Onko vielä elossa tuon autokoulun alkuperäiset osakkaat eli Purasen Jukka ja Nyyssösen Mauri?
Autokoulu Puranen& Nyyssönen?
31
982
Vastaukset
- Anonyymi
Meni konkkaan, kuolleet on.
- Anonyymi
näkyy olevan edelleen autokoulu Nyyssönen olemassa, sama firma?
- Anonyymi00033
Onko Purasen Jukka myös kuollut? Jäi eläkkeelle 2016.
Mauri Nyyssönen taitaa olla jo kuollut.
- Anonyymi
Siellä minä suoritin autokoulun. Terv Miia.
- Anonyymi
Itsekin kävin -84, Mauri oli mukava rauhallinen ope.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin kävin -84, Mauri oli mukava rauhallinen ope.
Joo,Mauri oli mullakin.
- Anonyymi00034
Taposen Miia? 😊 Oltiin usein samaan aikaan Taipaleen ravintolassa.♥️
- Anonyymi
onkos se firma edelleen ja onko legendaariset opettajat viel elossa??
- Anonyymi
Eikös kukaan tiedä ko autokoulun tilannetta??? 😮😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se guuglen käyttö vaikiaa?
https://autokoulunyyssonen.fi/Mutta ei näy Jukka Purasta tai Mauri Nyyssöstä! 😯😯
- Anonyymi
Yli kuuskymppiset on lähempänä kuolemaa kuin nelikymppiset. Täytän helmikuussa 61.
- Anonyymi
ei ei...katoppas vaikka leffatähti Clint Eastwood pian 93 v. Ei kuole jos ei taho.
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
ei ei...katoppas vaikka leffatähti Clint Eastwood pian 93 v. Ei kuole jos ei taho.
Clintti pian 96 v. ja jaksaa vaan ja virta riittää!!!
- Anonyymi
Mites asia on???😯😯😯😯
- Anonyymi
Taitaa Mauri ainakin olla jo manan majoilla.
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Mauri ainakin olla jo manan majoilla.
Luulisi, koska pari vuotta sitten poikansakin läksi eläkkeelle ja myi autokoulun pois!
- Anonyymi
jos alkaa väsyttämään ajaessa laittaa 1,5 litran limppari pullon reiden ja penkin väliin niin ei nukahda kun tuntuu inhottavalle
- Anonyymi
tai vissypullon
- Anonyymi
romppasella inssi kusahti
- Anonyymi
niin mauri oli tämä vanhempi mies? tuttu oli laskenu katsastusasemalla kun piti auto peruuttaa niin ne ratin pyörähykset että 11 tai 10 tai jotai ja oli hermo menny
- Anonyymi
mutta oikeenhan se meni
- Anonyymi
tyhmin juttu ikinä jos laittaa vapaalle alamäessä
- Anonyymi
ite en uskaltanu korttia ajaa loppuun kun huutivat
- Anonyymi
sitten olis se mikälie marko vieny polkupyörän lukon
kun oli pyörävarastossa ollut pyörä ja lukko tippunut joskus 2010
tulin kattomaan niin oli pyörän lukko markon pyörässä - Anonyymi
sain kuitenkin ajettua loppuun
- Anonyymi
tein sitä kirjallista testiä siellä p ja nnällä ja sain täydet pisteet ja
- Anonyymi
mutta ne oli sitten mun taidot sillo ja sitten muuten opin ajamaan itekseni
- Anonyymi
kaikki se opetus meni ohi
- Anonyymi
ehkä en oo mikää paras p ja ännän autokoulun käyjä mutta osaan helveti autolla ajaa
- Anonyymi
liikennesääntöjen mukaisesti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413