Ryhmäseksi on kahden keskestä seksiä parempi kaikille osapuolille, nainen voi tyydyttää monta miestä samaan aikaan ja moni mies pystyy helpommin tyydyttämään naisen. Ryhmäseksissä on helppo kokeilla kaikkea uutta ja kivaa myös jota ei pysty ilman useaa miestä. Miehen ei tarvi ottaa paineita koska on useampi mies tyydyttämässä. Myös miehet voi laukeamisen jälkeen pitää tauon ja runkata kattoessa ja ovat taas pian juhlakunnossa, seksi sessio voi hyvinkin kestää useita tunteja säästelemättä yhtään. Muutenki kimppanaiset joita muut miehet haluaa, saa naisen näyttämään paljon haluttavammalta. Rakastan ryhmäseksiä!
Ryhmäseksi on paras seksi.
45
3404
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo, ryhmäseksi on raakaa seksiä ja pervoilua. Nussimista nussimiseen ilosta. Arvotonta ja moraalitonta. Kokemusten keräilyä. Kahdenkeskinen seksi oikean naisen kanssa on täydellistä. Pitää vain olla oikeasti rakastunut. Väärän naisen kanssa se on vaan tarpeen hoitamista. Jää vaisuksi ja haaleaa elämää.
- Anonyymi
Nimenomaan akkaa pannaan ku vierasta sikaa ja sitten nauretaan selän takana...
- Anonyymi
Katos spedeltä uusi aluevaltaus nyt se on nainen ja jakorasia buaahaa
- Anonyymi
Apinointi on niin hauskaa 🙊🙈
- Anonyymi
Perse sexx !
- Anonyymi
Ihan miehenä mietin miten kovilla nainen on! Onhan tietenkin asioita jotka ei ole niin kovia. Mutta esim. sarjassa nainti ja kolme yhden kimpussa voi olla liian heavy. Harva kertoo kun nainen saa munaa peppuun ja pilluun!
- Anonyymi
Olen ollut painamassa naista kimpassa n. 6 kertaa. Aina eri nainen. Meidän äijien kannalta se on kivaa, ja upeaa saada pistää kunnolla menemään. Naiselle se on patjana käyttöä, häpäisevää ja alistavaa. Pillun käyttöä omiin huiveihin. Hauskaa oli siihen saakka kunnes kohtasin ihanan naisen, johon rakastuin. Ja koska ensi kertaa elämässäni rakastuin täysillä, halusin hänen kanssaan hyvän suhteen. Silloin häpesin tekojani ja ryhmäseksiä, jossa olin käyttänyt naisia ja kohdellut huonosti. Nussinut tuplaa. Oli kova paikka kun halusin olla rehellinen, muuten ei hyvää suhdetta saa luotua. Kerrottava oli, että olin kokeillut ryhmäseksiä ja sikaillut. Sain anteeksi, ja aloimme suhteeseen joka on aivan muuta mitä olen ikinä jään kokenut. Hän on vaimoni ja yhä rakastan hurjasti. Yhä kyllä tunnen alemmuutta ja huonommuutta, sillä rakas on paljon parempi ihminen. Löysin ison onnen. Jos saisin perustua ryhmäseksikokemukset, peruisin varmasti!
- Anonyymi
Totta. On mieheltä häpeällistä ja kunniatonta kohdella naista lutkana. Se kertookin jo kaiken. Kunniallinen mies osaa rakastaa tiettyä naista sydämmenvalittua, eikä tee pahaa muille naisille. Ei myöskään nussi jokaista, kun haluaa säästää kunniallisuuden ja hyvyyden valitulleen. Itse on koskaan joutunut häpeämään tekojani kohdatessani oikean. Muutamia suhteita ollut ja pari tarpeeseen liittyvää seksikokemusta, joista olen avoimesti kertonut valitulleni. Valittiin kanssa seksi ja kaikki muu on ollut kaiken arvoista. Hän antoi minulle rauhan ja onnen, kaupan päälle tuli hyvä seksi.
- Anonyymi
Kaksinaismoralisti mies jonka mielestä ryhmäseksi häpäisee vain naisen ei miestä ja joka kohtelee naisia huonosti ei muuksi muutu. Miten vaimosi muka voisi antaa anteeksi muiden naisten puolesta.
- Anonyymi
Mistäs tiedät vaikka vaimosi jakaisi persettään halukkaille aina kun silmä välttää... Naisiin ei voi luottaa.
- Anonyymi
Osaset vaan kohilleen.
- Anonyymi
Nyt ei säästellähttps://cdni.viewgals.com/1280/1/340/27088011/27088011_011_9765.jpg
- Anonyymi
Ryhmäseksi ja nuo linkit. Kiihottaa jo teitä oikeasti kun pillu nussitaan tohjoksi ja naista nöyryytetään? En itse ottaisi tuollaista käytettyä naista joka on nussinut useiden miesten kanssa. En halua moraalitonta naista itselleni. Haluan kunnioittaa naista ja nähdä naisen muuna kuin seksileluja. Seksi on kaunista kun toiseen on väkeviä tunteita. Naisen ajatusmaailma ja luonne ratkaisevat. Naisen tehtävä ei ole vain maata haarat leveällä miellyttämässä miehiä.
- Anonyymi
Minä rakastan kunnioitan ja luotan vaimooni ja silti haluan panna vaimoani kimpassa.
Vaimoni ei kieltäydyin kimppaseksistä.
Meitä oli kerran 6M ja vaimo ainoa nainen.
Pantiin useita kertoja jokainen, itsekkin panin kuusi kertaa kuten pari muutakin osa pani viidesti osa neljä kertaa.
Vaimo sai yli 30 spermalastia pilluun yksissä talkoissa. - Anonyymi
Tämä sarjalinkittäjä halveksii noita naisia ja silti kiihottuu tollaisesta kuviosta enemmän kuin mistään muusta. Kertoo lähinnä itse tän miehen moraalista.
Naisen täytyy voida kunnioittaa miestään, ei kukaan halua tollaista molemmista päistä likaista käytettyä miestä. Miehessä ratkaisee luonne ja ajatusmaailma ihan yhtälailla ja siitä voi päätellä paljon kun katsoo kuinka mies kohtelee muita naisia.
- Anonyymi
Kimppaa harrastaessa täytyy touhuta naisen ehdoilla naista kunnioittaen.
Oma vaimoni on nauttinut kimppanaisena olemisesta kohta 3 vuotta.
Pari viikkoa sitten kaverimme jäi asunnot-tomaksi erottuaan lyhyehköstä suhteesta ja muutti meille vapaaseen tyhjään vierashuoneeseen väliaikaisesti.
Vaimoni kiinnostui ja kysyi voisimmeko ottaa kaverin mukaan kimppaan ja se sopi myös minulle.
Vaimo nukkuu alasti ja meidän keskellä ja on saanut ja halunnut kahta miestä toistaiseksi joka ilta.- Anonyymi
Pari suhteessa olimme olleet 10 vuotta kun yhdessä halusimme eka vieraan miehen sänkyymme. Rakastamme toisiamme ja luotamme toisiimme, seksi yksi harrastukssistamme vapaalla kun molemmat kotona. Kolmansia ja parivaihtoa harrastettu säännölliseti jo 16 vuotta. Kyse ei toisen hyväksi käytöstä vaan piristyksetä pari suhteeseen. Pari 50+
- Anonyymi
Pelkkää molojen hakkaamista luukkuihin. Ei anna mitään todellista ja paha mieli siitä vaan tulee. Tämä mun mielipide miesnäkökulmasta. Olen romantikko ja tyytyväinen siitä. Osan tuntea, nuo luukuttajat eivät osaa.
- Anonyymi
Jos nainen ei anna niin ei hän myöskään saa.
Omalta vaimoltani saa pillua ja hän saa kyrpää kunnolla kun antaa miesten nussia. - Anonyymi
ryhmässä voi kokeilla myös helpommin bi seksiä itse nussin naista kun samaan aikaan joku tunkeutui rasvattuna peppuuni kovenin ja laukesin melkein heti oli myös ihanaa katsella toisen naisen hyväilevän juuri nussittua pillua
- Anonyymi
Kimppanainen on prinsessa joka suo kunnioitusta alamaisille antaen pillua heille.
- Anonyymi
onko? en usko
- Anonyymi
Parempi kuin ei mitään.
- Anonyymi
en ole kokeillut.
- Anonyymi
Kuinka monta henkilöä lienee ryhmäseksin maailmanennätyksessä?
- Anonyymi
Onni on että itse arvostan naisia enemmän. En nussii ketään naista kimpassa ja toisen nöyryyttäminen ei kiinnosta, koska olen sen verran terve mies. Minuun iskee naisessa älykkyys ja itsekunnioitus. Se että naisella on hyvä itsetunto eikä anna sairaiden polkea itseään. Viisaalla naisella on rauha sydämessään ja hyvä tahto 💕. Siinä on miehelle enemmän kuin kylliksi.
- Anonyymi
Joku täysjärkinenkin palstalla 👍
- Anonyymi
Ryhmä Rämä
- Anonyymi
Pitäisi kokeilla
- Anonyymi
Jaaha. Pitäisi kokeilla
- Anonyymi
Eikä miesten tarvitse maksaa naiselle. Ryhmäseksi nainen on taas mieleltään paljon rappeutuneempi kuin ne naiset jotka myyvät itseään maailmalla köyhyyden ammattiin ajamina. Amoraalinen ryhmäseksi nainen rypee rappiossa kuin sika saastassa. Ryhmäseksiin osallistuvia pareja ihmettelen miten voitte katsoa sen jälkeen toisianne silmiin tai edes itseänne peilistä.
- Anonyymi
Jahas, ryhmäseksi aiheena näyttää aina vaan houkuttelevan koloistaan ne kaikista ahdasmielisimmät ja sovinistisimmat oliot.
Miten se niin kiehtookin moralistin mieltä!
Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057