Minä katsoin perjantai iltana telkasta paljon mainostetun Perjantai ohjelman, jossa käsiteltiin velka asioita. Ensimmäisenä haastateltavana oli Riitta Väisänen ja hänen esiintyminen oli kyllä pettymys minulle. Minusta hän oli aivan hölmö ja hän käyttäytyi huonosti, koska hän ei halunnut vastata kunnolla toimittajan kysymyksiin. Jos omat ulosottovelat on niin arka asia, niin miksi sitten suostua haastatteluun. Lisäksi Riitta Väisäsen kaikki puheet; Minun kestää viisi kertaa kauemmin laittautua Riitta Väisäseksi kuin aiemmin, näkyykö tästä sivusta minun iso maha ? En tiedä, mitä Kymppi Tonnin lopettanut ohjelmapäällikkö nyt tekee, Ulosottoviraston naistyöntekijä oli aika hyvännäköinen, muttei se ole enää siellä töissä, minun edesmennyt isäni sanoi, että sinä olet niin kuuluisa, siksi sinua kohdellaan noin...
Minusta nämä Riitta Väisäsen puheet olivat aivan asiattomia ja hölmöjä, ehkä hän yritti olla vitsikäs tai hauska, muttei ollut sitä kuitenkaan. Vaikka Riitta Väisänen on jo yli 60-kymppinen nainen, hän ei vaikuttanut mitenkään fiksulta eikä kypsältä. Yleensä yli 60-kymppiselle naiselle ei oma ulkonäkö tai muiden ihmisten ulkonäkö ole se kaikkein tärkein asia enää, jos ihminen on itse kehittynyt henkisesti. Jos minä olisin ollut haastattelija tuossa tilanteessa, olisin keskeyttänyt haastattelun, koska Riitta Väisänen vastannut edes kunnolla kysymyksiin, vaan puheli kokoajan omiaan ihan kuin joku vanha juoru akka ! Hän toi esille esim. saamansa ravihevos palkinnot ja Telvis patsaat jotka eivät liittyneet aiheeseen mitenkään eikä toimittaja edes kysynyt niistä mitään.
Riitta Väisänen
10
448
Vastaukset
- Anonyymi
Ikääntyminen tuo mukanaan erilaisia alkavia sairauksia. Ymmärrystä nyt tarvitsee eikä arvostelua.
- Anonyymi
Tuollainen hiuksiaan harova hömppähän tuo on ollut aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi pommi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan oli aika hyvän näköinen, mutta kauneus on katoavaista ja älyähän tuolle ei ole paljon siunaantunut. Juoksutti ja käytti hyväkseen Spedeä aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi pommi!
Aikoinaan hyvän näköinen, nyt ikääntyvä lihava vanha nainen. Äly ei ole päätä huimannut koskaan.
Pasasen elätti. - Anonyymi
No tietäähän tyhmän missin ei ole järkeä annettu. Valokuvissa on aina pää kallellaan oudosti peittääkö siten läski kaulan. Eihän riitalla ole mitään ammattia pankin päällä istuu speden avulla sai töitä.
- Anonyymi
Hmm, "60-kymppinen", voiko 600 vuotiaalta odottaa hyvää käytöstä.
- Anonyymi
Taisi Riitta saada rahaa tästäkin ohjelmasta, joten ihan sama mitä puhui ja suustaan päästi.
- Anonyymi
Joo eipä se mollaamalla parane! Pitäis joskus itse ymmärtää oma tilanne?
- Anonyymi
Riitan nuppi sisäpuolelta on ollut aina sekundaa, ulkonäkö oli aikoinaan kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737