Kaksoisliekkini mun!

Missä oikein olet? Koitan sinua tavoittaa tätä kautta. Onnistunko? Sinua kaipaan jo kovasti ❤🔥🔥❤

https://youtube.com/watch?v=b4TkT_aO5ww&si=EnSIkaIECMiOmarE

17

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitko vähän tarkemmin vielä valottaa tätä asiaa? Mariskaakin kyllä ehkä kuunneltiin ja nimessäsikin on jotakin tuttua, mutta hankalapa näistä on päätellä ja usein näkee sitä mitä haluaisi nähdä, vaikka totuus olisi toinen.

      • Täällä kysyttiin lisätietoja mun kaksoisliekistä. No tunnemme oikeassa elämässä ja olemme olleet tekemissä kyllä. Mutta tilanne on todella haastava ja asian ratkeaminen kysyy kärsivällisyyttä. Luulen, että ollaan myös viestitelty täälläkin. Hänellä on myös täällä käytössä rekisteröity nimimerkki. Meillä on neljä vuotta ikäeroa ja hän on maskuliini ja minä oon feminiini. Mutta mutta, vaikea vaihe on nyt menossa, mutta uskon kaiken ratkeavan hyvin. Joten liekkini, jos oot täällä niin vastaathan mulle 😍❤

        https://youtube.com/watch?v=o5Fz02-oHq0&si=EnSIkaIECMiOmarE


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Täällä kysyttiin lisätietoja mun kaksoisliekistä. No tunnemme oikeassa elämässä ja olemme olleet tekemissä kyllä. Mutta tilanne on todella haastava ja asian ratkeaminen kysyy kärsivällisyyttä. Luulen, että ollaan myös viestitelty täälläkin. Hänellä on myös täällä käytössä rekisteröity nimimerkki. Meillä on neljä vuotta ikäeroa ja hän on maskuliini ja minä oon feminiini. Mutta mutta, vaikea vaihe on nyt menossa, mutta uskon kaiken ratkeavan hyvin. Joten liekkini, jos oot täällä niin vastaathan mulle 😍❤

        https://youtube.com/watch?v=o5Fz02-oHq0&si=EnSIkaIECMiOmarE

        No tunnemme oikeassa elämässä ja olemme olleet tekemissä kyllä.

        ->->-> WTF? Oletko kokeillut soittaa hänelle ihan oikeessa elämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tunnemme oikeassa elämässä ja olemme olleet tekemissä kyllä.

        ->->-> WTF? Oletko kokeillut soittaa hänelle ihan oikeessa elämässä?

        Sulla ei selvästikään ole mitään tietoa tai kokemusta kaksoisliekeistä. Siinä on erilaisia vaiheita. Toinen jahtaa ja toinen juoksee karkuun. Koska kyseessä on normaalia suuremmasta Rakkaudesta, sitä aluksi pelästyy. Niin voimakkaita ovat nuo liekkien tunteet toisiaan kohtaan. He ovat mahneetteja toisilleen, jokin suuri vetovoima vetää heitä yhteen mutta sitten taas jokin keskeneräinen juttu vetää heitää myös erilleen. Uskon tässä tapauksessa olevan juuri siitä kyse. Liekkien tarkoitus on löytää se yhteinen rakkaus ja tasapainottaa se lopulta seesteiseksi ja tyyneksi heidän välilleen. Ei ihan helppo juttu, mutta kaiken sen arvoinen. Mulla on kokemusta tällaisestä rakkaudesta ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei selvästikään ole mitään tietoa tai kokemusta kaksoisliekeistä. Siinä on erilaisia vaiheita. Toinen jahtaa ja toinen juoksee karkuun. Koska kyseessä on normaalia suuremmasta Rakkaudesta, sitä aluksi pelästyy. Niin voimakkaita ovat nuo liekkien tunteet toisiaan kohtaan. He ovat mahneetteja toisilleen, jokin suuri vetovoima vetää heitä yhteen mutta sitten taas jokin keskeneräinen juttu vetää heitää myös erilleen. Uskon tässä tapauksessa olevan juuri siitä kyse. Liekkien tarkoitus on löytää se yhteinen rakkaus ja tasapainottaa se lopulta seesteiseksi ja tyyneksi heidän välilleen. Ei ihan helppo juttu, mutta kaiken sen arvoinen. Mulla on kokemusta tällaisestä rakkaudesta ❤

        Miten sun aiemmalle kaksoisliekille kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei selvästikään ole mitään tietoa tai kokemusta kaksoisliekeistä. Siinä on erilaisia vaiheita. Toinen jahtaa ja toinen juoksee karkuun. Koska kyseessä on normaalia suuremmasta Rakkaudesta, sitä aluksi pelästyy. Niin voimakkaita ovat nuo liekkien tunteet toisiaan kohtaan. He ovat mahneetteja toisilleen, jokin suuri vetovoima vetää heitä yhteen mutta sitten taas jokin keskeneräinen juttu vetää heitää myös erilleen. Uskon tässä tapauksessa olevan juuri siitä kyse. Liekkien tarkoitus on löytää se yhteinen rakkaus ja tasapainottaa se lopulta seesteiseksi ja tyyneksi heidän välilleen. Ei ihan helppo juttu, mutta kaiken sen arvoinen. Mulla on kokemusta tällaisestä rakkaudesta ❤

        Minäkin löysin liekkini viime kesänä.
        Ei oikeasti naurata yhtään kun itse tietää miten asia on ja toinen kieltää vaikka tietyllä tapaa tietää.
        Me ollaan molemmat omissa suhteissamme erillään...kärsimässä eron tuskaa.
        Mä pystyn tuntemään mun liekin henkisen kärsimyksen ja se tekee mun päivittäisestä elämästä kamalaa.
        Hän ei usko näihin asioihin. Pitäisi mua varmaan hulluna jos edes yrittäisin selittää mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sun aiemmalle kaksoisliekille kävi?

        Liekkejä ei ole kuin se yksi ja ainoa. Mun liekki kieltää edelleen tämän yhteyden, koska hän yrittää järjellä selvittää tätä. Hän ei vielä pysty myöntämään meidän välistä rakkautta, koska ei pysty vielä täysin rakastaa itseään sellaisena kuin on. Se on jokaisen tehtävä itse. En voi muuta kuin olla kärsivällinen ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin löysin liekkini viime kesänä.
        Ei oikeasti naurata yhtään kun itse tietää miten asia on ja toinen kieltää vaikka tietyllä tapaa tietää.
        Me ollaan molemmat omissa suhteissamme erillään...kärsimässä eron tuskaa.
        Mä pystyn tuntemään mun liekin henkisen kärsimyksen ja se tekee mun päivittäisestä elämästä kamalaa.
        Hän ei usko näihin asioihin. Pitäisi mua varmaan hulluna jos edes yrittäisin selittää mistä on kyse.

        Kiitos kun jaoit tarinasi, kuulosti niin tutulta jutulta ❤. Vähän samanlainen tilanne mulla. Emme ole liekkini kanssa tällä hetkellä edes puheväleissä, joten olen aika romuna. Kun en edes tiedä onko hänellä kaikki kunnossa, se satuttaa ja tekee kipeää. Ikävä on kova! Toivottavasti tämä erossaolovaihe päättyisi jo pian. Ottaa kyllä voimille, mutta en aio luovuttaa. En vain voi, koska rakastan häntä ❤

        https://youtube.com/watch?v=nF7yuNg_zWE&si=EnSIkaIECMiOmarE


    • Anonyymi

      Kuka kaipaa ja ketä ja missä? Valota nyt vähään eihän tästä kukaan voi löytää ketää jos ei anne mitää vihjeitä👀🤦‍♀️🤦‍♀️

    • Anonyymi

      Ja 💩n liekit 🤣🤣

      • Anonyymi

        Tätä kommenttia palstaprinssille voisi kutsua jo erittäin keksiääksi ja omaperäiseksi. Siinä olen samaa mieltä, että kaksoisliekkijuttu on humpuukia ja keino olla näkemättä jos joku juttu ei toimi. Sama pätee muihinkin kokemuksiin, esimerkiksi sinun suhteessa tähän liekkiteoriaan tai tarkemmin siihen kuka sellaisesta pitää


    • Anonyymi

      No hän ei voi tulla luoksesi, jos jahtaat häntä. Kai tiedät sen? Eli sinun täytyy päästää irti. Ei hän muuten tule. Jos ei tule, niin mitään liekkisuhdetta ei ole.
      Muistuksena myös se ettei kaikki toksiset suhteet ole liekkejä.

    • Anonyymi

      Liekkejä hmm, enpä tiiä, mutta tuo mariska on kyllä tottavie näyttävä ilmestys

      • Anonyymi

        nii sääki rakkaani


    • Anonyymi

      oonistuit.Oon kirjastossa naapuriseni. sielut kohtaavat kyllä aikanaan.

      • Anonyymi

        :))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe