Onpassiven hakukone googlelle tai pingille, varsinkin kun ping saa tekoäly apua Chatgtp:ltä.
En pidättele hengitystä siihen asti milloin Onpassive saa kahvinkeittimen tekoälyn toimimaan.
😘🤭😅😂😅😂
Mitä luulette, pärjääkö
9
78
Vastaukset
- Anonyymi
Pää-helmanni on ONPASSIVE,en vastaus chatGPT:lle. Kuten olette huomanneet, sen tekoäly on vielä hieman hiomaton, kielioppi- ja kirjoitusvirheitä myöten. Mutta odottakaa, uusi versio julkaistaan "ihan kohta"
- Anonyymi
ONPASSIVElla ei ole omaa hakukonetta.
- Anonyymi
ONPASSIVE,en ei voi olla omaa hakukonetta koska sillä ei ole mitään tekoälyratkaisua.
- Anonyymi
ON Passivella ei ole älykkyyttä, koska sillä ei ole jalkoja, siis ei ole kenkiäkään, niin kengännumeoron mukaan määritellään älykkyys.
Tätä Murf ei ole ottanut huomioon.. - Anonyymi
”ONPASSIVElla ei ole omaa hakukonetta.”
Ei niin, eikä ole yhtään mitään muutakaan omaa. - Anonyymi
Onpassive tekee kaiken toisin, eli ei tee mitään.
- Anonyymi
Tää nyt vähän harmittaa, kun ei Moven, wincapitan ja onecoinin jälkeen ole tullut mitään hyvää huijausta.
- Anonyymi
Onhan tämä Onpassive tullut, elämä opettaa, ota asioista selvää, pian julkaistaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838