt Elinan? Toi putkahtelee esiin milloin missäkin, mutta lukeeko joku juttuja siitä, mitä tuo telaketjulepakon näköinen ja -oloinen tyyppi touhuaa. Siltä on ehkä hakattu aivot pilalle, niin typeriä juttuja se kertoo. Pidättekö Elinaa kiinnostavana?
Elina G ja julkisuus
14
101
Vastaukset
- Anonyymi
Menny överiksi toi siirappi yök
- Anonyymi
Ei ei ole ollut kumpikaan pariskunnasta kiinnostava , lespous on ok
Mitä se kenellekkään edes kuuluu
Ainoa mikä ihmetyttää on tuossa tuo kun tekee itsestään miehen näköistä
- Anonyymi
Enkä ole koskaan lukenut juttuja hänestä, munatonta touhua
- Anonyymi
Todella överiksi..pitäisivät omat juttuunsa omana tietona..yököttää
- Anonyymi
Mitä te täällä ruoditte? Elina ja Ansku on tosi ihania ja hauskoja tyyppejä. Seuraan innolla heidän matkaansa esim. instassa. Hyviä tyyppejä - niitä me maailmaan tarjotaan. Homofoobikot taas ovat oma ummehtunut porukka. Minua ei heterona häiritse pätkääkään heidän lesboutensa, eikä pitäisi häiritä ketään ihmistä, joka vähääkään on nykyajassa ja maailmanmenossa kiinni.
- Anonyymi
Lesbous ei haittaa, mutta jatkuva esillä olo suu korvissa, on hyvin vastenmielistä!
- Anonyymi
Mua ei Bi:nä kiinnosta heidän seksielämänsä lainkaan. Heillä varmaan on hauskaa keskenään, mutta tarviiko ihan kaikkea tyrkätä julkisuuteen.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.Pelkään että koska se koskee Anskuun. Kaikesta huomaa et ansku pelkää sitä nyt jo.
- Anonyymi
Minua innostaa onko näillä kokoajan tosiaan nenät toistensa perseissä, haluaisin myös nähdä miten tuomoinen "uroslepakko" ottaa esm takaapäin naista, laitetaanko tuossa nenä tosiaan peräpäähän? Olen kyllä ihan hetero vanhempi mies en ole koskaan nähnyt miten nuo homonaiset hoitaa sukupuoliasiat, muuten fiksuja naisia mitenhän sitten vanhempana tuo elanto järjestyy ehkä kirjojen tuotolla ja vanhoja muistellen?
- Anonyymi
Hoitakoot keskenään nuo hommat ja vikinät, mitä niitä muille jatkuvasti esitellään.
- Anonyymi
Vastenmielistä on noiden molempien ininä, erehdyin katsomaan Iholla-sarjaa...
- Anonyymi
Nyt julistavat että "ovat kotona koko ajan alasti". Hyi helvetti. Koko ajan jotain seksijuttuja. Ei kestä tänään suhde pitkään. Ei heteroparitkaan hoe tuollaista koko ajan. Katsoin ennen Iholla-sarjaa. Nyt en enää. Toi E vaan jotenkin vastenmielinen.
- Anonyymi
Sama fiilis. Ihan jees pari ja upeaa kun viihtyvät yhdessä, mutta liika tyrkyttäminen pariskunnan mun mielestäni henkkoht asioista on jotenkin mautonta. Menkat, alastomuus kotona jne. Mikä pointti ? Kiihkeä tarve hehkuttaa suhdetta vai pysyä julkisuudessa ? Tai ehkä molemmat. Mutta herättää pikku hiljaa myötähäpeää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782