Facebookissa estäminen

Anonyymi-ap

Estoon laitetaan mt-ongelmaiset diapamimuijat ym muut päästään vinksallaan olevat ihmiset.
Aina.

91

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla huomion haluinen aloituksillasi?

      • Anonyymi

        Eka aloitus tää..


      • Anonyymi

        Eikö tää oo vaan toteamus...


    • Anonyymi

      Se on sen merkki että ei halua olla missään tekemisissä.

      • Anonyymi

        Samahan tehdään irl-elämässäkin.


      • No näin minäkin sen tulkitsen. Ei siinä mikään muukaan kyseessä ole. Mikä olis, jollei tuo syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samahan tehdään irl-elämässäkin.

        Kyllä joo


      • Anonyymi

        Selkein merkki. Ei kahta sanaa.


      • Anonyymi

        No totta helvetissä!


    • Anonyymi

      Aamen 🙏. Rakastan kaltaisiani maanikoita <3. Tässä on vähän niinkuin jämähtänyt maniavaihe päälle jo kuukaudeksi. Se on huomattavasti pidempi aika kuin koskaan aiemmin. Ennen maniaani olin jo täysin luovuttanut elämäni suhteen. Halusin siis oitis hautaan, ja ne tuntemukset leijuivat ylläni kuukausia, jopa vuosia. Ehkäpä olen vihdoinkin kyennyt hyväksymään roolini tässä elämässä, vaikkei se mitään herkkua olekaan. Enhän minä muuten olisi ollut niin pohjalla mitä kirjoitin. - Sivusta.

      • Anonyymi

        Mites tää liittyy somessa estämiseen?


      • Anonyymi

        Pystytkö olemaan töissä kun sulla on mania sairaus?


      • Anonyymi

        Poistin itse itseni somesta jo yli kolme vuotta sitten. Olen "täysipäinen" yhteiskunnan kansalainen vaikken olekaan tällä hetkellä työelämässä. En pysty sanomaan miten pärjäisin siellä. Koen olevani päällisin puolin ihan järjissäni mutta sitten kun minut oppii tuntemaan tarkemmin niin olen jotenkin outolintu. On maniassa ainakin se hyvä puoli ettei oikeastaan tee mieli kuolla. - Sivustakommentoija eli sivusta itselleni kommentoija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin itse itseni somesta jo yli kolme vuotta sitten. Olen "täysipäinen" yhteiskunnan kansalainen vaikken olekaan tällä hetkellä työelämässä. En pysty sanomaan miten pärjäisin siellä. Koen olevani päällisin puolin ihan järjissäni mutta sitten kun minut oppii tuntemaan tarkemmin niin olen jotenkin outolintu. On maniassa ainakin se hyvä puoli ettei oikeastaan tee mieli kuolla. - Sivustakommentoija eli sivusta itselleni kommentoija.

        Minusta kaikki somesta lähtijät kyllä on kaikkein fiksuimpia. Pystyisipä itsekin lähtemään. Ei vielä.


    • Anonyymi

      Oletko sinäkin joku hyväsydäminen mies ?

      • Anonyymi

        Sekään ei liity noihin some-estoihin varmaan...


      • Anonyymi

        Olen olen, kultainen sydän!


    • Anonyymi

      Hyvä, kiitos. Sehän tarkoittaa että sinäkään et voi enää stalkata. Jes.

      • Anonyymi

        Huoooh... kun ei oo tullut stalkattua koskaan, miks seurata ihmistä josta ei ole kiinnostunut...


    • Anonyymi

      Ja sama on kavereista poistaminen kun ei haluu tyypin kanssa olla tekemisissä!

    • Anonyymi

      Saispas tänne palstalle saman!

    • Anonyymi

      Tää facebook esto kirpaisee joitain pahasti...

    • Anonyymi

      Varo ettet jää kokonaan yksin ajat vaan pahenee
      Ilman lääkkeitä ei kohta pärjää monikaan
      Ellei ole konemainen ihminen.

      • Anonyymi

        Liirumlaamia.... mömmöissä ja pameissa olevat ihmiset saa aina halveksuntani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liirumlaamia.... mömmöissä ja pameissa olevat ihmiset saa aina halveksuntani!

        Siivoa suus! Mömmöissä ja pameissa jotkut pysyy hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoa suus! Mömmöissä ja pameissa jotkut pysyy hengissä.

        Halveksin mömmöjä käyttäviä silti. Olen kai jotenkin natsi, mutta arvostan vain tervepäisiä fiksuja ihmisiä.

        Ja ihan sama miten pami tyypit pysyy hengissä...


    • Anonyymi

      Miksi joku ei saisi estää sinua?

      • Anonyymi

        Saahan toki! Tässähän oli kyse siitä mitä estäminen tarkoittaa:
        -Ei pidä ihmisestä
        -Ei halua olla tekemisissä

        Tätä nyt ei vaan voi olla niin vaikea sisäistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan toki! Tässähän oli kyse siitä mitä estäminen tarkoittaa:
        -Ei pidä ihmisestä
        -Ei halua olla tekemisissä

        Tätä nyt ei vaan voi olla niin vaikea sisäistää.

        Mitä sä täällä sitten itket! Jätä säkin rauhaan se ihminen JA JATKA MATKAA


    • Niin se varmaan on. Epätoivottu väki joutaa romukoppaan ja mappiin ö.

      • Anonyymi

        Kyllä! Onneks on ESTO. Se löytyy myös livestä. Älä ota yhteyttä älä lue ohita pysy erossa älä mene missä ei tykätä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Onneks on ESTO. Se löytyy myös livestä. Älä ota yhteyttä älä lue ohita pysy erossa älä mene missä ei tykätä

        understood.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Onneks on ESTO. Se löytyy myös livestä. Älä ota yhteyttä älä lue ohita pysy erossa älä mene missä ei tykätä

        Hyvä! Se on just noin, ja kiva olis et estetyt ihmiset sen myös ymmärtäis!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Onneks on ESTO. Se löytyy myös livestä. Älä ota yhteyttä älä lue ohita pysy erossa älä mene missä ei tykätä

        Ihmiset on niin vastenmielisiä estoilla ja ilman, ettei vaadi ihmeitä ilmaista parilla sanalla, en halua olla tekemisissä. Ja ymmärrän pysyä loitolla. Eikö ihmiset sitten yleensä ymmärrä vai?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ihmiset on niin vastenmielisiä estoilla ja ilman, ettei vaadi ihmeitä ilmaista parilla sanalla, en halua olla tekemisissä. Ja ymmärrän pysyä loitolla. Eikö ihmiset sitten yleensä ymmärrä vai?

        Ei ne näy ymmärtävän, vaikka kuin sanoo ettei halua jonkin seuraa.
        Niin kohta yritetään väkisin jotakin kautta sorkkia yhteys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne näy ymmärtävän, vaikka kuin sanoo ettei halua jonkin seuraa.
        Niin kohta yritetään väkisin jotakin kautta sorkkia yhteys.

        Höh. Keljua. ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne näy ymmärtävän, vaikka kuin sanoo ettei halua jonkin seuraa.
        Niin kohta yritetään väkisin jotakin kautta sorkkia yhteys.

        Kun ei tajuta... että toista ei kiinnosta


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ihmiset on niin vastenmielisiä estoilla ja ilman, ettei vaadi ihmeitä ilmaista parilla sanalla, en halua olla tekemisissä. Ja ymmärrän pysyä loitolla. Eikö ihmiset sitten yleensä ymmärrä vai?

        Se ois hyvä mies jos ne sinunkin kymmenet valeprofiilit ymmärtäisi sen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ois hyvä mies jos ne sinunkin kymmenet valeprofiilit ymmärtäisi sen

        Suksi sinä jo trollilaaksoon takaisin pesemään karvainen häntäsi ja suuret mulkosilmäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Onneks on ESTO. Se löytyy myös livestä. Älä ota yhteyttä älä lue ohita pysy erossa älä mene missä ei tykätä

        ” älä mene missä ei tykätä” Jahas möhkiksellä hieman lähti lapasesta taas mielikuvitusjutut taas miehen yhdestä miehen feikkiprofiilista triggeröityen, tuo siteeraamani loppukaneetti oli ehkä paras vrt ”älä mene minnekään ikinä sinä”


      • Anonyymi

        Hyvin, ja selkeesti sanottu


    • Anonyymi

      Onneksi en ole fb enkä oikein muuallakaan

    • Anonyymi

      Jos ei estämisenkään jälkeen tajua niin täysin kaheli on...

      • Anonyymi

        Kenestä sä luulet tai haluat kuvitella proosailevasi tässä kiukkuisen miehen trollauksessa? Elämääsi ei taida mahtua enää mitään muuta kuin tarttua suomi24n kirjoituksiin absurdilla tavalla opportunistisesti ja kehitellä niistä taruja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä sä luulet tai haluat kuvitella proosailevasi tässä kiukkuisen miehen trollauksessa? Elämääsi ei taida mahtua enää mitään muuta kuin tarttua suomi24n kirjoituksiin absurdilla tavalla opportunistisesti ja kehitellä niistä taruja

        No nytpä sattui tää suhun kipeästi!

        Rautalangasta.... jos nyt ei estämisenkään jälkeen tajua että ei oo kiinnostusta niin TÄYSIN KAHJO PITÄÄ OLLA!


    • Anonyymi

      Tää on hyvä muistaa

    • Anonyymi

      No nössöt on josain facebookisa

    • Anonyymi

      Mun mielestä naistenkin pitäis tajuta tämä. Kun mies tarkoittaa ettei halua niin se sitten on niin!

      • Anonyymi

        Minä ainakin ymmärsin kysyin kahta miestä facebook kaveriksi heistä kumpikaan ei halunnut minusta facebook kaveriaan niin poistin sitten pyynnön.


      • Anonyymi

        HEH!! Naiset ei ikinä tajua tai hyväksy sitä että jos miestä ei kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEH!! Naiset ei ikinä tajua tai hyväksy sitä että jos miestä ei kiinnosta!

        Ei siinä mikään kiinnosta. Mutta onneksi eivät hyväksyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin ymmärsin kysyin kahta miestä facebook kaveriksi heistä kumpikaan ei halunnut minusta facebook kaveriaan niin poistin sitten pyynnön.

        Itte en ainakaan edes huomais kaveripyyntöjä siellä, vaikka tili löytyykin, kun siellä ei tule vaan käytyä. Mut aktiivisuuden huomaa varmasti ihmisillä siellä muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itte en ainakaan edes huomais kaveripyyntöjä siellä, vaikka tili löytyykin, kun siellä ei tule vaan käytyä. Mut aktiivisuuden huomaa varmasti ihmisillä siellä muuten.

        Ajattelin niinkin ettei käytä kovin paljoa facebookia kun siellä oli vain vanhoja päivityksiä kaikki ei käy paljon facebookissa.
        Mutta olen päättänyt niin että sitä jota olen kysynyt niin uudestaan en kysy oli syy hänellä mikä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin ymmärsin kysyin kahta miestä facebook kaveriksi heistä kumpikaan ei halunnut minusta facebook kaveriaan niin poistin sitten pyynnön.

        Varmaan ymmärtät syynkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mikään kiinnosta. Mutta onneksi eivät hyväksyneet.

        Ymmärrä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ymmärtät syynkin...

        Varmaan saat kuule oman elämäsi prinsessa psyykkailla naista esittävää trollia häntä epäsuosituksi tutuksesi fantasioiden vaikka elämäsi loppuun saakka tuon eheämmäksi tullen


    • Anonyymi

      Mä en ees huomaa jos joku on hävinnyt ystävistäni. Tai sit jos keskustelee jonkun mun kaverin kanssa saatan huomata. Ei tuntemattomat ihmiset oo niin kovin tärkeitä. Omat ystävät eivät hylkää. Eikä kauheesti kiinnosta usealle itseään jakaneet narsistimiehet. Sellainen alkaa näkyy naamasta se elttaantunut kasvojenpiirre jos on liiallinen jakoeinari. Yksi sellainen kyllä hakeutui hetki sitten ystäväkseni, on kyllä keskimmääräistä komeempi ilo silmälle, mut siihen jää. Hetken tutkailen onko nigerialainen heijari kyseessä, pidän niiden kanssa omaa hauskaa.

      Vain yhden olen pyytänyt ystäväkseni, on iäkkäämpi sukulaistäti joka ei varmaan joko paljoa käy facessa tai sitten ei oo huomannut, Mutta voin myös soittaa jos asiaa tulee, niin ei sekään haittaa. On ihan huippu ihminen hän.

      • Anonyymi

        No tuosta nyt ei saa mitään selvää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuosta nyt ei saa mitään selvää...

        Miksi kenelläkään olisi mitään motivaatiota ns ”saada selvää” jostain päivänselvästä trollin kommentista? Ihmettelen vaan, onko valot päällä tai ketään kotona yläkammarissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kenelläkään olisi mitään motivaatiota ns ”saada selvää” jostain päivänselvästä trollin kommentista? Ihmettelen vaan, onko valot päällä tai ketään kotona yläkammarissa

        Eipä oo trolli... se että EI HALUA olla tekemisissä jonkun kanssa, pitää mennä jakeluun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kenelläkään olisi mitään motivaatiota ns ”saada selvää” jostain päivänselvästä trollin kommentista? Ihmettelen vaan, onko valot päällä tai ketään kotona yläkammarissa

        Jotain etukammarin nassea näytti kiinostaneen. Jos jokin ei kiinnosta se kyllä kannattaa ihan vain ohittaa.


    • Anonyymi

      Kieroon kasvatettu milleniaali kirjoittaa noin. Toivon tai siis etsin kaltaisesi woodoo-nuken ja pistelen siihen aineet sisälle että ymmärrät mitä on ihmisyys.

      • Anonyymi

        Veikkaan että sitä se pumpulissa kasvaminen teettää


    • Anonyymi

      Juu juu. No tuskin kummallakaan teistä ikävä jää😂

    • Anonyymi

      Jotkut kuvittelee toisten olevan jotain mt ongelmaisia tai diapamimuijia ilman todisteita todellisesta tilanteesta. Joku laittanut syvällisen fb päivityksen vaikka hieman humalassa niin sun kaltainen röörinrassaaja suivaantuu ja poistaa. Ei kummalekaan varmasti ikävä jää. 🤷🏼‍♀️🤣 Voisin kuvitella et joku joskus kokisi omat satunnaiset jutut väärin. Itse en ole mt ongelmainen enkä käytä lääkkeitä tms. Joskus alkoholia ja sekin on liikaa. Tupakkakaan ei maistu. Urheilu kylläkin.

      Yhden mt ongelmaisen naapurin jouduin valitettavasti poistamaan. Ahdisti 😬 vanhempi nainen itseä. Olen itsekin nainen. Sen verran kipee, että jopa vaaraksi käy.

      • Anonyymi

        Kummallekaan*


      • Anonyymi

        Siis se naapuri oli päästään kipee. Tai on. En vaan jaksa pitää kavereissa kyttääjiä. Pahansuopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se naapuri oli päästään kipee. Tai on. En vaan jaksa pitää kavereissa kyttääjiä. Pahansuopia.

        Sellaisia naapureita ja hyvänpäiväntuttuja voi todella pitää pahansuopina jotka keksii itselleen käytännössä täysin tuntemattoman henkilön päihteidenkäytöstä tai sukupuolikäyttäytymisestä jotain hyvin kliseisiä valeuutisia🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia naapureita ja hyvänpäiväntuttuja voi todella pitää pahansuopina jotka keksii itselleen käytännössä täysin tuntemattoman henkilön päihteidenkäytöstä tai sukupuolikäyttäytymisestä jotain hyvin kliseisiä valeuutisia🥱

        Keksikööt, kaikkihan sen näkee, et vika on keksijän omassa päässä!


    • Anonyymi

      Myös H*MOT poistoon välittömästi!

      • Anonyymi

        Komppaan tätä. *omot estetään jo ihan varmuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      Jos halveksii jotakuta niin estoon kaikkialla, loppuiäksi.

      • Anonyymi

        Samoin. Aikanaan harmitti yhden mt-diapamimuijan käytös ja estoonhan se oli laitettava.

        Nyt on rahaa niin paljon loppuelämän tarpeisiin ettei mikään harmita! Mutta ne some estot saa olla, koska en häntä tarvitse tai tahdo tekemisissä olla.


      • Anonyymi

        Vahvasti samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Joo eiköhän se tuu kaikille selväksi sillee


    • Anonyymi

      Saa laittaa kaveripyyntöä, minulla jostain syystä välillä häviää kavereita Facebookissa. En ole kiinnittänyt huomiota kun en tiedä onko poistettu, kun kaikki käyttäytyy aina välillä itseensä ottaen asioissa. En ole ollut tekemisissä monenkaan kanssa. Ei vihaa kellekään. T. H

      • Anonyymi

        Huomasin kyllä kun kavereita oli 20 kpl jäljellä, minusta joskus ollut kyllä jotain 50-60 kpl. Ei kauheasti, en ole pitkään siellä ollut. Nyt enemmän kun sukulaiset kauempana ja jotain juttua meidän piireissä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nostetaas tää nii ei totuus unohdu...

    • Anonyymi

      Halveksinta liittyy myös somessa estämiseen. Ihmiset joita halveksin, estän.

      • Anonyymi

        Joo ketään ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ketään ei kiinnosta.

        Pakko kiinnostaa


    • Anonyymi

      Estettyjä ihmisiä näköjään kovasti kirpaisee ...

    • Anonyymi

      Ajankohtainen aihe näin kevään tullen

      • Anonyymi

        Kyllä estäminen on ihan selkeä signaali.


    • Anonyymi

      HALVEKSUNTA oli ainoa syy miksi eräälle MT-ongelmaiselle muijalle eston laitoin.

    • Anonyymi

      Pääsee parhaiten eroon

    • Anonyymi

      Halveksunta. Syvä halveksunta, ainut syy estämiselle.

    • Anonyymi

      Kun vaan estetty ihminen ymmärtäisi että häntä ei kaivata...

    • Anonyymi

      Kokeile poistaa ittes sieltä. Täältä myös.

      • Anonyymi

        Ihminen saa olla missä haluaa, ja tekemisissä kenen kanssa haluaa, mutta estetyn ihmisen on tajuttava se että hänen kanssaan ei haluta olla tekemisissä.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe