minkälainen paikka on kiuruvedellä Yhtylä. mummo Iisalmesta muuttamassa sinne. eihän vaan ole juoppoja tms.
Kiuruveden Yhtylä
14
1307
Vastaukset
- Anonyymi
Purettujen hyvien kerrostalojen pohjia.Lopuissa tarkkoja naapureiden seurantaa.Ei juoppoja ollenkaan ,entä Iisalmessa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17714534x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Narkkeja siellä assuu
- Anonyymi
Onko Kiuruvedellä narkomaaneja?
- Anonyymi
Yhtylän kerrostaloalue on hienosto aluetta ja rikkaiden seutua.
Sen voi päätellä siitä että ainakaan minun sossusta ja Kelasta saamani palkka ei riittäisi siellä asumaan.
Edes palkka ei tänä päivänä enää elämiseen riitä!
Kiitos nahkatakki sannan!!
Yritin minä sieltä hakatalosta asuntoa kerran vuokrata mutta kysyivät riittääkö minulla rahat vuokriin?
Katsoin heitä kun idiootteja ja esitin vastakysymyksen.
Arvatkaapa mikä auto minulla on?
Vastasin hölmöläisille itse että bemari!! Kerroin päässeille että
sen pitäisi kertoa kaikki omistajansa varallisuudesta, asemasta yhteiskunnassa ja sivistyksen tasosta.
Silti jäi asunto minulla saamatta yhtylän hienosto alueella!
T. Sen kuuluisan BMWn kuski joka bemarin perällä postilaatikoita puski.
Aikanaan siel - Anonyymi
Juoppoja sossupummeja täynnä sekä narkkeja sekä kyyliä mitkä muiden elämää stalkkailee
- Anonyymi
Mummo,älä sinne muuta!Siellä asuu todella hyvin värikästäkansaa,se ei ole normaali ihmisten asuinaluetta.Asuntojen kunnosta ja hinnasta en tiedä mutta sen tiedän että sossu asukkaat jne.asuu siellä.
- Anonyymi
Yhtylässä yhdymme keskenämme päivittäin. Vapaa seksi kuuluu asukastoimintaan.
- Anonyymi
... Siis miehet keskenään. Naiset olisi tervetullutta vaihtelua.
- Anonyymi
Tokmannin luona on rivitaloalue jota ei suositella, vanhuksille jotka haluaa elää normaalia Hyvää elämää.
- Anonyymi
Yksityiseltä kun vuokraa niin saa paremman asunnon.Yksityiseltä harvemmin epämääräiset kaljan ja muun mömmön käyttäjät vuokraa.
- Anonyymi
Plus muistaa pyytää takuut ja kunnon paperit mustaa valkoisella
- Anonyymi
Vaikea uskoa mummon Iisalmesta Kiuruvedelle muuttavan. Eihän Kiuruvedellä ole enää yhtään mitään palveluja, eikä varsinkaan mummojen tarvitsemia lääkäreitä.
- Anonyymi
Jos mummos on yhtä tyhmä kuin sinä, niin ihan sama muuttaako Yhtylään vai pysyykö siellä nykyisillä asuinsijoillaan!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932