Minä itken, Sanna viedään

Anonyymi-ap

Voitteko te tamperelaiset auttaa? Älykäs, ahkera, selkeäsanainen, puheissaan johdonmmukainen, kielitaitoinen ja kaunis Sanna joutuu luovuttamaan paikkansa Petteri Orpolle, koska Kokoomuksesta tulee suurin puolue.

Auttakaa minua, minä itken.

34

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

demarithan haluavat sannasta eu puheenjohtajan koska on diplomaattinen ja rauhallinen ihminen joka osaa kuunnella kaikkia osapuolia.

• Anonyymi

EU haluaa omia Sannan. Eu:n edustajat kehuvat selkeäsanaisuudesta ja hyvästä kielitaidosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU haluaa omia Sannan. Eu:n edustajat kehuvat selkeäsanaisuudesta ja hyvästä kielitaidosta.

Sannan puheet aiheuttavat vielä ydinsodan.

• Anonyymi

Juu, niin osaa. Ei varmasti ryhdy huutamaan päälle, kun huomaa, että toinen on oikeassa ja itse väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, niin osaa. Ei varmasti ryhdy huutamaan päälle, kun huomaa, että toinen on oikeassa ja itse väärässä.

Kaikki ovat yleensä aina oikeassa.

• Anonyymi

Sanna Marinin dna.ta on verrattu Jeesuksen käärinliinoihin ja tutkitut näytteet ovat alustavasti todettu positiivisiksi .
      Tämä tullee yhdistämään punavihreät ja kristilliset jotenka voimme huokaista helpotuksesta . Kokoomus ja rasistit jäävät vähemmistöksi .
      Suomi pelastuu sittenkin suomalaisilta !

• Anonyymi

Kiitos ei kristillisiä.

• Anonyymi

Sanna löytää itsensä sillan alta mutta vuosien kuluttua ?

• Anonyymi

Ei siellä ole tilaa kun se on persuja täynnä. Ehkä käy viemässä heille soppaa.

• Anonyymi

No olihan eussa tämä juoppo en muista nimeä joka pussaili käteistäkin ja heilui kuin entinen neukkujohtaja miksei sitten jauhobileissä mainetta kerännyt. Hänhän on vain ihminen.

• Anonyymi

Sannan kannattaisi varoa puhumisiaan. Naapuri Venäjä kuulee kaiken. Kostoako haluamme?

• Anonyymi

Perussuomalaiset, Putinin vasallit,pelottelee.

• Anonyymi

Tarkoitus onkin, että Putin kuulee ja lujaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus onkin, että Putin kuulee ja lujaa.

Toivottavasti siellä rajan takana korvat soi ja tinnitus uhkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaiset, Putinin vasallit,pelottelee.

No tulihan se persu taas sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tahansa oikeistopuolueesta pilkottaa persuus. Seilailevat näiden puolueiden välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestä Perussuomalaisia, et pety. Sitä saa mitä tilaa.
        Hatullisen.

• Anonyymi

Minne vievät? Pitkäänniemeen vai?

• Anonyymi

Ei ole viety minnekään. Voidaan äänestää ihan rauhassa kuten ennenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole viety minnekään. Voidaan äänestää ihan rauhassa kuten ennenkin.

Äänestyspaikalla on rauhaton meno. Koronakin saattaa tarttua. En aio enää siihen hälinään osallistua. Kunpa tulisi etä-äänestys. Se parantaisi demokratiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestyspaikalla on rauhaton meno. Koronakin saattaa tarttua. En aio enää siihen hälinään osallistua. Kunpa tulisi etä-äänestys. Se parantaisi demokratiaa.

Minulle äänestyspäivä on aina juhlapäivä. Silloin liput liehuvat ja äänestämisen jälkeen voi syödä ja juoda vähän juhlavammin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa käydä aamulla silloin ei ole ruuhkaa.

• Anonyymi

legginsit ja karvareunan huppu maiharissa. Niistä on naisnarkit tehty.

• Anonyymi

Peilistäkö itseäsi katsot ja toteat olemuksesi?

• Anonyymi

Suosittelen aloittajalle menoa psykiatriselle hakemaan hoitoa.

• Anonyymi

Taidat itse olla hoitojonossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla hoitojonossa.

Aloittaja pyytää apua. Päästän hänet jonon ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja pyytää apua. Päästän hänet jonon ohi.

Onko Räikkönen kehunut Marin "kielitaitoja".

Kuuntelemisen taitojen parantamiseksi, suosittelen: https://fb.watch/ibMO2JKP6i/

Marinille ja Li Anderssonille.
        Onko tämäkin puhe rasistinen.

• Anonyymi

Kaikki tukipaketteja tekemässä olleet saavat hyvät EU-virat, kuten Urpilainen ja kohtapuoliin Sanna Marin...

• Anonyymi

Se oli komission päätös, johon kaikki Unioniin kuuluvat maat osallistuivat, joten jokaisesta maasta on siihen virkaan ehdokkaita.
        Matti Vanhasen johdolla Suomen osuus pakettiin muodostettiin.

• Anonyymi

En pidä pahana 🤣

• Anonyymi

Kuulemma vahvoilla eu ruletissa, koska ei ole korruptoitunut. Pitäisikö tässä jotenkin huolestua näin eu-kansalaisena. Ei löydy enää ehdokkaita jotka eivät olisi jotenkin sotkeentuneet rikolliseen toimintaan.

• Anonyymi

Iltasanomissa joku asintantuntija kehuu marinin johttajataitoja kun hallitus on pysynyt koossa. Eikö tuo ole vasemmistohallitus ja ainoa joka siellä roikkuu on kepuloiset jotka roikkuvat siellä vain siksi että puolueena ovat kohta historiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      346
      2816
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      56
      2573
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      234
      1093
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      415
      1034
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      43
      859
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      823
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      46
      734
    Aihe