Kaikki ovat joko rumia, miesmäisiä, liian lihavia, hörhöjä tai sitten luonteeltaan aivan mahdottomia.
Mulla ei ole enää ikävä ketään naista.
13
197
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt taisit luetella sinun ominaisuudet.
- Anonyymi
Ei kun sinun se luetteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sinun se luetteli.
Et luetellut. En ole noista mikään muu kun mahdoton mutta vain häiriöksi minulle.
- Anonyymi
Ätmillä on ätmin murheet.
- Anonyymi
Sinä varmaan olet itse kunnon saalis kerta on varaa haukkua 😘
- Anonyymi
Ota joku nätti mies. Oon varma että se on sun juttusi.
- Anonyymi
Toi on yleinen onkelma.
Landella miähet saa naisia ja lisääntyy. Ne jotka ei siä pärjää, ei ossoo traktrrooo korjoo, ne lähtöö staddii. Ja siä ne jää yksi. Tai juoppoloiks.
Sit on naisii liikkoo staddis. Mut niil ei kelpoo se tavalliin juntti. Ne tahtoo hunksei.
Sit jääki puol Suomee ilman kumppanii. Meinaisin kirjottaa että parittelukumppanii. Muttei hheehhehehheh ainaha sit parittelui sattuu vaikkei o kumppannii- Anonyymi
Siinä oikein asiantuntija mitä naiset haluavat. Eikä ole minulle sattunut parittelua vaikka ei oo kumppania.haha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oikein asiantuntija mitä naiset haluavat. Eikä ole minulle sattunut parittelua vaikka ei oo kumppania.haha.
Poikkelus vahvistaa säänön! hehhehe
- Anonyymi
Viinamies saa aina. Ryhdy sinäkin Viinamäen ja Rajamäen etikan mannekiiniksi!
Sellaisia enemmistö ihmisistä on oli sukupuoli mitä hyvänsä. Erityisesti luonteeltaan rasittavia.
- Anonyymi
Minä haluan vaan yhden kenelle olen rakkainta maailmassa. Mutta en usko että olen.
- Anonyymi
Aloittaja, jos itsestään luulee liikaa, ei saa minkäänlaista naista.
Mietipä, mikä elämässä on tärkeää, ehkä sitten ymmärrät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen keho ei ole miehen oikeus
Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a2301631Pelkäsin Sinua
Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j40802Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi
Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.368699Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88670Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon
Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki317639- 49635
Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli
Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.42633Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa166615