Apua! Siis oon huomannu että en voi syödä kunnol mitää, ja jos syön mulle tulee TOSI huono olo siitä ja toivon etten ois syöny ja välil käyn oksentaa ruuan ulos. Meil ei oo vaakaa mut mittään TOSI usein mun lantioo ja välil laitan jonkun narun lantion ympärille tosi tiukaks ku oon kuullu et niin saa kapeemman vyörätön jos sitä pitää tosi kauvan niin, ja se toimi ekalla kerralla ja nyt jatkan sitä. Välil pystyn syömää iha normaalisti ilman mitää pahaa oloo ja syön iha täytee, mut sit illalla voi tulla se olo et voi vitsi, ja jos ei tuu niin se tulee huomenna. En nykyää tunne sellasta nälkää aina, ja ruoka on pahaa. En usko et mul ois anoreksia koska ei tunnu siltä mut samalla mul on näit oireita ja haluun laihtuu?
Onks mulla anoreksia?
Anonyymi-ap
2
285
Vastaukset
- Anonyymi
Oksentaminen kuuluu bulimiaan.
- Anonyymi
Miksi sä lantiota mittaat.Olet kasvuiässä ja sun lantio tulee kasvaa kun kasvat naiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776