Miehen alistuminen Naiselle

Mitä mieltä naiset olette miehestä joka nauttii, kun saa alistua naiselle pukeutuneena naisten alusasuihin? Onko kokemuksia tästä?

Itse nauttisin tästä, mutta asiaa on vaikea ottaa puheeksi. Miten asian voisi ottaa puheeksi ilman että säikäyttää toisen pois?

10

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ihan ensimmäisenä en haluaisi nähdä miestä naisen alusasuissa edes ajatuksissani 😅 Että suosittelin kertomaan mieltymyksestä pikkuhiljaa, että ajatukseen voi tottua. Mutta itselläni ei ole minkäänmoista kokemusta asiasta. Olen aina halunnut miehekkään miehen (että itsekin voin tuntea olevani naisellinen) ja ongelma on, kun hän ei halua tehdä mitään mitä pyydän ja taistella saa tosissaan, kun jotain haluaa 😆😂 eli se siitä naisellisuudesta sitten ja ohjat pitää joskus vaan ottaa 😜

Tsemppiä etsintään, kyllä hän löytyy, kun aika on oikea.

• Anonyymi

Spede niuvanniemestä avautui jälleen buaahaa

• on myös ihanaa alistua miehelle naistenvaatteissa

• Anonyymi

Mee sirkukseen pelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee sirkukseen pelle

Sinähän tuon tiedät itsestäsi. Mitäs et ole vieläkään mennyt buaahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mee sirkukseen pelle

tuolla on yksityisiä näytöksiä , tuletko katsomaan

• Anonyymi

tosi hyvä näin

• Kyllä olisi hienoa saada alistua tomeralle naiselle.Saisit tehdä mitä vaan.Turun seutu.

• Anonyymi

Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön

Näin kertoi itse tautinen persereikä ihquu.

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5598
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      491
      2567
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1465
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1399
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1099
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      974
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      892
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      887
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      873
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe