Oikeisto kiehuu raivosta: Sanna Marinin ylistäminen vain yltyy yhä suurempiin mittoihin!

Anonyymi-ap

Nyt jää jo mediakin toiseksi, Britannian puolustusministerikin on nyt alkanut palvoa ja ylistää Sanna Marinia.

Eivät auttaneet aamiaiskohut, eivät tekstiviestikohut, eivät kännykkäkohut, eivät tanssikohut. Masennus alkaa vallata oikeiston. Orpo jo kiristelee kravattia kaulallaan miettien, tuntuisiko hamppuköysi sittenkin paremmalle kuin eläminen täysin ilman median ja somen huomiota, samaan aikaan kun Marin ei pysty välttämään positiivista huomiota vaikka antaisi vain ihan tavallisia haastatteluja.

Mistähän Petteri on ollut mediassa... ai niin, kun hän haukkui naisten kiljuneen vaalipaneelissa niin, että raavasmies-Petteri jäi toiseksi koko keskustelussa.

35

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SDP:n Bile-Sannikka Räyhäsi niin että Vaahto suupielistä Roiskui -
      oisko ollut iha Jauhoissaan, tai muuten vain Pulverissa ? ?

• Anonyymi

Vaikka olenkin demari,niin sanon suoraan että se masennus on meidän omalla puolueellamme.
        Sanna tekee katastrofin.

• Anonyymi

Huonosti kasvatettu ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä,ei ole kunnon kasvatusta äideiltään saanut Pilettää ja käyttätyy sopimattomasti. Vaatii ja tunkee nokkansa joka asiaan. Nyt pitäisi ministeriö olla Natotukemassa häntä. Mithän seuraavaksi?.Jos tukea vaatii, niin ostakoon tukisukat ja liivit, sekä kävelykepit, niin saa tukea. Marin on huono pääministeri, ei ole ennen tällaist minun aikanani ollut. Onko noussut k..i päähän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.Marin on tosi röyhkeä ja ylimielinen. Häntä vielä ylistetään,vaikka ei ole mitään syytä siihen. Taitavat ylistäjät olla puolisokeita sekä puolikuuroja, tai sitten vain heikon älykkyysosamäärän omistavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.Marin on tosi röyhkeä ja ylimielinen. Häntä vielä ylistetään,vaikka ei ole mitään syytä siihen. Taitavat ylistäjät olla puolisokeita sekä puolikuuroja, tai sitten vain heikon älykkyysosamäärän omistavia.

Eikö Marinin röyhkeydelle ole mitään rajoja? Saa näköjään tehdä mitä lystää. Akalle pitäisi pistää luu kurkkuun. Miksi tällaista pikku diktaattoria vielä jokuset ylistvät? Marin on mauttomuudenhuippu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olenkin demari,niin sanon suoraan että se masennus on meidän omalla puolueellamme.
        Sanna tekee katastrofin.

Oikea demari antaa puheenjohtajalle täyden tukensa. Marinin arvosteleminen ja vähättely on törkeää!

Marin saa tietenkin maailmalta kehuja, koska on niin ylivertainen. Kotimaassakin eläkeläiset saivat suuret korotukset eläkkeisiin. Tietenkin Marinin hallituksen aikana! Kiitos Sannalle! ♥️

• Anonyymi

Höpö höpö. Kyllä Purra räyhäämisen voittaa. Hullun irvistyksen kera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä,ei ole kunnon kasvatusta äideiltään saanut Pilettää ja käyttätyy sopimattomasti. Vaatii ja tunkee nokkansa joka asiaan. Nyt pitäisi ministeriö olla Natotukemassa häntä. Mithän seuraavaksi?.Jos tukea vaatii, niin ostakoon tukisukat ja liivit, sekä kävelykepit, niin saa tukea. Marin on huono pääministeri, ei ole ennen tällaist minun aikanani ollut. Onko noussut k..i päähän?

Ei ole.Sanna ei kuvia kumarra.

• Anonyymi

Onko persujen Purra leipuri kun puoluetorakat niin jauhoista vouhkaa?
      Joten koittavat työntää Purraa kyökkiovesta Kesärantaan ja Halla-aho toimii esiliinana.

• Anonyymi

Aamiaiskohua, boomeri ja bielkohuja ei kukaan aiheuttanut Marinille, kyllä hän on henkilokohtaisesti osallinen. Jokainen vastaa itsestään vaikka olisikin ylivertainen ja tarvetta ravisteluun.

• Anonyymi

Minä voisin meillä Sdp:ssä suostua pm:ksi Marinimme sijaan.
        Olen nainen,joka viihdyn iltaisin kotona enkä kurvaile kaupungilla.

• Anonyymi

Nuohan on tekemällä tehtyjä Marinin oikeistopopulistien mustamaalausjuttuja joissa ei ole mitään kunnon faktaa takana:
        Oikeuskanslerille tehtiin elokuussa useita kanteluita Marinin juhlinnasta kesällä. Kanteluissa muun muassa arveltiin, ettei Marin ollut alkoholin käytön vuoksi työkykyinen.
        Oikeuskansleri kuitenkin huomauttaa ratkaisussaan, ettei kanteluissa esitetty, että jokin pääministerille kuuluva virkatehtävä olisi jäänyt hoitamatta.

Oikeuskanslerikaan ei löytänyt mitään huomautettavaa!!!

• Anonyymi

Kyllä kok viduttaa ankarasti. Marin saa kiitosta pitkin Eurooppaa.
      Orpo on unohdettu vaihtoaitioon ja hyvä niin

• Anonyymi

On samantekevää mitä ulkomailla puhutaan Marinista , Suomessa tiedetään kuitenkin totuus mikä raasu Marin oikeasti on.

• Anonyymi

Niinpä tiedetään.Täysin sopimaton ministeriksi. Takaisin vaan kaupankassalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tiedetään.Täysin sopimaton ministeriksi. Takaisin vaan kaupankassalle.

Oletpa pelle. Ota asioista vähän paremmin selvää, äläkä jauha jostain kassasta. Olet vajakki ja vielä saatanan rumakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa pelle. Ota asioista vähän paremmin selvää, äläkä jauha jostain kassasta. Olet vajakki ja vielä saatanan rumakin.

Nyt paloi punatatilla kekäle?

• Anonyymi

Maamme äärioikeisto polttaa muutakin kuin hihansa, sillä onhan heillä jo malli Ruotsista, miten estää Suomen Nato-jäsenyys: Koraanien julkinen polttaminen.
      Sitä odotellessa.

• Anonyymi

Äärioikeistolaisilla persuilla ja Ruotsi-demokraateilla yhteiset tavoitteet: Natoon liittymisen estäminen.

• Anonyymi

KOK epäröi.

• Anonyymi

Uskossa Punaiseen Vapahtajaan.

• Anonyymi

"Valkoisen vapahtajan" keskitysleireissä tapettiin miehiä, naisia ja jopa lapsia. Ja loppu siitäkin tuli vain siksi, että porvaristo pelkäsi itse joutuvansa työntekoon jos jatkavat.

• Anonyymi

Kiehuu?

• Anonyymi

Petterillä ei leikkaa.

• Anonyymi

Petteri vain leikkaa.

• Anonyymi

Ymmärrän.

• Anonyymi

Tajuan.

• Anonyymi

Vau

• Anonyymi

Viisikon vetäjä

• Anonyymi

Sanna Marin on Jumalan lahja Suomelle.

• Anonyymi

No eipä persutkaan ole suosittuja missään.

• Anonyymi

Huvittava otsikko, lienee Marinin satapäisen avustajajoukon tuotetta koko sekava sepustus.

• Anonyymi

Mieki tykkään Marinista.
        t. mummo maalta

• Anonyymi

Kannatus kasvaa koko ajan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      1906
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      13
      1582
    3. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      109
      1336
    4. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      239
      1130
    5. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1042
    6. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      87
      1026
    7. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      929
    8. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      228
      879
    9. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      877
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      165
      672
    Aihe