Teot puhuu?

Anonyymi-ap

Törmäätkö usein siihen, että joku väittää olevansa kiinnostunut, ymv, mutta teot antaa ymmärtää päinvastaista?

18

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus. Jos puhe ja toiminta on ristiriidassa, kannattaa kyllä uskoa niitä tekoja. Kiinnostuksenhan näkee aika yksinkertaisella tavalla loppujen lopuksi, mitä enemmän joku viettää seurassasi aikaa, sitä kiinnostuneempi on susta.

      • Anonyymi

        "Kiinnostuksenhan näkee aika yksinkertaisella tavalla loppujen lopuksi, mitä enemmän joku viettää seurassasi aikaa, sitä kiinnostuneempi on susta" Tämä. Kiinnostus ajaa aina ottamaan kontaktia ja kiinnostunut ehdottaa usein tapaamisia. Voit suosiolla antaa olla, jollei muutamaan viikkoon kuulu. Mun kokemuksen perusteella puheet ja teot on useimmiten synkassa. Ne jotka sanoo kivasti, kehuu ja puhuu tunteistaan, on yleensä myös innolla ehdottamassa tapaamisia. Niistä jotka ei sano mitään, ei yleensä ole mihinkään teoissakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiinnostuksenhan näkee aika yksinkertaisella tavalla loppujen lopuksi, mitä enemmän joku viettää seurassasi aikaa, sitä kiinnostuneempi on susta" Tämä. Kiinnostus ajaa aina ottamaan kontaktia ja kiinnostunut ehdottaa usein tapaamisia. Voit suosiolla antaa olla, jollei muutamaan viikkoon kuulu. Mun kokemuksen perusteella puheet ja teot on useimmiten synkassa. Ne jotka sanoo kivasti, kehuu ja puhuu tunteistaan, on yleensä myös innolla ehdottamassa tapaamisia. Niistä jotka ei sano mitään, ei yleensä ole mihinkään teoissakaan.

        Noin juuri munkin kokemuksen mukaan.


      • Se on kyllä justiinsa näin.


    • Anonyymi

      On sattunut, mutta myös toisin päin. Kaikki ristiriitaisuus on red flag.

      Normaalisti voidaan puhumalla sopia asiat ja pidetään niistä kiinni.

      • Anonyymi

        Yksi iso red flag on sen tyyppinen lapsellisuus, ettei osaa tarttua arkitilanteisiin ja höpöttää vain jotain teinimäistä seksistä, matkoista ja muuta haahuilua. Sellanen kädetön, joka ei ymmärrä tarjoutua mukaan, jos toinen vaikka puhuu että on menossa Ikeaan kattomaan sohvaa. On jollain lailla jäänyt lapsen tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi iso red flag on sen tyyppinen lapsellisuus, ettei osaa tarttua arkitilanteisiin ja höpöttää vain jotain teinimäistä seksistä, matkoista ja muuta haahuilua. Sellanen kädetön, joka ei ymmärrä tarjoutua mukaan, jos toinen vaikka puhuu että on menossa Ikeaan kattomaan sohvaa. On jollain lailla jäänyt lapsen tasolle.

        Mulle kävi yhden tapailunaisen kanssa, että treffeillä tuli kerran ongelmatilanne missä olisin tarvinnut toisen apua ja se nainen vaan toljotti pöllönä eikä auttanut. Ylläristi tapailu loppui siihen. Tiedän muitakin joille on käynyt samantapaista. Aika paljon noita kädettömiä vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi iso red flag on sen tyyppinen lapsellisuus, ettei osaa tarttua arkitilanteisiin ja höpöttää vain jotain teinimäistä seksistä, matkoista ja muuta haahuilua. Sellanen kädetön, joka ei ymmärrä tarjoutua mukaan, jos toinen vaikka puhuu että on menossa Ikeaan kattomaan sohvaa. On jollain lailla jäänyt lapsen tasolle.

        Mä en ymmärtäisi tarjoutua mukaan, jos minua ei kysyttäisi. Lähtisin mielellään, mutta ajattelen että minun ehdotus voitaisi kokea tungettelevana.

        Samoin on auttamisen laita. Joku on itsenäinen ja haluaa suoriutua itse ja pitää sitä tärkeänä. Ymmärrän pointin kuitenkin. Jokunen tilanne tullit vastaan itsellenikin, jossa olisin toivonut toisen tarttuvan. Toisaalta myös en ole passiivinen ihminen ja oletan, että jos kaipaa jotain täytyy osata avata suunsa. Kommunikaatio on tärkeää puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi iso red flag on sen tyyppinen lapsellisuus, ettei osaa tarttua arkitilanteisiin ja höpöttää vain jotain teinimäistä seksistä, matkoista ja muuta haahuilua. Sellanen kädetön, joka ei ymmärrä tarjoutua mukaan, jos toinen vaikka puhuu että on menossa Ikeaan kattomaan sohvaa. On jollain lailla jäänyt lapsen tasolle.

        Ja lisäksi minusta on kiinnostavaa keskustella matkoista ja seksistä puhuminen on erityisen tärkeää, eikä lapsellista ollenkaan. Millaista olisi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi puhua mikä on seksin suhteen kivaa ja mikä ei?

        Meillä on lapsellisuudesta erilainen käsitys. Aikuiset osaavat keskustella siitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi iso red flag on sen tyyppinen lapsellisuus, ettei osaa tarttua arkitilanteisiin ja höpöttää vain jotain teinimäistä seksistä, matkoista ja muuta haahuilua. Sellanen kädetön, joka ei ymmärrä tarjoutua mukaan, jos toinen vaikka puhuu että on menossa Ikeaan kattomaan sohvaa. On jollain lailla jäänyt lapsen tasolle.

        Haetko kumppania vai työorjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haetko kumppania vai työorjaa?

        Orjafirman piilokonsultti, saa rahapalkkion kun suosittelee tuttavaansa orjafirmaan, näin itse voi jäädä laiskottelemaan, antaa muiden hoitaa orjatyöt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orjafirman piilokonsultti, saa rahapalkkion kun suosittelee tuttavaansa orjafirmaan, näin itse voi jäädä laiskottelemaan, antaa muiden hoitaa orjatyöt?

        Käy muka treffeillä, oikeasti hakee jotain työn ilo orjaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärtäisi tarjoutua mukaan, jos minua ei kysyttäisi. Lähtisin mielellään, mutta ajattelen että minun ehdotus voitaisi kokea tungettelevana.

        Samoin on auttamisen laita. Joku on itsenäinen ja haluaa suoriutua itse ja pitää sitä tärkeänä. Ymmärrän pointin kuitenkin. Jokunen tilanne tullit vastaan itsellenikin, jossa olisin toivonut toisen tarttuvan. Toisaalta myös en ole passiivinen ihminen ja oletan, että jos kaipaa jotain täytyy osata avata suunsa. Kommunikaatio on tärkeää puolin ja toisin.

        Sama. En kanssa tuppautuisi, pitäisi pyytää mukaan, jos mukaan haluaa.

        Ja kaikesta pitäs kyetä puhumaan, edes jotain.


      • Anonyymi

        Se, ettei puhu normaalisti eikä avaudu mistään on todella red flag. Ei tule myöskään ihmissuhteesta yhtään mitään jos ei puhu mitään tai vähintäänkin tietää todella pahoja ongelmia ihmissuhteessa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sama. En kanssa tuppautuisi, pitäisi pyytää mukaan, jos mukaan haluaa.

        Ja kaikesta pitäs kyetä puhumaan, edes jotain.

        Sama täällä. Pitää osata kysyä ja pyytää jos haluaa mukaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäksi minusta on kiinnostavaa keskustella matkoista ja seksistä puhuminen on erityisen tärkeää, eikä lapsellista ollenkaan. Millaista olisi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi puhua mikä on seksin suhteen kivaa ja mikä ei?

        Meillä on lapsellisuudesta erilainen käsitys. Aikuiset osaavat keskustella siitäkin.

        Tämä palsta ei ikinä petä siinä suhteessa, että aina joku lukee kuin piru raamattua. Sama käy yllättävän usein deittitilanteissa. Eipä ihme että kumppanin löytäminen on vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi iso red flag on sen tyyppinen lapsellisuus, ettei osaa tarttua arkitilanteisiin ja höpöttää vain jotain teinimäistä seksistä, matkoista ja muuta haahuilua. Sellanen kädetön, joka ei ymmärrä tarjoutua mukaan, jos toinen vaikka puhuu että on menossa Ikeaan kattomaan sohvaa. On jollain lailla jäänyt lapsen tasolle.

        Miks pitäisi tarjoutua mukaan, jos toinen ei osaa pyytää. Itse en välttämättä ees haluaisi ketään jos olisin menossa sohvaa katsomaan, enkä voi tietää haluaako toinenkaan jos ei itse kysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitäisi tarjoutua mukaan, jos toinen ei osaa pyytää. Itse en välttämättä ees haluaisi ketään jos olisin menossa sohvaa katsomaan, enkä voi tietää haluaako toinenkaan jos ei itse kysy.

        En tiedä mitä alunperin tarkoitettiin, mutta itse ainakin arvostan kumppanissa halua osallistua elämääni eikä olla koristeena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe