Sähkötukisuunnitelma meni persiilleen. Tuensaajat maksavat itse tukensa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009339699.html
Lintilä moi,
6
184
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kaikki veronmaksajat on ikiajan maksanut valtion menot ja velat !!
- Anonyymi
Ymmärsit väärin. Luitko liitettä lainkaan? Jos luit niin miksi sitten ..,?
- Anonyymi
Mitä tähän nyt normaali veronmaksu kuuluu? Tarkoitus oli, että rahat kerätään sähköyhtiöitten ylimääräisistä voitoista! Tajua nyt edes hiukan artikkelin sisältöä.
- Anonyymi
Kepulaista tajun puutetta.
- Anonyymi
Tuontasoistet kepulaiset kommentoijat voisivat oikein hyvin jättää kommenttinsa tekemättä.
- Anonyymi
Rikkaat hyötyvät eniten, kerrostaloissa asuvat köyhät eivät lainkaan, vaikka sähkölasku vähintään nelinkertaistui.
Alkio olisi huomioinut köyhät toisin kuin Saarikko ja Lintilä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680