Olisi se näpsäkkä neiti ollut kerrankin tulossa.

Anonyymi-ap

Kenkäpä romantiikka se väkevää hevosenpaskahajua kestäisi.

16

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sitä hajussa kasvaa jos vain olla jaksaa.

• Anonyymi

Hyi helvetti.

• Anonyymi

Näin talvella lumi putsaa kengät, tallin jälkeen. Itse siivoamisen jälkeen, rämmiin moottorisahan kanssa risun kaato hommissa. Ei haise, lanta tuoksuu, kanankakka haisee.

• Anonyymi

Hyi helvattu kun on tuoksusta ja hajusta ihan eri näkemys. Autonpenkkikin haisi kyllä ihan hevosenpaskalle. On siitä kyllä paskanhajusta romantiikka kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi helvattu kun on tuoksusta ja hajusta ihan eri näkemys. Autonpenkkikin haisi kyllä ihan hevosenpaskalle. On siitä kyllä paskanhajusta romantiikka kaukana.

Kaikkia ei kannata impata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia ei kannata impata.

Kyllä se imppaamatta nokkaan tuli jos hengittää meinasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se imppaamatta nokkaan tuli jos hengittää meinasi.

Koskas olet kyytissä istunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oletkin näitä pettäjä miehiä, kun autossa pitää yrittää romantiikkaa harrastaa. Toivottavasti maistuu suussakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne vaatteet pitää vaihtaa autoon mennessä.

• Anonyymi

Oi...onko sulla hevosia? Tää näpsäkkä muuttaa sitten heti sinne😘

• Anonyymi

Muista että oma paska ei haise omaan nenään. Saatat haista ihmisen paskalle itse.

• Anonyymi

Kyllä minä vessassa käyn ja vielä nykäisen. Haisee nämä hevosmiehet, kun ruokalassakin eri pöytään toimitetaan. Niillä pikkutytöillä vain se isoelukka sattuu ratsastaessa oikeaan kohtaan ja siinä hajutkin unohtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä vessassa käyn ja vielä nykäisen. Haisee nämä hevosmiehet, kun ruokalassakin eri pöytään toimitetaan. Niillä pikkutytöillä vain se isoelukka sattuu ratsastaessa oikeaan kohtaan ja siinä hajutkin unohtuu.

Kuinka pienistä tytöistä sinä aloittaja nyt oikein puhut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pienistä tytöistä sinä aloittaja nyt oikein puhut?

No itsepä paremmin ikäsi tai kehitystasosi tiedät.

• Anonyymi

Olike teillä pide käytössä 80 luvulla?

• Anonyymi

Oli se ja vielä nytkin. Pirun huonoja nuo oraksen kahvat ja parempi olisi siirtyä bilteman kestäviin kiinalaisiin ja halpoihin. Ihan vasta ostelin uuden kahvan, kun se taas liipaisimen juuresta vuotamaan alkoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      1900
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      12
      1573
    3. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      109
      1336
    4. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      239
      1124
    5. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1033
    6. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      87
      1025
    7. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      912
    8. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      228
      876
    9. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      868
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      165
      671
    Aihe