Kertokaapas naiset miten usein harrastatte itsetyydytystä.
Eli kertokaa vaikka ikä, sinkku/suhteessa, miten usein ja miten teette sen..
Itse aloitan : 40,sinkku, riippuu mies vieraista, mutta ehkä kerran viikossa ja sormin tai eri lelujen kanssa 🙂
Kuinka usein?
15
1444
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä paska huuleen hönö
- Anonyymi
Älä idiootti paskaa huulees laita.Nuuskakin on keksitty onhan laitonta mut silti.Millasta paskaa sää itte käytät kääritsä sen paperiin.Voi hyvä tavaton noita peräkammarin uuvatteja.
- Anonyymi
Aamulla herään neljältä sormelle, sitten nukun vielä pari tuntia. Herättyäni yhdet pikaiset. Kolmas kerta on työmaalla ruokatauolla. Sitten ei malttaisi odottaa työpäivän päättymistä, sillä työn jälkeen otan käyttööni oikean panokoneen. Sillä "ajelen" 2-3 orkkua, ja otan päikkärit. Illalla sitten vielä yhdet ennen nukkumaan menoa.
- Anonyymi
NIMI JA OSOTE SAATANA SAAT TURPAAN NII ETTÄ OOT 6KK SAIRAALASSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siskonkatu 130 b 4 Hki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no rane otahan liäkkeesi.Taas niät ja kuulet ihan omiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keravan kolli keulii. :))))))))))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu
Minä aloitan: Vihitty riippuu hyvin millaisella tuulella olen. Nyt sairastelun takia en ole pystynyt tyydyttämään itseäni. Sormilla kynillä ja toisinaan keltaisella pitkällä muhkealla banaanilla tai kylmällä nakilla.
- Anonyymi
Taas tämä tippuri tiina sekoilee buaahaa
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://seisinka.net/H/H5r9J1
- Anonyymi
Lähes joka ilta kun lapset jo huoneissaan ja usein päivisinkin jos he eivät ole kotona.
Sormin lähinnä mutta jos ei ketään kotona otan avuksi mitä kodista löytyy, kurkku tms.
Anneli yh44
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079