Sähkötukisuunnitelma meni persiilleen. Tuensaajat maksavat itse tukensa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009339699.html
Lintilä moi,
6
183
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kaikki veronmaksajat on ikiajan maksanut valtion menot ja velat !!
- Anonyymi
Ymmärsit väärin. Luitko liitettä lainkaan? Jos luit niin miksi sitten ..,?
- Anonyymi
Mitä tähän nyt normaali veronmaksu kuuluu? Tarkoitus oli, että rahat kerätään sähköyhtiöitten ylimääräisistä voitoista! Tajua nyt edes hiukan artikkelin sisältöä.
- Anonyymi
Kepulaista tajun puutetta.
- Anonyymi
Tuontasoistet kepulaiset kommentoijat voisivat oikein hyvin jättää kommenttinsa tekemättä.
- Anonyymi
Rikkaat hyötyvät eniten, kerrostaloissa asuvat köyhät eivät lainkaan, vaikka sähkölasku vähintään nelinkertaistui.
Alkio olisi huomioinut köyhät toisin kuin Saarikko ja Lintilä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881378
- 681136
- 65951
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste162841Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66695Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103644- 85632
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37616Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova55585- 40580