Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vähäkalorisimmat drinkit

Anonyymi-ap

Mitkä on vähäkalorisimpii alkoholidrinkkei, jotka ei turvota (etenkin kasvoja)? Ens kuussa ois abiristeily, jossa ois tarkotus vetää kaks iltaa putkee. Oon saanu vuoden alusta pudotettuu painoo hyvi just nimenomaa abiristeilyy varte et näyttäisin siel sit mahollisimma hyvält ni en haluis pilaa mun ulkonäköö turhal turvotuksel

Ja tiiän, et tää kysymys on monen mielestä varmaa iha turha, mut ois kiva jos joku vastais cuz i really need helppp

4

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä väliin. Alkoholi ja viini yleensä sotkee naisten hormooni toiminnat jos olet jo 50v. tai ylikin. Miksi pilaat hyvää laihtumistasi juomalla? Kun otata alkoholia, ruokahalusi kasvaa myös.Jos tupakoit sama asia lopetat nin aineen vaiduntasi lähtee käyntiin. Lautas malli,ruoka rytmi ja likunta. Onistut ja pysyt terveenä. Itsevarmutesi kasvaa ja viinaa et tarvikaan. Katso paarien edustat osotskeskus. Kyllä siellä on isovatsasia naisia tupakalla .Mistähän se vatsa kasvanut?

      • Anonyymi

        oon siis 18v


      • Anonyymi

        ja abiristeilyl (= viiminen yhteine hetki enne kirjotuksii) on perinteist juhlii kunnol. Ja mulle kyl alkoholi maistuu. Mut haluisin vaa tietää, et mikä alkoholi turvottais vähiten. Mul ei ainakaa enne oo juhlimisen jälkee tullu mitää kovaa ruokahalun kasvuu, vaa oikeestaa oon syöny seuraaval viikol vähemmä mitä normisti. + en oo ylipainonen vaa urheilulline normaalikokone tyttö enkä tupakoi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe