Apua! Siis oon huomannu että en voi syödä kunnol mitää, ja jos syön mulle tulee TOSI huono olo siitä ja toivon etten ois syöny ja välil käyn oksentaa ruuan ulos. Meil ei oo vaakaa mut mittään TOSI usein mun lantioo ja välil laitan jonkun narun lantion ympärille tosi tiukaks ku oon kuullu et niin saa kapeemman vyörätön jos sitä pitää tosi kauvan niin, ja se toimi ekalla kerralla ja nyt jatkan sitä. Välil pystyn syömää iha normaalisti ilman mitää pahaa oloo ja syön iha täytee, mut sit illalla voi tulla se olo et voi vitsi, ja jos ei tuu niin se tulee huomenna. En nykyää tunne sellasta nälkää aina, ja ruoka on pahaa. En usko et mul ois anoreksia koska ei tunnu siltä mut samalla mul on näit oireita ja haluun laihtuu?
Onks mulla anoreksia?
Anonyymi-ap
2
476
Vastaukset
- Anonyymi
Oksentaminen kuuluu bulimiaan.
- Anonyymi
Miksi sä lantiota mittaat.Olet kasvuiässä ja sun lantio tulee kasvaa kun kasvat naiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras541219- 281114
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715