Aurauksesta valittavat

Anonyymi-ap

Ovat niitä jotka eivät saa kolattua edes omaa pihaansa.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä käy kaupunki auraamassa,pyihkii samalla kaupungin piikkiin tuttujen pihat.

    • Anonyymi

      Pinna tiukalla?

      • Anonyymi

        Parempi pinna tiukalla kuin löysällä, löysä pinna katkeaa oikeassa elämässä 🤣


    • Anonyymi

      Meillä käy, emmekä pysty itse kolailemaan, olemmeko nyt epäonnistuneita yksilöitä, joiden elämän jatkumo on kyseenalaista?
      Pysähdy miettimään, mitä julki lausut.

      • Anonyymi

        Öö onkos sinulla vara kolaan, riittääkö sinulla rahat mun yrityksen palveluihin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö onkos sinulla vara kolaan, riittääkö sinulla rahat mun yrityksen palveluihin 🤣

        Tuskin sinusta noihin hommiin, rääpiä osaa jokainen.
        Kaksin käsin rahaa ottamassa, se taito osataan täälläkin päin.
        Pidä tunkkisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sinusta noihin hommiin, rääpiä osaa jokainen.
        Kaksin käsin rahaa ottamassa, se taito osataan täälläkin päin.
        Pidä tunkkisi.

        Ai jaa, vesiputkia ajattelin jos sellaiset uusisin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, vesiputkia ajattelin jos sellaiset uusisin 🤣

        Tuskin osaat niitäkään, Pyhäjärvellä ei ole osaajia, rahastajia ja homoja löytyy joka parvelta. Ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin osaat niitäkään, Pyhäjärvellä ei ole osaajia, rahastajia ja homoja löytyy joka parvelta. Ikävä kyllä.

        Öö, muistatko minkä vahingon teit kun itse asensit putket 🤣


      • Anonyymi

        Kuitenkin ymmärrätte pitää mölynne mahassa.


    • Anonyymi

      Haista sinä auraaja PASKA ! itse et saa työpaikkojen parkkipaikkoja edes auki, tuut ihmisten työajalla työhön kun kaikki parkkipaikat ovat jo autoja täynnä ja ihmettelet sitten miten saat aurattua, tuu kuule reppana aikasemmin töihin niin saat tehtyä työs

    • Anonyymi

      Auraajana mun on kaikesta helpointa työntää lumet risteysalueelle, eipä näe autoilija mitään kun lähestyy risteystä, mitäpä niitä lumia kauemmaksi työntää tulee rahat tilille näinkin...

    • Anonyymi

      Kyllä tämä vittuilu jatkuu hamaan tulevaisuuteen

    • Anonyymi

      auraaja valittaa kun ei saa (arkisena) krapula-aamuna tehdä vähän löyhempää jälkeä

    • Anonyymi

      Pyhäjärven kassat huutaa, onko teillä köyhät varaa mun palveluihin, vastaus on kyllä meillä rahaa on naapurikylän kassa saa ne rahat 🤣

    • Anonyymi

      Minä oon se hyvin kuuluisa mutterin pyörittelijä, mutta onkos teillä vara korjuuttaa autoa mun korjaamolla 🤣

    • Anonyymi

      Pitääkö uusia autoja korjata??? Höpö höpö! Vanhoja ei tarvi. Ei pala vikavalot pakoputken antureista eikä ruiskusysteemeistä eikä abs jarruista eikä luistonestoista eikä takakontin automaattiavaajasta.

      • Anonyymi

        Taidat olla itse Pyhäjärven kaupungin korjaamo päällikkö, öljyt vaihtamalla homma hoidettu 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse Pyhäjärven kaupungin korjaamo päällikkö, öljyt vaihtamalla homma hoidettu 🤣

        Niin kauan se rengas pyörii kun ymmärretään joku päivä ettei se enää pyöri mihinkään, ja sen jälkeen alkaa ihmettely ja hampaiden kiristely 🤣


    • Anonyymi

      Onko minulla enää kohta korjaamoa, kun minulla ei enää ole laitteita joilla voin testata autoja, t. perseaukinen mutterin pyörittelijä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe