On kyllä ollut harvinaisen saamatonta peliä Puulilta viime aikoina. Ihan hengetöntä pallottelua, harhasyöttöjä, pallonmenetyksiä, keskikentällä ei mitään draivia. Minkä ihmeen takia Kloppin piti ostaa taas uusi hyökkääjä, vaikka probleema on keskikentällä? Alkaakohan Kloppin aika olla vähissä Puulin peräsimessä? Kyösti on toivonut tähän asti, että Puul voisi jotenkin huonollakin pelillä sinnitellä neljän parhaan joukkoon, mutta nyt Kyösti melkeinpä toivoo, että se jäisi ulos ensi kauden Mestareiden liigasta. Toivottavasti Arsu voittaa Valioliigan, koska se olisi vähiten vastenmielinen mestari Kyöstille. Keskikentälle pitäisi saada joku maestro, johon voisi luottaa, ja joka ei olisi loukkaantumisherkkä, mutta huippukyvyt tuskin tulevat Anfieldille, jos Puul ei selviä Mestareiden liigaan. Sellainen kutina on bärsseessä, että Klopp saa etsiä itselleen uuden työpaikan, ellei Puul keväällä koe ihmetervehtymistä ja voita Mestareiden liigaa.
tiedättekyllä
Liverpool kyntää, Kyösti turhautuu
Anonyymi-ap
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17713912X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147