Elina G ja julkisuus

Anonyymi-ap

Elina on löytänyt julkisuuden vai media löytänyt Elinan? Toi putkahtelee esiin milloin missäkin, mutta lukeeko joku juttuja siitä, mitä tuo telaketjulepakon näköinen ja -oloinen tyyppi touhuaa. Siltä on ehkä hakattu aivot pilalle, niin typeriä juttuja se kertoo. Pidättekö Elinaa kiinnostavana?

14

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menny överiksi toi siirappi yök

• Anonyymi

Ei ei ole ollut kumpikaan pariskunnasta kiinnostava , lespous on ok
        Mitä se kenellekkään edes kuuluu
        Ainoa mikä ihmetyttää on tuossa tuo kun tekee itsestään miehen näköistä

• Anonyymi

Enkä ole koskaan lukenut juttuja hänestä, munatonta touhua

• Anonyymi

Todella överiksi..pitäisivät omat juttuunsa omana tietona..yököttää

• Anonyymi

Mitä te täällä ruoditte? Elina ja Ansku on tosi ihania ja hauskoja tyyppejä. Seuraan innolla heidän matkaansa esim. instassa. Hyviä tyyppejä - niitä me maailmaan tarjotaan. Homofoobikot taas ovat oma ummehtunut porukka. Minua ei heterona häiritse pätkääkään heidän lesboutensa, eikä pitäisi häiritä ketään ihmistä, joka vähääkään on nykyajassa ja maailmanmenossa kiinni.

• Anonyymi

Lesbous ei haittaa, mutta jatkuva esillä olo suu korvissa, on hyvin vastenmielistä!

• Anonyymi

Mua ei Bi:nä kiinnosta heidän seksielämänsä lainkaan. Heillä varmaan on hauskaa keskenään, mutta tarviiko ihan kaikkea tyrkätä julkisuuteen.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.Pelkään että koska se koskee Anskuun. Kaikesta huomaa et ansku pelkää sitä nyt jo.

• Anonyymi

Minua innostaa onko näillä kokoajan tosiaan nenät toistensa perseissä, haluaisin myös nähdä miten tuomoinen "uroslepakko" ottaa esm takaapäin naista, laitetaanko tuossa nenä tosiaan peräpäähän? Olen kyllä ihan hetero vanhempi mies en ole koskaan nähnyt miten nuo homonaiset hoitaa sukupuoliasiat, muuten fiksuja naisia mitenhän sitten vanhempana tuo elanto järjestyy ehkä kirjojen tuotolla ja vanhoja muistellen?

• Anonyymi

Hoitakoot keskenään nuo hommat ja vikinät, mitä niitä muille jatkuvasti esitellään.

• Anonyymi

Vastenmielistä on noiden molempien ininä, erehdyin katsomaan Iholla-sarjaa...

• Anonyymi

Nyt julistavat että "ovat kotona koko ajan alasti". Hyi helvetti. Koko ajan jotain seksijuttuja. Ei kestä tänään suhde pitkään. Ei heteroparitkaan hoe tuollaista koko ajan. Katsoin ennen Iholla-sarjaa. Nyt en enää. Toi E vaan jotenkin vastenmielinen.

• Anonyymi

Sama fiilis. Ihan jees pari ja upeaa kun viihtyvät yhdessä, mutta liika tyrkyttäminen pariskunnan mun mielestäni henkkoht asioista on jotenkin mautonta. Menkat, alastomuus kotona jne. Mikä pointti ? Kiihkeä tarve hehkuttaa suhdetta vai pysyä julkisuudessa ? Tai ehkä molemmat. Mutta herättää pikku hiljaa myötähäpeää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      159
      8738
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      104
      4072
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3912
    4. 55
      3383
    5. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      42
      2714
    6. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      380
      1956
    7. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      56
      1901
    8. Yliajo Heinolassa

Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      44
      1853
    9. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1821
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1521
    Aihe