Pidä poika vain se

Anonyymi-ap

muisto siitä toissa vuoden "kohtaamisesta". Enhän minä edes halunnut sinulta mitään, enkä oikeastaan edes jutellut sinulle vaan kaverillesi. Sinä satuit siihen vaan juuri sillä hetkellä ja vastasit minulle vaikkei sulta kysytty. Jälkeenpäin minulla kävi sääli sinua ja olen yrittänyt antaa siksi huomiota sinulle. Siinä se tarina on todellisuudessaan. Vahingossa muutenkin tultiin siihen kun jossain piti syödä ja syötiin siinä edellisellä kerrallakin (vaikka oli kyllä ihan kaupan eväät sillä kertaa) kun ei saatu jäädä pikaruokalaan syömään kun oli ne koronarajoitukset. Olet niin paljon pilkannut minua täällä ja puhunut kaikkea paskaa nolataksesi minua niin siksi kerroin nyt miten se juttu alunperin meni tai siinä se juttu minun ja sinun osalta. Olihan siellä muitakin ihmisiä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet halunnut antaa sen kuvan kaikki nämä vuodet että sinä olet se joka säälii minua ja olet ihastunut ja rakastunut muihin ja minä olen se hyljätty ja jätetty ja petetty ja olet minua käyttänyt välikappaleena muiden "naistesi" suhteen niin korjataanpa nyt nämä väärät käsitykset. En anna sinun enää hillua täällä pitkin ja poikin ja panna minua halvalla. Tämän jälkeen saat hillua siellä ja täällä ihan rauhassa mutta kukaan ei enää voi ajatella niinkuin tähän asti kun kerroin nyt totuuden sinusta ja minusta. Innokkaat ilkeät muutamat ovat osallistuneet tähän minun halvalla panoon seuraamalla "tätä" ja kirjoittamalla mun puolesta ja häväisseet sinun ohellasi minua. Mitä tätä, saanen kysyä? Ei ole mitään. Olen vain kiltti ihminen ja haluan osoittaa rakkautta ja huomiota jos huomaan että joku sitä vaatii minulta.

    • Anonyymi

      Vielä jatkan kolmannella kirjoituksella omaa aloitustani että on niitä muutamia jotka luulevat tietävänsä mitä toisten elämässä on menossa ja kirjoittelevat heidän puolestaan kaikenlaista. Ei ole minun ajatuksiani ollut missään näissä kirjoituksissa eikä myöskään mitään paljastuksia ole tapahtunut minkään elämä osa alueen suhteen. Joku antaa kuvan että joillakin on tietoa toisten ihmisten suhteen niin ei se toimi niin. Sitä tietoa ei ole ellei se henkilö ole itse sanonut niin. Kaikki muu on iljettävää juoruilua ja huhujen levittämistä ja ei ollenkaan todesta otettavaa fakta tietoa. Toivottavasti vähänkään fiksut tajuavat tämän.

    • Anonyymi

      Kirjoittelemalla omana itsenäsi et taida mies juuri saada huomiota, vaan luotat edelleen siihen, että kun kirjoittelee naisena esiintyen jotain kakofonista kukkua, aina löytyy joku misogyyninen höhlä joka tarttuu syöttiin.

      • Anonyymi

        Ps johan oli boi oi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps johan oli boi oi voi

        Oli johan


      • Anonyymi

        Olen ihan nainen ja puhun totuutta. Ikävä tuottaa pettymys, mieheksi "tietäjä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli johan

        Svärjee tai norjee varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Svärjee tai norjee varmaan

        Hmm niin no.... voi olla niinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm niin no.... voi olla niinkin.

        Juu kyl internationaalinen puhe tuli kansainvälisestä nimestä mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan nainen ja puhun totuutta. Ikävä tuottaa pettymys, mieheksi "tietäjä".

        Kiitos, kun jätät vielä ne heittomerkit pois niin on titteli kohdallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kun jätät vielä ne heittomerkit pois niin on titteli kohdallaan

        Tässä tapauksessa ei ole kohdallaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyl internationaalinen puhe tuli kansainvälisestä nimestä mieleen

        Niin, tällaista sattuu minulle ja muillekin varmaan melko usein. Missä vaan.


    • Anonyymi

      Se paikka muuten on ihan yleinen paikka jossa voi istuskella levähtämässä. Se ei ole mikään yksityinen paikka. Luulen että kaikki on siinä ishtaneet joskus. Siinä ei siis ollut yhtään mitään erityistä tai erikoista mitä teimme vaan tuiki tavallista arjen tekemistä. Aivan turhaan tehdään kärpäsestä härkänen.

    • Anonyymi

      En ois ikinä halunnut kertoa tuota mutta olet ihan mahdoton valehtelija ja juttujen keksijä niin minun oli pakko. Voi apua, mitä väärinkäsityksiä voi sattuakin ja mitä seurauksia niistä voi tulla. Surkeaa että tämmöistä tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe