Dear Musliminainen,
Olet mielenkiintoinen tapaus. Kannatat edelleen kirjoituksissasi kivitysrangaistuksia aviorikoksen tekijöille. Minä taas haluaisin edelleen tietää oletko nähnyt mitä tuo kivitys on _oikeassa elämässä_, ei puheissa. Tällä palstalla on tarjottu kivitysvideolinkkiä, jota en itse pystyisi katsomaan. Oletko sinä nähnyt sen? Oletko nähnyt kivitysrangaistuksen jossain muualla? Minkälaisia tunteita se herättää sinussa (olethan tunneihminen)? Ymmärrätkö todellakin mitä kannatat?
Musliminainen ja kivitysvideo
18
1507
Vastaukset
- vihreät sormikkaat
joitakin väkivalta kiihottaa seksuaalisesti.
- Tepponen
Kysyin aikasemmin suhatautumisestasi muihinkin fyysisiin sharia-rangaistuksiin (raippa, amputointi jne.), ja vastasit että:
>> Paikalla saattaisin voida olla mutta minusta ei olisi suorittamaan rangaistusta, se on melko varmaa.
"Melko varmaa"...ymmärrän asian nyt niin, että sinusta ei olisi "syyllisen" käden katkojaksi tai selän ruoskijaksi osittain siksi, että et hennoisi tehdä sellaista, mutta osittain myös siksi, että joutuisit tekemään tuon toimituksen ihan yksin. Mutta ajatellaanpa kivitystuomiota. Tässä toimituksessahan on koko joukko kivittämässä yhtä "syyllistä". Voisiko olla että vierelläsi kivittävän oppineen kannustava nyökkäys ( mahdollinen Allahu Akbar-huuto)ja yleinen ryhmähengen tiivistyminen saisi sinutkin mukaan kivien viskelyyn? Olisin myös edelleen kiinnostunut tietämään, oletko nähnyt kivitystä käytännössä. Kiitos.- Nimetön
Tilaa heti lippu:)Kiitos.
yli-innokkaisiin kivittäjiin tämän palstan kivitysjoukkiossa. Tuntuu olevan kova hinku huhuilla kivitettävää kehän keskelle.
>>Tässä toimituksessahan on koko joukko kivittämässä yhtä "syyllistä". Voisiko olla että vierelläsi kivittävän oppineen kannustava nyökkäys ( mahdollinen Allahu Akbar-huuto)ja yleinen ryhmähengen tiivistyminen saisi sinutkin mukaan kivien viskelyyn?>>
http://galleria.suomi24.fi/Aabra-ham- Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
yli-innokkaisiin kivittäjiin tämän palstan kivitysjoukkiossa. Tuntuu olevan kova hinku huhuilla kivitettävää kehän keskelle.
>>Tässä toimituksessahan on koko joukko kivittämässä yhtä "syyllistä". Voisiko olla että vierelläsi kivittävän oppineen kannustava nyökkäys ( mahdollinen Allahu Akbar-huuto)ja yleinen ryhmähengen tiivistyminen saisi sinutkin mukaan kivien viskelyyn?>>
http://galleria.suomi24.fi/Aabra-hamOnko sinun mielestäsi _anonyymeihin nimimerkkeihin_ kohdistuva - mahdollisesti rajuksikin yltyvä - rökitys suoraan verranollista ihmisen fyysiseen kivittämiseen?
http://galleria.suomi24.fi/Aabra-ham Tepponen kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi _anonyymeihin nimimerkkeihin_ kohdistuva - mahdollisesti rajuksikin yltyvä - rökitys suoraan verranollista ihmisen fyysiseen kivittämiseen?
http://galleria.suomi24.fi/Aabra-hamAivan samanlaista harjoitettiin Euroopassa 20 - 30 -luvuilla juutalaisia kohtaan. Silloin se kohdistui juutalaisiin ja juutalaisuuteen, nyt muslimeihin ja islamiin.
Tuntuu olevan kova hinku huhuilla kivitettävää kehän keskelle.- Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
Aivan samanlaista harjoitettiin Euroopassa 20 - 30 -luvuilla juutalaisia kohtaan. Silloin se kohdistui juutalaisiin ja juutalaisuuteen, nyt muslimeihin ja islamiin.
Tuntuu olevan kova hinku huhuilla kivitettävää kehän keskelle.että minulla on kova hinku saada vastaus täysin oikeudenmuakisiin kysymyksiini. Kysyminen ei ole sama asia kuin kivittäminen, eikä ole muuten kivittämisen vastustaminenkaan.
>>Vertailevaa tutkimusta...aivan samanlaista harjoitettiin Euroopassa 20 - 30 -luvuilla juutalaisia kohtaan. Silloin se kohdistui juutalaisiin ja juutalaisuuteen, nyt muslimeihin ja islamiin.
Itse en pidä vertailevaa tutkimustasi ihan noin pahana. Tepponen kirjoitti:
että minulla on kova hinku saada vastaus täysin oikeudenmuakisiin kysymyksiini. Kysyminen ei ole sama asia kuin kivittäminen, eikä ole muuten kivittämisen vastustaminenkaan.
>>Vertailevaa tutkimusta...aivan samanlaista harjoitettiin Euroopassa 20 - 30 -luvuilla juutalaisia kohtaan. Silloin se kohdistui juutalaisiin ja juutalaisuuteen, nyt muslimeihin ja islamiin.
Itse en pidä vertailevaa tutkimustasi ihan noin pahana.- Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
mielestäni (ja myös sinun mielestäsi) täysin epähumaania, epähyväksyttävää ja barbaarista kivitysrangaistusta "aviorikoksen" tekijälle. On täysin perusteltua ja hyväksyttävää ottaa selville, kuinka hyvin hän on todellisuudessa sisäistänyt, mitä hänen kannattamansa rangaistus oikeasti tarkoittaa.
- aye-serene
Tepponen kirjoitti:
mielestäni (ja myös sinun mielestäsi) täysin epähumaania, epähyväksyttävää ja barbaarista kivitysrangaistusta "aviorikoksen" tekijälle. On täysin perusteltua ja hyväksyttävää ottaa selville, kuinka hyvin hän on todellisuudessa sisäistänyt, mitä hänen kannattamansa rangaistus oikeasti tarkoittaa.
...käännynnäinen? Ei siis todellisuudessa ehkä koskaan nähnyt kivitystä...eikä videoitakaan...kannattaa voi asioita...mutta jos niitten eteen joutuu todellisuudessa...voi mieli muuttua...mutta jos on fanaattinen...silloin ei mieli muutu...
/aye - Tepponen
aye-serene kirjoitti:
...käännynnäinen? Ei siis todellisuudessa ehkä koskaan nähnyt kivitystä...eikä videoitakaan...kannattaa voi asioita...mutta jos niitten eteen joutuu todellisuudessa...voi mieli muuttua...mutta jos on fanaattinen...silloin ei mieli muutu...
/ayeLähtisitkö kanssani joskus ruotsinlaivalle? Voitaisiin ottaa vaikka sellainen Commodore-hytti ja leikkiä islamilaista paratiisia koko yön. Ja aamupala vuoteeseen, tottakai. Noh, pysytäänpä asiassa. Eikös sinulla ollut jonkinlainen linkki tuolle kivitysvideolle? Oletko nähnyt sitä? Minut saa pahoinvoivaksi jo pelkkä ajatus sen olemassaolosta. Onkohan Musliminainen nähnyt sen videon?
Tepponen kirjoitti:
tästä kuten monesta muustakin asiasta usean muslimin kanssa. Niin täällä kuin muuallakin. Olen ilmaissut oman mielipiteeni ja olen saanut asiallisia vastauksia. Varsin jyrkkiäkin mielipide-eroavaisuuksia on toisinaan jäänyt, mutta asiallinen vuoropuhelu on ollut lähes poikkeuksetta mahdollista.
Sinä - kuten erinäiset muut palstan kirjoittajat - hyökkäilet jatkuvasti milloin mistäkin aiheesta sekä islamin että yksittäisten musliminimimerkkien kimppuun, herjaat heidän profeettaansa, pilkkaat heidän uskontoaan (joka on monille heistä todella tärkeä asia), pilkkaat muslimeja. Tästä kivittämiskysymyksestä olet löytänyt taas kerran uuden teeman – vanhojen lisäksi..
Näin ollen sinun tämänkertaiset "perustellut ja hyväksyttävät selvilleottamisesi" eivät ole mitään muuta kuin osa jatkuvaa kiusaamista, joka tapahtuu milloin minkin syyn tai tekosyyn vuoksi. Nyt kun kohde ei näyttäydy, yrität pakottaa hänet esille ja uhriksesi. Tässä suhteessa et poikkea muista tämän palstan sankareista. Jotkut teistä vetävät hyökkäilyynsä mukaan myös kansallisuudet, etniset alkuperät, ihonvärin ja vaikkapa ne rikokset ja/tai tyhmyydet, joita ovat tehneet se, jotka kiusaajat lukevat heidän viiteryhmäänsä.
Yhdessä te muodostatte kiusaamisringin, joka ottaa keskelleen jokaisen muslimin, joka tällä palstalla erehtyy kirjoittamaan. Jokainen teistä harjoittaa omalla tavallaan ja omista syistään harjoittavat kiusaamistaan ja pahansuopuuttaan. Mutta samaan rinkiin te kuulutte.
Olen nähnyt tuollaista käytöstä liiaksikin niin koulukiusaajilla kuin työpaikkakiusaajillakin. Olen tutustunut siihen myös tutkiessani natsien valtaannousun taustoja, inkvisition kehitystä, juutalaisvainojen historiaa. Aina nämä sankarit ovat esittäneet milloin minkinlaisia ”perusteltuja ja hyväksyttäviä” syitä toiminnalleen. Niin teet sinäkin. Koskaan en ole nähnyt tällaisesta pahansuovasta kiusaamisesta seuraavan mitään hyvää – sen sijaan olen nähnyt siitä seuraavan kärsimystä ja joskus hyvinkin pahoja asioita.
Jos et tätä ymmärrä niin et ymmärrä. Ja jos et ymmärrä, jatkokeskustelu välillämme on täysin hyödytöntä.- aye-serene
Tepponen kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani joskus ruotsinlaivalle? Voitaisiin ottaa vaikka sellainen Commodore-hytti ja leikkiä islamilaista paratiisia koko yön. Ja aamupala vuoteeseen, tottakai. Noh, pysytäänpä asiassa. Eikös sinulla ollut jonkinlainen linkki tuolle kivitysvideolle? Oletko nähnyt sitä? Minut saa pahoinvoivaksi jo pelkkä ajatus sen olemassaolosta. Onkohan Musliminainen nähnyt sen videon?
...lähtään vain reissulle ja pidetään hauskaa sitten kuin paratiisissa. ;)) Että matkaan vain...
Joo on minulla se kivitysvideo...ja kyllä...olen nähnyt sen...en tiedä kuka on sitä katsellut ja kuka ei...voisit katsoa sen kyllä...sittenhän tietäisit mistä puhut...jos haluat niin voin laittaa linkin tänne? Mutta mutta kohta minun on lähdettävä töihin...
/aye - Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
tästä kuten monesta muustakin asiasta usean muslimin kanssa. Niin täällä kuin muuallakin. Olen ilmaissut oman mielipiteeni ja olen saanut asiallisia vastauksia. Varsin jyrkkiäkin mielipide-eroavaisuuksia on toisinaan jäänyt, mutta asiallinen vuoropuhelu on ollut lähes poikkeuksetta mahdollista.
Sinä - kuten erinäiset muut palstan kirjoittajat - hyökkäilet jatkuvasti milloin mistäkin aiheesta sekä islamin että yksittäisten musliminimimerkkien kimppuun, herjaat heidän profeettaansa, pilkkaat heidän uskontoaan (joka on monille heistä todella tärkeä asia), pilkkaat muslimeja. Tästä kivittämiskysymyksestä olet löytänyt taas kerran uuden teeman – vanhojen lisäksi..
Näin ollen sinun tämänkertaiset "perustellut ja hyväksyttävät selvilleottamisesi" eivät ole mitään muuta kuin osa jatkuvaa kiusaamista, joka tapahtuu milloin minkin syyn tai tekosyyn vuoksi. Nyt kun kohde ei näyttäydy, yrität pakottaa hänet esille ja uhriksesi. Tässä suhteessa et poikkea muista tämän palstan sankareista. Jotkut teistä vetävät hyökkäilyynsä mukaan myös kansallisuudet, etniset alkuperät, ihonvärin ja vaikkapa ne rikokset ja/tai tyhmyydet, joita ovat tehneet se, jotka kiusaajat lukevat heidän viiteryhmäänsä.
Yhdessä te muodostatte kiusaamisringin, joka ottaa keskelleen jokaisen muslimin, joka tällä palstalla erehtyy kirjoittamaan. Jokainen teistä harjoittaa omalla tavallaan ja omista syistään harjoittavat kiusaamistaan ja pahansuopuuttaan. Mutta samaan rinkiin te kuulutte.
Olen nähnyt tuollaista käytöstä liiaksikin niin koulukiusaajilla kuin työpaikkakiusaajillakin. Olen tutustunut siihen myös tutkiessani natsien valtaannousun taustoja, inkvisition kehitystä, juutalaisvainojen historiaa. Aina nämä sankarit ovat esittäneet milloin minkinlaisia ”perusteltuja ja hyväksyttäviä” syitä toiminnalleen. Niin teet sinäkin. Koskaan en ole nähnyt tällaisesta pahansuovasta kiusaamisesta seuraavan mitään hyvää – sen sijaan olen nähnyt siitä seuraavan kärsimystä ja joskus hyvinkin pahoja asioita.
Jos et tätä ymmärrä niin et ymmärrä. Ja jos et ymmärrä, jatkokeskustelu välillämme on täysin hyödytöntä.>>Yhdessä te muodostatte kiusaamisringin, joka ottaa keskelleen jokaisen muslimin, joka tällä palstalla erehtyy kirjoittamaan.
Tämä on täyttä potaskaa. Vaikka olisinkin samaa mieltä jonkun muun tai joidenkin muiden kanssa, se ei tarkoita että olisimme jonkinlainen rinki. Internetissä käytävää keskustelua, naljailua ym. ei yksinkertaisesti voi verrata työpaikkaan tai kouluun. Kukaan ei ole pakotettu osallistumaan tällä palstalla käytävään keskusteluun, joka - niin kuin niin monella muullakin palstalla - on parhaimmillaan (henkilököhtainen mielipide) säälimätöntä grillaamista.
Yrityksesi leimata minua Eskon, Jake Waitsin tai jopa viperin "jengiläiseksi" ovat olleet alusta lähtien epätoivoisia ja säälittäviä. Meitä ei sido mikään yhteen. Voisin koska tahansa alkaa arvostelemaan - halutessani hyvinkin karkealla tavalla - heidän edesottamuksiaan, jos siltä tuntuisi. Täytyypä myöntää, että on jopa käynyt mielessäkin muutoinkin kuin viperin kohdalla.
>>Sinä - kuten erinäiset muut palstan kirjoittajat- hyökkäilet jatkuvasti milloin mistäkin aiheesta sekä islamin että yksittäisten musliminimimerkkien kimppuun...
Rankkaa...
>>...herjaat heidän profeettaansa, pilkkaat heidän uskontoaan (joka on monille heistä todella tärkeä asia), pilkkaat muslimeja.
Rankkaa...
>>Tästä kivittämiskysymyksestä olet löytänyt taas kerran uuden teeman
Täysin asiallisen teeman tällä kertaa.´Harvoin osaan olla näin hyvä ja kiva :)
>> Näin ollen sinun tämänkertaiset "perustellut ja hyväksyttävät selvilleottamisesi" eivät ole mitään muuta kuin osa jatkuvaa kiusaamista, joka tapahtuu milloin minkin syyn tai tekosyyn vuoksi.
Tämä on henkilökohtainen ja taas niin kovin epätoivoinen mielipiteesi tällä kertaa.
>> Nyt kun kohde ei näyttäydy, yrität pakottaa hänet esille ja uhriksesi.
Mikset haasta minut oikeuteen pakottamisesta :D
>> Jotkut teistä vetävät hyökkäilyynsä mukaan myös kansallisuudet, etniset alkuperät, ihonvärin...
Tällaista en itse hyväksy. Ihminen on eri asia kuin aate tai uskonto.
ja vaikkapa ne rikokset ja/tai tyhmyydet, joita ovat tehneet se, jotka kiusaajat lukevat heidän viiteryhmäänsä.
Niinpä. Minä en tällaista tee, mutta koska olet päättänyt että minä olen vastuussa Eskon tai vaikka viperin kirjoituksista, niin et voi muutakaan kuin leimata minut samaan porukkaan.
>>Mutta samaan rinkiin te kuulutte.
Potaskaa.
Sanon sitten vielä, että:
Jos et tätä ymmärrä niin et ymmärrä. Ja jos et ymmärrä, jatkokeskustelu välillämme on täysin hyödytöntä. Tepponen kirjoitti:
>>Yhdessä te muodostatte kiusaamisringin, joka ottaa keskelleen jokaisen muslimin, joka tällä palstalla erehtyy kirjoittamaan.
Tämä on täyttä potaskaa. Vaikka olisinkin samaa mieltä jonkun muun tai joidenkin muiden kanssa, se ei tarkoita että olisimme jonkinlainen rinki. Internetissä käytävää keskustelua, naljailua ym. ei yksinkertaisesti voi verrata työpaikkaan tai kouluun. Kukaan ei ole pakotettu osallistumaan tällä palstalla käytävään keskusteluun, joka - niin kuin niin monella muullakin palstalla - on parhaimmillaan (henkilököhtainen mielipide) säälimätöntä grillaamista.
Yrityksesi leimata minua Eskon, Jake Waitsin tai jopa viperin "jengiläiseksi" ovat olleet alusta lähtien epätoivoisia ja säälittäviä. Meitä ei sido mikään yhteen. Voisin koska tahansa alkaa arvostelemaan - halutessani hyvinkin karkealla tavalla - heidän edesottamuksiaan, jos siltä tuntuisi. Täytyypä myöntää, että on jopa käynyt mielessäkin muutoinkin kuin viperin kohdalla.
>>Sinä - kuten erinäiset muut palstan kirjoittajat- hyökkäilet jatkuvasti milloin mistäkin aiheesta sekä islamin että yksittäisten musliminimimerkkien kimppuun...
Rankkaa...
>>...herjaat heidän profeettaansa, pilkkaat heidän uskontoaan (joka on monille heistä todella tärkeä asia), pilkkaat muslimeja.
Rankkaa...
>>Tästä kivittämiskysymyksestä olet löytänyt taas kerran uuden teeman
Täysin asiallisen teeman tällä kertaa.´Harvoin osaan olla näin hyvä ja kiva :)
>> Näin ollen sinun tämänkertaiset "perustellut ja hyväksyttävät selvilleottamisesi" eivät ole mitään muuta kuin osa jatkuvaa kiusaamista, joka tapahtuu milloin minkin syyn tai tekosyyn vuoksi.
Tämä on henkilökohtainen ja taas niin kovin epätoivoinen mielipiteesi tällä kertaa.
>> Nyt kun kohde ei näyttäydy, yrität pakottaa hänet esille ja uhriksesi.
Mikset haasta minut oikeuteen pakottamisesta :D
>> Jotkut teistä vetävät hyökkäilyynsä mukaan myös kansallisuudet, etniset alkuperät, ihonvärin...
Tällaista en itse hyväksy. Ihminen on eri asia kuin aate tai uskonto.
ja vaikkapa ne rikokset ja/tai tyhmyydet, joita ovat tehneet se, jotka kiusaajat lukevat heidän viiteryhmäänsä.
Niinpä. Minä en tällaista tee, mutta koska olet päättänyt että minä olen vastuussa Eskon tai vaikka viperin kirjoituksista, niin et voi muutakaan kuin leimata minut samaan porukkaan.
>>Mutta samaan rinkiin te kuulutte.
Potaskaa.
Sanon sitten vielä, että:
Jos et tätä ymmärrä niin et ymmärrä. Ja jos et ymmärrä, jatkokeskustelu välillämme on täysin hyödytöntä.kumpaa tää nyt on : etkö ymmärtänyt vai eikö sinulla ole selkärankaa myöntää olevasi kiusaaja?
- Tepponen
karvapää kirjoitti:
kumpaa tää nyt on : etkö ymmärtänyt vai eikö sinulla ole selkärankaa myöntää olevasi kiusaaja?
Mitä tahansa sinulla vastaisinkin, mahtaisitko siltikään ymmärtää?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000008356598 karvapää kirjoitti:
kumpaa tää nyt on : etkö ymmärtänyt vai eikö sinulla ole selkärankaa myöntää olevasi kiusaaja?
kiusaajatyypeistä kykenee arvioimaan omaa toimintaansa. Keksivät kaikenlaisia perusteluita ja virnistelevät. Kiusattujen asemaan eivät pysty asettumaan. Jos pystyisivät, toimisivat toisin. Vastaus ei siis ollut yllätys.
- Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
kiusaajatyypeistä kykenee arvioimaan omaa toimintaansa. Keksivät kaikenlaisia perusteluita ja virnistelevät. Kiusattujen asemaan eivät pysty asettumaan. Jos pystyisivät, toimisivat toisin. Vastaus ei siis ollut yllätys.
>>Keksivät kaikenlaisia perusteluita ja virnistelevät.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252436- 1142076
- 1201722
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161221042Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949