muisto siitä toissa vuoden "kohtaamisesta". Enhän minä edes halunnut sinulta mitään, enkä oikeastaan edes jutellut sinulle vaan kaverillesi. Sinä satuit siihen vaan juuri sillä hetkellä ja vastasit minulle vaikkei sulta kysytty. Jälkeenpäin minulla kävi sääli sinua ja olen yrittänyt antaa siksi huomiota sinulle. Siinä se tarina on todellisuudessaan. Vahingossa muutenkin tultiin siihen kun jossain piti syödä ja syötiin siinä edellisellä kerrallakin (vaikka oli kyllä ihan kaupan eväät sillä kertaa) kun ei saatu jäädä pikaruokalaan syömään kun oli ne koronarajoitukset. Olet niin paljon pilkannut minua täällä ja puhunut kaikkea paskaa nolataksesi minua niin siksi kerroin nyt miten se juttu alunperin meni tai siinä se juttu minun ja sinun osalta. Olihan siellä muitakin ihmisiä.
Pidä poika vain se
15
61
Vastaukset
- Anonyymi
Olet halunnut antaa sen kuvan kaikki nämä vuodet että sinä olet se joka säälii minua ja olet ihastunut ja rakastunut muihin ja minä olen se hyljätty ja jätetty ja petetty ja olet minua käyttänyt välikappaleena muiden "naistesi" suhteen niin korjataanpa nyt nämä väärät käsitykset. En anna sinun enää hillua täällä pitkin ja poikin ja panna minua halvalla. Tämän jälkeen saat hillua siellä ja täällä ihan rauhassa mutta kukaan ei enää voi ajatella niinkuin tähän asti kun kerroin nyt totuuden sinusta ja minusta. Innokkaat ilkeät muutamat ovat osallistuneet tähän minun halvalla panoon seuraamalla "tätä" ja kirjoittamalla mun puolesta ja häväisseet sinun ohellasi minua. Mitä tätä, saanen kysyä? Ei ole mitään. Olen vain kiltti ihminen ja haluan osoittaa rakkautta ja huomiota jos huomaan että joku sitä vaatii minulta.
- Anonyymi
Vielä jatkan kolmannella kirjoituksella omaa aloitustani että on niitä muutamia jotka luulevat tietävänsä mitä toisten elämässä on menossa ja kirjoittelevat heidän puolestaan kaikenlaista. Ei ole minun ajatuksiani ollut missään näissä kirjoituksissa eikä myöskään mitään paljastuksia ole tapahtunut minkään elämä osa alueen suhteen. Joku antaa kuvan että joillakin on tietoa toisten ihmisten suhteen niin ei se toimi niin. Sitä tietoa ei ole ellei se henkilö ole itse sanonut niin. Kaikki muu on iljettävää juoruilua ja huhujen levittämistä ja ei ollenkaan todesta otettavaa fakta tietoa. Toivottavasti vähänkään fiksut tajuavat tämän.
- Anonyymi
Kirjoittelemalla omana itsenäsi et taida mies juuri saada huomiota, vaan luotat edelleen siihen, että kun kirjoittelee naisena esiintyen jotain kakofonista kukkua, aina löytyy joku misogyyninen höhlä joka tarttuu syöttiin.
- Anonyymi
Ps johan oli boi oi voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps johan oli boi oi voi
Oli johan
- Anonyymi
Olen ihan nainen ja puhun totuutta. Ikävä tuottaa pettymys, mieheksi "tietäjä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli johan
Svärjee tai norjee varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Svärjee tai norjee varmaan
Hmm niin no.... voi olla niinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm niin no.... voi olla niinkin.
Juu kyl internationaalinen puhe tuli kansainvälisestä nimestä mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan nainen ja puhun totuutta. Ikävä tuottaa pettymys, mieheksi "tietäjä".
Kiitos, kun jätät vielä ne heittomerkit pois niin on titteli kohdallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kun jätät vielä ne heittomerkit pois niin on titteli kohdallaan
Tässä tapauksessa ei ole kohdallaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyl internationaalinen puhe tuli kansainvälisestä nimestä mieleen
Niin, tällaista sattuu minulle ja muillekin varmaan melko usein. Missä vaan.
- Anonyymi
Se paikka muuten on ihan yleinen paikka jossa voi istuskella levähtämässä. Se ei ole mikään yksityinen paikka. Luulen että kaikki on siinä ishtaneet joskus. Siinä ei siis ollut yhtään mitään erityistä tai erikoista mitä teimme vaan tuiki tavallista arjen tekemistä. Aivan turhaan tehdään kärpäsestä härkänen.
- Anonyymi
En ois ikinä halunnut kertoa tuota mutta olet ihan mahdoton valehtelija ja juttujen keksijä niin minun oli pakko. Voi apua, mitä väärinkäsityksiä voi sattuakin ja mitä seurauksia niistä voi tulla. Surkeaa että tämmöistä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156