Että rakastan sinua. Ja tahtoisin että olisit vierelläni. Että voisin olla lähelläsi. Minulla on ikävä sinua.
En ymmärrä miksi täällä uhkailet ja kirjoittelet kaikkea ilkeää minulle. Ei yhden ihmisen tarvitse lukea tollasta soopaa mitä kylvät täällä. Onko tosiaan noin mukavaa tuo touhu? Ja kaiken arvoista? Miettisin vähän muitakin kuin itseäsi.
Sanon vain nyt
25
1077
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä, miksi syytät yhtä ihmistä tunteista joita palsta sinussa herättää. Täällä on aika monta kirjoittelijaa.
- Anonyymi
Enkä minä ymmärrä sinua miksi vastailet näihin provoihin, että millaisia tunteita nämä sinussa oikein herättää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä ymmärrä sinua miksi vastailet näihin provoihin, että millaisia tunteita nämä sinussa oikein herättää..
En ymmärrä miksi kysyt ja tyrmäät vastaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi kysyt ja tyrmäät vastaukset.
En ole aloittaja, vaan kyseenalaistin näihin provoihin uskomisen kannattamisen tai mielekkyyden. Lue joskus ajatuksella
- Anonyymi
Suurin osa ketkä täällä haukkuu on jotain vanhoja katkeria akkoja ja ukkoja. Kaikki aidot kaipaus kirjoitukset sotketaan tahallaan jonkun "tunnistelijan" toimesta.
- Anonyymi
Miksi maalitat heidät vanhoiksi? Eiköhän nuoriso leiki ja kiusaa enemmän kun vanhat ukot ja akat.
- Anonyymi
Ajattelet toisesta pelkkää pahaa, niin ei kai se nyt halua sun kanssa hengata, daa.
- Anonyymi
Mutta onko se pahaa, jos sanoo asiat niin kuin ne on. Vai onko se sitä, että toiselle ei pitäisi sanoa sitä, ettei tule paha mieli ja voitaisiin leikkiä tietämätöntä. Tilanne jossa keisarilla ei ole vaatteita. Kun on ihmisiä jotka ei halua heidän tekemisiään kyseenalaistettavan. Samaan aikaan saattavat käyttää haukkumanimiä toisesta, mutta paha on se joka kyseenalaistaa vaikka ei haukkumanimiä käyttäisikään. Olen törmännyt tähän narsistisen ihmisen kanssa. Haukkuminen ja nimittely alkaa, kun argumentit loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko se pahaa, jos sanoo asiat niin kuin ne on. Vai onko se sitä, että toiselle ei pitäisi sanoa sitä, ettei tule paha mieli ja voitaisiin leikkiä tietämätöntä. Tilanne jossa keisarilla ei ole vaatteita. Kun on ihmisiä jotka ei halua heidän tekemisiään kyseenalaistettavan. Samaan aikaan saattavat käyttää haukkumanimiä toisesta, mutta paha on se joka kyseenalaistaa vaikka ei haukkumanimiä käyttäisikään. Olen törmännyt tähän narsistisen ihmisen kanssa. Haukkuminen ja nimittely alkaa, kun argumentit loppuu.
Keisarilla ei ole vaatteita eli yhtä kuin että joukko ihmisiä on ottanut yhden ihmisen silmätikuksi ja jota tarkkaillaan laittomasti niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh? Ap kuvittelee anonyymien haukkumisten olevan itselleen joltain tietyltä yksilöltä, jota mukamas rakastaa, ja haluaisi tämän ko. p*skiaisen lähelleen. Joko masokisti tai vainoharhainen? Tai molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh? Ap kuvittelee anonyymien haukkumisten olevan itselleen joltain tietyltä yksilöltä, jota mukamas rakastaa, ja haluaisi tämän ko. p*skiaisen lähelleen. Joko masokisti tai vainoharhainen? Tai molempia.
Taas sinä alat kertomaan jotain piinkovaa faktaa yleisesti lanseeraamasta käsitteestä aloittaja. Ei ole varmaan saman ätmin trollausta josta et löytäisi jotain juonnettavaa ja spinnattavaa ihmistä vastaan joka ei näitä miehen trolleja kirjoita. Maaninen vaihe alkaa ilmeisesti kiihtyä taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas sinä alat kertomaan jotain piinkovaa faktaa yleisesti lanseeraamasta käsitteestä aloittaja. Ei ole varmaan saman ätmin trollausta josta et löytäisi jotain juonnettavaa ja spinnattavaa ihmistä vastaan joka ei näitä miehen trolleja kirjoita. Maaninen vaihe alkaa ilmeisesti kiihtyä taas
Rajota J-mies, kukaan jaksa lukea tota länkytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keisarilla ei ole vaatteita eli yhtä kuin että joukko ihmisiä on ottanut yhden ihmisen silmätikuksi ja jota tarkkaillaan laittomasti niinkö?
Mitä tämä tällainen laiton tarkkaileminen tai silmätikuksi ottaminen sinun mielestäsi pitäisi näin ollen sisällään? Sitäkö, että mitään oikeaa tai konkreettista ei ole olemassa tätä kyseistä ihmistä vastaan, joten laittomalla kyttäyksellä koitetaan paikkailla omien juttujen aukkoja? Siinä sekoilussa voi joutua ihan itse tarkkailun alle ihan oikean tahon puolelta ja sehän olisu vain parempi siinä mielessä jos ei itse sitä tiedosta ja elää kuin huipulla tuulisi oikein kovinkin. Ja joku oikein typerä voisi jopa uhitella kyseiselle taholle välillisesti ja syventää tätä listoilla pysymistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä tällainen laiton tarkkaileminen tai silmätikuksi ottaminen sinun mielestäsi pitäisi näin ollen sisällään? Sitäkö, että mitään oikeaa tai konkreettista ei ole olemassa tätä kyseistä ihmistä vastaan, joten laittomalla kyttäyksellä koitetaan paikkailla omien juttujen aukkoja? Siinä sekoilussa voi joutua ihan itse tarkkailun alle ihan oikean tahon puolelta ja sehän olisu vain parempi siinä mielessä jos ei itse sitä tiedosta ja elää kuin huipulla tuulisi oikein kovinkin. Ja joku oikein typerä voisi jopa uhitella kyseiselle taholle välillisesti ja syventää tätä listoilla pysymistään.
Ja jotkut joutilaat vielä liputtaa mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajota J-mies, kukaan jaksa lukea tota länkytystä.
Onko sinulle tyypillistä keksiä jatkuvasti uusia vaihtoehtoja sen suhteen, että kuka voisi kirjoitella vastapuheita manifesteihisi ja nimetä sen hetkinen päähänpiston perusteella valittu henkilö sinun tiellesi asettuneeksi?
- Anonyymi
Olet käsittänyt väärin. Ei se sinun kaipaamasi henkilö kirjoittele näitä vihajuttuja. Miten voit edes uskotella sellaista?
- Anonyymi
Eiköhän tuo miestrolli kirjoittele nämä mainitut vihajutut ihan itse ja nyt provoilee jotain aiheeseen liittyen.
- Anonyymi
En ole uhkaillut ketään koskaan.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä uhkailisin tai haukkuisin jos joku kaipaisi minua? 💕
- Anonyymi
Miksi kuvittelet että ne olisi sinulle tai häneltä, minulta? Paljonpa arvostat häntä.
- Anonyymi
Ajattelet vain rahaa et muuta
- Anonyymi
Autistin maailmaa ymmärtää vain toinen samanlainen. "Huudan tuuleen ja päässäni taikaminna vastaa römpsällään."
- Anonyymi
Vai niin, että ajatukset ovat nyt siis abstaktien ihmisten alapäissä. Kai tuokin on jokin tapa korostaa jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin, että ajatukset ovat nyt siis abstaktien ihmisten alapäissä. Kai tuokin on jokin tapa korostaa jotain
Jokin uusableistinen nykyvirtaus varmaan. Olisko pokkaa puhua autismin kirjon ihmisistä julkisesti tuohon tapaan
- Anonyymi
Onko ihmiset oikeasti jotenkin hitaita kun ne uskoo näihin tarinallisuuksiin eikä tunnu millään uskovan tuhlaavansa aikaa provoihin, ei siis mihinkään verkkorealityyn tai vastaavaa? Saa pitää ylimielisyytenä, mutta mainittu käytös ei ole kovin älyllistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772