enligt lagen rätt till vissa samhällstjänster på sitt modersmål.
Därför har vi obligatorisk undervisning i finska och svenska.
Grundlagen borde ändras,nu har både finsk- och svenskspråkiga
11
64
Vastaukset
- Anonyymi
Endast engelska borde vara obligatoriskt.
- Anonyymi
En taatusti palvele sinua ruotsiksi kaiken tämän pakkoruotsituksen ja
RKP:n muun kiusanteon jälkeen.
Jos suomenkielinen palvelu ei kelpaa, ole sitten ilman palvelua.
Ihan sama, mitä "laki sanoo. "..- Anonyymi
Kanske också arbetsgivaren får säga sin åsikt ?
- Anonyymi
Klart att en privatperson i sin egen firma tex.bestämmer på vilket språk man betjänar sina kunder.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klart att en privatperson i sin egen firma tex.bestämmer på vilket språk man betjänar sina kunder.
Men det kan myndigheter och statliga verk inte göra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanske också arbetsgivaren får säga sin åsikt ?
Aktiivi luulee että hän voi itse päättää mitä kieliä työpaikoilla käytetään. Aktiivi myös luulee että kaikki kielet pitää itse valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktiivi luulee että hän voi itse päättää mitä kieliä työpaikoilla käytetään. Aktiivi myös luulee että kaikki kielet pitää itse valita.
Underliga uppfattningar.
- Anonyymi
Ingen kan tvinga dig utom din arbetsgivare om du är anställd.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ingen kan tvinga dig utom din arbetsgivare om du är anställd.
Alltid går det att tiga.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höga tankar om sig själv,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401391Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941345- 1681265
- 681051
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839