Generoivatko ajatukset tosiaankin

Anonyymi-ap

Tätä todellisuutta? Toivoin taannoin sydämeni kyllyydestä pahaa yhdelle ihmiselle, suorastaan kirouksen ja nyt vaikuttaa yhä vahvemmin ja vahvemmin siltä että hänelle on alkanut sattumaan huonoja asioita. Mitään konkreettisia voodoo-juttuja tai mustaa magiaa en ole silti harjoittanut. Mielestäni hän silti ansaitsee tuon. Tilanne on ahdistava siksi koska moraali on minulle tärkeä arvo. En kuitenkaan aio perua tuota "loitsuani", mikä oli itse asiassa rukous. Se ei tuntuisi oikealta jos tekisin niin. Voihan tuo olla karmaakin ja että se vain sattuu yksiin tuon toivomukseni kanssa. On olemassa muutakin kuin mitä näemme ja aistimme. Siitä tämä pohdiskeluni kumpuaa. Is there something more?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin mahdollista. Aikoinaan baarissa minua ahdistellut tyyppi sai tuopin otsaansa, nosti kanteen mutta ehti kuolla auto-onnettomuudessa joten juttu raukesi.

      Vilppi ja karma on narttumaista

    • Anonyymi

      Sul ei ole mitään moraalia näissä hommissas, muu ei auta kuin pakkohoito sairaalassa, jos sekään!

      • Anonyymi

        Eli nytuskot jo palstamiehen maagisiun poppamiehen voimiin ha niiden kohdentamiseen sinun suuntaaau? Alkaa kuulostaa hyvin huolestuttavalta joko kohta pitää itsellesi sitä tukea kohta soittaa? Koko päivä samaa maanista jankutusta yhäkin väärään osoitteeseen kuin tämä jotenkin vaikuttaisi todellisuuden kulkuun ja muokkaisi asiat sellaisiksi kuin haluat. Sinun valtahierarkiset fantasiat syyttömän saattamisesta pakkohoitoon alkaa mennä yli hilseen. Toivottavasti oman etusi nimissä et oikeasti toimittele tällaisia asioita😂


    • Anonyymi

      Trollilla läksi new age- hömpänpömppä kierroksille, jos harrastaisit minkäänlaista "magiaa" tietäisit että toisille pahan toivominen tuo sen itselleen, sori.

      Muille voi toivoa parannusta ja toivoa mutta pahaa? Yritäs uudelleen.

      • Anonyymi

        Minä vähän luulen, että tämän miespuolise trollin manaukset on jo vuosia sataneet omaan laariin ns ja meni on ku tyhjää mudassa sutisi. Oletko samoilla linjoilla vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän luulen, että tämän miespuolise trollin manaukset on jo vuosia sataneet omaan laariin ns ja meni on ku tyhjää mudassa sutisi. Oletko samoilla linjoilla vai?

        Olen sitä mieltä että kyseinen trolli pitäisi uittaa Ganges-joessa pariin kertaan samalla kun vainajat lipuu ohi, nähdä nälkiintyneet lapset ja leipää kerjäävät vanhukset. Jonkinlaista hengellistä herätystä kaipaa oikeasti, elämä ei voi koostua toisten ihmisten haukkumisesta ja trollailusta, se kostautuu aina kuten näköjään on kostautunut jo kerta tarve on tälle äärettömän sakan pureskelulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että kyseinen trolli pitäisi uittaa Ganges-joessa pariin kertaan samalla kun vainajat lipuu ohi, nähdä nälkiintyneet lapset ja leipää kerjäävät vanhukset. Jonkinlaista hengellistä herätystä kaipaa oikeasti, elämä ei voi koostua toisten ihmisten haukkumisesta ja trollailusta, se kostautuu aina kuten näköjään on kostautunut jo kerta tarve on tälle äärettömän sakan pureskelulle.

        On se jo kostautunut ja kyllä minun puolesta voisi dipata vaikka vantaankoskeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jo kostautunut ja kyllä minun puolesta voisi dipata vaikka vantaankoskeen

        Mistä tuo itseinho kumpuaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo itseinho kumpuaa?

        Mitä ihmettä sinä nyt yrität kieroilla? Jutut vähissä vissiin tai jotai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä nyt yrität kieroilla? Jutut vähissä vissiin tai jotai

        Kieroilua? Et ole nähnyt kieroilua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo itseinho kumpuaa?

        Niin Mistä tuo viha ja itse inho? Sitääkö ei oteta vastuuta oma elämä? Syyllistetään muita ja odotetaan pään silitystä.Joskus on hyvä katsoa rehellisesti itseään peiliin ja kysyä itseltä: Oletko rehellinen toimitko oikein itse?Miksi et ota vastuta oma elämä? Miksi et jätä taaksesi nitä ihmisiä joiden kanssa et tule toimeen? Vaan alat kaunaa kerämän itsesi ja vihallasi saastutat ympäristösi.Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän luulen, että tämän miespuolise trollin manaukset on jo vuosia sataneet omaan laariin ns ja meni on ku tyhjää mudassa sutisi. Oletko samoilla linjoilla vai?

        Tulin tälle palstalle vasta viime keväänä. Aamupäivän hullut jutut joita joku julkaisi saivat oloni levottomaksi ja sitten päästelin täällä itsekin menemään. - Terv. Ap.


    • Anonyymi

      LÄSSYN LÄSSYN

    • Anonyymi

      Olet harjoittanut moraalitonta toimintaa. Se ei muuksi sillä muutu, että kutsut sitä "rukoukseksi".

      Kyseinen negatiivinen energia palaa sinulle ennen pitkää, yleensä vielä moninkertaisena. Sen vuoksi kehittyneet sielut eivät käytä näitä voimia moraalittomasti. Raamatussa tämä ilmaistaan sanoilla "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi", mutta muilta osinhan raamattu kiistää sen, miten voimakkaasti ajatusenergiamme vaikuttaa muihin ja mitä voimme sen avulla tehdä.

      Parempi olisi perua kyseinen teko ja lähettää mukaan anteeksipyyntö sekä hyvien asioiden toivotuksia.

      • Anonyymi

        ÄLÄ SITTEN TUOMITSE TÄÄLLÄ! LOPETA TOI VITUN NEGATIIVINEN PASKAN JAUHAMINEN JA TOISTEN HAUKKUMINEN HEVOSNAAMA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ SITTEN TUOMITSE TÄÄLLÄ! LOPETA TOI VITUN NEGATIIVINEN PASKAN JAUHAMINEN JA TOISTEN HAUKKUMINEN HEVOSNAAMA!

        Osasin arvata, että myös minua syytetään tässä tuomitsemisesta. Ota kuitenkin huomioon, että minua kiinnostaa aloittajan kohtalo. En halua, että hänelle tapahtuu mitään pahaa.

        Samoin perustein kuin syytät minua tuomitsemisesta voisit siis myös kiittää minua huolehtimisesta. 😊


    • Anonyymi

      Kaikesta "kakasta" huolimatta toivon kaikille minua satuttaneille hyvää!

      • Anonyymi

        Niin kannattaa tehdä. Mitenkään muuten et pääse oman elämäsi "kakasta" eroon.


    • Anonyymi

      Generalharkat ilmeisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe