Pakana Suomi uskoo vain sotaan Ukrainassa, ei Minskin sopimus rauhaan ja vapauteen "?

Anonyymi-ap

Nyt pakana papitkin yllyttämässä sotaan ,kuin jumala aselähetyksissämme olisi mukana !?
Kaikki mitä olemme tehneet Venjä kateudessamme vuosia,ei ole Kristillistä tai oikeudenmukaista,on vain omapesä puhdistettava jos joku uskaltaa peräytyä saatanan kyydistä !?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommarit on ainut puolue, joka vastustaa asevientiä omaa, maataan
      puolustavaan Ukrainaan

• Anonyymi

Kaikki kiitos ja kunnia "kommareille", jotka näkevät Ukrainan hallituksen likaisen puolen.
      Media ei uutisoi tasapuolisesti sodan syitä ja seurauksia.
      Ukrainan armeijan ihmisoikeusloukkauksista ei näe uutisointia Suomen lehdistössä?

• Anonyymi

Tää on jotain venäläistä logiikkaa.

Kukaan suomalainen ei puhu pakanoista tällä vuosituhannella.

• Anonyymi

Venäläiset trollit haukkaavat tuon tuostakin hatullisen paskaa, kun toustavat niitä asioita, joilla sotaa perustellaan Pietarissa.

Olo tuntuu mitättömältä, kun meille annetaan niin huonoja trolleja. Eikö Venäjä enää välitä meistä?

• Anonyymi

Ei meillä ole velkaa tarpeeksi? Lisää velkaa sotakaman ja tankiennostoon Bidrn sotaan!

• Anonyymi

Jenkit nauraa juoksupoikiensa saanoksista,mitä vielä Suomi keksii Yhdysvaltain mieliksi !?
      On saanut rauhassa miehittää osaa Kuubaa ja Libyaa ja Venetzuelankin Öljynmyyti boikotti jatkuu vaikka hävisi ehdokkaallaan vaalit !? Vietnamissa kuolee vieläkin jenkkien myrkkyihin ja räjähteisiin ja Suomi vain kiittää !?

• Anonyymi

Tutiseva Bide hieroo kämmeniään. Köyhyyden uhalla suomalaiset juoksupojat jo ostaa tankejakin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2366
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      103
      1394
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      54
      1194
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1094
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      1054
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      25
      1034
    7. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      997
    8. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      946
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      940
    10. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      928
    Aihe