Jotain hämärää

Anonyymi-ap

Sinussa on... Jääköön arvoitukseksi.

62

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin on sussakin.

    • Anonyymi

      Mahdollisesti

    • Anonyymi

      Oletko löytänyt uusia höynäytettäviä..et onnistunut

    • Anonyymi

      Ei kun olen ihan pimeä.

    • Anonyymi

      Paljastuiko pedariksi

      • Anonyymi

        Mustä oletat, että aloittaja olisi nainen ja jonkin näin syvän järkytyksen kokenut? Kyllä tämä tyyli ihan palstamieheltä kuulostaa tai joltain muulta miesihmiseltä, jolla on tarve aprikoida toisesta tällaista keskellä yötä, eli ei kovin rakentavaa. En minä sillä, etteikö joku nainenkin voisi tällaista yön pimeinä tunteina pohtia, mutta ei taida natsata tähän kirjoitukseen nyt kyllä ja tätä naisoletusta suhteessa kaikkeen negatiiviseen on ollut ihan riittämiin, eli vaihtoehtoinen näkökulma ei varmaan ole nääs pahitteeksi


    • Anonyymi

      Eiku ota selvää. Pliiis.

    • Anonyymi

      Ehkä olet tyhmä?

      • Anonyymi

        Tässä totuus


    • Anonyymi

      Ironista, että pelkäät minua joka ei ole käyttänyt koskaan hyväksikäyttänyt ketään, ja turvaudut ihmiseen joka taitaa olla persoonallisuushäiriöinen ihminen, joka käyttää hyväksi paremmin tietämättömiä ja alentuneessa mielentilassa olevia. Kuten itseasi. Mania, psykoosi. Tarvitset autoriteettia ja taloudellista turvaa. Olet varmaan saanut nenillesi, kun olet joskus astunut väärille varpaille. Nyt kauhean varovainen. Tämä oli päästä keksitty tarina.

      • Anonyymi

        Kuka sinä sitten olet?


      • Anonyymi

        Kuka olet oikeasti, anna joku vinkki?


      • Anonyymi

        Ei kuulostanut sadulta.


      • Anonyymi

        En minä ketään pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulostanut sadulta.

        No kyllä minusta vaan kuulosti, jonkun katkeran eli tämän palstamiesnarsistin sanelulta sekä selittelyltä miksei juttu luistanut ja miten kaikki muut oletetut ihmiset ympärillä on suorastaan sarvilla varustettuja ja jotenkin mystisesti vaikuttamassa tämän yksilön elämään. Miksi itse niin hanakasti juuri tällaista narratiivia tosissasi? Oletko itsekin tällainen ns erityispiirteinen ihminen ja ihan siinä patologisessa kontekstissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä minusta vaan kuulosti, jonkun katkeran eli tämän palstamiesnarsistin sanelulta sekä selittelyltä miksei juttu luistanut ja miten kaikki muut oletetut ihmiset ympärillä on suorastaan sarvilla varustettuja ja jotenkin mystisesti vaikuttamassa tämän yksilön elämään. Miksi itse niin hanakasti juuri tällaista narratiivia tosissasi? Oletko itsekin tällainen ns erityispiirteinen ihminen ja ihan siinä patologisessa kontekstissa?

        Todella häiritsevästi tässä nimittäin stimuloidutaan johonkin hyvin epämääräiseen sekä epämiellyttävään ajatuskuvioon. Ehkä se on se vertaisen vakuuttava ääni tai jotain. Jokatapauksessa tällaisen kerronnan janoaminen ei ole normaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulostanut sadulta.

        Henkilö jolla on silmät ja korvat päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö jolla on silmät ja korvat päässä.

        No kaipaatko minua täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella häiritsevästi tässä nimittäin stimuloidutaan johonkin hyvin epämääräiseen sekä epämiellyttävään ajatuskuvioon. Ehkä se on se vertaisen vakuuttava ääni tai jotain. Jokatapauksessa tällaisen kerronnan janoaminen ei ole normaalia

        Et oikein sano mitään, vaikka kovaa yrität sivistyssanoja käyttää. Vaikeneminen on joskus kultaa. Silloin näyttää fiksummalta kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaipaatko minua täällä?

        Sinua? Sinä siis löysit itsesi tuosta tarinasta, kun tuollaista kysyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua? Sinä siis löysit itsesi tuosta tarinasta, kun tuollaista kysyt.

        Ehkäpä löysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä löysin.

        Sinä taidat pyörittää aika rulettia täällä, kun et osaa sanoa kuka voisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö jolla on silmät ja korvat päässä.

        Silmät ja korvat päässä trollipalstalla? Nyt ei kyllä oikein vakuuta sinunkaan tarinointisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikein sano mitään, vaikka kovaa yrität sivistyssanoja käyttää. Vaikeneminen on joskus kultaa. Silloin näyttää fiksummalta kuin on.

        Eli osui ja upposi. Yrität selvästi kalastella mitä tahansa tarinaa ja tarttua kuin johonkin oman pääsi luopumaan suohon hukkuva jokaiseen oljenkorteen sitoen nämä asiat todellisuuteen ihan yhtä huonosti kuin ennenkin. Se vähäinenkin törky jäi aika minimaaliseksi ja on naurettavissa takaisin sinne krokotiilinkyynelten lammikkoon mistä tulikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli osui ja upposi. Yrität selvästi kalastella mitä tahansa tarinaa ja tarttua kuin johonkin oman pääsi luopumaan suohon hukkuva jokaiseen oljenkorteen sitoen nämä asiat todellisuuteen ihan yhtä huonosti kuin ennenkin. Se vähäinenkin törky jäi aika minimaaliseksi ja on naurettavissa takaisin sinne krokotiilinkyynelten lammikkoon mistä tulikin

        Heikkoa on anti. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä minusta vaan kuulosti, jonkun katkeran eli tämän palstamiesnarsistin sanelulta sekä selittelyltä miksei juttu luistanut ja miten kaikki muut oletetut ihmiset ympärillä on suorastaan sarvilla varustettuja ja jotenkin mystisesti vaikuttamassa tämän yksilön elämään. Miksi itse niin hanakasti juuri tällaista narratiivia tosissasi? Oletko itsekin tällainen ns erityispiirteinen ihminen ja ihan siinä patologisessa kontekstissa?

        Narratiivi 😋♥️😝🤭😆🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella häiritsevästi tässä nimittäin stimuloidutaan johonkin hyvin epämääräiseen sekä epämiellyttävään ajatuskuvioon. Ehkä se on se vertaisen vakuuttava ääni tai jotain. Jokatapauksessa tällaisen kerronnan janoaminen ei ole normaalia

        Kerrontasi ontuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikein sano mitään, vaikka kovaa yrität sivistyssanoja käyttää. Vaikeneminen on joskus kultaa. Silloin näyttää fiksummalta kuin on.

        Juuri näin. Myötähäpeä näitä lukiessa jo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli osui ja upposi. Yrität selvästi kalastella mitä tahansa tarinaa ja tarttua kuin johonkin oman pääsi luopumaan suohon hukkuva jokaiseen oljenkorteen sitoen nämä asiat todellisuuteen ihan yhtä huonosti kuin ennenkin. Se vähäinenkin törky jäi aika minimaaliseksi ja on naurettavissa takaisin sinne krokotiilinkyynelten lammikkoon mistä tulikin

        Ja voi puhä pietsku tätä ajatuksenjuoksua.
        Hirveä vilske päässäsi. Liikennevalot ja vanhanaikainen liikenteenohjaaja päähäsi nyt tarvittaisiin viittomaan. Vuoroja. Taukoja.


      • Anonyymi

        Outo tarina oudossa yhteydessä


      • Anonyymi

        Jaahas. Wordpuzzle with Anonymous.

        Ironic, kun ei tiedä, ei tunne. Välillä saattaa juna olla Ivalossa aseman sijaan, mutta esim psykoosista en puhuisi.
        Ok luistaa ilman autoriteettia, jokseenkin kuitenkin jotkin piirteet joissain ihmisissä on hyväksi ja tietyin ajoin. Talouteni ei tarvitse ketään muita, toisaalta en kyllä käytäkään paljoa.
        Nenilleni olen saanut, kun varpaille astunut mutta myöskin ilmankin varpaille astumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Myötähäpeä näitä lukiessa jo...

        Mitenkä muuten tämä itseäsi komppaava tunne-elämys voisi ilmetä kuin lukiessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voi puhä pietsku tätä ajatuksenjuoksua.
        Hirveä vilske päässäsi. Liikennevalot ja vanhanaikainen liikenteenohjaaja päähäsi nyt tarvittaisiin viittomaan. Vuoroja. Taukoja.

        Ehkä olet harjaantunut liikenteenohjaaja tai vastaavaa, mutta siihen nää ympäristön manipuloinnin taidot jääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrontasi ontuu.

        En usko, että on mitään verrattuna sun kerronnan ontumisiin ja sitäpaitsi ei ees onnu, kun näkyy läpi niin silloin se näkyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että on mitään verrattuna sun kerronnan ontumisiin ja sitäpaitsi ei ees onnu, kun näkyy läpi niin silloin se näkyy

        Syrjintää, missä minun kommentin negatiivisuudet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat pyörittää aika rulettia täällä, kun et osaa sanoa kuka voisi olla.

        No en pyöritä.


      • Anonyymi

        Jouduin töissä joskus puhutteluun siittä kun astuin väärässä paikassa väärään aikaan pomon varpaille mu en saanu lopputiliä vaikka olin varautunut siihenkin pyysi vain katsomaan tarkemmin missä arvostelen mutta ei kieltänyt sitäkään kun itse silloin sanoin pomolleni suoraan eikä pomoni tarvinnut kuulla sitä keneltäkään muulta


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kierräkkö

        Kuin kissa kuumaa puuroa


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Pimeä olet

      • Anonyymi

        Sitäkin varmaan


    • Anonyymi

      Pidätkö uskonnollisuuksista?

      • Anonyymi

        En ihmeemmin


    • Anonyymi

      Ai säkin oot huomannu mun hämärä näön heikentyneen

    • Anonyymi

      No ei ole. Olen vain rakkaudesta hölmistynyt nainen.

      • Anonyymi

        Sitä sattunee si pitäs vie uskaltaa rakastaakin jos meinas onnea elämäänsä saada parisuhteen muodossa


    • Anonyymi

      Kyttääjä kyttää näkyy vihreetä ja välillä punaista, kuvittelee pyörittävänsä jotain ;) öitä

    • Anonyymi

      Niinpä, ja eiköhän tässä itsekullakin ole omat hämäränsä ja kuilunsa joihin palata.

    • Anonyymi

      Valon ja pimeyden välissä on hämärä, ja kuten hetkellä auringonlaskun jälkeen on ihmismielessäkin tällä kohtaaa lukemattomia sävyjä laajentamaan todellisuutta ja se voi tarjota rauhankin tavallaan vaikka tuota näkyä tahtoisi karttaa vajavaista rationaalisuutta uhkaavana, siis ajatusta peruuttamattomasta kosmisesta muutoksesta pimeään sekä myös monista asioista jotka ovat enemmän tai vähemmän sitä mitä ajattelee niiden olevan keskipäivän ja keskiyön ihmisen luonnollaan.

      • Anonyymi

        Uusi noniin-paljastuu kirjoituksistaan tunnistettavana.


    • Anonyymi

      Pata kattilaa soimaa ja sinussa voi olla ihan yhtä lailla myös tai jopa paljon enemmänkin, mutta et omasta perpektiivistäsi katsottuna sitä huomaa.

    • Anonyymi

      Ei sitten minkäänlaista "hämärää", olen puhdas pulmunen.
      En tiedä kuka olet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      If you can smell a rat, it is, because there is one.

    • Anonyymi

      Kaluni...?

    • Anonyymi

      Sussa on näköä, liiaksi, ehkä siksi ilmoitit näköhavaintosi.
      T.mitä kauemmaksi luot katseesi, niin näet miljardeja palikoita, voit havaita myös katsetta korjaamalla miljardeista uusia palikoita miljardettain.....

      ?

      KYTÄT!!!!!
      https://m.youtube.com/watch?v=QU5yH3igxNw

    • Anonyymi

      Avaruus, galaksit, tähdet, aikajana jne...
      🤭

    • Anonyymi

      Silloin tällöin käy niin että kasvaa vain erilleen.

    • Anonyymi

      Tähdenlennot✨

    • Anonyymi

      Sulla on näköjään joku lapsuustrauma ja luottamusongelma. Adhd ja ocd

    • Anonyymi

      Pistä otsalamppu, heijastin liivit, otsaan / päälle !

      Niin ei ole hämärää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe