Toista sinua ei ole ja jos et voi olla minun niin olen yksin sitten 🧍♀️ --> 🧍♂️
En edes halua rakastua kehenkään toiseen
18
272
Vastaukset
- Anonyymi
Tarpeeks kauan kun oot yksin, mieles muuttuu.
- Anonyymi
Tarkoitan sitten oikeesti yksin. Ei mitään ei ketään ei millään tapaa.
- Anonyymi
Oon jo ollut niin kauan yksin. Ei muutu. Yksinoloon ensin tottuu ja sitten sitä alkaa rakastaa. Vaatii paljon että antaa jonkun sotkea sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jo ollut niin kauan yksin. Ei muutu. Yksinoloon ensin tottuu ja sitten sitä alkaa rakastaa. Vaatii paljon että antaa jonkun sotkea sitä.
Tottuu toki mutta et sitten taida tarvita läheisyyttä. Hyvä sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottuu toki mutta et sitten taida tarvita läheisyyttä. Hyvä sinulle.
Tarvitsen sitä vain häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan sitten oikeesti yksin. Ei mitään ei ketään ei millään tapaa.
Ihan yksin olen. Joulut ja juhannukset ja sitä rataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsen sitä vain häneltä.
En usko. Kun et kerta tule sen hänen kanssa olemaan niin aivan varmasti mieles muuttuu vielä. Tai sitten olet jo saanut kaiken ja tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Kun et kerta tule sen hänen kanssa olemaan niin aivan varmasti mieles muuttuu vielä. Tai sitten olet jo saanut kaiken ja tarpeeksi.
No nyt ajattelen niin tosissani. Palataan asiaan jos tilanne muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tiedä tulenko olemaan sen kanssa. Kirjoitin Jos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa eli oot yrittänyt ja ei onnistunut, vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mistä tiedät sanoa edes Jos et tule sitä saamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt ajattelen niin tosissani. Palataan asiaan jos tilanne muuttuu.
Toivottavasti sulla on sitten valitsemallas polulla joku kenelle jakaa sun rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mistä tiedät sanoa edes Jos et tule sitä saamaan?
Ainahan se vaihtoehto on olemassa ettei saa. Vaikka ei tekisi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan se vaihtoehto on olemassa ettei saa. Vaikka ei tekisi mitään.
Niin no joo.
- Anonyymi
Ketä tarkoitat? Ikuisuuskysymys.
- Anonyymi
Just sinua tarkoitin.
- Anonyymi
110% on waimomatskuu..
- Anonyymi
Onko se käynyt jonkun testin läpi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta Väisänen tilittää surullisena velkahelvetistään: "Se on tarpeeksi vaikeaa jo silloin, kun..."
Pitkän uran tv:ssä ja hevosten parissa tehnyt Riitta Väisänen kertoi talousvaikeuksistaan Perjantai-ohjelmassa. Väisänen on itse kokenut kukkaron n923906Miksi Sofia valehtelee?
Miksi Sofia ja Puhumuru yrittävät valehdella, että Sofia olisi ollut Venla-gaalassa, kun hän ei siellä ollut? Nämä ihmiset on yli 30 -vuotiaita, eivät1762657Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3102313Pieni kikkeli... keskustelu
Kokiko joku, että oma varustus on riittämätön? Ei huolta, asiaan on saatu lisää tietoa ja tilanne on ehkä jopa suorastaan hyvä. https://www.is.fi/vii2032288Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista281900Päivi Räsänen on lähettänyt tänään avoimen kirjeen Tapio Luomalle kirkkohallituksen toiminnasta
”Olen tänään lähettänyt alla olevan avoimen kirjeen arkkipiispa Tapio Luomalle, sillä toivon häneltä selkeyttävää julkista kannanottoa Kirkkohallituks6311667- 891482
Haluan sua
Miks tää tunne ei mene ohi? Tuskainen olo, oot mielessä erittäin paljon. En vaan voi tehdä asialle mitään, enkä tiedä muuttaako se jotain jos saisin s521278Sysmän rakkaus ja viha
Alle 4 000 asukkaan Sysmä on tullut tunnetuksi kultturellina kesälomapaikkana, mutta myös juonittelevasta kuntapolitiikastaan. Kun joku asia Sysmässä351063Suuria tunteita.
Kävin tuossa erään kaverin luona kuuntelemassa häntä, kun on eronnut juuri. Sieltä tuli kaikenlaista sellaista juttua, että Iittalan astiasto kaivers1991029