Kaksoisliekkini mun!

4

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voitko vähän tarkemmin vielä valottaa tätä asiaa? Mariskaakin kyllä ehkä kuunneltiin ja nimessäsikin on jotakin tuttua, mutta hankalapa näistä on päätellä ja usein näkee sitä mitä haluaisi nähdä, vaikka totuus olisi toinen.

• Anonyymi
      UUSI

Kuka kaipaa ja ketä ja missä? Valota nyt vähään eihän tästä kukaan voi löytää ketää jos ei anne mitää vihjeitä👀🤦‍♀️🤦‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Ja 💩n liekit 🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Tätä kommenttia palstaprinssille voisi kutsua jo erittäin keksiääksi ja omaperäiseksi. Siinä olen samaa mieltä, että kaksoisliekkijuttu on humpuukia ja keino olla näkemättä jos joku juttu ei toimi. Sama pätee muihinkin kokemuksiin, esimerkiksi sinun suhteessa tähän liekkiteoriaan tai tarkemmin siihen kuka sellaisesta pitää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta Väisänen tilittää surullisena velkahelvetistään: "Se on tarpeeksi vaikeaa jo silloin, kun..."

Pitkän uran tv:ssä ja hevosten parissa tehnyt Riitta Väisänen kertoi talousvaikeuksistaan Perjantai-ohjelmassa. Väisänen on itse kokenut kukkaron n
      Maailman menoa
      92
      3906
    2. Miksi Sofia valehtelee?

Miksi Sofia ja Puhumuru yrittävät valehdella, että Sofia olisi ollut Venla-gaalassa, kun hän ei siellä ollut? Nämä ihmiset on yli 30 -vuotiaita, eivät
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      2657
    3. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      310
      2313
    4. Pieni kikkeli... keskustelu

Kokiko joku, että oma varustus on riittämätön? Ei huolta, asiaan on saatu lisää tietoa ja tilanne on ehkä jopa suorastaan hyvä. https://www.is.fi/vii
      Sinkut
      203
      2288
    5. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      28
      1900
    6. Päivi Räsänen on lähettänyt tänään avoimen kirjeen Tapio Luomalle kirkkohallituksen toiminnasta

”Olen tänään lähettänyt alla olevan avoimen kirjeen arkkipiispa Tapio Luomalle, sillä toivon häneltä selkeyttävää julkista kannanottoa Kirkkohallituks
      Luterilaisuus
      631
      1667
    7. 5 m euroa valtiolta?

Valtionvarainministeriö esittää 5 m euron rahoitusta Zoolle.
      Ähtäri
      89
      1482
    8. Haluan sua

Miks tää tunne ei mene ohi? Tuskainen olo, oot mielessä erittäin paljon. En vaan voi tehdä asialle mitään, enkä tiedä muuttaako se jotain jos saisin s
      Intohimo
      52
      1278
    9. Sysmän rakkaus ja viha

Alle 4 000 asukkaan Sysmä on tullut tunnetuksi kultturellina kesälomapaikkana, mutta myös juonittelevasta kuntapolitiikastaan. Kun joku asia Sysmässä
      Sysmä
      35
      1063
    10. Suuria tunteita.

Kävin tuossa erään kaverin luona kuuntelemassa häntä, kun on eronnut juuri. Sieltä tuli kaikenlaista sellaista juttua, että Iittalan astiasto kaivers
      Sinkut
      199
      1029
    Aihe