minkälainen paikka on kiuruvedellä Yhtylä. mummo Iisalmesta muuttamassa sinne. eihän vaan ole juoppoja tms.
Kiuruveden Yhtylä
16
851
Vastaukset
- Anonyymi
Purettujen hyvien kerrostalojen pohjia.Lopuissa tarkkoja naapureiden seurantaa.Ei juoppoja ollenkaan ,entä Iisalmessa.
- Anonyymi
Narkkeja siellä assuu
- Anonyymi
Onko Kiuruvedellä narkomaaneja?
- Anonyymi
No onhan niitä mm, ns kansankynttilän tytär on ja sen kaveriporukka
- Anonyymi
Yhtylän kerrostaloalue on hienosto aluetta ja rikkaiden seutua.
Sen voi päätellä siitä että ainakaan minun sossusta ja Kelasta saamani palkka ei riittäisi siellä asumaan.
Edes palkka ei tänä päivänä enää elämiseen riitä!
Kiitos nahkatakki sannan!!
Yritin minä sieltä hakatalosta asuntoa kerran vuokrata mutta kysyivät riittääkö minulla rahat vuokriin?
Katsoin heitä kun idiootteja ja esitin vastakysymyksen.
Arvatkaapa mikä auto minulla on?
Vastasin hölmöläisille itse että bemari!! Kerroin päässeille että
sen pitäisi kertoa kaikki omistajansa varallisuudesta, asemasta yhteiskunnassa ja sivistyksen tasosta.
Silti jäi asunto minulla saamatta yhtylän hienosto alueella!
T. Sen kuuluisan BMWn kuski joka bemarin perällä postilaatikoita puski.
Aikanaan siel - Anonyymi
Juoppoja sossupummeja täynnä sekä narkkeja sekä kyyliä mitkä muiden elämää stalkkailee
- Anonyymi
Mummo,älä sinne muuta!Siellä asuu todella hyvin värikästäkansaa,se ei ole normaali ihmisten asuinaluetta.Asuntojen kunnosta ja hinnasta en tiedä mutta sen tiedän että sossu asukkaat jne.asuu siellä.
- Anonyymi
Yhtylässä yhdymme keskenämme päivittäin. Vapaa seksi kuuluu asukastoimintaan.
- Anonyymi
... Siis miehet keskenään. Naiset olisi tervetullutta vaihtelua.
- Anonyymi
Tokmannin luona on rivitaloalue jota ei suositella, vanhuksille jotka haluaa elää normaalia Hyvää elämää.
- Anonyymi
Yksityiseltä kun vuokraa niin saa paremman asunnon.Yksityiseltä harvemmin epämääräiset kaljan ja muun mömmön käyttäjät vuokraa.
- Anonyymi
Plus muistaa pyytää takuut ja kunnon paperit mustaa valkoisella
- Anonyymi
Vaikea uskoa mummon Iisalmesta Kiuruvedelle muuttavan. Eihän Kiuruvedellä ole enää yhtään mitään palveluja, eikä varsinkaan mummojen tarvitsemia lääkäreitä.
- Anonyymi
Jos mummos on yhtä tyhmä kuin sinä, niin ihan sama muuttaako Yhtylään vai pysyykö siellä nykyisillä asuinsijoillaan!
- Anonyymi
Minun mummon äiti aikoo muuttaa Yhtylään ja avata siellä moottorisahaliikkeen. Onko tiedossa kivijalkatilaa, mihin liikkeen voi perustaa? Asunto jo löytyi.
- Anonyymi
Olisiko Juonilla tietoo?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko3382938Erika Vikman Emmagaalassa
Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!2352165Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy142019Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1201785- 3541654
- 1491388
Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi
Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)1201326Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein
Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste2741273Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole236104582 prosenttia kannattaa Natoa!!!
SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit252953