Aurauksesta valittavat

Anonyymi-ap

Ovat niitä jotka eivät saa kolattua edes omaa pihaansa.

21

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä käy kaupunki auraamassa,pyihkii samalla kaupungin piikkiin tuttujen pihat.

• Anonyymi

Pinna tiukalla?

• Anonyymi

Parempi pinna tiukalla kuin löysällä, löysä pinna katkeaa oikeassa elämässä 🤣

• Anonyymi

Meillä käy, emmekä pysty itse kolailemaan, olemmeko nyt epäonnistuneita yksilöitä, joiden elämän jatkumo on kyseenalaista?
      Pysähdy miettimään, mitä julki lausut.

• Anonyymi

Öö onkos sinulla vara kolaan, riittääkö sinulla rahat mun yrityksen palveluihin 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö onkos sinulla vara kolaan, riittääkö sinulla rahat mun yrityksen palveluihin 🤣

Tuskin sinusta noihin hommiin, rääpiä osaa jokainen.
        Kaksin käsin rahaa ottamassa, se taito osataan täälläkin päin.
        Pidä tunkkisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sinusta noihin hommiin, rääpiä osaa jokainen.
        Kaksin käsin rahaa ottamassa, se taito osataan täälläkin päin.
        Pidä tunkkisi.

Ai jaa, vesiputkia ajattelin jos sellaiset uusisin 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, vesiputkia ajattelin jos sellaiset uusisin 🤣

Tuskin osaat niitäkään, Pyhäjärvellä ei ole osaajia, rahastajia ja homoja löytyy joka parvelta. Ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin osaat niitäkään, Pyhäjärvellä ei ole osaajia, rahastajia ja homoja löytyy joka parvelta. Ikävä kyllä.

Öö, muistatko minkä vahingon teit kun itse asensit putket 🤣

• Anonyymi

Kuitenkin ymmärrätte pitää mölynne mahassa.

• Anonyymi

Haista sinä auraaja PASKA ! itse et saa työpaikkojen parkkipaikkoja edes auki, tuut ihmisten työajalla työhön kun kaikki parkkipaikat ovat jo autoja täynnä ja ihmettelet sitten miten saat aurattua, tuu kuule reppana aikasemmin töihin niin saat tehtyä työs

• Anonyymi

Auraajana mun on kaikesta helpointa työntää lumet risteysalueelle, eipä näe autoilija mitään kun lähestyy risteystä, mitäpä niitä lumia kauemmaksi työntää tulee rahat tilille näinkin...

• Anonyymi

Kyllä tämä vittuilu jatkuu hamaan tulevaisuuteen

• Anonyymi

auraaja valittaa kun ei saa (arkisena) krapula-aamuna tehdä vähän löyhempää jälkeä

• Anonyymi

Pyhäjärven kassat huutaa, onko teillä köyhät varaa mun palveluihin, vastaus on kyllä meillä rahaa on naapurikylän kassa saa ne rahat 🤣

• Anonyymi

Minä oon se hyvin kuuluisa mutterin pyörittelijä, mutta onkos teillä vara korjuuttaa autoa mun korjaamolla 🤣

• Anonyymi

Pitääkö uusia autoja korjata??? Höpö höpö! Vanhoja ei tarvi. Ei pala vikavalot pakoputken antureista eikä ruiskusysteemeistä eikä abs jarruista eikä luistonestoista eikä takakontin automaattiavaajasta.

• Anonyymi

Taidat olla itse Pyhäjärven kaupungin korjaamo päällikkö, öljyt vaihtamalla homma hoidettu 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla itse Pyhäjärven kaupungin korjaamo päällikkö, öljyt vaihtamalla homma hoidettu 🤣

Niin kauan se rengas pyörii kun ymmärretään joku päivä ettei se enää pyöri mihinkään, ja sen jälkeen alkaa ihmettely ja hampaiden kiristely 🤣

• Anonyymi

Onko minulla enää kohta korjaamoa, kun minulla ei enää ole laitteita joilla voin testata autoja, t. perseaukinen mutterin pyörittelijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      199
      17715
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      53
      10144
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      216
      6386
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      2
      4357
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      48
      3279
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      56
      2993
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      2977
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      71
      2777
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2740
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      58
      2226
    Aihe