varoitus huutokaupat com ostamasta "työkaluja ja tarvikkeita"

Anonyymi-ap

Tuolla myydään rikkinäisiä ja tuotteita joita ei saisi myytyä normaalissa kaupassa koska = ei ole toimiva ja ala-arvoinen. En itse ottaisi mitään vaikka ne olisi ilmaisia minulle. Menetät rahaa turhaan ostamalla kiinalaista sekundaa, ne on sellaisia jotka maahatuojat vielä estänyt pääsemästä kauppaan, viallisia eria.

Joku maksoi pehmeästä hylsysarjasta jotka vielä väärillä mitoilla tehty kymmeniä euroja ja ajoi postiin hakemaan. = palaute, kulmat pyöristy heti.

Joku osti erän käsisahoja ja palatteessa että menee jumiin = haritus ja hampaat ei ole tehty oikein! ( olisi kannattanut ostaa bahco price cut saha tai joku muu oikeasta kaupasta )

Joku oli ostanut vasaroita ja palaute = varret irtosi heti.

Joku osti Vesipumpun ja laittoi paljon rahaa = huono tuotto palautteessa, hitsauskone ei polttanut puikkoja.

Kaikista tuotteista pettyneitä. Sitten kun tiedetään että iso osa suomalaisista nieleskelee kiltisti pettymyksen niin antavat vihreän palautteen ilman tekstiä kun eivät ole koskaan kritisoineet.

Sitten jos ostatte sähkölaitteita, nostovälineitä, pienkoneita, sahoja, ketjuja jne niin tuotteet voi olla todella vaarallisia joiden takia jobataan tuolla!

Itse ostin 39€ taiwanissa tehdyn hylsysarjan 20 vuotta sitten ja tätä on käytetty paljon! Voi käyttää ammattikäytössä
Vesipumpun ostin eräältä isolta ja tunnetulta merkiltä joka valmistuttaa pumpun speksien mukaan!
Vasaroissakin pysyy varret minulla ja erittäin ergonomisia, amerikkalainen vasara ja toinen on.
Kempin halpa invertteri on toiminut 20 vuotta ja antaa kaikki ampeerit ja voltit jotka spekseissä. Autopukkeja on joskus myyty hyviä biltemassa sinisiä. ( itse tein omat vielä paremmat ja halvemmat )

Jos olette jotain ostamassa niin kertokaa, teitä neuvotaan mitä kannattaa ostaa ja mistä. Ette pety ja menetä rahaa.

5

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

14 päivän palautusoikeus pöljänä.

• Anonyymi

Osta jostain liikeesyä . Nää huutokauppa kamat on hylättyä skeidaa. Köyhän ei kannata ostaa muuta kun ehyttä laatukamaa . Huutokaupadta saa vain muiden pettymys kamaa . Oppikaa jo .

• Anonyymi

Kerran möin trukkia joka meni rikki myyntiaikana ja yritin saada sen pois myynnistä huutokaupat.com, mutta ei onnistunut koska he sanoi ettei se haittaa myyntiä ja niin meni rikkinäinen trukki asiakkaalle

• Anonyymi

Sama oli minulla - eivät antaneet ottaa pois myynnistä vaikka kyseessä oli turvalaite henkilölle joka on vaarallinen rikkinäisenä - he sanoivat että ei voi ottaa pois

• Anonyymi

Mutta kaikki varmasti ymmärtää että huutokauppa on paskan myymistä ja jonkun surkimuksen löytämistä joka todella luulee että kultaa myydään raudan hinalla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5447
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5168
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4194
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2020
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1872
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe