Jos suhari kieltäytyy työstä niin ilmiantakaa hänet välittömästi TE-toimistolle. Lyhyt matkakaan ei ole pätevä syy kieltäytyä työstä. Suharin on otettava kaikki työ vastaan mitä hänelle tarjotaan. Suharit vain ovat tottuneet laiskottelemaan ja nostamaan yhteiskunnan tukia.
Näin saamme laiskat taksikuskit tekemään töitä
12
128
Vastaukset
- Anonyymi
Miten saamme ahkerat trollit, kuten aloituksessa, lopettamaan aiivopierujensa suoltamisen palstalle?
- Anonyymi
Jos kieltäydyt työstä niin totta kai se pitää ilmoittaa TE-toimistoon. Oletko "hiukan" hidas?
- Anonyymi
Jakomäen kirjaston tädit voisivat antaa tälle trolli aloittajalle hieman koneen käyttökieltoa. Omaa tietokonettahan tällä pullonkerääjällä ei ole.
- Anonyymi
Miksi ilmoittaa mihinkään? Joku toinen saa työtä kun elintasointiaani laiskottelee.
- Anonyymi
Taksialan työehdoilla voi irtisanoutua ilman karenssia.
- Anonyymi
Ei voi, ja hyvä niin.
- Anonyymi
Keskus lähettää tilauksen jossa näkyy vaan hakuosoite, on mahdoton tietää onko lyhyt vai pitkä kyyti? mikä tässä on ongelma?
- Anonyymi
Älä ulise. Sinun pitää ottaa vastaan kaikki työ mikä sinulle tarjotaan. Montako munkkia olet syönyt tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ulise. Sinun pitää ottaa vastaan kaikki työ mikä sinulle tarjotaan. Montako munkkia olet syönyt tänään?
Et taida ymmärtää lukemaasi, siinähän sanotaan ettei kyytiä voi valikoida vaan kaikki ajetaan kun ei tiedä kyytitarjouksesta muuta kuin osoitteen! mikä sinun ongelmasi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ymmärtää lukemaasi, siinähän sanotaan ettei kyytiä voi valikoida vaan kaikki ajetaan kun ei tiedä kyytitarjouksesta muuta kuin osoitteen! mikä sinun ongelmasi on?
Lopeta ruikutus ja tee työsi kunnolla. Ei teitä taksikuskeja turhaan pidetä maailman tyhmimpinä ihmisinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään söin kuusi, joku oli pilaantunut. Nyt paha ripuli, paskaa tulee peräsuolesta tuutin täydeltä. Olisko sulla jotain apuva? Tilanne näyttää pahalta....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043