Hanki apua vihanhallintaongelmaan.
Sinä joku raivoava haahka
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuota yhtä sekopäätä oikeasti kukaan jaksa. Täällä viitsi muut käydä enää pitkään. Taitaa olla aloittaja itse.
- Anonyymi
Älä selitä pskaa. Sen sekopään (minun) takia täällä juuri käyt. Sulla ei ole mitään muutakaan elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä selitä pskaa. Sen sekopään (minun) takia täällä juuri käyt. Sulla ei ole mitään muutakaan elämää.
Olet oikeasti vajaamieIinen. Käyn täällä miehen takia ja aika harvoin. Olet peIIe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeasti vajaamieIinen. Käyn täällä miehen takia ja aika harvoin. Olet peIIe.
Roikut täällä koko ajan.
- Anonyymi
Pieleen meni. Ei täälä varmaan yllätävän moni jaksa teidän arvuutusleikkejä.
Palsta kuuluu kaikille, joten hillitkääpä vähän palstanarsismianne tai alan tosissani trollaan ja sitten teidän hiekkalinnat saa kyytiä;))
Tietenkään ei välttis tarvi, kun mähän siis NAUTIN kun saa rääkätä idiootteja!!!- Anonyymi
Täynnä itseäsi sinäkin. Aloittaja on varmaan äitisi.
- Anonyymi
Tämä paikkahan on sitä varten että se viha puretaan tänne noihin tyhmiin ärsyttäviin troIIeihin ja voidaan hymyillä ja olla onnellisia normaalien parissa.
- Anonyymi
sössöti sössöti sössöti sössöti sössöti sössöti sössöti sössöti sössöti sössöti mummo.
- Anonyymi
Juuri meni kanava kääntöön runoilijan takia taas.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314234
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344037- 613665
- 873521
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans323514Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643321- 812886
- 542815
- 252596
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142304