Paljaalla antavat

Anonyymi-ap

Viime aikoina on ollut useampia ilmoituksia missä horo ilmoittaa antavansa mieluummin paljaalla kuin kortsun kanssa. Onko tämä ilmiö yleistynyt muiden mielestä?
Ite en ihan äkkiä panisi ketään maksullista ilman kumia. Mutta kai niitä riskin ottajiakin löytyy.

23

2333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homopojat panevat paljaalla

      • Anonyymi

        Tässä onkin kyse naisista jotka tarjoavat palveluksiaan.
        Homot tehkööt mitä tykkää.


    • Anonyymi

      Varsinaisesti en ole maksullisia paljaalla pannu mutta pari kertaa on hajonnu ja kerran huomaamatta irronnu. Ei ole tarttunu pöpöjä.

    • Anonyymi

      Teen esittely konemyynti töitä , paljon kuten suomee ristiin rastiin. Tullut tutuksi nää majoitus paikat.
      Pohj.K-suomi, siellä yöpynyt monia10 meniä kertoja.
      Täkäläisestä Ravintola hotelli paikassa.9kk aikana,
      myöskin tullut tutuksi tällainen,, yön musta ruusu ,hyvinkin muodokas isotissinen on lihv vatsaa, pyöreetä takapersesttä,erittäin tanakat takareidet.
      On 48v ja rva, täysi ymmärrettävä on täysi ammatti huora.
      Kerto itsestään että käy viikottai gynekoloki terveystarkistus,vitustansa näin vakuutti.
      Että täysi paljaalla saa olla rva kanssa. Ja erittäin himokas suuhun ottaja imi kyrpää,
      Kuten en voinut kiihkolleni mitää kyllä nuolin imin tämä rva huoran vittua vaikka kui helvetisti.
      Suussa maistu tosi kusinen vittu hikinen limanen vittu,tällä rvalla jumaliste että vittu oli vittumaise näkönen löysä väljä lutku ,löysät venyneet häppärit,kurttuset venyneet vitun poski nahkat.
      Mutta vittumaisee kiihke nussittava huora.
      Olen 9kk aikana 45 yönä ollut tätä huoraa panemassa, rahaa on jäänyt noin 5800€,
      Tämä raha on ,näitä matkatyö korvaus rahoja,millä
      vittua olen maksanut.On tosi vittumaise kiinnostava huora tätä saa hakata mielensä halujensa mukaa kuinka jaksaa ja ilkee.
      Ja kyllä tätäkin huoraa olen hakannut ja tulen hakkaamaan.Sen takia saa toisen miehen vaimoo rva hakata nussia paljaalla kyrvällä limat työntää emättimee.
      Terkui.31v myynti tykki.

      • Anonyymi

        Itsellä myös varattu rouva joka maatalon emäntä käy tansseissa yksin viikolla. Tehnyt tienestejä muutaman vuoden, asun kyseisellä paikkakunnalla hotelissa pari kertaa kuukaudessa. Rva kyltymätön munan perään, paljaalla nussin joka kerta. Lisä kiimaa aina tavatessa tulee kun tiedän rva varattu. M 44v


      • Anonyymi

        Ei kukaan oikeasti joka viikko ramppaa kynegelogilla vittuaan näyttämässä. Eikä varmaan käy spt testeissäkään. Kotitestitkin maksaa jo jonkin verran.
        No, joku kerta sen taudin saat.
        Itse käyttänyt kortsua, ja silti sekin on pettänyt kahdesti. Yks oli suomalainen puoliammattilainen ja huomasin hajoamisen ajoissa, toinen oli virolainen ammattilainen ja kortsu hajos just viimeisellä työnnöllä. Sai tyttö sperma sisäänsä. Eipä näistä onneks tautia tullut. Sitä en tiedä tuliko virolainen raskaaksi. En jäänyt kyselen.


    • Anonyymi

      Ukot tartuttaa hpv: n pilluun kun naivat paljaalla. Voi tulla muitakin tauteja. Sitten maataan pillu leveällä hoitopöydällä lääkärin ja opiskelijoiden edessä ja ne ronkkii pillua ja antaa hoitoja.

    • Anonyymi

      En ole koskaan saanut tauteja nk. maksullisilta vaikka paljaalla on menty, mutta baaripokilta ole saanut klamydian kymmeniä kertoja.

      • Anonyymi

        Käytkö Jokisen maksullisen jälkeen testeissä?
        HIV näkyy varmuudella vasta jonkun kuukauden jälkeen.


    • Anonyymi

      Olen 3v asunut rivitalossa jossa asuu useampi 60v+ naisia mutta myös yksi 58v nainen joka jostain syystä hän on alusta asti kutsunut kyläänsä ja nyt olen käynyt hänen luona n. 10krt ja toisella tapaamiskerralla hoikka isotissinen naapurini halusi kyrpää ja paljaalla nimenomaan ja spermat pilluun. Hän tehnyt aikoinaan 20v huoran työtä mutta viimeiset 10v ei ole seksiä myynyt. Minulla on parisuhde naisen kanssa mutta naapurini haluaa kyrpääni viikottain, parempaa seksiä saan naapurilta kun naiseltani mutta en voi kumpaakaan suhdetta lopettaa. Tänään menen naapurini luokse saunaan kun viestillä sain kutsun, ootan että naiseni lähtee nussittuna kotia niin meen spermaamaan 58v naisen pillun. Mies 28v.

    • Anonyymi

      Toissakesänä työkeikalla tapasin erään itseäni noin 20v vanhemman sihteerin ja säännöllisesti olen käynyt antamassa hänelle munaa ja joka kerta olen laskenu spermat sisään. No tuskin liki 60nen enää paksuksi pamahtaa.

      • Anonyymi

        Onhan niitä vanhempiakin äitejä
        Googlaus kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä vanhempiakin äitejä
        Googlaus kannattaa.

        Tai oikeammin äidiksi vanhempana tulleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oikeammin äidiksi vanhempana tulleita.

        No hän sanoi nesimmäisellä kerralla että laske sisään vaan, en voi enää tulla raskaaksi. En kyseenalaistanu sen kummemmin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän sanoi nesimmäisellä kerralla että laske sisään vaan, en voi enää tulla raskaaksi. En kyseenalaistanu sen kummemmin .

        Varatut rouvat himoni, yleensä haluavat ilman kumia. M 28v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatut rouvat himoni, yleensä haluavat ilman kumia. M 28v

        Vähän samaa vikaa himojen suhteen. Runkkaan vieläkin näylle missä eräänä kesäiltana ajelutin erästä kaunista, hyväkroppaista kotirouvaa.

        Pysähdyimme tyhjälle levähdyspaikalle, rouva riisui jo autossa pikkarit hameensa alta. Eipä siinä, sopiva retkipöytä ja hame ylös. Siinä se ikuisiksi ajoiksi verkkokalvolle piirtynyt paljas karvakolmio pillu oli valmiina pantavaksi, ja mehän panimme.


    • Anonyymi

      Vietit vaan välillä voittaa järjen. Kerran kävi niin että sovin autopanotreffit erään nuoren neidin kanssa. Ajeltiin sopivaan paikkaan ja sitten nainen kysyi että onko kortsuja sillä itsellä ei ole. No ei ollu, mutta ei kuulemma haittaa. Ei voinu mitään muuta kun työntää jo pitkään juhlakunnossa sojottava kalu paljalla pilluun ja sinne se sitten melko pikaisesti purkaantuikin.

    • Anonyymi

      Jengi kuvittelee ettei taudit enää tartu kun hiv tartunnan ehkäisyyn on prep. Se prep ei tietenkään estä herppestä tarttumasta. Sit harmittaa loppuiän kun herbuli ei ikinä elimistöstä poistu vaan aina säännöllisen epäsäännöllisesti tulee rakkulat takaisin.

    • Anonyymi

      Täält­ä löydä­t nopeasti suku­­­pu­­olt­­­a, suh­­­teita, tre­­ff­­it 👉 http://7vip.biz/H/H7d3V3

    • Anonyymi

      Lutkat on halveksittavia. Naisen pitää olla ihan jotain muuta kun painettava lutka. Naisen pitää olla tarkka kenelle jakaa, eikä ole ukkojen höynäytettävissä. Vähän kun kehuu ja puhuu paksaa, niin moni on jo pillu leveällä antamassa.

      • Anonyymi

        Hopö höpö. Elämän suuria nautintoja kun antaa vaan viettien viedä.


    • Anonyymi

      Itse olin alalla ja kyllä ukkomiehet vaati olla ilman suojaa. Itselläni oli vähän heikko vaihe elämässä ja annoin sen tapahtua. Pelkösin, että tulen raskaaksi yms. Yhtään tautia en saanut, mutta vaimojen puolesta mietityttää.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe