Keskellä polkua oli koiran köntsä!
Vastaukset 20
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
Kuka sen hännän nostaa jos ei tuhansien aiheiden tyyppi🐈
- Anonyymi00029
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sen hännän nostaa jos ei tuhansien aiheiden tyyppi🐈
Tietäisitpä tai muistaisitpa ketkä ehdottivat koiran ottamista lemmikiksi.
- Anonyymi
Persuilta puttoo jytky.
- Anonyymi
Pittää ponnistoo ihan niinkuin synnytyksessä, kyllä lähtöö jytky.
- Anonyymi
Puhuttaisiin selkokielellä. Mikä on köntsä ?
- Anonyymi
Sama asia putoaa niin koiran🐕kuin sinunkin💩 takapäästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia putoaa niin koiran🐕kuin sinunkin💩 takapäästä.
(__||__)
💩
- Anonyymi00027
Pappa
- Anonyymi00030
Pappa köntystämässä kävelykeppeineen Valkeisenlammen ympäryspolkua, koirankakka keskellä polkua, pappa väistämään sitä mutta vauhtia oli liikaa joten pappa suistui Valkeisenlampeen. No ymmärrettävästi äksynä moisesta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Pappa köntystämässä kävelykeppeineen Valkeisenlammen ympäryspolkua, koirankakka keskellä polkua, pappa väistämään sitä mutta vauhtia oli liikaa joten pappa suistui Valkeisenlampeen. No ymmärrettävästi äksynä moisesta.
Vieläkin on näitä laiskoja koirien taluttajia jotka eivät kerää koiransa paskoja pois.
- Anonyymi00033
. Entäs Valkeisenlammen koirien kikkareet ja keltainen lumi?
- Anonyymi00034
Hyvää Vappua!
- Anonyymi00035
T. lammenpappa.
- Anonyymi00036
Kakkaa...
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510