ILMASTOKOKOUKSESTA VERONMAKSAJILLE

Anonyymi-ap

200 000 Euron lasku.. Sinne lensivät Ohisalot, Sarkkiset ynm,ynm majoittuen hotellissa a 600 euroa yö.Tuliko laskettua paljonko ilmastovouhottajat saastuttivat maapalloa huvilennollaan. Nykyään kyllä voi keskustella etänä. Muutenkin voisi kysellä paljonko lentelevät huvikseen, samalla kun rahvas makselee ylihintaisia energia kuluja.

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo,karmeaa luettavaa vihreiden ja vasemmiston visa vinkui veronmaksajille laskua aivan järkyttäviä summia. lentomatka yhteensä yli 7000 km järkyttävät päästöt vai mitä sanoo vihreiden, tai vasemmiston edustajat jotka aina paasaavat kuinka ilmastoa ei saa tuhota, kuten esim matkalla ollut EMMA KARI. VIHREÄT.

    • Anonyymi

      Mitätönsumma kun verrataan persujen verovälttelyyn
      ja hyvän asian puolesta muutenkin oli kyseinen keissi

      • Anonyymi

        Lentämisessä ei ole mitään hyvää. Huvimatkat pitäisi lailla kieltää, ja silläkin rahalla olisi voinut palkata muutaman sairaanhoitajan. Pahimpia ovat aina ne jotka ajavat jotakin asiaa, ja toimivat itse sitä vastaan.Tässä tapauksessa ilmastohätätilan julistajat päättivät oikein porukalla lähteä saastuttamaan ilmastoa ja majoittumaan huippuhotelliin pariksi viikoksi. Pahaa tekee katsoa moista kaksinaismoralismia..


    • Anonyymi

      Raha tulee seinästä puolue Hanna Sarkkisen vaatimattomat 600 euron vuorokausi yöpymiset.Taisivat hummerit maistua samalla kun tuli lisää hiilijalanjälkeä, jota mukamas vastustat,kun ei vaan itse tarvitse noudattaa.

      • Anonyymi

        Hanna on humanisti ja sinä natsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanna on humanisti ja sinä natsi

        KOMMUNISTI TUHOAA MAAN JA VIELÄPÄ ILMASTON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanna on humanisti ja sinä natsi

        Hanna on kommunisti ja minä olen aito rasisisti enkä häpeä sitä.


    • Anonyymi

      Ilmastokommunistit ovat pahimpia. vasemmisto,vihreät,sdp, ja osittain kokoomus.Tuulivoima sitä ja tätä saavat miljardien tuet, ja sitten kun kaikki toimii tuulella niin hinnat nousee. Kannattaa selvittää mitkä tahot ovat ilmastopaniikin lietsomisen takana.Ilmastoa ei mikään pelasta,kun fakta on ettei maapallo vaan kestä yhä lisääntyvää ihmismassaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe