Vähäkalorisimmat drinkit

Anonyymi-ap

Mitkä on vähäkalorisimpii alkoholidrinkkei, jotka ei turvota (etenkin kasvoja)? Ens kuussa ois abiristeily, jossa ois tarkotus vetää kaks iltaa putkee. Oon saanu vuoden alusta pudotettuu painoo hyvi just nimenomaa abiristeilyy varte et näyttäisin siel sit mahollisimma hyvält ni en haluis pilaa mun ulkonäköö turhal turvotuksel

Ja tiiän, et tää kysymys on monen mielestä varmaa iha turha, mut ois kiva jos joku vastais cuz i really need helppp

4

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä väliin. Alkoholi ja viini yleensä sotkee naisten hormooni toiminnat jos olet jo 50v. tai ylikin. Miksi pilaat hyvää laihtumistasi juomalla? Kun otata alkoholia, ruokahalusi kasvaa myös.Jos tupakoit sama asia lopetat nin aineen vaiduntasi lähtee käyntiin. Lautas malli,ruoka rytmi ja likunta. Onistut ja pysyt terveenä. Itsevarmutesi kasvaa ja viinaa et tarvikaan. Katso paarien edustat osotskeskus. Kyllä siellä on isovatsasia naisia tupakalla .Mistähän se vatsa kasvanut?

• Anonyymi

oon siis 18v

• Anonyymi

ja abiristeilyl (= viiminen yhteine hetki enne kirjotuksii) on perinteist juhlii kunnol. Ja mulle kyl alkoholi maistuu. Mut haluisin vaa tietää, et mikä alkoholi turvottais vähiten. Mul ei ainakaa enne oo juhlimisen jälkee tullu mitää kovaa ruokahalun kasvuu, vaa oikeestaa oon syöny seuraaval viikol vähemmä mitä normisti. + en oo ylipainonen vaa urheilulline normaalikokone tyttö enkä tupakoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 157
      3991
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      92
      3362
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      99
      2730
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      284
      2575
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2316
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      152
      2063
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      6
      1674
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1059
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1038
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      899
    Aihe