varsinkin kun ryppis on tiukka...
PERSESEKSI ON PARAS SEKSI
12
266
Vastaukset
- Anonyymi
Pasko alles urpo
- Anonyymi
Niinhä sää itse teet vajakki.
- Anonyymi
No sehän johtuu vain siitä, että et oo vielä saanut naista sellaisen orkun partaalle, että se tärähtelee ja värähtee munasi ympärillä minuutteja tai tunteja 😉
Voipi olla, että vaatii vähän enemmän älyä, halua ja välittämistä 🤭 - Anonyymi
Mikäs vika perseseksissä olis? Monet tykkäävät vaikka jotkut mollaavat kun eivät sitä saa.
- Anonyymi
Vain urpot vastustavat ja se on heidän ongelmansa.
- Anonyymi
Täytyy kokeilla
- Anonyymi
Makuasia, sanoi äijä kun persettä nuoli.
- Anonyymi
Sopii heteroille ja homoille. Perse SEXX!
- Anonyymi
Josko saisin kerran reissullansa, jne.
- Anonyymi
Kyllä sais jos sais ois ihkuva... Olen ilolla tarjonnut tsi saanut monen kokoisia anukseeni nuoruudesta alkaen. Vakipanijaa eli tietyllä tavalla suhdetta ja kumppania olen aina kaivannut ja laittanut sen mahdollisuuden kaiken ja kaikessa kanssakäymisessäni miehiin nähden etusijalle.
En ole sopivaa henkilöä löytänyt niin että molemmat olisivat olleet valmiita kestävämpään suhteeseen.
Monia yrityksiä on ollut mutta muuten mukavat ja rehdit miehet ovat olleet enemmän kaveruuteen kuin parisuhteeseen valmiita.
Sama varmaan omalla kohdalla ollut, kyllä sen varsin pian tunnistaa ja ymmärtää.
Kyllä se miessuhteessa on parasta että molemmat saavat tyydytyksen mistä eniten nauttivat. Itse olen aina ollut "antautuvampi" osapuoli ja paras ja usein myös toteutunut asia on ollut kumppsni on halukas mieluiten naimaan eli "panoon"!
Vanhemmiten asiat muuttuu, seksiseuran hakeminen ei ole koko elämän tärkeintä, varsinkaan nämä vallallaan olevat irtosuhteet ei kiinnosta! Joten kyllä tähänkin tottuu ajan mittaan ja muut arvot ja eläminen ohittaa nämä seikkailujen tarpeet!
Sitä kai sanotaan elämänkaaren mukaiseksi tapahtumaksi?
Ihmisen fysiologiakin tulee "apuun", kellä ennemmin kellä myöhemmin! Ei kuitenkaan niin etteikö esim. anaaliyhdyntä yms. onnistuisi tilaisuuden tullen. Kyllä "maistuisi" edelleen ja paikat niiltä osin ovat kuosissa! Sopiva ukko kun kohdalle sattuisi.
Mutta hauskaa on myös muistella näitä kohtaamisia yms. mitä on ollut. Vaikka olen mielestäni ollut enemmän laadun kuin määrän perään, On näitä ihmisiä ja miehiä ollut "monta metriä" jos näin asuan ilmaisisi!
( Tämä jääköön historiaani näiltä osin).
😘😋😁
Parempaa jatkoa harrastajille mutta suojaten itsensä ja muut! - Anonyymi
Jos saat tauti niin et nauti
- Anonyymi
📌 Hei ihmiset. Pitäkää tämä uutinen uusista laki-asetuksista sivun yläosassa että mm. Heinolan sedän tyyppiset seksi addiktoituneet hämyt voisivat saada itua tästä omaan toimintaansa esim. S24 palstoilla!
Muistutuksena liian pitkälle menneestä mielihalujen toteutuksesta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863