Jordan Rudess

Anonyymi-ap

Instagram profiilissa on 389000 seuraajaa
Että näin ei kuule kiinnosta 8000 hengen puskaradiot eikä muut jutut

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korjaan 398000 seuraajaa

• Anonyymi

398000 ihmistä tietää kuka olen ja mikä on Varkaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

398000 ihmistä tietää kuka olen ja mikä on Varkaus

Mites ne oli ne äänest jotain 700?
        Ja 3040

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites ne oli ne äänest jotain 700?
        Ja 3040

398000 ihmistä silloin ei jotkut Varkauden, eduskunnan vaaliäänet kiinnosta
        Ja kyse on musiikista ei politiikasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

398000 ihmistä silloin ei jotkut Varkauden, eduskunnan vaaliäänet kiinnosta
        Ja kyse on musiikista ei politiikasta

Käräjien kautta lösölyllertää, kiinni jäit stupido 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤

• Anonyymi

Laitetaas jordanille viestiä kenen kanssa keskusteli, eiköhän syletä kun tietää missä on sormi ollut🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Petrus Sroderus on armosta osallinen, eli hän sai parannuksen armon. Hän käy nykyään seuroissa, eli on uskovainen itsekin. Ja ihanaa, että hän löysi myös uskovaisen vaimon itselleen. Olemme rukoilleet paljon Petruksen puolesta ja vaikuttaa siltä, että rukouksiin ollaan myös vastattu. Hän on edelleen saanut olla Jumalan lasten armohoidossa, eli hän elää edelleen evankeliumista niin, kuin me kaikki muutkin Jumalan lapset tässä ajassa. Ja kyllä, Petrus käy seuroissa ja hän hoitaa omaa uskon elämäänsä aivan, kuin uskovaisen kuuluukin. Hän on saanut lahjaksi tämän lahjavanhurskauden vaatteen, jota hän haluaa olla pesolähteellä pesettämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1938
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1597
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1423
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1330
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      889
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe