Olen väsynyt tukahduttamaan tunteeni

Anonyymi-ap

Ensinmäisestä tapaamisestamme lähtien päässäni on pyörinyt paljon ajatuksia sinusta .Olet ollut toistuvasti unissani ...mullistit maailmani olemassa olollasi. En ole koskaan kokenut vastaavaa,lähelläsi on niin hyvä olla että luotasi pois lähteminen tekee kipeää . Tuskin ajattelet minusta yhtä lämpimästi , en tiedä ,pelkään etten merkitse sinulle mitään . Olen huomaavinani että olet ehkä itsekin ihastunut minuun ,mutta ehkä haluan vain uskoa niin . Jos uskaltaisin kertoisin sulle sen kasvotusten että mä arvostan ,kunnioitan , ihailen , .. ja olen totaalisen ihastunut ,jopa rakastunut suhun !

40

3356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä sulle! Tunteiden tukahduttaminen tekee tosiaan kipeää. Minäkin aikani tein niin, mutta sitten oli pakko tunnustaa ne tunteet, koska mun fysiikka alko pettää niin pahasti. Keho kyllä kertoo jos on jotakin pielessä. Sydäntään kannattaa kuunnella kyllä. Mun tapauksessa ilmeni ettei hän tuntenut samoin, joten nyt odotan liekkiäni saapuvaksi. Tunnen jo sen tapahtuvan pian. En vaan jaksais enää oottaa!

      Kivaa lopputalvea sulle kuka oletkin! Josoa kevään koittaessa suru ja kipu väistyy ja onni saapuu! 👍😊

    • Anonyymi

      Kaunista😍

    • Anonyymi

      Mulla on ollut sua kohtaan vahvoja tunteita jo pidemmän aikaa. Niin vahvoja, että sitä on vaikea myöntää edes itselleen. Lähelläsi oleminen tuntuu siksi usein vaikealta. Niin tuntuu etäisyyskin. 💔

      • Anonyymi

        Mistä tiedät kuka toi on


    • Anonyymi

      Ei voi tietää kun ei voi tietää kenelle menee
      Ihan turhia joten poistun

    • Anonyymi

      Mäkin sua😘

    • Anonyymi

      Ihastuminen, rakastuminen ja rakkaus ovat ihania asioita, mutta ne tulee toki erottaa toisistaan. Tunteet kuuluu elämään ja kunnolla rakastuessa joutuu käymn läpi myös niitä ei niin kivoja tunteita. Lopulta vain Rakkaus merkitsee ❤. Muu on oppimista ja oppiläksyjen läpikäymistä. Jos aikoo rakastaa, pitää uskaltaa. Aika monet täälläkin palstalla haluavat vain haaveillä ja unelmoida, mutta eivät ole valmiita tekemään asioiden eteen mitään. Eihän se väärin ole, mutta pelkästään haaveillessa elämä kuluu hukkaan. Ja elämä on niin arvokasta ettei sitä kannata heittää hukkaan. Sitähän sanotaan, että ihminen kuolinvuoteellaa katuu juuri niitä asioita mitä sydän käski tekemääb muttei uskallusta löytynyt.

      Aloittajalle kysymys: mitä sä siis pelkäät? Mitä kauheaa voisi tapahtua jos tunnustaisit sille ihastumisesi kohteelle tunteesi?

      • Anonyymi

        Ihastuin, kerroin tunteestani hän kertoi ystävilleen. Kiitti vaan helvetisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin, kerroin tunteestani hän kertoi ystävilleen. Kiitti vaan helvetisti

        Tiedän tunteen. Kerroin miehelle ja ei osannut käyttäytyä samaan tapaan aikuismaisesti pitäen asian itsellään vaan koki asiakseen jakaa asiaa loukkaavasti eteenpäin. Siinäkin yksi tapaus missä huomaa miten vanhempien kasvatus on mennyt pieleen ja lisäksi pääkin on täynnä pelkkää sontaa eli tuli väistettyä luoti jos jotain hyvää. Ei ole enää miehiä vaan mieslapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin, kerroin tunteestani hän kertoi ystävilleen. Kiitti vaan helvetisti

        Mitä väliä? Nyt jatkat eteenpäin ja jätät sen taaksesi. Olet kokemusta rikkaampi.


    • Anonyymi

      Huomioi että asiaa ei kannata kertoa vahvassa humalassa tai ollenkaan minkään aineen vaikutuksen alaisena. Se että osaa suoraselkäisesti kertoa tunteensa tietäen hyvinkin että toinen ei ehkä tunne samoin on harvinaista rohkeutta. Jättäisin kuitenkin rakkaudentunnusksen pois koska oletus on että ette tunne niin hyvin, olet vahvasti ihastunut että se mahtaa tuntua rakkaudelta. Voi se rakkauttakin olla mutta sen tunnustaminen vie kaiken heti romukuoppaan.

      • Anonyymi

        Saman neuvon minäkin antaisin, humalassa ei kannata alkaa tunteista puhumaan. Toinen osapuoli kun ei silloin voi olla varma tarkoitatko oikeasti mitä sanot. Aloittaja, sä itse tiedät parhaiten sen oletko vain ihastunut vai onko se jotakin syvempää. Ihastuminen on aina vain pintaa, mutta kun tunteet tulee kuvioon, voi se muuttua rakastumiseksi ja lopulta jopa rakkauudeksi. Puhuit arvostuksesta ja kunnioittamisesta, joten siitä saa sellaisen käsityksen, että tunnet ihastumisesi kohdetta ainakin jonkin verran myös oikeasti. Toivotan sulle paljon rohkeutta rakkauden polulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman neuvon minäkin antaisin, humalassa ei kannata alkaa tunteista puhumaan. Toinen osapuoli kun ei silloin voi olla varma tarkoitatko oikeasti mitä sanot. Aloittaja, sä itse tiedät parhaiten sen oletko vain ihastunut vai onko se jotakin syvempää. Ihastuminen on aina vain pintaa, mutta kun tunteet tulee kuvioon, voi se muuttua rakastumiseksi ja lopulta jopa rakkauudeksi. Puhuit arvostuksesta ja kunnioittamisesta, joten siitä saa sellaisen käsityksen, että tunnet ihastumisesi kohdetta ainakin jonkin verran myös oikeasti. Toivotan sulle paljon rohkeutta rakkauden polulla!

        Se toinen osapuoli osaa silloin kyllä siltä toiselta kysyä jälkeenpäin kun ollaan selvinpäin että tarkoittiko mitä sanoi kun tunnusti tunteitaan. Ja kertoa myös sitten omistaan oli niitä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toinen osapuoli osaa silloin kyllä siltä toiselta kysyä jälkeenpäin kun ollaan selvinpäin että tarkoittiko mitä sanoi kun tunnusti tunteitaan. Ja kertoa myös sitten omistaan oli niitä tai ei.

        Toki voi kysyö, mutta se joka humalassa tunnusti tunteitaan voi heittäytyä muistamattomaksi ja vedota humalatilaansa. Silloin kun ihminen pelkää omia tunteitaan eikä osaa niitä käsitellä. Näin on ainakin mulle käynyt. Ja olen itse tunnustanut hänelle sen jälkeen omat tunteeni häntä kohtaan ihan selvinpäin. Hän ei vaan siihen pysty, joten tilanne pysyy jumissa ikuisesti. Pelkohan johtuu täysin egosta, silloin ihminen ei ole avoin rakkaudelle valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voi kysyö, mutta se joka humalassa tunnusti tunteitaan voi heittäytyä muistamattomaksi ja vedota humalatilaansa. Silloin kun ihminen pelkää omia tunteitaan eikä osaa niitä käsitellä. Näin on ainakin mulle käynyt. Ja olen itse tunnustanut hänelle sen jälkeen omat tunteeni häntä kohtaan ihan selvinpäin. Hän ei vaan siihen pysty, joten tilanne pysyy jumissa ikuisesti. Pelkohan johtuu täysin egosta, silloin ihminen ei ole avoin rakkaudelle valitettavasti.

        Siinä tapauksessa on helpointa ajatella että se on selkeä ei ja jatkaa elämäänsä toiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa on helpointa ajatella että se on selkeä ei ja jatkaa elämäänsä toiseen suuntaan.

        Kyllä, se on juuri niin. Näin olen tehnytkin. Pitää osata päästää irti silloin kun huomaa ettei toinen vaan pysty. Se ei ollut silloin tarkoitettu eli hänen tunteensa eivät olleet aidot. Minun tunteet olivat ja on edelleen. Mutta nyt olen mennyt eteenpäin omalla polullani ja toivon, että hän saa vielä rauhan itsensä kanssa. Hän etsii itseään vieläkin 😊❤


    • Anonyymi

      Luin tämän netistä. Hyvin sanottu kyllä.

      "Mitä tehdä jos on ihastunut?
      Jos pelkkä ajatuskin ihastukselle puhumisesta kauhistuttaa tai jopa lamauttaa, ei huolta – sinun ei tarvitse tehdä asialle mitään. Omista tunteista kertominen ei ole välttämätöntä tai pakollista. Jos haluat selvittää, millaisia tunteita ihastuksella on sinua kohtaan, se selviää kertomalla omista tunteista"

      Joten aloittaja, sä joko haluat pitää tunteesi omana tietonasi ja elää niiden kanssa tai sit sä kerrot kohteelle niistä. As simple as that!

    • Anonyymi

      Hienoa. Samoin tuntee tämä vanhempi mies erästä nuorempaa naista kohtaan. En voi unohtaa, mutta helpottais jos sais tietää totuuden. Se tuskin selviää täällä.

      • Anonyymi

        Kuinka vanha mies ja nainen.?


      • Anonyymi

        Minkä totuuden? Sulla on omasi ja hänellä omansa, kai sen ymmärrät että tilanne ei ole vain toisen syytä!


    • Anonyymi

      Minä menin sinne missä silloin sitten kun yhdessä. Katsoin silmiin ja tunsin syvälläni jotain. Kaipaan niin sinua. Olin siinä lähellä mietin vain meitä rakkaus on tullut jäädäkseen sydämmiimme. Meistä ei vaan koskaan voi tulla mitään. Anna anteeksi rakastan sua koko sydämmestäni. Olet kaikkeni. Nähdään siellä taas seuraavan kerran ensi elämässä.

      • Anonyymi

        Oliko tämä aloittajalta?


    • Anonyymi

      Älä tukahduta niitä tunteita vaan tunne ne. Se ei vaadi sinulta mitään eikä pakota kertomaan niitä hänelle. Olet vaan tavannut sinulle sopivan ihmisen koska ei mielestä kulu pois.

    • Anonyymi

      Tunteiden tukahduttamisessa on se hyvä puoli että ajan kanssa ne tukehtuu, jonka jälkeen palaa rauha. ja tarkoitan nyt sinkkuja. Parisuhteessa olevien tukahduttamisesta en tiedä, luulen että ne kestävät pitempään koska ei ole syytä jatkaa eteenpäin kun kotona on jo joku.

      • Anonyymi

        Siviilisäädyllä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä vaan sillä onko henkilö tarpeeksi kypsä tunteidensa käsittelyyn. Meillä kaikilla olisi siinä vsrmasti paljon opeteltavaa. Tunteiden käsittelyä pitäisi minusta opettaa ihan koulussa. Ihmisten paha olo, avioerot jopa jotkut sairaudet johtuvat nimenomaan tunne-elämän vaikeuksista. Minäkin rohkaisen tuntemaan omat tunteensa läpi, niin hyvät kuin huonotkin. Ja ottamaan myös yhteyttä tuohon ihniseen keneen niitä tunteita on. Yhdessähän ne pitää käydä läpi ja purkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siviilisäädyllä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä vaan sillä onko henkilö tarpeeksi kypsä tunteidensa käsittelyyn. Meillä kaikilla olisi siinä vsrmasti paljon opeteltavaa. Tunteiden käsittelyä pitäisi minusta opettaa ihan koulussa. Ihmisten paha olo, avioerot jopa jotkut sairaudet johtuvat nimenomaan tunne-elämän vaikeuksista. Minäkin rohkaisen tuntemaan omat tunteensa läpi, niin hyvät kuin huonotkin. Ja ottamaan myös yhteyttä tuohon ihniseen keneen niitä tunteita on. Yhdessähän ne pitää käydä läpi ja purkaa.

        Joo. Tietenkin se on aina positiivista jos voi kertoa tunteistaan mutta aina se ei oo mahdollista ja minä luulen että aloituksessa on juuri kyse siitä. Kerroin vaan että siitäkin selviää kun hyväksyy asian. Otan itse mielummin rauhan ja varmuuden tulevasta, kun tunteet mitkä jouduin pitämään salassa ja tekivät minut ja tilanteeni epävarmaksi kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tietenkin se on aina positiivista jos voi kertoa tunteistaan mutta aina se ei oo mahdollista ja minä luulen että aloituksessa on juuri kyse siitä. Kerroin vaan että siitäkin selviää kun hyväksyy asian. Otan itse mielummin rauhan ja varmuuden tulevasta, kun tunteet mitkä jouduin pitämään salassa ja tekivät minut ja tilanteeni epävarmaksi kaikesta.

        Ei ole enää epävarmuutta.


    • Anonyymi

      Välität aidosti hänestä, sen huomaa kirjoituksestasi. Uskaltaisitko laittaa saman oikeasti hänelle josta välität?

    • Anonyymi

      Olen itsekin väsynyt tunteiden tukahduttamiseen. Mutta vielä väsyneempi olen siihen, kun muut sotkevat välejä. Ei tahallisesti, mutta silti yhtä ikävää.

    • Anonyymi

      Voi tätä surkeaa palstailua. Kertokaa hyvät ihmiset sille kaivatullenne teoin, elein ja sanoin että välitätte. Jos jotenkin tunnette toisenne jonkun asian merkeissä, kysykää vaikka jotain siihen liittyvää tai muuten vain kuulumisia esim viestillä facessa tai muussa. Siitä se lähtis etenemään ja sais kyllä selvyyden mitä se toinen ajattelee. Että alkaako juttu luistamann.😇😚

    • Anonyymi

      Onko tämä naiselle vai miehelle? 😊 Kauniisti kirjoitettu✨

    • Anonyymi

      Onko aloittaja mies vai nainen? ✨

    • Anonyymi

      Nuorelta naiselta ihanalle miehelle oli tämä

      • Anonyymi

        Uskoo ken tahtoo, kaipaako kukaan nuori nainen vanhempaa ukkoa.


    • Anonyymi

      yksi nainen seurustelee mutta on varmaan kiinnostunut koska ainakun saa katsekontaktin niin napittaa silmiin ja kokoajan laittaa viestiä ja ei ole mikään viestittelijä normaalisti

    • Anonyymi

      ja on hermostunut seurassa mutta haluaa nähdä kuitenkin

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä yrität tukahduttaa tunteesi?

    • Anonyymi

      Lay back in the arms of someone.

    • Anonyymi

      ja välttelee tilanteita missä joutuu olemaan naamat vastakkain pitkään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe