Mitkä on vähäkalorisimpii alkoholidrinkkei, jotka ei turvota (etenkin kasvoja)? Ens kuussa ois abiristeily, jossa ois tarkotus vetää kaks iltaa putkee. Oon saanu vuoden alusta pudotettuu painoo hyvi just nimenomaa abiristeilyy varte et näyttäisin siel sit mahollisimma hyvält ni en haluis pilaa mun ulkonäköö turhal turvotuksel
Ja tiiän, et tää kysymys on monen mielestä varmaa iha turha, mut ois kiva jos joku vastais cuz i really need helppp
Vähäkalorisimmat drinkit
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä väliin. Alkoholi ja viini yleensä sotkee naisten hormooni toiminnat jos olet jo 50v. tai ylikin. Miksi pilaat hyvää laihtumistasi juomalla? Kun otata alkoholia, ruokahalusi kasvaa myös.Jos tupakoit sama asia lopetat nin aineen vaiduntasi lähtee käyntiin. Lautas malli,ruoka rytmi ja likunta. Onistut ja pysyt terveenä. Itsevarmutesi kasvaa ja viinaa et tarvikaan. Katso paarien edustat osotskeskus. Kyllä siellä on isovatsasia naisia tupakalla .Mistähän se vatsa kasvanut?
- Anonyymi
oon siis 18v
- Anonyymi
ja abiristeilyl (= viiminen yhteine hetki enne kirjotuksii) on perinteist juhlii kunnol. Ja mulle kyl alkoholi maistuu. Mut haluisin vaa tietää, et mikä alkoholi turvottais vähiten. Mul ei ainakaa enne oo juhlimisen jälkee tullu mitää kovaa ruokahalun kasvuu, vaa oikeestaa oon syöny seuraaval viikol vähemmä mitä normisti. + en oo ylipainonen vaa urheilulline normaalikokone tyttö enkä tupakoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389