Outoja juttuja,joita on pakko tehdä tietyllä tavalla ettei laihtuminen,syömisen hallinta katoa..
Mun on käveltävä 3 kertaa 1.7km lenkki joka päivä ja aina saman suuntaan. Juotava iltaisin vettä wc- käyntien yhteydessä siten että kuperran molemmat käteni hanan alle ja 5 suullista on juotava. Jos herään yöllä vessaan kuinka monta kertaa tahansa,on tämä tehtävä.
Samojen astioiden käyttö. En voi laittaa mysliä edes pienempään astiaan,vaan kulhon on oltava sama,jota käytän joka päivä. Myös lusikat yms...
Tällaisia pieniä juttuja...
Onko muilla vastaavia kokemuksia.
Itse ajattelen et lisääntynyt nälkä tai nälkä väärään aikaan kuin pitäisi tai muiden ihmisten ostama ruoka,josta en pysty kieltäytymään yms ovat asioita,joita voisin muka pystyä ehkäisemään kun teen asioita tietyllä tavalla...
Taikauskoiset ajatukset anoreksiassa
Anonyymi-ap
1
543
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702