enligt lagen rätt till vissa samhällstjänster på sitt modersmål.
Därför har vi obligatorisk undervisning i finska och svenska.
Grundlagen borde ändras,nu har både finsk- och svenskspråkiga
10
93
Vastaukset
- Anonyymi
Endast engelska borde vara obligatoriskt.
- Anonyymi
En taatusti palvele sinua ruotsiksi kaiken tämän pakkoruotsituksen ja
RKP:n muun kiusanteon jälkeen.
Jos suomenkielinen palvelu ei kelpaa, ole sitten ilman palvelua.
Ihan sama, mitä "laki sanoo. "..- Anonyymi
Kanske också arbetsgivaren får säga sin åsikt ?
- Anonyymi
Klart att en privatperson i sin egen firma tex.bestämmer på vilket språk man betjänar sina kunder.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klart att en privatperson i sin egen firma tex.bestämmer på vilket språk man betjänar sina kunder.
Men det kan myndigheter och statliga verk inte göra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanske också arbetsgivaren får säga sin åsikt ?
Aktiivi luulee että hän voi itse päättää mitä kieliä työpaikoilla käytetään. Aktiivi myös luulee että kaikki kielet pitää itse valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktiivi luulee että hän voi itse päättää mitä kieliä työpaikoilla käytetään. Aktiivi myös luulee että kaikki kielet pitää itse valita.
Underliga uppfattningar.
- Anonyymi
Ingen kan tvinga dig utom din arbetsgivare om du är anställd.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ingen kan tvinga dig utom din arbetsgivare om du är anställd.
Alltid går det att tiga.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höga tankar om sig själv,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä
Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si1911353Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"
No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä13813Maisa menetti autonsa
Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin39772- 99679
Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."
Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi3662Olisitko nainen hävennyt mun kanssa
liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s127605- 23596
Haluun vaan, että tiedät
Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..13542- 152530