Mitkä on vähäkalorisimpii alkoholidrinkkei, jotka ei turvota (etenkin kasvoja)? Ens kuussa ois abiristeily, jossa ois tarkotus vetää kaks iltaa putkee. Oon saanu vuoden alusta pudotettuu painoo hyvi just nimenomaa abiristeilyy varte et näyttäisin siel sit mahollisimma hyvält ni en haluis pilaa mun ulkonäköö turhal turvotuksel
Ja tiiän, et tää kysymys on monen mielestä varmaa iha turha, mut ois kiva jos joku vastais cuz i really need helppp
Vähäkalorisimmat drinkit
4
345
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä väliin. Alkoholi ja viini yleensä sotkee naisten hormooni toiminnat jos olet jo 50v. tai ylikin. Miksi pilaat hyvää laihtumistasi juomalla? Kun otata alkoholia, ruokahalusi kasvaa myös.Jos tupakoit sama asia lopetat nin aineen vaiduntasi lähtee käyntiin. Lautas malli,ruoka rytmi ja likunta. Onistut ja pysyt terveenä. Itsevarmutesi kasvaa ja viinaa et tarvikaan. Katso paarien edustat osotskeskus. Kyllä siellä on isovatsasia naisia tupakalla .Mistähän se vatsa kasvanut?
- Anonyymi
oon siis 18v
- Anonyymi
ja abiristeilyl (= viiminen yhteine hetki enne kirjotuksii) on perinteist juhlii kunnol. Ja mulle kyl alkoholi maistuu. Mut haluisin vaa tietää, et mikä alkoholi turvottais vähiten. Mul ei ainakaa enne oo juhlimisen jälkee tullu mitää kovaa ruokahalun kasvuu, vaa oikeestaa oon syöny seuraaval viikol vähemmä mitä normisti. + en oo ylipainonen vaa urheilulline normaalikokone tyttö enkä tupakoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824367Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1833472Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1363370Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2222599"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk202245Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432158Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112046- 291984
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01943Tidjan Ba paljastaa kihlatusta, Kolmiodraaman Heidistä - Mielipahaa tästä syystä Farmilla
Tidjân Ba on mukana uudella Farmi Suomi -kaudella. Ban kihlattu on Kolmiodraama-realitystä tuttu Heidi Kytö. Ba ja Kyt11885