Voitteko te tamperelaiset auttaa? Älykäs, ahkera, selkeäsanainen, puheissaan johdonmmukainen, kielitaitoinen ja kaunis Sanna joutuu luovuttamaan paikkansa Petteri Orpolle, koska Kokoomuksesta tulee suurin puolue.
Auttakaa minua, minä itken.
Minä itken, Sanna viedään
34
182
Vastaukset
- Anonyymi
demarithan haluavat sannasta eu puheenjohtajan koska on diplomaattinen ja rauhallinen ihminen joka osaa kuunnella kaikkia osapuolia.
- Anonyymi
EU haluaa omia Sannan. Eu:n edustajat kehuvat selkeäsanaisuudesta ja hyvästä kielitaidosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU haluaa omia Sannan. Eu:n edustajat kehuvat selkeäsanaisuudesta ja hyvästä kielitaidosta.
Sannan puheet aiheuttavat vielä ydinsodan.
- Anonyymi
Juu, niin osaa. Ei varmasti ryhdy huutamaan päälle, kun huomaa, että toinen on oikeassa ja itse väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, niin osaa. Ei varmasti ryhdy huutamaan päälle, kun huomaa, että toinen on oikeassa ja itse väärässä.
Kaikki ovat yleensä aina oikeassa.
- Anonyymi
Sanna Marinin dna.ta on verrattu Jeesuksen käärinliinoihin ja tutkitut näytteet ovat alustavasti todettu positiivisiksi .
Tämä tullee yhdistämään punavihreät ja kristilliset jotenka voimme huokaista helpotuksesta . Kokoomus ja rasistit jäävät vähemmistöksi .
Suomi pelastuu sittenkin suomalaisilta !- Anonyymi
Kiitos ei kristillisiä.
- Anonyymi
Sanna löytää itsensä sillan alta mutta vuosien kuluttua ?
- Anonyymi
Ei siellä ole tilaa kun se on persuja täynnä. Ehkä käy viemässä heille soppaa.
- Anonyymi
No olihan eussa tämä juoppo en muista nimeä joka pussaili käteistäkin ja heilui kuin entinen neukkujohtaja miksei sitten jauhobileissä mainetta kerännyt. Hänhän on vain ihminen.
- Anonyymi
Se oli tämä perussuomalainen rasisti.
https://3.bp.blogspot.com/-yg4lQWb5WNY/XJAMOc1-ZGI/AAAAAAAAII8/l4__QorH5MUBRWEXBk6_UymhfB4rGYUqgCLcBGAs/w1200-h630-p-k-no-nu/Matu mistä tulet.jpg
- Anonyymi
Sannan kannattaisi varoa puhumisiaan. Naapuri Venäjä kuulee kaiken. Kostoako haluamme?
- Anonyymi
Perussuomalaiset, Putinin vasallit,pelottelee.
- Anonyymi
Tarkoitus onkin, että Putin kuulee ja lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus onkin, että Putin kuulee ja lujaa.
Toivottavasti siellä rajan takana korvat soi ja tinnitus uhkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset, Putinin vasallit,pelottelee.
No tulihan se persu taas sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tahansa oikeistopuolueesta pilkottaa persuus. Seilailevat näiden puolueiden välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestä Perussuomalaisia, et pety. Sitä saa mitä tilaa.
Hatullisen.
- Anonyymi
Minne vievät? Pitkäänniemeen vai?
- Anonyymi
Ei ole viety minnekään. Voidaan äänestää ihan rauhassa kuten ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole viety minnekään. Voidaan äänestää ihan rauhassa kuten ennenkin.
Äänestyspaikalla on rauhaton meno. Koronakin saattaa tarttua. En aio enää siihen hälinään osallistua. Kunpa tulisi etä-äänestys. Se parantaisi demokratiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestyspaikalla on rauhaton meno. Koronakin saattaa tarttua. En aio enää siihen hälinään osallistua. Kunpa tulisi etä-äänestys. Se parantaisi demokratiaa.
Minulle äänestyspäivä on aina juhlapäivä. Silloin liput liehuvat ja äänestämisen jälkeen voi syödä ja juoda vähän juhlavammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käydä aamulla silloin ei ole ruuhkaa.
- Anonyymi
legginsit ja karvareunan huppu maiharissa. Niistä on naisnarkit tehty.
- Anonyymi
Peilistäkö itseäsi katsot ja toteat olemuksesi?
- Anonyymi
Suosittelen aloittajalle menoa psykiatriselle hakemaan hoitoa.
- Anonyymi
Taidat itse olla hoitojonossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla hoitojonossa.
Aloittaja pyytää apua. Päästän hänet jonon ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja pyytää apua. Päästän hänet jonon ohi.
Onko Räikkönen kehunut Marin "kielitaitoja".
Kuuntelemisen taitojen parantamiseksi, suosittelen: https://fb.watch/ibMO2JKP6i/
Marinille ja Li Anderssonille.
Onko tämäkin puhe rasistinen.
- Anonyymi
Kaikki tukipaketteja tekemässä olleet saavat hyvät EU-virat, kuten Urpilainen ja kohtapuoliin Sanna Marin...
- Anonyymi
Se oli komission päätös, johon kaikki Unioniin kuuluvat maat osallistuivat, joten jokaisesta maasta on siihen virkaan ehdokkaita.
Matti Vanhasen johdolla Suomen osuus pakettiin muodostettiin.
- Anonyymi
En pidä pahana 🤣
- Anonyymi
Kuulemma vahvoilla eu ruletissa, koska ei ole korruptoitunut. Pitäisikö tässä jotenkin huolestua näin eu-kansalaisena. Ei löydy enää ehdokkaita jotka eivät olisi jotenkin sotkeentuneet rikolliseen toimintaan.
- Anonyymi
Iltasanomissa joku asintantuntija kehuu marinin johttajataitoja kun hallitus on pysynyt koossa. Eikö tuo ole vasemmistohallitus ja ainoa joka siellä roikkuu on kepuloiset jotka roikkuvat siellä vain siksi että puolueena ovat kohta historiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3462816Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista562573Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis2341093Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K4151034- 43859
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined60823- 46734