Sote meni hyvinvointialueelle, mutta hyte jäi kunnan vastuulle. Kansalaisopiston toiminta on hyvinvoinnin ydintä Virroilla, joten eikö sitä voisi siirtää hyvinvointilautakunnan alaisuuteen? Olis sitten päätökset hyvinvointia ajatellen ja sitä kautta mahdollisuus isompiin tukiin valtiolta.
Kansalaisopisto hyvinvointilautakunnan ohjaukseen
Anonyymi-ap
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3452770Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista452470Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis2301030Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K393978- 43833
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined60794- 45702