Jos Todella ala arvoiset makkara perunat haluat.suosittelen Grilli Keidas Oulainen.
Makkara perunat.
22
1541
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikista parraat tullee valurautapannulla voisa paistaen keitetyistä pottuista kuutioiden, sipulimurskaa ja makkaranpalasia. Voisa paistaen, eikä missään ölijysä tai margariinisä.
- Anonyymi
Juu,jos marganiinissa,niin saatat tietämättäs syödä naapurin kissan......yäk
- Anonyymi
Samaa mieltä, voin myös kertoa kuinka oikeat tehdään grillin porukalle jos haluavat oppia
- Anonyymi
Ei ole kummakaan, jos ei maistu, makkaraperunat on yhdyssana!
- Anonyymi
Näin on! Itsekään en ole ikinä syönyt makkara perunoita grilli kioskilla.Jos ei osaa kirjottaa, tuskin tietää ravinnostakaan mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on! Itsekään en ole ikinä syönyt makkara perunoita grilli kioskilla.Jos ei osaa kirjottaa, tuskin tietää ravinnostakaan mitään!
Mistä teitä äikän opeja sikiää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teitä äikän opeja sikiää.
Kepulaiset pätemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaiset pätemässä.
Totta kai, koska persut ressukat, eivät osaa edes ala-asteikäisten äidinkielen perusteita!
- Anonyymi
Nam nam nyt myö lähetään grillissä käymään, alakaa hiukomaan jo
- Anonyymi
Grillillä, eikä grillissä.
- Anonyymi
Ite oot ala- arvonen ja urpå😄
- Anonyymi
Ei ihme, että maamme koululaitosta arvostellaan.
- Anonyymi
No ei ole, ei. Opettajat kehuu osan oppilaista pilalle, ja ne ovat sitten pätemässä täällä lauserakenteesta, ja pilkusta.
- Anonyymi
Jos haluat oikein herkulliset ja edulliset makkaraperunat niin löytyy ylivieskan rosegrilliltä nam.
- Anonyymi
Herkku grillin ruoat on kyllä niin järkyttävää paskaa ja kalliita että ihmettelen miten siellä vihtii kukaan käydä. Ainekset on heti niin halpaa kuin vain ihmisille voi syöttää. jos ei vihti ajaa ykaan grillille niin tekee itte tai hakee nesteeltä tai pitseriasta
- Anonyymi
ootko edes maistanut? don izo aivan loistavat. hekula hyvät ja nestekkin loisava!
pahansuopeus on pasakaa... - Anonyymi
Mitä ihmettä on tapahtunut. En itse ole kylillä pitkään aikaan käynyt mutta 2000 luvun alkupuolella tuo oli ihan paras grilli koko maakunnassa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä on tapahtunut. En itse ole kylillä pitkään aikaan käynyt mutta 2000 luvun alkupuolella tuo oli ihan paras grilli koko maakunnassa!!!
No ei nyt sentään, mutta ihan kelpo grilli on aina ollut kummiskin. Parempi kuin ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se nytkin mutta joku vetänyt jostain muusta perunan nokkaan ja täällä urputtaa.
- Anonyymi
Kyl tuo grilli on nykyään aivan sieltä...
- Anonyymi
Herkku Grillin porilainen oli kyllä niin ala-arvoinen suoritus ettei mitään järkeä? On siellä ihan maistuviakin juttuja mutta tuolle voisi tehdä jotain. Valitettavasti olen sitä mieltä että hinnat ovat karanneet. Onko teistä oikein että nytkin pelkkä triplajuusto maksaa 19€.
Jos kauppias luet tämän niin perustelisitko Ihmiset, eikö täällä puhuta Ruokakeitaasta? 🤣 Ruokakeidas ja grilli on eri asia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569