Kiuruveden Yhtylä

Anonyymi-ap

minkälainen paikka on kiuruvedellä Yhtylä. mummo Iisalmesta muuttamassa sinne. eihän vaan ole juoppoja tms.

16

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Purettujen hyvien kerrostalojen pohjia.Lopuissa tarkkoja naapureiden seurantaa.Ei juoppoja ollenkaan ,entä Iisalmessa.

• Anonyymi

Narkkeja siellä assuu

• Anonyymi

Onko Kiuruvedellä narkomaaneja?

• Anonyymi

No onhan niitä mm, ns kansankynttilän tytär on ja sen kaveriporukka

• Anonyymi

Yhtylän kerrostaloalue on hienosto aluetta ja rikkaiden seutua.
      Sen voi päätellä siitä että ainakaan minun sossusta ja Kelasta saamani palkka ei riittäisi siellä asumaan.
      Edes palkka ei tänä päivänä enää elämiseen riitä!
      Kiitos nahkatakki sannan!!
      Yritin minä sieltä hakatalosta asuntoa kerran vuokrata mutta kysyivät riittääkö minulla rahat vuokriin?
      Katsoin heitä kun idiootteja ja esitin vastakysymyksen.
      Arvatkaapa mikä auto minulla on?
      Vastasin hölmöläisille itse että bemari!! Kerroin päässeille että
      sen pitäisi kertoa kaikki omistajansa varallisuudesta, asemasta yhteiskunnassa ja sivistyksen tasosta.
      Silti jäi asunto minulla saamatta yhtylän hienosto alueella!
      T. Sen kuuluisan BMWn kuski joka bemarin perällä postilaatikoita puski.

Aikanaan siel

• Anonyymi

Juoppoja sossupummeja täynnä sekä narkkeja sekä kyyliä mitkä muiden elämää stalkkailee

• Anonyymi

Mummo,älä sinne muuta!Siellä asuu todella hyvin värikästäkansaa,se ei ole normaali ihmisten asuinaluetta.Asuntojen kunnosta ja hinnasta en tiedä mutta sen tiedän että sossu asukkaat jne.asuu siellä.

• Anonyymi

Yhtylässä yhdymme keskenämme päivittäin. Vapaa seksi kuuluu asukastoimintaan.

• Anonyymi

... Siis miehet keskenään. Naiset olisi tervetullutta vaihtelua.

• Anonyymi

Tokmannin luona on rivitaloalue jota ei suositella, vanhuksille jotka haluaa elää normaalia Hyvää elämää.

• Anonyymi

Yksityiseltä kun vuokraa niin saa paremman asunnon.Yksityiseltä harvemmin epämääräiset kaljan ja muun mömmön käyttäjät vuokraa.

• Anonyymi

Plus muistaa pyytää takuut ja kunnon paperit mustaa valkoisella

• Anonyymi

Vaikea uskoa mummon Iisalmesta Kiuruvedelle muuttavan. Eihän Kiuruvedellä ole enää yhtään mitään palveluja, eikä varsinkaan mummojen tarvitsemia lääkäreitä.

• Anonyymi

Jos mummos on yhtä tyhmä kuin sinä, niin ihan sama muuttaako Yhtylään vai pysyykö siellä nykyisillä asuinsijoillaan!

• Anonyymi

Minun mummon äiti aikoo muuttaa Yhtylään ja avata siellä moottorisahaliikkeen. Onko tiedossa kivijalkatilaa, mihin liikkeen voi perustaa? Asunto jo löytyi.

• Anonyymi

Olisiko Juonilla tietoo?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      2938
    2. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      2165
    3. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      14
      2019
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      120
      1785
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      354
      1654
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1388
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      120
      1326
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      1273
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      236
      1045
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      252
      953
    Aihe