PERSESEKSI ON PARAS SEKSI

Anonyymi-ap

varsinkin kun ryppis on tiukka...

12

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pasko alles urpo

      • Anonyymi

        Niinhä sää itse teet vajakki.


    • Anonyymi

      No sehän johtuu vain siitä, että et oo vielä saanut naista sellaisen orkun partaalle, että se tärähtelee ja värähtee munasi ympärillä minuutteja tai tunteja 😉

      Voipi olla, että vaatii vähän enemmän älyä, halua ja välittämistä 🤭

    • Anonyymi

      Mikäs vika perseseksissä olis? Monet tykkäävät vaikka jotkut mollaavat kun eivät sitä saa.

    • Anonyymi

      Vain urpot vastustavat ja se on heidän ongelmansa.

    • Anonyymi

      Täytyy kokeilla

    • Anonyymi

      Makuasia, sanoi äijä kun persettä nuoli.

    • Anonyymi

      Sopii heteroille ja homoille. Perse SEXX!

    • Anonyymi

      Josko saisin kerran reissullansa, jne.

    • Anonyymi

      Kyllä sais jos sais ois ihkuva... Olen ilolla tarjonnut tsi saanut monen kokoisia anukseeni nuoruudesta alkaen. Vakipanijaa eli tietyllä tavalla suhdetta ja kumppania olen aina kaivannut ja laittanut sen mahdollisuuden kaiken ja kaikessa kanssakäymisessäni miehiin nähden etusijalle.
      En ole sopivaa henkilöä löytänyt niin että molemmat olisivat olleet valmiita kestävämpään suhteeseen.
      Monia yrityksiä on ollut mutta muuten mukavat ja rehdit miehet ovat olleet enemmän kaveruuteen kuin parisuhteeseen valmiita.
      Sama varmaan omalla kohdalla ollut, kyllä sen varsin pian tunnistaa ja ymmärtää.

      Kyllä se miessuhteessa on parasta että molemmat saavat tyydytyksen mistä eniten nauttivat. Itse olen aina ollut "antautuvampi" osapuoli ja paras ja usein myös toteutunut asia on ollut kumppsni on halukas mieluiten naimaan eli "panoon"!

      Vanhemmiten asiat muuttuu, seksiseuran hakeminen ei ole koko elämän tärkeintä, varsinkaan nämä vallallaan olevat irtosuhteet ei kiinnosta! Joten kyllä tähänkin tottuu ajan mittaan ja muut arvot ja eläminen ohittaa nämä seikkailujen tarpeet!
      Sitä kai sanotaan elämänkaaren mukaiseksi tapahtumaksi?
      Ihmisen fysiologiakin tulee "apuun", kellä ennemmin kellä myöhemmin! Ei kuitenkaan niin etteikö esim. anaaliyhdyntä yms. onnistuisi tilaisuuden tullen. Kyllä "maistuisi" edelleen ja paikat niiltä osin ovat kuosissa! Sopiva ukko kun kohdalle sattuisi.

      Mutta hauskaa on myös muistella näitä kohtaamisia yms. mitä on ollut. Vaikka olen mielestäni ollut enemmän laadun kuin määrän perään, On näitä ihmisiä ja miehiä ollut "monta metriä" jos näin asuan ilmaisisi!

      ( Tämä jääköön historiaani näiltä osin).
      😘😋😁
      Parempaa jatkoa harrastajille mutta suojaten itsensä ja muut!

    • Anonyymi

      Jos saat tauti niin et nauti

    • Anonyymi

      📌 Hei ihmiset. Pitäkää tämä uutinen uusista laki-asetuksista sivun yläosassa että mm. Heinolan sedän tyyppiset seksi addiktoituneet hämyt voisivat saada itua tästä omaan toimintaansa esim. S24 palstoilla!
      Muistutuksena liian pitkälle menneestä mielihalujen toteutuksesta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe