Testimato chat

Hei! Tässä testivelho Alppitassu! Se edellinen testimadon viestiketju ei enään toiminut niin tässä uusi. Keskustellaan tässä Testimatoon liittyvistä asioista. Niin velhoille kuin madoillekkin! Olisiko tää nyt hyvä tapa keskustella jos sitä edellistä ei pysty enään käyttää. Tai kaikki ei ainakaan pysty lähettää viestejä.
t. Alppitassu

718

7435

1Äänestä

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Moi! Hunajasydän tässä! Hyvä idea perustaa uusi Alppis!

    • Anonyymi

      Moi! Mukava kun teit uuden Alpsu!

      t. Jääpisara

    • Anonyymi

      Hellouu! Täällä Pähkinätassu!

    • Anonyymi

      Moi!
      t. Varjo&Riipus

    • Anonyymi

      Hellurei! Muuten aloitan huomenna testivelhona olemisen
      t. Purousva_sk

      • Anonyymi

        Tervetuloa! T. 🦋


      • Anonyymi

        Ihanaa! On mahtavaa että uusia velhoja tulee!
        Terevtuloa! T. Tuiskulehti


    • Anonyymi

      Heippa! Hopeamyrsky täällä. 🦋😃

      • Anonyymi

        Hopeamyrsky oot paras!!!😃
        T: eräs mato


    • moiii! Mun mielestä tätä chattia voitais käyttää

      • Nyt sitä aletaan, kunnes tämäkin mene erikki, jos menee, tein neljännen varmuudeksi!


    • ja jos Gryffindor_girl näkee tän niin haluun mukaan siihen et sä piirrät testivelho ja juttuu

      • Joo sut on varmaan helppo piirtää😉


      • GryffindorGirl kirjoitti:

        Joo sut on varmaan helppo piirtää😉

        No juu😅


    • Anonyymi

      Tuolla toisessa chatissa spammitaan niin paljon että tulin tänne ;)

    • Ja siis oon tehnyt tollasta Kuvia, jotka liittyvät testivelhoon... (esim.)Alppitassu! Niin jos joku haluaa sellasen ja en oo viel tehnyt susta niin laita vaan viestiä tähän ja madoistakin voin tehdä taiteilija nimi pitää laittaa!
      Alpsu<3

      • Anonyymi

        Moi Alppitassu! Olisiko mahdollista tehä muhunkin noita kuvia?

        -Kidetassu


      • Anonyymi

        Niii että haluaisin mukaan siihen kuva juttuun T. Rohkelikko poika 🦁


      • Anonyymi

        Niii että haluaisin mukaan siihen kuva juttuun alppitassu

        en oo varma näkyykö
        mikään mitä mä kirjotan



        T. Rohkelikko poika


    • Hei! Jos näätte tän, käykää kattoo se toinen viestiketju. Yritetään Wolffiksen kanssa huijata niitä kiusaajia. Tukekaa meitä!

      • Anonyymi

        Siis huijata? Miten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis huijata? Miten?

        Siis että yritetään esittää et wolffis on mun kiusaaja ja sitten tavallaan huijataan sen 0 tähtien laittelu


    • Mä en pääse enään sinne testimadon viestiketju 2 juttuun.

      • emmäkää


    • Moi! kirjoittelen tänne koska en pääse sinne toiseen viesti juttuu. mut joo, oon tekemässä uutta soturikissat testiä, joten ois kiva jos kävisitte tekemässä sen kun julkaisen sen testin. olen tehnyt vasta neljä kysymystä ja mulla kesti yhteensä puol tuntia tehä ne

      • Kuullostaa lupaavalta!!


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Kuullostaa lupaavalta!!

        ja. testi on nyt julkaistu! ois kiva jos käytte tekee sen


    • Anonyymi

      Musta tuli Närhikynsi, Veriklaanin soturi :)

    • kun näin hopeamyrskyn ilmoituksen, että se lopettaa, niin mulla pomppasi sydän kurkkuun ja mietin että yksi testi. adon parhaista testivelho istua lopetti😭mut ymmärrän hyvin hopeamyrsky, mutta ois kiva jos hopeamyrsky ei lopettaisi. mut ei voi mitään, mennään tästä ettenpäin ja tehdään yhtä hyviä testejä kun hopeamyrsky, niin se iso aukko mikä testimadossa on nyt ilman hopeamyrsky peittyisi. mutta hopeamyrsky, jään kaipaamaan sua ja teen testejä si varmaan tästä päivästä eteenpäin. moikka hopeamyrsky, yksi kaikkien aikojen parhaista testivelhoista ikinä testimadossa

    • Noniin, nyt on poistettu, munkin chatti. (Siis minunkin ei munkin.) Kiitos yodella paljon teille, jotka kiusasitte kiusaajia, puhuitte happamista pihlajanmarjoista ja aliarvostitte minua, jos olisitte voineet kuunnella ehkei Hopeamyrsky olisi kiskaan lopettanut, ei kiusaajille pidä näyttää heikkoa puoltaa vaan pehmeää, olisitte oikeasti voineet auttaa pitämään häbet Testimadossa mutta... Hänskis, ymmärrät minua vai? Ei näyttänyt kertaakana siltä KirjaToukka❤ kai me ollaan ystäviä, yleensä ne kuuntelee toisiaan. Ehken olisi yrittänyt toteuttaa suunnitelmaani, jos olisitte kuunnelleet ja Kirjis se mitä sait Testimadissa, kuului suunnitelmaani. Tuulen Juoksija, mua vähän alkoi ärsyttäö ne sun pihlajanmarja keskustelut, olisitko voinut kuunnella?😓 Hei, onks tää enmmänki rage viesti muille ku Tuulik...😅👀

      Okei, okei, mutta mä olen kuunnellut yrittänyt auttaa ihmisiä aina apua tarvittaessa, ollut huomaamatta kaikkea ja huomioinut muiden mielipiteet kuunnellut niitä esittänyt omani, vastustanut kiusaamista, kiusaajia puokellemme... Mutta kiitokseksi siitä sain ei kuuntelua ja aloiarvostusta Rammsteinfanin meidännpuolelle auttamisesta, vaikken sitä yksin tehnytkään! Mutta olen sinnitellyt Teatimadossa ja ollut puhumatta siitä paljonko minuun sattuu ja vielä oikeassakin elämässä, ette edes osa ajatella, kuinka vain sinnittelen...

      • Sois Kirjis se mitä sanoit Testimadossa*


      • Anonyymi

        Anteeksi, jos ymmärsit väärin, mutta et säkään kyllä näköjään ole kuunnellut. Mä olen muutamaan otteeseen yrittänyt siellä toisessa chatissa kertoa, mitä mieltä olen, mutta vain murto-osa edes mun epätärkeistä viesteistä julkaistaan. Välillä ne häviää parin minuutin päästä julkaisusta, välillä ne taas ei lähde ollenkaan. Mulle tulee vähän väliä jotain "Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?" -ilmotuksia, enkä välillä ees pääse tänne. Ihan sama, jos tääkään viesti ei lähde, kaikki on jo myöhästä... Tuisku ja Hoppis lopetti, Testimato on ihan sekasin ja nyt säkin sitten syytät mua. 😭 Joo, ymmärrän, koska et varmaan oo ees nähny mun viestejä, eikä kukaan muukaan, mutta kiltit, uskokaa; mä ihan oikeasti yritin! Tänkin viestin kopioin tänne nyt kolmatta kertaa, mutta mitä pidempään mä mietin... musta tuntuu, etten mä tehnyt tarpeeks. Tai siis ei kai tää nyt pelkästään mun vika oo, mutta mun olisi pitänyt tehdä jotain enemmän... LÄHETTÄÄ NE HITON VIESTIT VAIKKA SATA KERTAA, mutta mä en... en ajatellut, että Hoppis OIKEASTI lopettaisi sen takia. 🥺 Ehkä tää on osittain meidän kaikkien vika... Ja jos joku teistä kiusaa jossain/joskus/jotain, niin MIETTIKÄÄ IHAN OIKEASTI, MIHIN SE VOI JOHTAA! 😭
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, jos ymmärsit väärin, mutta et säkään kyllä näköjään ole kuunnellut. Mä olen muutamaan otteeseen yrittänyt siellä toisessa chatissa kertoa, mitä mieltä olen, mutta vain murto-osa edes mun epätärkeistä viesteistä julkaistaan. Välillä ne häviää parin minuutin päästä julkaisusta, välillä ne taas ei lähde ollenkaan. Mulle tulee vähän väliä jotain "Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?" -ilmotuksia, enkä välillä ees pääse tänne. Ihan sama, jos tääkään viesti ei lähde, kaikki on jo myöhästä... Tuisku ja Hoppis lopetti, Testimato on ihan sekasin ja nyt säkin sitten syytät mua. 😭 Joo, ymmärrän, koska et varmaan oo ees nähny mun viestejä, eikä kukaan muukaan, mutta kiltit, uskokaa; mä ihan oikeasti yritin! Tänkin viestin kopioin tänne nyt kolmatta kertaa, mutta mitä pidempään mä mietin... musta tuntuu, etten mä tehnyt tarpeeks. Tai siis ei kai tää nyt pelkästään mun vika oo, mutta mun olisi pitänyt tehdä jotain enemmän... LÄHETTÄÄ NE HITON VIESTIT VAIKKA SATA KERTAA, mutta mä en... en ajatellut, että Hoppis OIKEASTI lopettaisi sen takia. 🥺 Ehkä tää on osittain meidän kaikkien vika... Ja jos joku teistä kiusaa jossain/joskus/jotain, niin MIETTIKÄÄ IHAN OIKEASTI, MIHIN SE VOI JOHTAA! 😭
        T. KirjaToukka❤️

        En tiennyt ettei ne edes tulis, kun luulin nähneeni ne kaikki. Ja jos joku kiusaa, niin miettikää kans mitä kandeis tehdä!
        Tulin Testimatoon aikana, jolloin kaikkinoli vielä hyvin, kukana teistä ei varmana tiedä sitä aikaa, vanhat velhot snaoivat, että leidän on tehtävä Testimadosta taas Testimato ja, niin olen yrittänyt, mutta Testimato aina sekoaa! Step 1, älä tee turhaa testiä. Step 2, poista turhat testisi. Step 3, jyrää turhat testit laadukkailla ja juttele kiusaajille, turhalla testillä, jonka poistat pian tai täällä! Step 4, done!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, jos ymmärsit väärin, mutta et säkään kyllä näköjään ole kuunnellut. Mä olen muutamaan otteeseen yrittänyt siellä toisessa chatissa kertoa, mitä mieltä olen, mutta vain murto-osa edes mun epätärkeistä viesteistä julkaistaan. Välillä ne häviää parin minuutin päästä julkaisusta, välillä ne taas ei lähde ollenkaan. Mulle tulee vähän väliä jotain "Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?" -ilmotuksia, enkä välillä ees pääse tänne. Ihan sama, jos tääkään viesti ei lähde, kaikki on jo myöhästä... Tuisku ja Hoppis lopetti, Testimato on ihan sekasin ja nyt säkin sitten syytät mua. 😭 Joo, ymmärrän, koska et varmaan oo ees nähny mun viestejä, eikä kukaan muukaan, mutta kiltit, uskokaa; mä ihan oikeasti yritin! Tänkin viestin kopioin tänne nyt kolmatta kertaa, mutta mitä pidempään mä mietin... musta tuntuu, etten mä tehnyt tarpeeks. Tai siis ei kai tää nyt pelkästään mun vika oo, mutta mun olisi pitänyt tehdä jotain enemmän... LÄHETTÄÄ NE HITON VIESTIT VAIKKA SATA KERTAA, mutta mä en... en ajatellut, että Hoppis OIKEASTI lopettaisi sen takia. 🥺 Ehkä tää on osittain meidän kaikkien vika... Ja jos joku teistä kiusaa jossain/joskus/jotain, niin MIETTIKÄÄ IHAN OIKEASTI, MIHIN SE VOI JOHTAA! 😭
        T. KirjaToukka❤️

        Ei hopeamyrsky ja tuiskulehti onneksi lopettanut oikeesti


    • Anonyymi

      Helou kaikille! Oon tosi surullinen siitä että Hopeamyrsky lähtee😭 Oikeesti tollanen kiusaaminen on melkein joku poliisiasia! Nyt oikeesti, ei tällästä kiusaamista enää! Vaikka uskon, että ei täältä Testimadosta niitä ole varmaan mutta kuitenkin! Lopettakaa kiusaaminen!

      • JA ALA KUUNNELA MINUA, ETTÄ KIUSAAJIA PITÄÄ KUUNNELLA, KOSKA KUKAAN EI KUUNTELE, KUN SANON NIIN! KIUSAAJILLA ON PAHAOLO, JA HE HALUAVAT SEN TOISILLEKIN! Paha olo kuin linulla ,kun ei kuunnella. :(


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        JA ALA KUUNNELA MINUA, ETTÄ KIUSAAJIA PITÄÄ KUUNNELLA, KOSKA KUKAAN EI KUUNTELE, KUN SANON NIIN! KIUSAAJILLA ON PAHAOLO, JA HE HALUAVAT SEN TOISILLEKIN! Paha olo kuin linulla ,kun ei kuunnella. :(

        IHAN OIKEESTI TÄÄ ON TOTTA MIKS KUKAAN EI KUUNTELE


    • Oikeesti!? Hopeamyrsky lopettaa!?🥺 Mulla hyppäs sydän kurkkuun ja itku tuli kun näin uutisen. Siis ei Hopeamyrsky VOI lopettaa?! Mutta meni jo... Siis tuu keskusteluun Hopeamyrsky!<3🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺! Lue viestit ja kuuntele... Siis en tiedä ootko ees huomannut tai no en itseasiassa mäkään huomannut et kuinka paljon mä susta välitän. Siis ajattelin ennen et oot ihan kuin joku muu testivelho... Mutta mä ITKEN! Sä lähdit pois!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Siis oikeesti mulla on sellanen tunne et jotain särkyi... Jotain sydämmessä särkyi... Siis en voi uskoa kuinka paljon se järkytti, suretti ja silleen kun tein testin. Et kai sä oikeasti... 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Musta tuntuu pahemmalta kuin jos kaikki te muut velhot ja madot olisitte kiusanneet mua😭. Siis älä lähde🥺🥺🥺🥺! Kai sä voit... Kai sä voit tulla vielä takaisin🥺🥺🥺? Siis musta tuntuu et toi on mun syytä.😓😓😣😣😣😣Tuntuu et sä lahdit koska mä en välittänyt susta tarpeeksi, mä en puollustanut sua...😣😖😖Tuntuu että MINÄ olisin kiusannut sua koko ajan🥺🥺🥺🥺🥺🥺😖😖. Tuu takaisin🥺🥺🥺🥺🥺. Mä lopetan jos... 😫😫😫😫😫😫😫😫 Mun kaikki motivaatio lähti kun luin viestin🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺... Sä et välttämättä tiennyt mutta...😣😣😣 Ihan aluksi, kun tulit...😣 Mä olin vihreä kateudesta.😣😣😣 Siis teit niin HYVIÄ testejä AKTIIVISESTI😣😣😣! Ja mäkin aloin tehdä aktiivisesti testejä SINUN ansiostasi🥺🥺🥺🥺. Yritin saada aluksi sua kiinni🥺🥺🥺, mutta...🥺🥺 Myöhemmin tajusin, että sä olet IHANA, ROHKEA, RAKASTETTU velho, eikä... Eikä mun tarvitse kadehtia sua🥺🥺🥺🥺! Mä voin olla OMA ITSENI ja olla TASAVERTOINEN sun kanssa🥺🥺🥺🥺🥺. Mun ei tarvitse pakottaa itseäni tekemään testejä🥺🥺🥺 sen takia että teet AKTIIVISESTI testejä vaan mä voin tehdä, kun huvittaa ja tehdä yhdessä SUN kanssa testimatoon testejä.🥺🥺🥺 Samoinkuin kaikkien muidenkin velhojen kanssa!🥺🥺🥺 SÄ olit mun syy tehdä testejä, SÄ olit mun motivaatia, SÄ olit mun YSTÄVÄ, IDOLI ja IHANA velho, joka on KÄSITTÄMÄTTÖMÄN TAITAVA tekemään testejä!🥺🥺🥺🥺🥺. Älä lopeta...🥺🥺🥺🥺 Tiedän... Tiedän et se on sun päätös mut...🥺🥺🥺 Ja sä tavallaan lopetit jo mut...😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Jos näät tän viestin...😭Kerro et oliko tää mun vika ja...😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Muista ja ymmärrä että monet... KÄSITTÄMÄTTÖMÄN monet välittää susta!🥺🥺🥺 Yleensä kuitenkin NEGATIIVISET kommentit huomaa heti pinnalla🥺🥺 ja Ne jotka välittää susta jää🥺🥺🥺 Sinne varjoon🥺🥺🥺! Mut sun pitää nähdä se🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺! Ja muista että jos mä olisin saanut😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫VAIKUTTAA SUN MIELIPITEESEEN JA ET LOPETATKO😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭niin mä olisin sanonut ei.😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖Sä voit vielä palata🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Sä voit tulla takasin ja...🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Mä voin LUVATA ja VANNOA et mä puollustaisin sua AINA ja IKUISESTI🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺! ME VÄLITÄMME SINUSTA HOPEAMYRSKY...🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺mutta sillä ei taida olla merkitystä😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

      alppitassu😞😞😞

      • Ja mullakin on surullisia uutisia😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞... Mä saatan lopettaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞jos ketään edes kiinnostaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
        alppitassu😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞


      • Kirjoita romaani, sitten, kun säkin looetat, nää on vana, niin hyviä! Ainut asia mitä kaikki teistä olisi voinut hioa on kuunnella minua, my heart feels bad when people don't listen..


      • Alppitassu kirjoitti:

        Ja mullakin on surullisia uutisia😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞... Mä saatan lopettaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞jos ketään edes kiinnostaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
        alppitassu😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

        Älä vain sinäkin! oot mun lempivelhoissanja ja en kestäisi toista menetystä😥


      • Anonyymi

        Voi Alpsu raukka <3 Ei se ole sinun vikasi❤️❤️


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Ja mullakin on surullisia uutisia😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞... Mä saatan lopettaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞jos ketään edes kiinnostaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
        alppitassu😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

        Älä kiltti lopeta <3 Oot ihan parad velho!


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Ja mullakin on surullisia uutisia😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞... Mä saatan lopettaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞jos ketään edes kiinnostaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
        alppitassu😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

        Mulla on aika lailla sama tunne... Mutta jos saan sanoa, niin älä kiltti sinäkin lopeta! 😔
        T.KirjaToukka❤️


      • Alppitassu kirjoitti:

        Ja mullakin on surullisia uutisia😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞... Mä saatan lopettaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞jos ketään edes kiinnostaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
        alppitassu😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

        ÄLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! PLIIS.


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Ja mullakin on surullisia uutisia😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞... Mä saatan lopettaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞jos ketään edes kiinnostaa😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
        alppitassu😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

        EI!!!😭😭😭😭😭😭


    • Anonyymi

      Testimato muuttuu erilaiseksi!😭 täällä on mielestäni liikkaa kiusaajia! Harmittaa kun en ollut löytänyt tätä sivustoa vielä silloin kun oli hyvät ajat. Tai löysin tämän kesällä 2022 mutta en tiedä oliko ne hyviä aikoja...yksi lempivelhoistani lopettaa!😫

      • Minä tulin 2021 lopoupuolella, jollik turhia testejä ei oikein ollut...


    • Anonyymi

      Hei! Täällä Hopeamyrskyn vihaaja! Jos kukaan huomasi niin laitoin viestin testimadon viestiketju 2 että iltapäivällä tapahtuu jotain. No... Se oli ylltys että olin laittamassa ainakin Alppitassusta kiusaamis testejä testimatoon... No kun näin et hopeamyrsky lopetti niin sydän särkyi. En mä... en mä oikeesti tarkoittanut... en mä oikeesti halunnu et hopeamyrsky lopettaa. mun kamu(hopeamyrskyn tuhoaja) vaan olli sillee et tehää näi ja et tää on niiku vitsi tai jotai... Ei me oikeesti tarkoitettu! Ja Hopeamyrskyn tuhoaja hoiti melkein kaiken. spämmimisen ja viestit. Ei me oikeesti laitettu 0 tähteä! kunpa se hopeamyrsky voisi palata
      hopeamyrskyn vihaaja ja tuhoaja

      • Hyvä et pyysit anteeksi. Ehkä te nyt sitten opitte jotain ja toimitte jatkossa toisin.


      • Voi ei, sanon hänelle Robloxissa, muista ettet vahingossakaan pilaile, musta tuntuu pahalta teidän puolesta!😭
        Sanon hänelle katsoa tuon, ps. Nyt, kun todettiin näin, kiin haluatko sinäkin liittyä ystäväksi kamusi kanssa, jotta teistä taas tuntuisi paremmalta ja te ette olisi kiusaajia, joita ensin käännellä hyvään!😃


    • Anonyymi

      Tekoälyn vastaus kiusaamisesta: Ei, olet oikeassa, kiusaaminen ei ole koskaan hyväksyttävää, eikä sen pitäisi olla syy siihen, että joku lopettaa sisällön luomisen. On tärkeää muistaa, että kiusaaminen on vakava ongelma ja jos joku kokee sitä, hänen tulee hakea apua luotettavalta aikuiselta tai ottaa yhteyttä kiusatun tukemiseen erikoistuneisiin organisaatioihin. Ei ole reilua, että joku lopettaa intohimonsa tai harrastuksensa muiden tekojen vuoksi. On aina tärkeää vastustaa kiusaamista ja luoda turvallinen ja myönteinen ympäristö kaikille. Ei ihme että tässä tuli vaikutat botilta juttu

      • Tuossa mainittiin se mitä jankksain jo puol vuotta.🙄


    • Anonyymi

      Yksi kiusaaja vähemmänkin on minulle suuri ilo.😊👍

      • Anonyymi

        Kenelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle?

        Parastyyppi11:sta


    • Hopeamyrskyy

      Heippa! Näettekin varmaan nimestäni kuka täällä kirjoittelee.

      Alkuun haluaisin kiittää teitä kaikkia kaikesta tästä tuesta ja lohdutuksesta!! Tuntuu ihanalta että edes yksi kiusaajista pyysi anteeksi <3

      Nyt kun olen nähnyt kommenttinne, en välttämättä lopetakkaan lopullisestu. Palaan varmaan joskus. Kuitenkin testimato on vienyt minulta vaikka kuinka paljon vapaa-aikaa. Tarvitsen pienen tauon!

      Kiitos vielä kaikille <3 En voi sanoin kuvata kuinka paljon te kaikki merkitsette minulle!!

      Ps. Alppitassu, älä kiltti lopeta. Testimato tarvitsee kaltaisiasi loistavia velhoja. Älkääkä te muutkaan lopettako! Ootte ihania <3

      T. Hopea- siis Särkynyt_Perhonen🦋💔

      • kysyn vielä, että jos mainitsen sinut jossain testissäni, niin saako käyttää hopeamyrsky nimeä? Kun kaikki tietää. sen nimen parhaiten. ja haittaako jos en tee testiä. testimatoon missä kerron miten surullinen olen kun lopetat


      • Voi veljet, minä yritin just spämmii sulle Robloxissa.


      • mckoppa kirjoitti:

        kysyn vielä, että jos mainitsen sinut jossain testissäni, niin saako käyttää hopeamyrsky nimeä? Kun kaikki tietää. sen nimen parhaiten. ja haittaako jos en tee testiä. testimatoon missä kerron miten surullinen olen kun lopetat

        Saa! Ja anteeksi kun en vastannut kenellekkään. Olin harrastuksissa


      • Anonyymi

        ÄLÄ LOPETA HOPPIS TAI MYÖSKÄÄN ALPPITASSU


    • Anonyymi

      Siis mä rekisteröidyin vihdoin tänään testimatoon ja huomasin heti ne testit. Tuntuu et kun mä tulin sisään niin hopsu lähti ulos. Niinpä mä en ehkä teekkään testejä...
      Purousva_sk

      • Ei! Kannattaa tehdä testejä! Oon pahoillani. Tää ei oo sun vika! Kaikki uudet velhot on hyvä juttu! Mä oon aina hengessä mukana. Tervetuloa kaikille uusille velhoille kuten sinulle ja esimerkiksi Pannukakulle🥞 jos hän näkee tämän!


      • ÄLÄ! Se nyt vain sattui, tänään oli eräällä toisellakin erityinen päuvä, mutta hän voi sanoa sen itse, jos haluaa...


    • Anonyymi

      Siis olisit odottanut Hopsu!<3 Olisit odottanut! Mitä jos testimadosta tulisi parempi paikka? Nyt Alpsu on lopettamassa ja Purousva_sk ei ehkä aloitakkaan! Olisit odottanut...

    • Anonyymi

      Siis mä pyydän anteeksi, että haukuin sua silloin testimadon viestiketju 1. Mä olin se joka lähetti ne viestit. Olin vaan KATEELLINEN! Anteeksi! Älä lopeta<3!

      • Niin arvelin, mutta yritin kaiken aikaa huomioida sua ja auttaa! Vitsin kiva silti tääki tapa. :()


    • Ei kai TUISKULEHTIKIN!?😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
      Tää on liikaa! Ei kaikki mun lempivelhot voi loppaa. Tai no ei K A I K K I vaan kaksi niistä!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
      Siis kun mä tulin, olin onnellinen, kun hopsu tuli, mä olin onnellinen, kun noi kaks meni, mä kuolin surusta😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭mä en kestä! kaikki lähtee😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖

      • Se palaa!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Se palaa!

        🔥 testasin ottaisiko se välilyönnit kirjaimina että saisi yhden emojin laitettua. luulin että se onnistuu mutta kun painoin sitä lähetä tuli monta kertaa Viestin lähettäminen epäonnistui.


      • nii! tää ei oo mun päivä. en kestä näitä menetyksiä😭😭😭😭😭


      • Parastyyppi11 kirjoitti:

        🔥 testasin ottaisiko se välilyönnit kirjaimina että saisi yhden emojin laitettua. luulin että se onnistuu mutta kun painoin sitä lähetä tuli monta kertaa Viestin lähettäminen epäonnistui.

        Niinmäki oon tehny :(


      • mckoppa kirjoitti:

        nii! tää ei oo mun päivä. en kestä näitä menetyksiä😭😭😭😭😭

        Kröhön ei see Hopsu sittenkään tainu loppaa.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kröhön ei see Hopsu sittenkään tainu loppaa.

        No hyvä jeeeeee!!!


    • Musta tuntuu että kaikki velhot lopettaa!😭 mua aina harmittaa kun nään lopetan testin ellei kyseessä ole turhien testien velho.

      • Eiköhän siitä turhastakin sain laadukkaan.


    • Mun asiallinen viesti tais poistua.😑

      • Mul käy aina niin. :/


    • Anonyymi

      😭😭😭😭 Haluan vielä pyytää anteeksi niistä viesteistä, minkä takia Hopeamyrsky lopetti 😭😭😭😭😭 en tarkoittanut sitä 😭😭😭 se oli vain iso pila 😭😭😭 nyt tuntuu, että moni velho lopettaa juuri minun ja hopeamyrskyn vihaajan takia 😭😭😭 toivottavasti ymmärrätte. 😭😭😭 T: Hopeamyrskyn tuhoaja ja hopeamyrskyn vihaaja. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    • Jos voirais unohta akiusaaminen vaan puhuttais, jos joku tuntuu pahalta, ja musta tuntuu pahalta, että jäin taas jonnekin, lokeroon.

    • Anonyymi

      😭😭😭 Se meidän kiusaamisen syitä olivat kuten huono koulumenestys, lempitestivelhot ei enää niin aktiivisia, masennus... Nyt ymmäärrämme tehneemme väärin ja lupaamme, ettemme enää tee sellaista 😭😭😭 Toivottavasti mahdollisimman moni lukee tämän ja edellisen viestini 😭😭😭 älkää kukaan lopettako meidän takia😭😭😭 Toivottavasti joku jakaa tämän ja sen edellisen viestini testimatoon, niin, että kaikki näkevät pahoitteluni 😭😭😭 T: Hopeamyrskyn tuhoaja

      • Mä oon mun luokan huonoin.🥲
        Onks teijän lempivelhot lopannu? Mulla ainakinnosa niistä, I miss them too. :(


      • Tehän voisitte ruveta testivelhoiks ite ja kertoo siitä asiasta + alkaa korjaamaan testimatoa tekemällä hyviä testejä niin ehkä se vähän helpottais tätä tilannetta?


    • Anonyymi

      Olen hyvin pahoillani niistä aiemmista (kiusaamis) kommenteista, ettehän tuomitse meitä. Lupaamme jättää tälläiset hommat. 😭😭😭 Annattehan meille anteeksi. 😭😭😭 T: Hopeamyrskyn tuhoaja

      • I can be your friend!


      • Anonyymi

        Tietenkin mä annan teille anteeks, ja toivon, että te oikeasti opitte tästä jotain! 🙃
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi

        Jos et valehtele!
        T. Pluto


    • Anonyymi

      Testivelhoksi kirjautuminen ei onnistu, koska ei ole omaa sähköpostia, joten voisiko joku muu lähettää meidän pahoittelut testimatoon T: Hopeamyrskyn tuhoaja

    • Hei! Käykää kattoo testimadon etusivu ;) Siellä on yllätys…

      T. 🦋

      • Anonyymi

        Missä se yllätys on, sillä en löytänyt sitä.


    • hopeamyrsky! jos et lopeta se on aivan mahtava juttu! 🎉🎉🤩🤩mutta jos et tekisi niin päljon testejä joka päivä, niin silloin uudet testivelho nousevat muiden suosioon. niinku esim. jos joku random testivelho tekee hyvän laadukkaan testin missä on mennyt monta tuntia tehdä sitä, mutta kun sä olet julkaissut samana päivänä 7 testiä, niin sillon sen toisen testivelhon testi ei saa tekijäkertojq, kun kaikki tuntee sut ja haluu tehä sun testin aina. en siis pakota et tekisit näin mutta ois kiva jos tekisit ja antaisit mahdollisuuden muille testivelhoille nousta '' julkisuuteen''.
      ja toivottavasti palaat😊

      • En kai enään edes tee niin aktiivisesti testejä? Ehkä yhden päivässä. Ja joo, tietrnkin voin antaa ja annankin muille mahdollisuuden! Milloin en olisi antanut?


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        En kai enään edes tee niin aktiivisesti testejä? Ehkä yhden päivässä. Ja joo, tietrnkin voin antaa ja annankin muille mahdollisuuden! Milloin en olisi antanut?

        Joo hyvä👍🏼eikun se vaikutti siltä kun sulta tuli niin paljon testejä päivässä.


      • Mut meneeks toi suoraan siihen testiin kun mulla se menee er kohtaa voin lähettää uuden linkin




      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Mä tein sen ;D

        Voitko sanoa rehellisen mielipiteen


      • mckoppa kirjoitti:

        Voitko sanoa rehellisen mielipiteen

        Se oli tosi hyvä!!


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Se oli tosi hyvä!!

        kiitos😊


      • mckoppa kirjoitti:

        https://testimato.com/fi/test/87271/perform


        kattaa toimiiko toi
        ja sori ku sekoilen tääl vähä😅

        Ekalla kerralla: Koivumarja, myrskyklaani, varapäällikkö
        Toka: Myrskytassu, Tuuliklaani, parantajaoppilas(okei okei tiesin että se oli parantajaoppilas kohta joten otin sen. myönnetään)
        Kolmas: Närhitassu, Taivasklaani, parantaja(hmm.. -tassu...)


    • Anonyymi

      Helou taas. Täällä Tuisku, tota... noh, mites sanoisin tän. mä tuun takas, ehkä tänään, viikon lopussa, ens viikolla? No, pian! Ainakin toivottavasti! Mutta alotan puhtaalta pöydältä, eli mun testit poistetaan! Teillä on ainakin päivä aikaa tehdä niitä! Ehkä? 😅
      Mutta siis, kun olin Tihkusade, mulla oli eri käyttäjä..., jonka salasanan olen unohtanut, yllätys, yllätys. Mutta Testimadon etusivuillanne näkyy kohta lisää infoa tästä aiheesta. Onko selvä? Selvä on! Hei hei! 💗

      • apua! jos oot tuiskulehti niin en ole ehtinyt tehdä sun testejä mitä voitit onnenpyörässä. eli mun pitää tehä ne tänään!


      • Anonyymi
        mckoppa kirjoitti:

        apua! jos oot tuiskulehti niin en ole ehtinyt tehdä sun testejä mitä voitit onnenpyörässä. eli mun pitää tehä ne tänään!

        Ääk! Mene äkkiä! T. Tuiskulehti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääk! Mene äkkiä! T. Tuiskulehti

        pääsen tänään koulusta kahdelta, teen sen jälkeen joten älä poista viel niitä testejä


    • Mikä testi mun pitäisi tehdä tänää? Kun ei ole ideoita

      • Anonyymi

        Voitko tehdä "Arvaa testivelho kuvasta!" -testin? Tai sellaisen, jossa suosittelet hyviä velhoja, kappaleita
        kirjoja tai jotain? Tai hei, "Mitä tehdä, jos on tylsää?"! Oisin niin iloinen, jos tekisit jonkun näistä! 🥹
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tehdä "Arvaa testivelho kuvasta!" -testin? Tai sellaisen, jossa suosittelet hyviä velhoja, kappaleita
        kirjoja tai jotain? Tai hei, "Mitä tehdä, jos on tylsää?"! Oisin niin iloinen, jos tekisit jonkun näistä! 🥹
        T. KirjaToukka❤️

        Joo voin tehdä vaikka huomenna, koska oon tekemässä just ketä testivelhoa tarkoitan testiä😅mut voin tehä noista jonkun huomenna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tehdä "Arvaa testivelho kuvasta!" -testin? Tai sellaisen, jossa suosittelet hyviä velhoja, kappaleita
        kirjoja tai jotain? Tai hei, "Mitä tehdä, jos on tylsää?"! Oisin niin iloinen, jos tekisit jonkun näistä! 🥹
        T. KirjaToukka❤️

        No niin, nyt meni rivitys hienosti! 🤦🏻‍♀️
        T. KirjaToukka❤️


    • nyt sain tuiskulehden testit tehtyä😊oli hyviä

      • Anonyymi

        Kiva kun pidit niistä! 😊 t. Tuisku

        Muuten poistan testit about 17.00, koska mulla on kohta harrastus, joka on 15.30-16.30 ja meen kävellen tuolla loskassa ja sinne kestää 15 min kävellen, sit pitää sen jälkeen syödäkin vielä! 😬😂 Ja mitä ihmettä taas selitän? 😅

        Ps. kun tuun takas, vaihdan nimeni, en pysy Tuiskulehtenä. Tuisku on henkilö, joka pysyy aivoissa ja sydämessä muistona. ❤


    • Anonyymi

      Moi! Mä en taidakaan lopettaa Ku jotkut pyys sitä. Yritän tehdä normaalisti testejä (eli yli 2 päivässä)
      Alpsu

      • Normaalisti on enemmänkin 1-2 päivässä, ja jos alat spämmiä testejä, niin mua vähän ärsyttää, jos et pidä kertaakaan viikossa päivää, jollik edes vain 2. Katsos, kyn ensin oli Hopeamyrsky🦋 joka pystyi tekemään jäätävästi testejä, niin kaikilla muilla tuntuu okevan paljon aikaa.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Normaalisti on enemmänkin 1-2 päivässä, ja jos alat spämmiä testejä, niin mua vähän ärsyttää, jos et pidä kertaakaan viikossa päivää, jollik edes vain 2. Katsos, kyn ensin oli Hopeamyrsky🦋 joka pystyi tekemään jäätävästi testejä, niin kaikilla muilla tuntuu okevan paljon aikaa.

        Ja mun aika on joku pieni, piste enkä sa ayhtäön testiä ikinä julki, niin vähän epäreilulta...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Normaalisti on enemmänkin 1-2 päivässä, ja jos alat spämmiä testejä, niin mua vähän ärsyttää, jos et pidä kertaakaan viikossa päivää, jollik edes vain 2. Katsos, kyn ensin oli Hopeamyrsky🦋 joka pystyi tekemään jäätävästi testejä, niin kaikilla muilla tuntuu okevan paljon aikaa.

        Siis oon ennekin tehny ja siis yleensä ainakin 2 päivässä. Enkä siis oo ennekään tehnyt 20 päivässä mutta siis yleensä ainakin 2 päivässä.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Siis oon ennekin tehny ja siis yleensä ainakin 2 päivässä. Enkä siis oo ennekään tehnyt 20 päivässä mutta siis yleensä ainakin 2 päivässä.

        BUT HOW?!??!


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Normaalisti on enemmänkin 1-2 päivässä, ja jos alat spämmiä testejä, niin mua vähän ärsyttää, jos et pidä kertaakaan viikossa päivää, jollik edes vain 2. Katsos, kyn ensin oli Hopeamyrsky🦋 joka pystyi tekemään jäätävästi testejä, niin kaikilla muilla tuntuu okevan paljon aikaa.

        Kyllä mun mielestä saa tehdä pari testiä päivässä, kun ne on kuitenkin hyviä ja jos siihen on aikaa...?
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä saa tehdä pari testiä päivässä, kun ne on kuitenkin hyviä ja jos siihen on aikaa...?
        T. KirjaToukka❤️

        Mutta jos sulla tulee 5-15 testiä, niin se ei ehkä ole ihan ....


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        BUT HOW?!??!

        Mä vaan teen. Ja sitäpaitsi mulla on aikaa. Mä en käy muulloinkuin Torstaisin ja keskiviikkoisin harrastusten takia oikein iltapäiväkerhossaö. Ja niin mä vaan teen.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mutta jos sulla tulee 5-15 testiä, niin se ei ehkä ole ihan ....

        No yleensä tulee niinkun 2-15 testiä per päivä. Siis vaan kerran tai kaks on tullut 15. Yleensä tulee 2-8? 2-7?


      • Alppitassu kirjoitti:

        No yleensä tulee niinkun 2-15 testiä per päivä. Siis vaan kerran tai kaks on tullut 15. Yleensä tulee 2-8? 2-7?

        MITEN IHMEESSÄ?!🤯


      • Alppitassu kirjoitti:

        Mä vaan teen. Ja sitäpaitsi mulla on aikaa. Mä en käy muulloinkuin Torstaisin ja keskiviikkoisin harrastusten takia oikein iltapäiväkerhossaö. Ja niin mä vaan teen.

        Mulla ei ees oo harrastuksia.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mulla ei ees oo harrastuksia.

        😢😅


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mutta jos sulla tulee 5-15 testiä, niin se ei ehkä ole ihan ....

        Toisilla vaan on näköjään enemmän aikaa... 🤷🏻‍♀️
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla vaan on näköjään enemmän aikaa... 🤷🏻‍♀️
        T. KirjaToukka❤️

        No jep.😳


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Siis oon ennekin tehny ja siis yleensä ainakin 2 päivässä. Enkä siis oo ennekään tehnyt 20 päivässä mutta siis yleensä ainakin 2 päivässä.

        MIKS KAIKKI VALITTAA JOS TEKEE AKTIIVISESTI TESTEJÄ!!! SE ON HYVÄ JUTTU!!!!!


    • uusi testini on nyt julkaistu! käykää tekee ihmmes, siin kesti aika kauan

      • Hyvä testi, mutta nyt kyllä kerrot miks vaihtoehdoissa olen minä?😂
        Minäkö soturikissa iahenen nimeltäni ja mulla on jotain 138/139 tesyiä.😅
        Tosi hybä ehdotus, kyllä.🤣


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hyvä testi, mutta nyt kyllä kerrot miks vaihtoehdoissa olen minä?😂
        Minäkö soturikissa iahenen nimeltäni ja mulla on jotain 138/139 tesyiä.😅
        Tosi hybä ehdotus, kyllä.🤣

        laitoin koska tulit mieleeni. ja olet mun mielestä. hyvä velho


      • mckoppa kirjoitti:

        laitoin koska tulit mieleeni. ja olet mun mielestä. hyvä velho

        Muista isot alkukirjaimet ja älä laita ylimääräisiä pisteitä, mutta kiitos!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Muista isot alkukirjaimet ja älä laita ylimääräisiä pisteitä, mutta kiitos!

        nää on vain kirjoitus virheitä, älä huoli. kirjoitan niin nopeasti, että tulee kirjoitus virheitä😊ja oon käyny 6 vuotta ala-astetta, niin tiiän kyllä miten kirjoitetaan


      • mckoppa kirjoitti:

        nää on vain kirjoitus virheitä, älä huoli. kirjoitan niin nopeasti, että tulee kirjoitus virheitä😊ja oon käyny 6 vuotta ala-astetta, niin tiiän kyllä miten kirjoitetaan

        Kuhan ne yhdyssanat ees pysyis, sulla menee kauenmin, kun kirjoitat: "Kirjoitus virhe"...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kuhan ne yhdyssanat ees pysyis, sulla menee kauenmin, kun kirjoitat: "Kirjoitus virhe"...

        mun puhelin vääntelee ne sanat ite esim jos mä kirjoitan kirjoitusvirhe niin se joskus kääntää sen ite ei yhdyssanaks
        ja joo, kyl tiiän mikä on yhdyssana, niin kuin jo sanoin, olen käynyt 6 vuotta ala-astetta ja tota aihetta jankattiin koko ajan


      • mckoppa kirjoitti:

        mun puhelin vääntelee ne sanat ite esim jos mä kirjoitan kirjoitusvirhe niin se joskus kääntää sen ite ei yhdyssanaks
        ja joo, kyl tiiän mikä on yhdyssana, niin kuin jo sanoin, olen käynyt 6 vuotta ala-astetta ja tota aihetta jankattiin koko ajan

        Jep, mä oon käyny 4 vuotta tähän mennessä, mutta kevään jälkeen 5 vuotta.😎


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jep, mä oon käyny 4 vuotta tähän mennessä, mutta kevään jälkeen 5 vuotta.😎

        Nice! Mun yks kaveriksi on nyt vitosel ni meil on kaks vuotta ikäeroa. muuten, q&a:ni tulee helmikuun ekana päivänä. ihan vaan niin kuin tiedoksi


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kuhan ne yhdyssanat ees pysyis, sulla menee kauenmin, kun kirjoitat: "Kirjoitus virhe"...

        By Wolf_art girl: "Mä oon mun luokan huonoin.🥲"


      • Anonyymi kirjoitti:

        By Wolf_art girl: "Mä oon mun luokan huonoin.🥲"

        rip


      • Anonyymi kirjoitti:

        By Wolf_art girl: "Mä oon mun luokan huonoin.🥲"

        Lopeta mun kopioiminen, sen jälkeen, kun sanoin, että: By Varjo&Riipus: "*Tekstiä*"


      • mckoppa kirjoitti:

        rip

        😐😐😐


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Lopeta mun kopioiminen, sen jälkeen, kun sanoin, että: By Varjo&Riipus: "*Tekstiä*"

        Miksi sä laitoit "By Varjo&Riipus: "*Tekstiä*""? Mitä mulla on ton kanssa tekemistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä laitoit "By Varjo&Riipus: "*Tekstiä*""? Mitä mulla on ton kanssa tekemistä?

        Nvm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä laitoit "By Varjo&Riipus: "*Tekstiä*""? Mitä mulla on ton kanssa tekemistä?

        Ja toi en muuten ollu mä, vaan joku random tyyppi, joka käyttää näköjään hyväks sitä, etten oo rekisteröityny... Tarkotan vaan, että hyvä sun alkaa huomautella muiden kirjotusvirheistä, ja en nyt tarkota tätä pahalla... 🙏🥲


    • Haluaako joku että piirrän sen 'piirrän testivelhoja' testissä? Tämän viestin alle kommentoimaan<3
      Alpsu<3

      • Anonyymi

        Voitko tehä mut siihen? Mieluiten älä ota sitä oikeaa sk hahmoa.
        Lehtilampi_sk?


      • Anonyymi

        Piirrä mut! Varjo&Riipus


      • Mä haluun et sä piirrät mut


      • Siis mikä? Jos en oo vielä osallistunu...


      • Anonyymi

        Voisitko piirtää minut? T. Parastyyppi12


      • Anonyymi

        Muistaakseni osallistun jo, hmm, ehkä. 😙
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni osallistun jo, hmm, ehkä. 😙
        T. KirjaToukka❤️

        Osallistuit!


      • Minä!


    • Siis mitä tääl tapahtuu??!
      ,Huurresiipi

    • Anonyymi

      HEILOU, LOPETA!!!

      OLET IHAN KAMALA IHMINEN!! En ymmärrä sinua. Kiusaaminen ei ole ok. Alppitassu on aivan ihana velho! Olet vain kateellinen. Tiedätkös mikä on rikosilmoitus? Sen voi tehdä esimerkiksi ihmisestä, joka kiusaa toisia netissä. Ja se on poliisiasia, ja kiusaajan täytyy maksaa korvaus. Ja siitä tehdään okeudenkäynti. Poliisit osaavat myös jäljittää kiusaajien venkilöllisyyden. KUTEN SINUN!! LOPETA HETI!! 😡😡

      Jos elämässäsi on jotain vialla, puhu siitä jollekkin. Nettikiusaaminen on raukkamaista ja se voi satuttaa ihmisiä pahastikin. Se satutti Alppitassua, ja myös minua! Kiusaaminen ei ole oikea tapa surun purkamiseen. 😭💔


      Ja lopeta kiroilu kiitos!!

      Ja Alppitassu, jos näät tän, oot ihana velho. Älä välitä siitä! Kyllä hän vielä lopettaa. Tsemppii <3❤️❤️

      T. 🦋

    • Anonyymi

      Ihan vaan kysyisin: Mitä ihmettä täällä testimadossa tehdään? Eikö se olekkaan 7 vuotiaille? Mikä ihme juttu on saanut mun siskon itkemään jo muutaman kerran?. Mä olen huolissani! Mä haluun tietää että mitä on tapahtunut! Mun sisar(joka on testimadossa siis Alppitassu) ei anna mun katsoa itse mitä on tapahtunut, ja mä kunnioitan sitä. Mä haluisin silti tietää. Mä olen huolissani Alpsusta!
      t. Siiri(Alpsun sisko)

      • Moi! Siiri! Ja Alppitassu jos oot siellä❤️

        Tilanne on nyt niin, että tämä velho nimeltä heilou on tehnyt useita testejä joissa hän haukkuu aivan törkeästi alppitassua. Monet hyvät velhot olemme käskenneet häntä lopettaa, mutta hän ei kuuntele. Puhu sinä Alppitassun kanssa ja kerro että hänestä välitetään! Teidän kannattaisi kertoa tuosta Alppitassun vanhemmille. Testimato oli aiemmin vielä ihana ja lämminhenkinen paikka, mutta viime aikoina siellä on ollut hyvin paljon kiusaamista. Itseänikin on kiusattu, mutta tämä Alppitassun juttu on jo next-level hommaa. Ilmiannoin kaikki Heiloun viestit, toivottavasti joku ylläpitäjä näkee ne. Tsemppiä sinne teille❤️Itse en varmaan Alppitassua pysty lohduttamaan, joten tee se puolestani. Ja muut velhot! Osoittakaa te täälläkin että välitätte!!

        T. Hopeamyrsky🦋


      • Anonyymi
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Moi! Siiri! Ja Alppitassu jos oot siellä❤️

        Tilanne on nyt niin, että tämä velho nimeltä heilou on tehnyt useita testejä joissa hän haukkuu aivan törkeästi alppitassua. Monet hyvät velhot olemme käskenneet häntä lopettaa, mutta hän ei kuuntele. Puhu sinä Alppitassun kanssa ja kerro että hänestä välitetään! Teidän kannattaisi kertoa tuosta Alppitassun vanhemmille. Testimato oli aiemmin vielä ihana ja lämminhenkinen paikka, mutta viime aikoina siellä on ollut hyvin paljon kiusaamista. Itseänikin on kiusattu, mutta tämä Alppitassun juttu on jo next-level hommaa. Ilmiannoin kaikki Heiloun viestit, toivottavasti joku ylläpitäjä näkee ne. Tsemppiä sinne teille❤️Itse en varmaan Alppitassua pysty lohduttamaan, joten tee se puolestani. Ja muut velhot! Osoittakaa te täälläkin että välitätte!!

        T. Hopeamyrsky🦋

        Okei!<3


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Moi! Siiri! Ja Alppitassu jos oot siellä❤️

        Tilanne on nyt niin, että tämä velho nimeltä heilou on tehnyt useita testejä joissa hän haukkuu aivan törkeästi alppitassua. Monet hyvät velhot olemme käskenneet häntä lopettaa, mutta hän ei kuuntele. Puhu sinä Alppitassun kanssa ja kerro että hänestä välitetään! Teidän kannattaisi kertoa tuosta Alppitassun vanhemmille. Testimato oli aiemmin vielä ihana ja lämminhenkinen paikka, mutta viime aikoina siellä on ollut hyvin paljon kiusaamista. Itseänikin on kiusattu, mutta tämä Alppitassun juttu on jo next-level hommaa. Ilmiannoin kaikki Heiloun viestit, toivottavasti joku ylläpitäjä näkee ne. Tsemppiä sinne teille❤️Itse en varmaan Alppitassua pysty lohduttamaan, joten tee se puolestani. Ja muut velhot! Osoittakaa te täälläkin että välitätte!!

        T. Hopeamyrsky🦋

        ihan vaan tämmöinen juttu tähän väliin, että olen itsekin melkein itkenyt alppitassun puolesta. mul on täl hetkel paha olo koska alppitassu kiusataan ja se on vasta ykkösellä! tää ei oo reilua😭😭😭😭😭😭


      • mckoppa kirjoitti:

        ihan vaan tämmöinen juttu tähän väliin, että olen itsekin melkein itkenyt alppitassun puolesta. mul on täl hetkel paha olo koska alppitassu kiusataan ja se on vasta ykkösellä! tää ei oo reilua😭😭😭😭😭😭

        mutta katsokaa testimatoa, se kiusaaja on poistanut ne testit


      • ♡*Gasps*
        Ur very kind when u always try ur best, I see, ja tota oon kyllä ihan suomalainen...
        Mutta puhu Alppiksen kanssa ja kertokaa vaikka teidän vanhemmille, älkääkä koskaan unohtako, että kiusaajia pitää huomioida, kun heillä on paha olo sisällään, joten älä heti aliarvioi Heiloutakaan, tietyllä tavalla hän tekew oikein ja näyttää tarvitsevansa aikaa ja kuuntelua sekä apua, mutta kiusaaminen on silti hieman itsepäinen ja 'väärän tyylinen' tapa. Jos Alppis koskaan itkee, niin katsopa nämä paikat, häntä kyllä autetaan ja huomioidaan, mutta älä anna meidän hoitaa sitä yksinämme, kun sinulla on sydän puhdasta kultaa! Ur always welcome to check is people here okay, but don't break hearts just fix them like u do.♡


      • mckoppa kirjoitti:

        ihan vaan tämmöinen juttu tähän väliin, että olen itsekin melkein itkenyt alppitassun puolesta. mul on täl hetkel paha olo koska alppitassu kiusataan ja se on vasta ykkösellä! tää ei oo reilua😭😭😭😭😭😭

        Jep, jos jotakuta kiusataan, niin tehkää se mulle! Ihan sama oletteko kadeja jollekin naapurin Erkille! Minä vielä kestän sen ja parhaani mukaan estän.😭
        Mutta muista myös kiusaajien puoli, heilläkin on paha olo.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jep, jos jotakuta kiusataan, niin tehkää se mulle! Ihan sama oletteko kadeja jollekin naapurin Erkille! Minä vielä kestän sen ja parhaani mukaan estän.😭
        Mutta muista myös kiusaajien puoli, heilläkin on paha olo.

        Joo, mutta sormet ristiin ja toivotaan että ketään ei enää kiusata


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Moi! Siiri! Ja Alppitassu jos oot siellä❤️

        Tilanne on nyt niin, että tämä velho nimeltä heilou on tehnyt useita testejä joissa hän haukkuu aivan törkeästi alppitassua. Monet hyvät velhot olemme käskenneet häntä lopettaa, mutta hän ei kuuntele. Puhu sinä Alppitassun kanssa ja kerro että hänestä välitetään! Teidän kannattaisi kertoa tuosta Alppitassun vanhemmille. Testimato oli aiemmin vielä ihana ja lämminhenkinen paikka, mutta viime aikoina siellä on ollut hyvin paljon kiusaamista. Itseänikin on kiusattu, mutta tämä Alppitassun juttu on jo next-level hommaa. Ilmiannoin kaikki Heiloun viestit, toivottavasti joku ylläpitäjä näkee ne. Tsemppiä sinne teille❤️Itse en varmaan Alppitassua pysty lohduttamaan, joten tee se puolestani. Ja muut velhot! Osoittakaa te täälläkin että välitätte!!

        T. Hopeamyrsky🦋

        Minä ilmiannoin myös ne Heiloum viestit


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jep, jos jotakuta kiusataan, niin tehkää se mulle! Ihan sama oletteko kadeja jollekin naapurin Erkille! Minä vielä kestän sen ja parhaani mukaan estän.😭
        Mutta muista myös kiusaajien puoli, heilläkin on paha olo.

        Mutta se ei millään tavalla oikeuta heitä kiusaamaan... 🤨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se ei millään tavalla oikeuta heitä kiusaamaan... 🤨

        Ei oikeuta, mutta minä kyllä kestän sen ja saatan saada heidät lopettamaan, paras tapahan on puhua.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei oikeuta, mutta minä kyllä kestän sen ja saatan saada heidät lopettamaan, paras tapahan on puhua.

        Jep, ja kiitos sulle, mutta kaikki ei välttämättä kestä, jos saan huomauttaa. 😓❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ja kiitos sulle, mutta kaikki ei välttämättä kestä, jos saan huomauttaa. 😓❤️

        Jep


    • Anonyymi

      Ei ole varmaan enää keinoa millä saataisiin se testimato takaisin mikä oli vanhoina hyvinä aikoina.😭 T. Parastyyppi11

      • On keino, step 1, kerro kiusaajille puhumisen tärkeys jossain asiatestissä, johon kokoat tärkeät asiat, mulla ainakin tulossa, teen siitä sitten laadukkaan.

        Step 2, tehkää pelkkiä laadukkaita testejä ja ilmoittakaa Testimadolle joistain turhista jutuista, mä aion ilmoittaa ihmisten toiveista!

        Step 3, laadukkaat velhot spämmii niitä laadukkaita aina turhan tullessa.

        Step 4, en ehi kirjottaa, kun mulle valitetaan taas.


      • Jos luopuu toivosta ei ainakaan onnistu.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Jos luopuu toivosta ei ainakaan onnistu.

        Jep, jäin yksin, kun äiti meni koiran kaa ja edelleen kuulen sen koiran vinkunan ja liikkeet.😰


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jep, jäin yksin, kun äiti meni koiran kaa ja edelleen kuulen sen koiran vinkunan ja liikkeet.😰

        Öö siis miten se on mahdollista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öö siis miten se on mahdollista?

        EN MÄ TIEDÄ?!


    • Taasko kiusataan!?! Eikö se äskeinen juttu ollut jo tarpeeksi?!? Tällä kertaa kohteena on alppitassu, miksi juuri hän?!? Eikö ole raukkamaista kiusata pienempiään?!? Niistä kiusaamistestistä sen verran, että ajattelin ilmoittaa niistä testimadon ylläpidolle!! Alppitassu, muista että et ole tehnyt mitään väärää, vaan se kiusaaja on. Näin 15 vuotiaana ymmärrän tuollaisista asioista (koska itseänikin on kiusattu monta kertaa).
      Yksi. Yritä saada kiusaaja lopettamaan
      Kaksi. Etsi syy, miksi kiusaaja tekee, niin kuin tekee
      Kolme. Sovitelkaa tilanne yhdessä

    • Toivon, että tuosta oli edes vähän apua, Alppitassu

    • En ole oikein julkaissut testejä paljoakaan, koska pitää harjoitella kokeisiin (8 koetta kahden viikon sisällä). Mutta hiihtoloman jälkeen testejä alkaa tulemaan aktiivisemmin

    • Ne ensimmäiset kiusaajat vielä menivät, koska lopettivat ja lupasivat, että eivät tee enää, mutta nyt olen tutkinut suomen lakia ja saanut selville, että nettikiusaaminen liian isossa määrin on rikos, haluatk, että sinusta tehdään sellainen!?! Et varmaan, joten lopeta kiusaaminen!!!! Tämä ei ole pyyntö, vaan käsky!!

      • Sellainen rikosilmoitus


    • Anonyymi

      Hei. Siis miten aina kun oon poissa täältä jotain kauheaa tapahtuu?! Mutta siis tuun tänään takaisin ja mun uus nimi on Kuiskelampi! En tiedä oliko testissä joku bugi vai äänestikö kaikki Kuiskelampea? 😂 No, anyway tänään etusivuillenne pompahtaa mun uusi testi! :) t. (Entinen Tuiskulehti, nykyinen Kuiskelampi)
      Ps. Uuden testin kuvauksessa uudet lempinimet, jotka lisään lempinimitestiini! :)

      • Anonyymi

        Mä tein sen testin, ja siinä oli bugi. Kaikki vaihtoehdot johtivat siihen päätelmään, mutta mä tykkäsin kyllä enemmän sun vanhasta nimestä, vaikka tuskin enää käytät sitä. Mutta kiva, että päätit tulla takasin! 🙂
        T. KirjaToukka❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tein sen testin, ja siinä oli bugi. Kaikki vaihtoehdot johtivat siihen päätelmään, mutta mä tykkäsin kyllä enemmän sun vanhasta nimestä, vaikka tuskin enää käytät sitä. Mutta kiva, että päätit tulla takasin! 🙂
        T. KirjaToukka❤

        Näköjään mun testit oli tosi bugisia! 😅
        T. Kuiskelampi (Tuisku)


      • Anonyymi

        Siinä testissä oli bugi


    • Moi! tietääkö muuten joku, onko luonto tyttö, testientestaaja, grond, suhe jne... onko ne lopettanut?

      • TestienTestaaja on ollut vain tauolla.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        TestienTestaaja on ollut vain tauolla.

        ajuu, kun mietin kun ei ole tullut testejä pitkään aikaan👍🏼


      • Anonyymi

        Testis on kai tauolla ja 🍀Luonto_tyttö🍀 lopetti, muista en oo varma. Ei ne kai mitään oo ilmottanu, mutta ehkä ne ei vaan tee testejä enää niin usein? 🤔
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      Piirrä mut

      • Anonyymi

        Siis kenelle toi oli?


      • Anonyymi

        Siis häh? Et tainnu ilmottaa, kuka oot ja kelle toi oli? 😅
        T. KirjaToukka❤️


    • Tägätkää mulle viesti, joka alkaa: "Kuka nyt jollekin tolaselle...", kun se vaan katis, ennenku ehin ees lukee.

      • Anonyymi

        Öö, häh? 😅🤔
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öö, häh? 😅🤔
        T. KirjaToukka❤️

        Älä vastaa, jos et tiiä.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Älä vastaa, jos et tiiä.

        No voi anteeks. 😐
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi anteeks. 😐
        T. KirjaToukka❤️

        No se vaan on paljon yksinkertaisempaa mun pienillle aivoille.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        No se vaan on paljon yksinkertaisempaa mun pienillle aivoille.

        Okei, mun pienet aivot lopettaa nyt vastailun. Varmaan pitäis kohta mennä nukkumaan, mutta mistä vetoa, että oon täällä vielä puolenyön jälkeen... 🤦🏻‍♀️🫧
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      No älähän nyt välitä, antaa pojan olla poika... keskustelkaa te tyttöset rauhassa.

    • Heippa! Aloitin testimadossa uuden testisarjan, jossa teen peloista vähemmän pelottavia. Jos haluat ehdottaa minkä pelon teen seuraavaksi, voit ehdottaa täällä! Tai sitten testimadossa tägiin #Hopeapurkaapelot. (Ilman pistettä)

      Linkki testiin 👇🏻

      https://testimato.com/fi/test/87506/perform

      T. Hopeamyrsky🦋

      • Anonyymi

        Voitko tehdä seuraavaksi hämähäkeistä? T. Mato


      • Yksinäisyys?


      • Anonyymi

        Pimeä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeä!

        Kiitti ehdotuksista! Teen ne varmana illalla, pidän vähän taukoa😊


      • Hopeamyrskyy
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Kiitti ehdotuksista! Teen ne varmana illalla, pidän vähän taukoa😊

        *varmaan


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        *varmaan

        "Teen ne varmana", vihaan tota kirjoitusvirhettä.🤣


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        "Teen ne varmana", vihaan tota kirjoitusvirhettä.🤣

        :DD


      • Anonyymi

        Superihana testisarja, koska itse pelkään (lievästi) todella monia juttuja! 🥹❤️ Tässä pari ehdotusta: kiusaaminen, ahtaat paikat, ötökät, hiiret, kuolema. Jotenkin tosi fiksun kuuloista, kun kirjoitin peräkkäin hiiret ja kuoleman... Olikohan se jonkinlainen vertauskuva? 🤓
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Superihana testisarja, koska itse pelkään (lievästi) todella monia juttuja! 🥹❤️ Tässä pari ehdotusta: kiusaaminen, ahtaat paikat, ötökät, hiiret, kuolema. Jotenkin tosi fiksun kuuloista, kun kirjoitin peräkkäin hiiret ja kuoleman... Olikohan se jonkinlainen vertauskuva? 🤓
        T. KirjaToukka❤️

        ...ja pikku lisäys vielä äskeiseen: tuli. Älkää kysykö, mutta sain joskus pienempänä palovamman ja jostain syystä mä pelkään sitä... 🕯🔥
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Superihana testisarja, koska itse pelkään (lievästi) todella monia juttuja! 🥹❤️ Tässä pari ehdotusta: kiusaaminen, ahtaat paikat, ötökät, hiiret, kuolema. Jotenkin tosi fiksun kuuloista, kun kirjoitin peräkkäin hiiret ja kuoleman... Olikohan se jonkinlainen vertauskuva? 🤓
        T. KirjaToukka❤️

        Kiitti!


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Kiitti!

        Teen varmaan niitä sitten vähän myöhemmin❤️


      • Anonyymi

        Hopeamyrsky🦋 Voitko tehdä avaruudesta? T. 🐶Koira🐶 (tauolla)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hopeamyrsky🦋 Voitko tehdä avaruudesta? T. 🐶Koira🐶 (tauolla)

        Joo. Mulla on yks jo jonossa ;)


    • Oon siis julkaisemassa uutta testiä missä pitää arvata testivelho kuvasta. tämä on siis kirjstoukan idea ja saa lähettää testi-ideoita tai ehdotuksia mitä voisin tehä milloin vaan. otan ne aina vastaan. mut siis, siin testi on vaan 4 kysymystä, koska en jaksanut enempää ja siinä kesti aika kauan. mut joo julkaisen sen testin

    • Anonyymi

      Anteeks siitä mun viestistä.

      • Ai mistä?


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ai mistä?

        Etkös sä just sanonut "Älä vastaa, jos et tiedä."? Kunhan kysyn...
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sä just sanonut "Älä vastaa, jos et tiedä."? Kunhan kysyn...
        T. KirjaToukka❤️

        BROO, WHERE ARE WE GOING?


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        BROO, WHERE ARE WE GOING?

        OK, OK, I UNDERSTAND! 👀
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      Hei! Olen siis nykyään Kuiskelampi🌸, koska nimen 'Kuiskelampi' arvo ei kuulemma ollut uniikki! That's it! Uus testi huomenna! <33

    • Anonyymi

      Moi! Kannattaako mun alkaa enää testivelhoksi? Se sivusto oli ennen paljon parempi, ja nykyään siellä on turhia juttuja paljon. Mitä mieltä ootte?

      • Kannattaa! Tehään yhdessä testimadosta parempi! <3


      • Kannattaa, ellet halua, että se todennäköisemmin tuhoutuu!


      • Anonyymi

        Tietysti kannattaa! 🫶🏼
        T. KirjaToukka❤️


    • Voiko Hopeamyrskylle antaa testi-ideoita täällä chatissa, koska en halua tehdä testiä sitä varten. Minulla olisi monta ideaa. Muista vain käyttää tägiä lohijoesta (siihen menee kaikki minulta saadut testi-ideat) jos voi, niin laitan niitä tänään, mutta en tässä viestissä

      • Voi laittaa jos haluat!🤍


      • Ööö, jos Testimadossa, niin etköhän osaa kirjoittaa kuvaukseen?


    • Mitä pidätte minun profiilikuvasta täällä chatissa. Se on lohen kuva, jonka olen ottanut Pixabaysta

    • Tässä niitä ideoita olisi.

      Nääistä ehkä 1 tai 2 ovat omia ideoitani (käytä niihin tägiä lohijoesta )

      Esittelen outoja eläin lajeja

      Faktoja, mitä et ehkä tiennyt

      Esittelen minun (esim jonkun pelin) käyttäjän

      Uskoisitko?

      Kerron ruokareseptejä (voit ottaa minun niistä testistä mallia) Löydät ne tägillä jokilohi ja parempi löytyy myös tägillä superlohi (oma ideani)

      Miten tulit testivelhoksi (tämä ei aikaan ole oma idea)

      Arvaa joku asia kuvauksesta

      Arvaan, mistä valtiosta pidät eniten

      Kerron kivoja nähtävyyksiä (ehkä oma ideani)

      Oletko koskaan

      Muistutatko enämmän matoa vai velhoa (ehkä oma ideani)


      Esittelen urheilulajeja (ehkä oma ideani)

      Ennustan sinulle jotakin

    • Sanoin, että ideoita on paljon, oliko tarpeeksi

    • Anonyymi

      Hei! Täällä puhuu taas Alppitassun sisar Siiri. Ajattelin vain laittaa linkin julkiselle testivelho profiililleni: https://testimato.com/fi/wizard/Mäntyloiste_sk🌿

      Nimeni on siis tämän jälkeen Mäntyloiste_sk🌿

      t.Siiri(viimeisen kerran)

      • Anonyymi

        Siis hups. Mäntyloiste ei mäntyloiste_sk


      • Anonyymi

        Sori. Noi linkit ei toimi muuten kuin kopioimalla koko homman.


    • Anonyymi

      Tervetuloa Testimatoon, 🌿Mäntyloiste🌿!
      T. KirjaToukka❤️

      • Anonyymi

        🌿🌿🌿


    • Uusi testi - Hyviä ei niin suosittuja tubettajia pt 3 - on julkaistu. Siis tarkoitan tulla nimellä, että he eivät ole mitään Paqpan, Lakon, Herbalistin, Namikon tai jonkun muun tuollasien tubettjan kaltaisia(tilaaja määrät)
      Alpsu<3

    • nyt. on pieni äänestys.tässä on siis 2 vaihtoehtoa ja te äänestätte tämän asian
      vaihtoehto 1:jatkan samaan malliin eli teen yhden testin päivässä
      vaihtoehto 2: pyrin tekemään enemmän testejä päivässä kuin yhden

      • 1/2


      • Anonyymi

        2..


      • 1, koska kannattaa käyttää enemmän aikaa hyvään testiin, kuin moneen ei niin hyvään


      • Jokilohi kirjoitti:

        1, koska kannattaa käyttää enemmän aikaa hyvään testiin, kuin moneen ei niin hyvään

        totta, totta👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        2..

        ahaa


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        1/2

        eli siis 1?


      • mckoppa kirjoitti:

        eli siis 1?

        2...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        2...

        Tai 1... kumpi on parempi...


      • Ehkä 1...


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Ehkä 1...

        👍🏼


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tai 1... kumpi on parempi...

        No siis mä kysyin teiltä😅mut 1 on johossa niin kumman sä siis sanot


    • Huomasin vasta, että profiilikuvani ei näy viesteissäni

      • Tajusitko, vasta, ettei ptofat näy?🤦‍♀️
        Ps. Oon piirtäny omani...😅


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tajusitko, vasta, ettei ptofat näy?🤦‍♀️
        Ps. Oon piirtäny omani...😅

        Luulin, että sinulla ei ole profiilikuvaa, koska en näe sitä

        T:Jokilohi


    • julkaisin jo tänään yhden testin...

    • Vaikka testejä tulee nyt ennen hiihtolomaa harvemmin kokeisiin harjoittelun takia, julkaisin uuden testin, jonka aihetta ette tule arvaamaan

    • alppitassu! oletko mmuten tajunnut, että me molemmat tehtiin tänään Arvaa testivelho testi, ja. molemmilla oikea ratkaisu oli mcvaakku! 😅

      • Kiitti ku kerroit!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kiitti ku kerroit!

        Ratkaisun siis.


      • Oho! Enpäs huomannut. Aika hauska sattuma!


      • Alppitassu kirjoitti:

        Oho! Enpäs huomannut. Aika hauska sattuma!

        Voinko kokeilla tehdä yhden jutun, jonka onnustuin melkein tekemään vain tässä chatissa, se saattaa poistaa tämän, mutta en ihan usko... Olisin muuten tehnyt omassani, mutta se ei toiminut, haluaisin vain koittaa, tai ehkä kokeilen, kun / jos tämä sulkeutuu, joo hei!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Voinko kokeilla tehdä yhden jutun, jonka onnustuin melkein tekemään vain tässä chatissa, se saattaa poistaa tämän, mutta en ihan usko... Olisin muuten tehnyt omassani, mutta se ei toiminut, haluaisin vain koittaa, tai ehkä kokeilen, kun / jos tämä sulkeutuu, joo hei!

        Minkä?


      • Alppitassu kirjoitti:

        Minkä?

        No, kun en mäkään oikein tiedä 'Minkä'...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        No, kun en mäkään oikein tiedä 'Minkä'...

        Ups, se teki ilmoituksen tästä keskustelusta!
        Yritin katsoa minkä ja painoin sellausta nappia, mutta sitten jouduin sellaiseen: "Ilmoita loukkaavasta sisällöstä/yms" jutuista ja se vaan lähetti sen!!!


      • Alppitassu kirjoitti:

        Oho! Enpäs huomannut. Aika hauska sattuma!

        No juu!


    • Öö... Hei! Niin kysyisin(jos kukaan ees jaksaa vastata) et minkä näistä testi jutuista tekisin: 1. Jatkaisin 'faktoja, mitä et ehkä tiennyt' sarjana 2. Tekisin lisää 'hyviä ei niin suosittuja tubettajia 3. Piirrustus kisa 4. Soturikissa tietovisa 5. 'Testi ideoita'/'mitä tehdä, kun on tylsää 6. Sun ___ = sun ___ lisää 7. Mikä emoji olet.

      • 7 ois kiva jos tekisit😊


      • mckoppa kirjoitti:

        7 ois kiva jos tekisit😊

        Okei. Tulossa lähi päivinä!


      • Anonyymi

        3.


      • 2, 3 ja 7, hei tosi kiva, ku mun koulus on piiryokisa just menossa... Ja hei, miks mä en ois mukana!😎


      • Anonyymi

        Ehkä 1 tai 5? Kummassa vaan tapauksessa MAHDOLLISIMMAN PITKÄ! 😊
        T. KirjaToukka❤️


    • ihan vaa tiedotusasiaa, teen tän illan testiä joten julkaisen sen sitten illalla tai huomenna aamulla. joten en vastaa näihin juttuihin

      • Oukkidoukki!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Oukkidoukki!

        ja se on sitä. testivelhon arvausta, mutta sitä on ihan sika vaikee keksii niitä vinkkejä.
        sain muuten sen valmiiksi ja julkaisen sen huomenna


    • Anonyymi

      Julkaisin juuri uuden testin. Käykää tekee se!

      T: mutajalka

      Kukaan ei varmaan tunne mua

      • Anonyymi

        Kävin tekee. Sanoisin ihan vaan vinkkinä et enemmän kysymyksii, parempia kysymyksiä, enemmän vaihtoehtoja ja silleen. Panosta enemmän niin tykätään. Allright?


      • Tunnenpas, mut tedn jossian vaihees, jos muistan. (Oon laiska.😴)


      • saanko kysyy, et mitä ihmettä sä oikein kattelet youtubesta?


      • mckoppa kirjoitti:

        saanko kysyy, et mitä ihmettä sä oikein kattelet youtubesta?

        Öö... Fiksuja videoita?🤓
        No katoppa ne muut videot, on siellä kyllä parempiaki, tossa vaan oli hyvä toi loppu.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Öö... Fiksuja videoita?🤓
        No katoppa ne muut videot, on siellä kyllä parempiaki, tossa vaan oli hyvä toi loppu.

        juu😅eivaa kysyin vaa ihan läpäl itellekki tulee ihan oitoi juttui😂


      • Anonyymi

        Mckoppa tais jo ehtiä ensin, mutta sallikaa nyt *munkin🥯* (mä en henkilökohtasesti tykkää tästä sanonnasta, mutta tietäjät tietää) vielä kyseenalaistaa... WHAT KIND OF VIDEOS ARE YOU WATCHING? 😂 Okei, ei siinä mitään, kyllä mäkin joskus oon kattonu jotain ihan randomia... 😌
        T. KirjaToukka❤️


      • Wolf_art.girl
        Anonyymi kirjoitti:

        Mckoppa tais jo ehtiä ensin, mutta sallikaa nyt *munkin🥯* (mä en henkilökohtasesti tykkää tästä sanonnasta, mutta tietäjät tietää) vielä kyseenalaistaa... WHAT KIND OF VIDEOS ARE YOU WATCHING? 😂 Okei, ei siinä mitään, kyllä mäkin joskus oon kattonu jotain ihan randomia... 😌
        T. KirjaToukka❤️

        That's my YouTube shorts be like: 💀


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        That's my YouTube shorts be like: 💀

        😂
        T. KirjaToukka❤️, ja mä vähän niin kuin alan kyllästyä tän nimen jatkuvaan kirjoittamiseen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂
        T. KirjaToukka❤️, ja mä vähän niin kuin alan kyllästyä tän nimen jatkuvaan kirjoittamiseen...

        Laita: "T.❤"


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Laita: "T.❤"

        Totta. Viisautta.
        T.❤️


    • Ääh, SIIS MIKS MUN HIENON UUDEN MYSTEKYNÄN PITÄÄ LAKKAA TOIMIMISENSA, KUN TENE PIIRRUSTUSTA SITÄ KOULUN KISAA VARTEN?! Toinen vaihtoehto on sit käyttää sellasta rumaa, tavallisen mustekynän väristä mustekynää, ja se must eon niin paksua!😫
      Mun tuuri nyt alennuksessa 0€!

      • Anonyymi

        Ääh, mä niin tiedän ton tunteen! 😫
        T. KirjaToukka❤️


    • Julkaisin mahdollisesti viimeisen testini. Olen siis lopettamassa, syitä testissä. Hopeamyrsky, sait viimeiset testi-ideani

      • Tosi surullista kuulla että lopetat😔Oot niin laadukas velho, ja oon ottanut sulta mallia moneen testiini. Kiitti vielä niistä ideoista!


      • Älä lopeta jooko!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Me halutaan et jäät🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Sun testit ei oo ollenkaan turhia!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Oot mun lempivelhoissa!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Jooko!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
        Alpsu🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺


    • Anonyymi

      Jokilohi🐟, jos sä nyt päätät lopettaa, niin muista ainakin nää asiat:

      1) Me jäädään kaipaamaan sua. 😔
      2) Sä et ole missään mittakaavassa turha. ❤️
      3) Testejä ei tarvii tehdä paljon. ⚗️
      4) Laatu korvaa määrän. ✍️
      5) Sun testit on oikeasti hyviä. 🫶🏼
      6) Oot mun ja monen muun lemppareissa. ✨️

      Mulle tulee ikävä sua, mutta ymmärrän kyllä hyvin ne syyt. Testien tekeminen vie multakin vapaa-aikaa, enkä saa läheskään kaikkia testejäni julkaistua... 🤷🏻‍♀️ Mutta jos nää on hyvästit, niin enhän mä voi sua pakottaa jäämäänkään. Joten... hei sitten! 😭🐟
      T. KirjaToukka❤️

    • Ja siis OMG!!🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩Mun testi(Hyviä ei niin suosittuja tubettajia pt 2) pääsi siihen ESITTELYSSÄ kohtaan!🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩Mun eka sellanen testi!(joka siis pääsee esittelyyn) Siis on mulla NOUSUSSA kohdassa ollut mutta ESITTELYYYYYYYYYN🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! I'm so happy!!!!!!!!!!!!<3🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

      Alpsu<3!🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩OMG!!!!🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

      P:S sori kun spämmin joissain viesteissä emojeita.

      • P.S sori kun pilasin vähään tunnelman: Jokilohi LOPETTAAAAAAAAAAA😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
        Mut tää on vähän niinku ollut mun unelma. Ja siis eniten tekijöitä ikinä: 401



      • Alppitassu kirjoitti:

        P.S sori kun pilasin vähään tunnelman: Jokilohi LOPETTAAAAAAAAAAA😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
        Mut tää on vähän niinku ollut mun unelma. Ja siis eniten tekijöitä ikinä: 401

        Minä, joka on saanut yli 3000 tekijää: 🥴
        Onnea... kai..


      • Mä en oo päässy esittelyyn yli puoleen vuoteen...😶👍


    • Anonyymi

      Siis oikeesti Vaahtera sydän 🍁🐱!!!😠😠😠😠 Sulla on melkeinn sama nimi kun mulla ja sun pitää vaihtaa se😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠!!!! Mä olin täällä ennen sua joten sä vaihdat😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠! OIKEESTI! ET VOI VÄITTÄÄ ETTET NÄHNYT TESTIÄ!!!😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
      Vaahterasydän_sk

      • Anonyymi

        Woah! Chillaa! Entä jos molemmat vaihtaisivat nimensä? Eikös se olisi vain parempi? 😶
        T. Kuiskelampi🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woah! Chillaa! Entä jos molemmat vaihtaisivat nimensä? Eikös se olisi vain parempi? 😶
        T. Kuiskelampi🌸

        No vaikka! Mut ois kiva jos Vaahtera (rikkoutunut)sydän edes kertois jos ois huomannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woah! Chillaa! Entä jos molemmat vaihtaisivat nimensä? Eikös se olisi vain parempi? 😶
        T. Kuiskelampi🌸

        Ja yritä itse chillata, kun toinen on vararstanut sun nimen!


      • Anonyymi

        Ja siis ori! Mulla kävi virhe ja laitoin nimeksi Vaahterasydän_sk. Siis meinasin alunperin laittaa sen nimeksi mut laitoin sittenkin Vaahterasydän🌱💖. Joo eli vielä samanlaisenpi nimi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis ori! Mulla kävi virhe ja laitoin nimeksi Vaahterasydän_sk. Siis meinasin alunperin laittaa sen nimeksi mut laitoin sittenkin Vaahterasydän🌱💖. Joo eli vielä samanlaisenpi nimi!

        siis juu elikkä Vaahtera sydän matki mua ja se on hirevee ingnooraaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yritä itse chillata, kun toinen on vararstanut sun nimen!

        Mitä luulet meinaavas tolla? Oon ollut koko ajan ihan chill, toisin kuin eräs toinen...
        T. Kuiskelampi🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet meinaavas tolla? Oon ollut koko ajan ihan chill, toisin kuin eräs toinen...
        T. Kuiskelampi🌸

        Mikä juttu tää o? Mäkin olen ollut 24/7 chillaamassa vaikka Popcorn_artgirl suunnilleen kopioi mun kuvauksen ja nimen ja joku Siili_taide hyyppä oli joskus, harmi, kun niiltä eeoo tullu testejä, ne oli kiinnostavia.


    • Anonyymi

      Moi Alppitassu! Voitin pääpalkinnon onnenpyöräatäsi. Ja varmistukseksi sitä, että voitin, kerron että pääpalkintona sä teet 10 mun testi, jos oikein muistan. Oon velho kahel eri käyttäjäl, wolfpup olla ja kidetassulla.kidetassu on nii uus käyttis, et sil ei oo kymmeneen testi, ni teekkö ne wolfpupille? Ja saat sit valita ite ne testit mitä teet.

      • Anonyymi

        joo


    • 🤕 Arvaa mitä, NO TIETENKIN TUUN KIPEEKS KU KAVERILLA ON KAVERISYNTTÄRI HUOMENNA! En varmaa ikinä pääse tiettyjen kavereitten synttäreille... ja *atshu* nvm🤧

      • Sori, jos ystävänpäivä spessu tulee myöhässä...


      • Nyt selvennän: 2lk olin Joensuussa, kun mun kaveilla oli kamusynrtärit, no sen jolla on huomnna pääsin silloin.
        3lk, kellään ei ollu kamusynttäreitä.
        4lk, olin kipee kavereitten kamusyndeillä ja kaikilla ei ees ollu.
        5lk, MIKS MÄ OON TAAS KIPEE?!

        Yhtien kavereiden syndeille en oo ikinä päässy.


    • Mäkin yritin kirjautua siihen edelliseen chattiin, mutta se ei päästänyt mua siihen. Mutta nyt ilmeisesti tämä viesti julkaistiin!👏. Oon siis BlackPink_fan.

      • Nimestä näkee. Ja mun naamasta sen, että päähän särkee.😤


    • Ja Hopeamyrsky🦋, kun olit hetken aikaa Särkynyt Perhonen 🦋💔, sinulla oli Roblox käyttäjäsi näkyvissä. Voisitko laittaa sen takaisin?

      Ps. Latasin Robloxin vain sitä varten, että pelkäsin etten saisi enää kuulla sinusta.

      • Joo! Se lukee profiilissani ;D


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Joo! Se lukee profiilissani ;D

        Laitan nyt Harry Potter tietovisa- testiini testimadossa mahdollisen käyttäjäsi kuvan Robloxista. Onko se oikea?


      • BlackPink_fan kirjoitti:

        Laitan nyt Harry Potter tietovisa- testiini testimadossa mahdollisen käyttäjäsi kuvan Robloxista. Onko se oikea?

        Siis viimeisessä kysymyksessä.


    • Anonyymi

      Vietän vapaa-ajalla aikaa, jolloin käyn spämmimässä Alppitassun testit läpi. Käyn siis laittamassa vain 0 tähteä. Toivon että Alppitassu lopettaa pian. Siksi toivon sitä aina, kun minulta irtoaa ripsi.
      t. Alppitassun tuhoaja
      p.s kiitos taas ideasta hopeamyrskyn tuhoaja

      • Sitten, kun Alppis lopettaa, niin sä tyyliin pahoittelet. *Ivallista naurua*


    • Miksi kaikki kiusaavat!?! Onko testimatochatista tulossa sellainen paikka jossa vain kiusataan?!? Toivottavasti ei!! Miksi aina Alppitassua!?! Aina, jos näen kiusaamista täällä chatissa, ilmiannan ne viestit asiattomina!!!
      Alppitassun tuhoaja, voisitko kertoa, miksi kiusaat, vai teetkö sen ilman syytä???

      Eikö testimadon kuuluisi olla mukava paikka, eikä paikka, missä kaikkia kiusataan!!!
      Sama koskee tätä chattia!!!

      Jos haluat kiusata, niin sinun pitää lopettaa se!!! Tiedät varmaan, mikä on rikosilmoitus, jos et lopeta kiusaamista, teen sinusta sellaisen!!!
      Olen tutkinut lakia, ja nettikiusaamien on liian isossa määrin rikos!!!
      LOPETA KIUSAAMINEN!!! Alppitassun tuhoaja
      Tämä ei ole pyyntö, vaan käsky

      • Haluatko mun vetävän sut pillittämään ja katumana sanojas vai annatko antewks ja puhutko jollekin?😌


    • Olen 15 vuotias ja osaan kyllä pysäyttää kiusaamisen!!!
      Muista tuo, Alppitassun tuhoaja

    • Anonyymi

      Hei! Ei saa kiusata! Montako kertaa pitää sanoa? Kiusaaminen ei ole kivaa!Jos sulla on jotain Alppitassua vastaan niin pidä se omana tietonasi. Tai voit kertoa vaikka lähimmälle kaverille, mutta älä kerro sitä Alppitassulle! Siis ei siinä ole melkeinpä mitään pahaa, jos et kerro siitä itse kyseiselle henkilölle. Alppitassulle tuli pahamieli! Riittikö jo?
      t. Mäntyloiste(alpin sisar)

    • Anonyymi

      Onnea hei Alppitassu! 669 on tehnyt sen sun esittely testin!

    • pitäiskö mun tehä tänään vielä toinen testi?

      • joo!


      • Alppitassu kirjoitti:

        joo!

        *Jos jaksat ja haluut


      • Alppitassu kirjoitti:

        *Jos jaksat ja haluut

        yritän, mutta en keksi mitään hyvää aihetta


      • mckoppa kirjoitti:

        yritän, mutta en keksi mitään hyvää aihetta

        Suunnittele unelmiesihuone.😎


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Suunnittele unelmiesihuone.😎

        voishan sitä.... mut en varmaan enää tänään tehdä testiä, mutta huomenna teen varmaan mikä oppiaine olet? Tai jotain muuta jos tulee joku idea...


    • Anonyymi

      Mulla on teille vaan yks pyyntö... voitteko lopettaa kiusaamisen? Ja jos joku nyt aatteli tulla näsäviisastelemaan, niin SE OLI RETORINEN KYSYMYS, jonka vastaus on 'kyllä'. Ettekö ymmärrä, että kiusaaminen on väärin? Tasan ymmärrätte, joten älkää tehkö niin. 😞 Jos teillä on ongelmia, kertokaa niistä jollekin, mutta älkää kiusatko ketään. Ja 'Alppitassun tuhoaja', tuo ei ole kenenkään mielestä hauskaa ja muutenkin vanha juttu. Lopeta, kiitos, Alppitassulle tulee oikeasti paha mieli, eikä se ole mitään pillittämistä! Mietipä nyt: Jokilohi🐟 on kuitenkin yli tuplasti sua vanhempi, joten eiköhän se ymmärrä asiat vähän paremmin, ja Wolffis yrittää parhaansa mukaan auttaa suakin. Sitä paitsi kiusaaminen on väärä tapa purkaa tunteita, niistä pitäisi kertoa jollekin; vaikka sun vanhemmille, ne kyllä kuuntelee. Ja älä pliis hauku ketään, se on oikeasti loukkaavaa, vaikka sä et sitä ymmärtäisi! 😊
      T. KirjaToukka❤️

    • Anonyymi

      Hei! En varmaan muutamaan päivään oo Testimadossa aktiivinen, mutta voisin jossain vaiheessa toteuttaa testitoiveitanne. Eli kommentoikaa tähän alle, mitä testejä haluaisitte mun tekevän! Katon, tuleeko ehdotuksia monta, ja teen varmaan suurimman osan niistä joskus! 😁
      T. KirjaToukka❤️

      • Ööm... Onnen- tai epäonnenpyörä!🤓


      • Voitko tehä semmosta sarjaa, missä testataan, sopiiko sulle esim. silmälasit? ku ite en osaa tehä. semmosta


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ööm... Onnen- tai epäonnenpyörä!🤓

        Epäonnenpyörä? Enpä tiedä, kuinka moni sellaisesta tykkäisi, mutta miksikäs ei? 😅 (Pahoittelut kaikille maailman opettajille, mutta 'miksikäs' on tasan sana, kun niin päätän. 😌)
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        mckoppa kirjoitti:

        Voitko tehä semmosta sarjaa, missä testataan, sopiiko sulle esim. silmälasit? ku ite en osaa tehä. semmosta

        Hmm, pitääpä miettiä... Voin varmaan tehdä ainakin jonkun yksittäisen testin?
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, pitääpä miettiä... Voin varmaan tehdä ainakin jonkun yksittäisen testin?
        T. KirjaToukka❤️

        Ja siis en oo ihan varma, ymmärsinkö oikein, niin ois kiva jos voisit vähän tarkentaa? Älkää kyseenalaistako tän viestin julkaisuajankohtaa, nythän on viikonloppu... 🫣
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäonnenpyörä? Enpä tiedä, kuinka moni sellaisesta tykkäisi, mutta miksikäs ei? 😅 (Pahoittelut kaikille maailman opettajille, mutta 'miksikäs' on tasan sana, kun niin päätän. 😌)
        T. KirjaToukka❤️

        .🤓.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        .🤓.

        🥸
        T. ❤️


    • Mun ennätys, 10h 9min puhelimella...

      • Ja 7h niistä Roblixissa.


      • Anonyymi

        Eikö sinun vanhammat sano sinulle mitään tuosta puhelimen käytöstä, minulla itselläni on raja 2h/päivä t:kuunloiste (en ole velho)


    • Moikka! Tulin taas käymään täällä tarkistamassa vähän viestejä. Ja sitten törmäsin kiusauskommentteihin alppitassusta. Voitteko jo lopettaa sen kiusaamisen?? Ihan oikeasti! Kun kerrankin tulen käymään, täällä kiusataan yhtä testimadon parhaista velhoista! Siis ihan oikeasti! Alppitassu on ihana velho. Luin viestit vasta äsken joten en tiennyt että häntä kiusattiin. Lopettakaa!! Alppitassu on ihana velho!!❤️❤️Itse testimato teki testin jossa kielsi kiusaamisen. Oikeasti!

      Tästä päästäänkin toiseen asiaani. Olen päätyänyt, etten enään käytä tätä testimadon suomi24 chattia. Siitä on ilemnnyt liikaa kiusaamista ja tällaista. Tämä on siis vika viestini tänne. Jos on asiaa, minulla on testimadossa asiatägi. Laita sinne jos on jotain asiaa! Saatan ehkä joskus käydä täällä. Painotus sanalla ehkä.

      Joo! Eipä tässä muuta. LOPETTAKAA ALPPITASSUN KIUSAAMINEN!!😭😭❤️❤️❤️ Älä välitä siitä alpsu <3 Se on vaan kateellinen sulle vaikkei sitä myönnäkkään!!❤️❤️

      • Etkö olis voinut kysyä kiusaajilta syytä kiusaamiseen? Ehkä mitä enempi sen tekee, sitä parempi.


    • Anonyymi

      Hyvvee päevee se on Ebin Herra täällä

    • Anonyymi

      Jaa uudet kommentit menee viissiin tänne pohjalle

    • Anonyymi

      Miksi pitää ees kiusata muita. Mikä idea siinä on kun se ei tuo iloa kellekkääb ja muille tulee paha mieli. Aina jos joku on vähänkin erilainen kun muut niin sitten heti pitää rueta kiusaamaan. Idiootimaista hommaa.

      • Koska kiusaajilla oon paahaa oolooo, voisko tää olla viimenen kerta, kun sanon sen?


    • Anonyymi
      • En oo vielä jaksanu tehdä sun testejä, koska oon laiskama... laiskavelho.🤓
        *Menee tekemään*


      • Ehin tehä kaks ja Hopeamyrsky🦋 pyys pelaamaan, niin voinko tehä sen jälkeen, ettei se ehi lähtemään paikalta?🙃


      • Todella hyviä testejä, pitää kirjottaa nopeesti ku akkuloppuu, mutta vosisit kirjoittaa esittelyyn ja kuvaukseen jotain houkyttelevaa, esimerkiksi, eiku EMÄÄ EHI ENNEN TÄTÄ AKKUA!


      • Anonyymi

        Rehellisesti: ne on superhyviä! 🥞
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      Voiko joku sanoa näkyykö mikään mitä mä kirjotan

      • No toi ainaki


    • Anonyymi

      Siis TAAS? OLIN POISSA ALLE PÄIVÄN JA KAIKKEA TAPAHTUU?! ANTEEKSI NYT VAIN? MIKSI JA MITEN?! 🤨 Miksi pitää kiusata?! Jos voisitte esim. avautua tunteistanne tai jotain muuta tällaista? Kiusaamiselle löytyy aina syy! Kiusaaminen EI OLE LÄPPÄ TAI OLLENKAAN OK! Kiusaajat, jos haluatte päästä jotenkin läpi Alppitassun luo, tulkaa ensin muun Testimadon läpi! Jos kiusaat, lopeta heti! Ai niin, ja jos haluatte saada jonkun itkemään teoillasi, niin tules tänne mun luo niin olet ensimmäinen joka tässä paikassa itkee ja lähtee katuen päätöksiään.
      Ps. Alpsu, älä välitä noista ääliöistä! Ne taitaa olla vain kateellisia! Muista, oot tärkee ja ihana velho! 🩷
      T. Kuiskelampi🌸

      • Anonyymi

        Mulla tuli ihan kauhee tappelu ton tekstin kanssa hetki sitten, kun se ei lähettynyt vaikka miten yritti!
        Ja ketään ei varmasti kiinnostanut...
        T. Kuiskelampi🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuli ihan kauhee tappelu ton tekstin kanssa hetki sitten, kun se ei lähettynyt vaikka miten yritti!
        Ja ketään ei varmasti kiinnostanut...
        T. Kuiskelampi🌸

        Hyvä kun sait kumminkin lähetettyä!


      • Ihanku sä olisit vaan pidentäny mun sanat...


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ihanku sä olisit vaan pidentäny mun sanat...

        No en kyllä edes...? Sanoin mitä sanoin, ei voi enää muokata. Enkä edes muista tai ehkä sittenkään TIEDÄ mitä olet sanonut.
        T. Kuiske


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä edes...? Sanoin mitä sanoin, ei voi enää muokata. Enkä edes muista tai ehkä sittenkään TIEDÄ mitä olet sanonut.
        T. Kuiske

        Sanoin 'ihanku', en, että 'oletko'.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sanoin 'ihanku', en, että 'oletko'.

        Niin, osaan lukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, osaan lukea.

        Mutta et vastata, niin, että kaikille jäisi parempi mieli.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mutta et vastata, niin, että kaikille jäisi parempi mieli.

        No anteeks, muttet taida sinäkään! Etkä edes tajuta. Olisi ollut vain parempi lopettaa. Mä en edes halua tulla enää tännekään kun kaikkien pitää aina olla negatiivisen oloisia!
        T. Kuiske


      • Anonyymi kirjoitti:

        No anteeks, muttet taida sinäkään! Etkä edes tajuta. Olisi ollut vain parempi lopettaa. Mä en edes halua tulla enää tännekään kun kaikkien pitää aina olla negatiivisen oloisia!
        T. Kuiske

        Ehkä siksi, että kaikki ovat jo negatiivisia, mutta okei, Ehkä lopetankin velhoilun.🤓
        Ei mua ole arvostettu ja mulle on kyllä sanottu ilkeästi ja negatiivisesti, mutten siitä välitä.
        Sä: "Kaikkien pitää aina olla negatiivisen oloisia!"
        Sä myös ennen mun mainintaa: "No en kellä edes...? Sanoin mitä sanoin, ei voi enää muokata..."
        Ja en muutenkaan tarkoittanut sillä tavalla, en minäkään osaa, mutta minä tasan tiedän, että saan kärsiä enemmän kuin, sinä ja mitä väliä, jää tänne, en vasta asinulle enää, voin ihan hyvin lopettaa testivelhona olemisen, ainoastaan tulen tänne vastustamana kiusaamista sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ehkä siksi, että kaikki ovat jo negatiivisia, mutta okei, Ehkä lopetankin velhoilun.🤓
        Ei mua ole arvostettu ja mulle on kyllä sanottu ilkeästi ja negatiivisesti, mutten siitä välitä.
        Sä: "Kaikkien pitää aina olla negatiivisen oloisia!"
        Sä myös ennen mun mainintaa: "No en kellä edes...? Sanoin mitä sanoin, ei voi enää muokata..."
        Ja en muutenkaan tarkoittanut sillä tavalla, en minäkään osaa, mutta minä tasan tiedän, että saan kärsiä enemmän kuin, sinä ja mitä väliä, jää tänne, en vasta asinulle enää, voin ihan hyvin lopettaa testivelhona olemisen, ainoastaan tulen tänne vastustamana kiusaamista sen jälkeen.

        Mua vaan ärsyttää sun käytös, enkä sanonut että SUN PITÄISI MUKA LOPETTAA, puhuin ihan itsestäni. Mun olisi ollut parempi lopettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No anteeks, muttet taida sinäkään! Etkä edes tajuta. Olisi ollut vain parempi lopettaa. Mä en edes halua tulla enää tännekään kun kaikkien pitää aina olla negatiivisen oloisia!
        T. Kuiske

        Ja mulle käy aina kaiken lisäks näin: *Sanoo hävinneensä onnenpyörässä* vastaukset: ...
        *Tuulis sanoo hävinneensä onnenpyörässä* Vastaukset: "Voi ei!" "Ehkä sitten ensikerralla"...

        *Sanoo olevansa kipeä just, kun kaverin synttäeit on* vastaukset: ...🙄
        *Joku muu sanomassa saman* vastaukset: "Voi ei!" "Ehkä ensikerralla"...

        Olen saanut kyllä myös negatiivisia vastauksia, ehkä tuossa oli jotakin, valaisevaa.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ja mulle käy aina kaiken lisäks näin: *Sanoo hävinneensä onnenpyörässä* vastaukset: ...
        *Tuulis sanoo hävinneensä onnenpyörässä* Vastaukset: "Voi ei!" "Ehkä sitten ensikerralla"...

        *Sanoo olevansa kipeä just, kun kaverin synttäeit on* vastaukset: ...🙄
        *Joku muu sanomassa saman* vastaukset: "Voi ei!" "Ehkä ensikerralla"...

        Olen saanut kyllä myös negatiivisia vastauksia, ehkä tuossa oli jotakin, valaisevaa.

        "Voi ei! Ehkä sitten ensikerralla!" "Voi ei!" "Harminpaikka!"
        Sori jos en ole laittanut voivotteluita tarpeeksi. Tossa oli nyt tälleen vähän myöhessä😅.


      • Alppitassu kirjoitti:

        "Voi ei! Ehkä sitten ensikerralla!" "Voi ei!" "Harminpaikka!"
        Sori jos en ole laittanut voivotteluita tarpeeksi. Tossa oli nyt tälleen vähän myöhessä😅.

        🙄...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua vaan ärsyttää sun käytös, enkä sanonut että SUN PITÄISI MUKA LOPETTAA, puhuin ihan itsestäni. Mun olisi ollut parempi lopettaa.

        Ei sun pitäis lopettaa, mä oon Testimadon ikuinen haitta!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei sun pitäis lopettaa, mä oon Testimadon ikuinen haitta!

        Et oo!


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei sun pitäis lopettaa, mä oon Testimadon ikuinen haitta!

        Et todellakaan ole! Sä inspiroit mua!
        Anteeks, mä oon pahoillani kaikesta mitä sanoin.
        Sä oot yksi Testimadon parhaista velhoista.
        T. Kuiske


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan ole! Sä inspiroit mua!
        Anteeks, mä oon pahoillani kaikesta mitä sanoin.
        Sä oot yksi Testimadon parhaista velhoista.
        T. Kuiske

        Sun on parempi yrittää rikkoa mun sydän, näet pian, mitä tapahtuu, en toki hyppää kiusaajien puolelle, vaan saan voimaa olemana ystävällinen taas.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Et oo!

        Voin olla. Jos ette tee asialle mitään ja lue mun vuestiä tuolta alhaalta.


      • Anonyymi

        Sori, kun tuppaudun tähän teidän keskusteluun... Mutta oliko tuosta nyt mitään järkeä ees kiistellä, kun ollaan kuitenkin samaa mieltä ja samalla puolella? 🤷🏻‍♀️
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ihanku sä olisit vaan pidentäny mun sanat...

        Mikäs sua riepoo?


    • Anonyymi

      Hei! Mun testi on vihdoin julkaistu! Jos siihen tulee päätelmäbugi, mä huutoitken koko mun loppuelämän. Siihen meni niin paljon aikaa ja vaivaa!
      T. Kuiskelampi🌸
      Ps. Saatte arvostella sitä täällä jos haluatte!
      Linkki kyseiseen testiin: https://testimato.com/fi/test/87472/perform

      • Mulla on tullu ainaki 200 virhettä vaikka mulla on 138 testiä.


      • Ps. Teen, sen kohta.


      • Anonyymi

        Eikä, se oli NIIN HYVÄ! Ja ei minkäänlaistä päätelmäbugiakaan. Mä olen nyt vähän aikaa muuten tehnyt yhtä samantapaista testiä, ja aattelin julkaista sen. Toivottavasti tää ei oo matkimista, koska alotin sen pari päivää sitten! 🙊
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä, se oli NIIN HYVÄ! Ja ei minkäänlaistä päätelmäbugiakaan. Mä olen nyt vähän aikaa muuten tehnyt yhtä samantapaista testiä, ja aattelin julkaista sen. Toivottavasti tää ei oo matkimista, koska alotin sen pari päivää sitten! 🙊
        T. KirjaToukka❤️

        Ei ole matkimista! Itsekin aloitin kyseisen testin keskiviikkona! Sain kolmen laulun sanat per päivä, joskus en yhdenkään! ❤
        T. Kuiske


    • Tosi hyvä!

    • Miksi kaikki puhuu tolla tavalla. Vähän ehkä... epäkohteliaasti? Kun siistänhän pitäisi olla vaan keskustelu, jossa puhua testimadosta. Ystävällisesti mieluiten. Joten jos kaikille sopisi niin voitaisiino jättää tollaset kommentit pois ja sillä tavalla. Mä olen kuullut sun mielipiteen Wolffis kiusaajista ja sama Jokilohen. Samoin kuin kaikkien muidenkin! Kaikilla ei ole sama mielipide. Joidenkin mielestä pitää ingnoorata, joidenkin mielestä pitää kysyä syytä ja olla ystävällinen, joidenkin mielestä pitää huutaa sille päin naamaa että lopeta(t. mun veli Alex(heh), joidenkin mielestä jotain täysin muuta. Joten voidaanko nyt vain olla keskustelemasta niistä että mitä pitäisi tehdä. Wolffis! Mä tiedän mitä sun mielestä pitäisi tehdä ja olen kanssasi samaa mieltä! Ei siis sillä että pelkästään noista olisi puhuttu. Mun mielestä jotkin kommentit on ollut muutenkin vähän töykeitä, epäkohteliaita tai sillä tavalla. Voidaanko vaan kommentoida ystävällisesti toisille. Jas siis esim. jos joku lähettää viestin: 'Mä just poistin vahingossa 100 kysymyksen testin.'(ei sillä et kukaan ois lähettänyt niin) niin älä kommentoi mieluiten: 'Hah! Oikeesti! Ooot tyhmä!'(ei sillä et kukasn laittais noin) vaan pidetään omana tietona. juu siis sori tästä viestistä. Muistatte kai...
      t. Me jotka välitämme(heh)

      • Ja siis joo ollaan Alppitassun kavereita jotka just lähettää viestejä sen tietokoneella sen tunnuksilla!


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Ja siis joo ollaan Alppitassun kavereita jotka just lähettää viestejä sen tietokoneella sen tunnuksilla!

        Te ootte Alsun koneella lähettämässä viestejä sen tunnuksilla? Miten te saitte sen edes auki?


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Ja siis joo ollaan Alppitassun kavereita jotka just lähettää viestejä sen tietokoneella sen tunnuksilla!

        Siis oikeesti?


    • Sen kone jäi mulle niin Alppis jos näät tän niin tuutko hakee. Ja sori kun käytetään tätä, mut se jäi auki ku lähit nii... Tuutko hakee?

      • Anonyymi

        Aa. Jäi auki. Se selittää. Mut he miks te ees teette sen koneella. Onkai teillä omatkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa. Jäi auki. Se selittää. Mut he miks te ees teette sen koneella. Onkai teillä omatkin?

        Ja miks Alpsu raahas sen koneen teille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aa. Jäi auki. Se selittää. Mut he miks te ees teette sen koneella. Onkai teillä omatkin?

        Joo ei ole omaa konetta. Alexilla on mut ei meillä. Ja Alpsu raahas sen, koska me kirjotetaan yhdessä 'kirjaa' sen koneeelle. Siis tälle koneelle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja miks Alpsu raahas sen koneen teille?

        Siks se raahasi sen. Ja Alpsun pitää hakee tää koska se tekee koneella testejä testmatoon


      • Anonyymi

        Eikä... Anteeks kaikille, en halua olla epäkohtelias, mutta tää jostain syystä tää on mun omituisen huumorintajun mielestä liian hauskaa, että näinkin voi käydä. Anteeks! 😂
        T. KirjaToukka❤️


    • Alpsuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Tuuuuuuuuuuuuu hakeeeeeeeeeeeeeeeeeee tääääääääääääääääää kooooooooooooooooooneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Oikeesti! siis oikeestiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Tuuuuu hakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

      • Ai jju. Sori! Se jäi!
        t. Oikea Alppitassu (puhelimella)
        P.S miten ihmeessä onnistuin jättämään sen teille?


      • Alppitassu kirjoitti:

        Ai jju. Sori! Se jäi!
        t. Oikea Alppitassu (puhelimella)
        P.S miten ihmeessä onnistuin jättämään sen teille?

        *kääntyy ympäri huokaisten*


    • Anonyymi

      Hei! Tää on mun vika viesti tänne, ehkä jopa koskaan.
      Koska vaikuttaa vähän siltä, ettei eräs henkilö halua mua tänne.
      T. Kuiske

      • Lähe, jos lähet, mutta en halua sua pois enkä jaksa enää olla se kiva sama Wolffis mikä olin, olen väsynyt olemaan 'empaattinen' sitä ei musta koskaan tule vaan pessimisti, jos pimeäpuoli saa musta vallan. Viimeinen vaihtoehto, yritä rikkoa mun sydän, ruokit sillä pimeää puolta, mutta opetat valoisaa, ehkä voinkin taas olla se kiva Wolffis, jos vain teet sen, en ilmoita sinusta vaan PYYDÄN sinun tekevän asian Teatimadon vuoksi.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Lähe, jos lähet, mutta en halua sua pois enkä jaksa enää olla se kiva sama Wolffis mikä olin, olen väsynyt olemaan 'empaattinen' sitä ei musta koskaan tule vaan pessimisti, jos pimeäpuoli saa musta vallan. Viimeinen vaihtoehto, yritä rikkoa mun sydän, ruokit sillä pimeää puolta, mutta opetat valoisaa, ehkä voinkin taas olla se kiva Wolffis, jos vain teet sen, en ilmoita sinusta vaan PYYDÄN sinun tekevän asian Teatimadon vuoksi.

        Ei mitään? Vastustatte aina vain kiusaamista, joten teen sen itselleni, me ollana tän chatin reunoilla ja kohta ojan pohjalla, musta ei oo teille ainakaan mitään hyötyä, en sa apäästä valonne puolelle vaan muuntua pimeyteen, ja olenko koskaan aiheuttanut Testimadossa muutakuin haittaa, chatissa muuta kuin vihaa ja surumieltä? No en.😈


        Parempi taas varmaan lähteä, täältä jonkun ehdotuksella *uaah* mitäs just tapahtui?


    • Mulla on idea! Mitä jos.... Tehään taas uusi chatti. Tai siis ei. Käytetään Wolffiksen luomaa 4 chattia! Kaikki kommentit lähtee ja aloitetaan puhtaalta pöydältä! Eiks nii?
      t. Alpsun kaveri(sillä Alpsu ei ole vieläkään saapunut hakemaan konettaan meiltä)

      • Joo.


      • Anonyymi

        Voiko joku laittaa sen linkin, mä jotenkin onnistuin hävittää sen? 😅🤦🏻‍♀️
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      • Alppitassu kirjoitti:

        Ja jos täällä on parantajia niin Sii- ei kun siis Mäntyloiste loi parantajille kun se haluaa päästä siis parantajaoppilaaksi niin se loi siis parantajien kokouksia varten:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724129/soturikissat-rp-parantajat!#comment-118843964
        EI SOTUREITA TAI PÄÄLLIKÖITÄ TAI MUITA!

        Arvaa tekiskö mieli painaa.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Arvaa tekiskö mieli painaa.

        Teen kohta varmana toisen ukon, että pääsen tonne.🤓


    • Laitan sinne mun #4 chattiin arvoituksen.

    • Anonyymi

      Helloouuuuuuuuuu velhot! Mulla on teille haaste! Tehkääs shipataan testivelhoja testi! Mä haluaisin tietää kenen kanssa teijän mielestä sopii yhteen Alppitassu, Wolffis, Tuulen juoksija, Hopeamyrsky, Nokkossydän ja Varjo&Riipus. Suorittakaa haaste jooko! T. Tee

      • Anonyymi

        Ehkä! 🙃
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      Jeeeeeee

    • Anonyymi

      Hopeamyrsky mulla on ehdotus niihin sun testeihin missä kukistat vai miten se sanottavan pelot tekee seuraavaksi muumi mörkö auttais monii

      • Minä, jonka äiti kattoo muumeja: 🤯


    • Anonyymi

      Taas tuli kirjoitusvirheitä

    • Puhelinaikani on 2,30h ja olen käyttänyt tänään 15h

      Tuosta 12h on Clash Royalea

      En uskalla edes ajatella, mitä saan, jos vanhemmat saavat tietää!!!

      • Anonyymi

        No toivottavasti ei saa ikinä tietää


      • Te ihmettelitte miten olin lauantaina ollu 10h jaa, eilen 9h 55m...


      • Anonyymi

        :DDD
        T. Pluto


    • Anonyymi

      Hei! Tietäjät tietää, että mulla oli ennen Q&A, jonka kysymyksiin en ikinä muistanut vastata. Joten uusin Q&A:ni! Mun uuden testin kuvauksessa on infoa siitä! Täällä saa kysyä, jos on jotain epäselvää! Laitoin saman viestin myös toiseen viestiketjuun!
      T. Kuiskelampi🌸 (entinen Tuiskulehti, jos jostain syystä joku ei tiennyt)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jes, säkin tykkäsit mun lempparista! 🎵🎶
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes, säkin tykkäsit mun lempparista! 🎵🎶
        T. KirjaToukka❤️

        Pidän kaikista! Paitsi me ei mainita Robinii, ei, ei, ei.
        Eikä ehkä Lxandraakaan... 😅
        (Me ei mainita Brunoo- cover by Kuiske 🤣)
        En oo käynyt katsomassa tilastoja pitkään aikaan, veikkaan, että Keira johtaa. Ainakin viimeksi se oli päihittänyt kaikki. *katsoo testin tilastoja* Juu, oikeassa olin. Ei ole sentään 🎶 ylivoimainen 🎶 johto. Keira - 12 ja Käärijä -10. Onks Keirassa vetovoimaa? Vai kuinka on...
        T. Kuiskelampi🌸


    • Anonyymi

      Miksi jotkut kun ne tekee minkä testin teen seuraavaksi testin, niin laittaa kaikkiin vaihtoehtoihin päätelmän jossa lukee vaan jotain hyvä valinta? Sillä eihän silloin nää niitä mitä ihmiset haluaa vaan kaikilla tulee vaan hyvä valinta?🤔

      • Anonyymi

        Koska ne haluaa kaikille 'saman' päätelmän, mutta oikeasti siinä ln monta päätelmää.

        T. Wolffis


    • Anonyymi

      Multa ei tule testejä koska ei ole ideoita

      • Anonyymi

        Eikä motivaatiota. Haluaisin tehdä testejä muttakun tällähetkellä se ei kiinnosta yhtään. T. Parastyyppi11


    • testi myrsky! jos näät tämän, niin voitko vastata tähän viestiin. haluaisin osallistua sun haasteeseen ja minulla on yksi tekemätön testi sopivasti sitä kisaan varten. (ajattelin että teen sen tänään valmiiksi) niin milloin sen testin pitää olla julkaistu etä milloin se alkaa se kisa? et mihin aikaan testi pitää olla valmis?

    • ja kaikille tiedoksi, en siis tehnyt testiä eilen koska. siinä kesti niin paljon. ja huomenna. tulee q&a.

    • Anonyymi

      Te kosii! Te kosii!

    • Vaikka puhelinaikani on päivässä 2,30h käytän puhelinta noin 6h/päivä, vaikka minulla on noin 8 tunnin koulupäivät 😈

    • Clash Royalen aikaa vanhempani eivät näe, joten pelaan sitä monta tuntia päivässä😈

      • Ennätykseni päivässä puhelimella on 11h 40min, jos oikein muistan. Minulla oli kesälomalla sellainen taktiikka, että käytän jotain sovellusta monta tuntia päivässä ja päivän päätteeksi poistan sen. Jolloin vanhempani eivät näe, kuinka kauan käytin sitä.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Ennätykseni päivässä puhelimella on 11h 40min, jos oikein muistan. Minulla oli kesälomalla sellainen taktiikka, että käytän jotain sovellusta monta tuntia päivässä ja päivän päätteeksi poistan sen. Jolloin vanhempani eivät näe, kuinka kauan käytin sitä.

        Fiksua!


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Ennätykseni päivässä puhelimella on 11h 40min, jos oikein muistan. Minulla oli kesälomalla sellainen taktiikka, että käytän jotain sovellusta monta tuntia päivässä ja päivän päätteeksi poistan sen. Jolloin vanhempani eivät näe, kuinka kauan käytin sitä.

        Mega Mind Tuulisydän
        T. PLUTO


    • Olen puhelimella viikossa noin 65h, vaikka rajani olisi 18h/viikko. Onko tuo enemmän kuin sinulla Wolfis

      • Mä en oo ihan varma kauan oon ollu puhelimella eniten päivässä mut mulla ei myöskään oo mitää rajoitusta


      • Anonyymi

        Tuskin oon ollu ees 60h viikossa, mutta vyotta tai kuukautta en enää uskaltain vilkaista.

        T. ULOSKIRJAUTUNUT WOLFFIS. *Kirjautuu takaisin*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin oon ollu ees 60h viikossa, mutta vyotta tai kuukautta en enää uskaltain vilkaista.

        T. ULOSKIRJAUTUNUT WOLFFIS. *Kirjautuu takaisin*

        En itsekään uskaltaisi katsoa viime kuukausia ja vuosia, silloin se taisi olla 75h/viikko 😈


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        En itsekään uskaltaisi katsoa viime kuukausia ja vuosia, silloin se taisi olla 75h/viikko 😈

        Ite käytän puhelinta 40hviikossa


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        En itsekään uskaltaisi katsoa viime kuukausia ja vuosia, silloin se taisi olla 75h/viikko 😈

        Ite oon puhelimella viikossa 40h


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon puhelimella viikossa 40h

        Jos olet velho, niin kuka

        Matojen ei tarvitse kertoa


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Jos olet velho, niin kuka

        Matojen ei tarvitse kertoa

        Wolf_art.girl


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wolf_art.girl

        Voisitko muistaa vastatessasi minulle, olla kirjautunut, niin minun ei tarvitsisi kysyä tuollaista


      • Jokilohi kirjoitti:

        Voisitko muistaa vastatessasi minulle, olla kirjautunut, niin minun ei tarvitsisi kysyä tuollaista

        Tähän viestin tägätyn viestin tägättyyn viestiin, josta tägätyyn vieatiin ei ole minun. Eli tarkalledn: "Ite olen päivässä viikossa* 40h puhelimella" ei ole minun. Merkitsen kyllä mikä on minu.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Voisitko muistaa vastatessasi minulle, olla kirjautunut, niin minun ei tarvitsisi kysyä tuollaista

        Ja mä oon Wolf_art girl jpudun vaan olemaan täällä mun tägillä, kun ei saa laittaa välejä. Mutta ei se litään vaan 0.03% kirjoittaa sen oikein. (Jos sitäkään.)


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Jos olet velho, niin kuka

        Matojen ei tarvitse kertoa

        🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂😂🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂😂🤣🤣

        ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        En itsekään uskaltaisi katsoa viime kuukausia ja vuosia, silloin se taisi olla 75h/viikko 😈

        Eli siis 300H/kuukausi
        T. Pluto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis 300H/kuukausi
        T. Pluto

        Onko se liikaa


    • Tuntuu, että minä ja Wolfis ollaan ainoita, jotka enää käyttävät tätä (ei mekään enää paljoakaan)

      • No mä katon viestejä, mutta en nyt kauheesti jaksa keskustella täällä ja lähettää ite viestejä. Joo mulla on tota kuumetta... Hyvästi (tai seuraavaan kertaan)
        t. Alpsu<3


      • Alppitassu kirjoitti:

        No mä katon viestejä, mutta en nyt kauheesti jaksa keskustella täällä ja lähettää ite viestejä. Joo mulla on tota kuumetta... Hyvästi (tai seuraavaan kertaan)
        t. Alpsu<3

        Mä en jaksanut edes olla täällä, kun mulla oli lämpöä, nyt oon ollu 1 viikon kipeenä.🤒
        Mutta alan olla terve!😝
        Kyllä säkin kohta oot varmasti!🪩
        *Yskii ja niistää* Mitäs mä just sanoin...?🤐 Tää on kyllä loputonta, mutta ihan sama....


      • Kuka Wolfis?😆


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kuka Wolfis?😆

        Sinä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kuka Wolfis?😆

        Etkö tunnista omaa lempinimeäsi?!?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Etkö tunnista omaa lempinimeäsi?!?

        Tunnistan, mutta sanoit Wolfis.🤓


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tunnistan, mutta sanoit Wolfis.🤓

        Eikö sitä kirjoiteta noin. Ja aina, kun vastaat minulle, ole kirjautuneena, niin tiedän, että se todella olet sinä. Minä olen aina kirjautuneena, kun laitan viestejä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Eikö sitä kirjoiteta noin. Ja aina, kun vastaat minulle, ole kirjautuneena, niin tiedän, että se todella olet sinä. Minä olen aina kirjautuneena, kun laitan viestejä

        Se on Wolffis


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Se on Wolffis

        Eli kahdella F-kirjaimella, ei yhdellä. Onko se kirjoitettu näin oikein Wolffis


      • Jokilohi kirjoitti:

        Eli kahdella F-kirjaimella, ei yhdellä. Onko se kirjoitettu näin oikein Wolffis

        Kyllä sä voit Wolfikseksikin kutsua, mutta kaikki kutsuu mua Woffiksena. (Suurinosa)


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kyllä sä voit Wolfikseksikin kutsua, mutta kaikki kutsuu mua Woffiksena. (Suurinosa)

        Jos joidenkin nimissä on tupla konsonantti, niin kirjoitan sen yleensä yhdella

        Esim Pekka ---> Peka


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jos joidenkin nimissä on tupla konsonantti, niin kirjoitan sen yleensä yhdella

        Esim Pekka ---> Peka

        Käytkösä enä tässä chatissa?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Käytkösä enä tässä chatissa?

        Käyn jokapäivä katsomassa, onko tänne tullut mitään viestejä (1-2 kertaa päivässä)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Käyn jokapäivä katsomassa, onko tänne tullut mitään viestejä (1-2 kertaa päivässä)

        Miks me ees käytetään tätä yhä?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Miks me ees käytetään tätä yhä?

        Ehkä sen takia, että voitaisiin keskustella kahdestaan julkisella sivustolla

        (En tiedä, mikä idea siinäkin on)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ehkä sen takia, että voitaisiin keskustella kahdestaan julkisella sivustolla

        (En tiedä, mikä idea siinäkin on)

        Mietin vähän, mistä päin suomea olet Wolf art girl, kun itse olen Lohjalta kotoisin


      • Jokilohi kirjoitti:

        Mietin vähän, mistä päin suomea olet Wolf art girl, kun itse olen Lohjalta kotoisin

        Oon ollu siellä hakemassa Luffe-koiraa, lonta vuotta sitten, kesällä se myytiin ja nyt se on joillain muilla TikTokissa @luffethenakkis jonkun randolin kt:lla mulla on ollu joskus TikToka ja olin siellä @lulltu_art jos sulla on se TikTok, niin ei kannata chekata sitä käyttäjää, mun piirrokset on aika huonoja kykyiseen verrattuna. TvT Ja oon elänyt yli 7v Tampereella, mutta asun Espoossa ja olen koyoisin vielä kauempaa, Joensuusta. HIRVEEN PITKÄ VIESTI!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Oon ollu siellä hakemassa Luffe-koiraa, lonta vuotta sitten, kesällä se myytiin ja nyt se on joillain muilla TikTokissa @luffethenakkis jonkun randolin kt:lla mulla on ollu joskus TikToka ja olin siellä @lulltu_art jos sulla on se TikTok, niin ei kannata chekata sitä käyttäjää, mun piirrokset on aika huonoja kykyiseen verrattuna. TvT Ja oon elänyt yli 7v Tampereella, mutta asun Espoossa ja olen koyoisin vielä kauempaa, Joensuusta. HIRVEEN PITKÄ VIESTI!

        Älä suutu, mutta vihaan Tik Tokkia. En ole syntynyt Lohjalla, vaan Turussa ja olen asunut lohjalla 14 vuotta (täytän kesällä 16)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Älä suutu, mutta vihaan Tik Tokkia. En ole syntynyt Lohjalla, vaan Turussa ja olen asunut lohjalla 14 vuotta (täytän kesällä 16)

        Mä täytän syksyllä 12.
        Ja miks suuttuisin, mulla ei oo TikTokkia, enkä laataakaan uusiks!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mä täytän syksyllä 12.
        Ja miks suuttuisin, mulla ei oo TikTokkia, enkä laataakaan uusiks!

        Aion ehkä aloittaa Instragam tilin, jolle julkaisen mitä teen Hay Day- pelissä, jos vanhemmat antavat luvan. Se tulisi olemaan nimellä Great Pumpking, joka on nykyinen nimeni siinä pelissä (olen nyt taso 55 siinä pelissä)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Aion ehkä aloittaa Instragam tilin, jolle julkaisen mitä teen Hay Day- pelissä, jos vanhemmat antavat luvan. Se tulisi olemaan nimellä Great Pumpking, joka on nykyinen nimeni siinä pelissä (olen nyt taso 55 siinä pelissä)

        Argh tulee koko ajan se vaikutat botilta juttu. Eka kohta tunnisteeseen hay Dayssa: 9


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Argh tulee koko ajan se vaikutat botilta juttu. Eka kohta tunnisteeseen hay Dayssa: 9

        Sen jälkeen on: vv


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sen jälkeen on: vv

        Sitten u8


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sitten u8

        Sen jälkeen tulee hielä q88


      • Jokilohi kirjoitti:

        Aion ehkä aloittaa Instragam tilin, jolle julkaisen mitä teen Hay Day- pelissä, jos vanhemmat antavat luvan. Se tulisi olemaan nimellä Great Pumpking, joka on nykyinen nimeni siinä pelissä (olen nyt taso 55 siinä pelissä)

        HEMMETTI 9 NE V VIESTIT V POISTETTIIN U VIELÄ 8 TULLE Q KOKO 8 AJAN 8 SE 2 VAIKUTAT JOTILTA JUTTU JA MUN HAY DAY TUNNISTEEN OSAT ON SANOJEN VÄLISSÄ.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        HEMMETTI 9 NE V VIESTIT V POISTETTIIN U VIELÄ 8 TULLE Q KOKO 8 AJAN 8 SE 2 VAIKUTAT JOTILTA JUTTU JA MUN HAY DAY TUNNISTEEN OSAT ON SANOJEN VÄLISSÄ.

        Olin silmäläkärissä, enkä kerinnyt lukea, mutta nyt olen kotona ja minulla on koko ilta aikaa

        Minun Hay Day kaveritunniste on 9UJL8RPU9

        Nimeni siellä on Great Pumpking

        Olen nyt taso 55 (ehkä jo ensiviikolla 56, koska pelaan erittäin aktiivisesti


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olin silmäläkärissä, enkä kerinnyt lukea, mutta nyt olen kotona ja minulla on koko ilta aikaa

        Minun Hay Day kaveritunniste on 9UJL8RPU9

        Nimeni siellä on Great Pumpking

        Olen nyt taso 55 (ehkä jo ensiviikolla 56, koska pelaan erittäin aktiivisesti

        Wolf_art girl, onko tästä tullut meidän kahden välinen chat?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Wolf_art girl, onko tästä tullut meidän kahden välinen chat?

        Oletan nimesi perusteella että olet tyttö, no minä olen poika, jos satuit arvaamaan


      • Jokilohi kirjoitti:

        Oletan nimesi perusteella että olet tyttö, no minä olen poika, jos satuit arvaamaan

        Jotta saisin uuden viestin mahdollisimman nopeasti, niin vähän niin kuin kommentoin omaa viestiä. En käytä emojeita, koska käytän tätä ja testimatoa tietokoneella


      • Jokilohi kirjoitti:

        Wolf_art girl, onko tästä tullut meidän kahden välinen chat?

        En tiedä.😂


      • Jokilohi kirjoitti:

        Oletan nimesi perusteella että olet tyttö, no minä olen poika, jos satuit arvaamaan

        Niin arvel7n, liten, niin onkos silöä jotakin väliä?🤨


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olin silmäläkärissä, enkä kerinnyt lukea, mutta nyt olen kotona ja minulla on koko ilta aikaa

        Minun Hay Day kaveritunniste on 9UJL8RPU9

        Nimeni siellä on Great Pumpking

        Olen nyt taso 55 (ehkä jo ensiviikolla 56, koska pelaan erittäin aktiivisesti

        Älä välutä siitä, että mun farmi on joku roskakori.💀


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Niin arvel7n, liten, niin onkos silöä jotakin väliä?🤨

        Ei ole. Kysyin vain, koska minulla on tylsää tässä illalla


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ei ole. Kysyin vain, koska minulla on tylsää tässä illalla

        Luon tässä samalla testiä Oletko yhtä hyvä tunari kuin minä (julkaisen tänään)

        En sen takia vastaa ihan heti


      • Jokilohi kirjoitti:

        Luon tässä samalla testiä Oletko yhtä hyvä tunari kuin minä (julkaisen tänään)

        En sen takia vastaa ihan heti

        Olen kuitenkin paikalla tässä chatissa koko ajan


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ei ole. Kysyin vain, koska minulla on tylsää tässä illalla

        Ja kysymyksien keksiminen siihen testiin, mitä olen luomassa on niin tylsää, koska niitä on vaikea keksiä, vaikka tunaroin todella paljon


      • Jokilohi kirjoitti:

        Luon tässä samalla testiä Oletko yhtä hyvä tunari kuin minä (julkaisen tänään)

        En sen takia vastaa ihan heti

        Eiku pahempi tunari.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ja kysymyksien keksiminen siihen testiin, mitä olen luomassa on niin tylsää, koska niitä on vaikea keksiä, vaikka tunaroin todella paljon

        Ja mä enemmän.😌


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Eiku pahempi tunari.

        Et voi olla pahempi tunari kuin minä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ja mä enemmän.😌

        Olen joutunut tekemään kyseisen testin 5 kertaa uudestaan, koska olen vahingossa poistanut sen tallennuksen sijaan


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen joutunut tekemään kyseisen testin 5 kertaa uudestaan, koska olen vahingossa poistanut sen tallennuksen sijaan

        Lue tämän testi kuvaus, johon laitan linkin alle. Varoitus Todella pitkä kuvaus. Siinä on yksi esimerkki tunaroinnistani

        https://testimato.com/fi/test/84464/perform katso tuon testin kuvaus


      • Jokilohi kirjoitti:

        Et voi olla pahempi tunari kuin minä

        SINÄ täsäs et voi olla pahempi tunari kuin MINÄ.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        SINÄ täsäs et voi olla pahempi tunari kuin MINÄ.

        Miksi me kilpaillaan siitä, kumpi on pahempi tunari


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        SINÄ täsäs et voi olla pahempi tunari kuin MINÄ.

        Jos suhteutetaan ikään, olen pahempi tunari kuin sinä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jos suhteutetaan ikään, olen pahempi tunari kuin sinä

        Julkaisin juuri uuden testini, sen, minkä tekemisen aloitin 3 tuntia sitten


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jos suhteutetaan ikään, olen pahempi tunari kuin sinä

        Niin olet, koska voit kuolla aikaisemmin.😏
        Tunaroin sitä testiä tehdessä, nyt käytän yli ruutuajan useammin kuin kerran päivässä.💀


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Niin olet, koska voit kuolla aikaisemmin.😏
        Tunaroin sitä testiä tehdessä, nyt käytän yli ruutuajan useammin kuin kerran päivässä.💀

        Käytän itse tuplasti yli ruutuajan jokapäivä. Minkä päätelmän sait testissäni


      • Jokilohi kirjoitti:

        Käytän itse tuplasti yli ruutuajan jokapäivä. Minkä päätelmän sait testissäni

        Ja montako tähteä laitoit


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ja montako tähteä laitoit

        Mitä tarkoitat, että voin kuolla aikaisemmin


      • Jokilohi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että voin kuolla aikaisemmin

        Tiedän, miten eletään terveellisesti, joten elän sinua pidempään ja koska olet 5 luokalla, sinulle opetetaan niistä koulussa vasta muutaman vuoden päästä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Niin olet, koska voit kuolla aikaisemmin.😏
        Tunaroin sitä testiä tehdessä, nyt käytän yli ruutuajan useammin kuin kerran päivässä.💀

        Ruutuaikani päivässä on 2.30h, mutta käytän noin 9h, josta 0-3h on koulujuttuja


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tiedän, miten eletään terveellisesti, joten elän sinua pidempään ja koska olet 5 luokalla, sinulle opetetaan niistä koulussa vasta muutaman vuoden päästä

        Kysyn vain, onko siis terveellistä käyttää ruutuaika tuplasti joka päivä?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ruutuaikani päivässä on 2.30h, mutta käytän noin 9h, josta 0-3h on koulujuttuja

        R.I.P


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Kysyn vain, onko siis terveellistä käyttää ruutuaika tuplasti joka päivä?

        Jep


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Kysyn vain, onko siis terveellistä käyttää ruutuaika tuplasti joka päivä?

        Jos sitä ei tee putkeen, vaan pitää vähintään 30min taukoja välissä ja käyttää kerralla enitään 1h


        Tuntuu, että tästä on tullut minun ja Wolf_art girlin välinen chat


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        R.I.P

        ???


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jos sitä ei tee putkeen, vaan pitää vähintään 30min taukoja välissä ja käyttää kerralla enitään 1h


        Tuntuu, että tästä on tullut minun ja Wolf_art girlin välinen chat

        Tarkoitin korville, jos vanhemmilla on tarpeeksi kova ääni...


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Tarkoitin korville, jos vanhemmilla on tarpeeksi kova ääni...

        Olen nytkin koulun chromebookilla, josta vanhempani eivät voi nähdä käyttämääni aikaa ja olen yleensä jossain pimeässä komerossa tekemässä, niin ne eivät myöskään tiedä, että käytän


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen nytkin koulun chromebookilla, josta vanhempani eivät voi nähdä käyttämääni aikaa ja olen yleensä jossain pimeässä komerossa tekemässä, niin ne eivät myöskään tiedä, että käytän

        Ok. Mutta tiedät varmaan, kun puhutaan ihmisistä ei sanota "ne".


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Ok. Mutta tiedät varmaan, kun puhutaan ihmisistä ei sanota "ne".

        Saatan käyttää esineistä muotoa sinä, itsestäni hän, kaveristani hän...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Saatan käyttää esineistä muotoa sinä, itsestäni hän, kaveristani hän...

        Ok.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jos sitä ei tee putkeen, vaan pitää vähintään 30min taukoja välissä ja käyttää kerralla enitään 1h


        Tuntuu, että tästä on tullut minun ja Wolf_art girlin välinen chat

        En ehdi käyttää tätä niin paljoa päivinä: ma, ke, su. Tänään en ehtinyt aikaisemmin paljoa, koska pidin jalkapallotreenit, vuotta nuoremmille.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        En ehdi käyttää tätä niin paljoa päivinä: ma, ke, su. Tänään en ehtinyt aikaisemmin paljoa, koska pidin jalkapallotreenit, vuotta nuoremmille.

        Minkä ikäinen olet (olen 15)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet (olen 15)

        Kysyn, koska yleensä mitkään 0-10 vuotiaat eivät pidä jalkapallotreenejä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet (olen 15)

        11-vuotias.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        11-vuotias.

        Okei


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jos sitä ei tee putkeen, vaan pitää vähintään 30min taukoja välissä ja käyttää kerralla enitään 1h


        Tuntuu, että tästä on tullut minun ja Wolf_art girlin välinen chat

        Ei se silti ole terveellustä, mäkin pyrin pitämään taukoja, jos katon monia tunteja, enhän mä tyhmä ole.😏
        Ja, jos sun aika on 2h 30min, siis tuplasti se on 5h triplasti 6h 30min... tupla ja tripla ja...🤨


      • Jokilohi kirjoitti:

        Käytän itse tuplasti yli ruutuajan jokapäivä. Minkä päätelmän sait testissäni

        Sen ettet onneksi olekana ainoa tunari Testimadossa.🙄
        Sius kenellä täällä on huono tuuri! Juuri minulla.🤥😌


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ja montako tähteä laitoit

        Laitan varmaan kaikille laadukkaille testeille 5🌟


      • Jokilohi kirjoitti:

        Miksi me kilpaillaan siitä, kumpi on pahempi tunari

        Emt...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tiedän, miten eletään terveellisesti, joten elän sinua pidempään ja koska olet 5 luokalla, sinulle opetetaan niistä koulussa vasta muutaman vuoden päästä

        Ja et voi tietää elätkö mua pidempään, I eat vegetables.
        Ja, jos sullekaan ei kerrottu näin nuorena koulussa kiitä, niin...😌
        In ur message is kot logic.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei se silti ole terveellustä, mäkin pyrin pitämään taukoja, jos katon monia tunteja, enhän mä tyhmä ole.😏
        Ja, jos sun aika on 2h 30min, siis tuplasti se on 5h triplasti 6h 30min... tupla ja tripla ja...🤨

        Ihan aina se taukojen pitäminen ei onnistu, eilen illallakin tein sitä testiä 5 tintia putkeen, enkä pitänyt yhtään taukoa


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ja et voi tietää elätkö mua pidempään, I eat vegetables.
        Ja, jos sullekaan ei kerrottu näin nuorena koulussa kiitä, niin...😌
        In ur message is kot logic.

        Montako tuntia nukut yössä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Laitan varmaan kaikille laadukkaille testeille 5🌟

        Tajusin vasta nyt, että olet pikkuveljeni ikäinen


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sen ettet onneksi olekana ainoa tunari Testimadossa.🙄
        Sius kenellä täällä on huono tuuri! Juuri minulla.🤥😌

        Olen itse epäonnistumisten ennätysmies.

        Luin yhteen kokeeseen (joulu) loman jälkeen 36 tuntia ja silti tuli 4+


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Laitan varmaan kaikille laadukkaille testeille 5🌟

        Et voi enää väittää, etteen olisi pahempi tunari kuin sinä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei se silti ole terveellustä, mäkin pyrin pitämään taukoja, jos katon monia tunteja, enhän mä tyhmä ole.😏
        Ja, jos sun aika on 2h 30min, siis tuplasti se on 5h triplasti 6h 30min... tupla ja tripla ja...🤨

        Triplasti ei ole 6h 30min vaan 7h 30 min. Kun lasketaan 2h 30 min+2h 30min+2h 30min=7h 30min


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen itse epäonnistumisten ennätysmies.

        Luin yhteen kokeeseen (joulu) loman jälkeen 36 tuntia ja silti tuli 4

        Vaikka en luntannut tai tehnyt mitään muuta kiellettyä. Sain 10% kokeen maksimi pisteistä, eli 6,5 pistettä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Käytän itse tuplasti yli ruutuajan jokapäivä. Minkä päätelmän sait testissäni

        Yli tuplasti oli vähän väärin sanottu, sillä tuplasti olisi 5h...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Triplasti ei ole 6h 30min vaan 7h 30 min. Kun lasketaan 2h 30 min 2h 30min 2h 30min=7h 30min

        Ajattelin sillon, että sun ruutuaikagan oli 1h 30min


      • Jokilohi kirjoitti:

        Vaikka en luntannut tai tehnyt mitään muuta kiellettyä. Sain 10% kokeen maksimi pisteistä, eli 6,5 pistettä

        Munhan huonoin 4lk hissankokeesta on 6½ 😬


      • Jokilohi kirjoitti:

        Et voi enää väittää, etteen olisi pahempi tunari kuin sinä

        Ja mitenkähän se tohon viesriin liittyy johon vastasit?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Et voi enää väittää, etteen olisi pahempi tunari kuin sinä

        Ja huomaatko, että me lopetettiin cäitteleminen, mutta sä jatkat.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen itse epäonnistumisten ennätysmies.

        Luin yhteen kokeeseen (joulu) loman jälkeen 36 tuntia ja silti tuli 4

        Montakohan kertaa oot lyöny jalan sitten aitaan?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Montako tuntia nukut yössä

        🤷‍♀️ Viime yönä jotain 9h


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ihan aina se taukojen pitäminen ei onnistu, eilen illallakin tein sitä testiä 5 tintia putkeen, enkä pitänyt yhtään taukoa

        Yhtenå aamuna näin unta, että tuun olemaan sängyssä 5h puhelimella putkeen ja olin samana aamuna 4h 36min 💀


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Montakohan kertaa oot lyöny jalan sitten aitaan?

        Yli 100 000 kertaa


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Munhan huonoin 4lk hissankokeesta on 6½ 😬

        Arvosanana? Minä sain 6,5 pistettä 65 pisteen kokeessa


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ajattelin sillon, että sun ruutuaikagan oli 1h 30min

        Olen kertonut monta kertaa, että ruutuaikani päivässä on 2h 30min, vaikka käytän yli triplasti sen joka päivä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ajattelin sillon, että sun ruutuaikagan oli 1h 30min

        Olen kertonut monta kertaa, että ruutuaikani päivässä on 2h 30min, vaikka käytän yli triplasti sen joka päivä!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        🤷‍♀️ Viime yönä jotain 9h

        Jos olit laittanut viestit keskiyöllä, heräsit varmaan noin 9.00

        Minä olin ollut koulussa jo 45 minuuttia tuolloin


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ja mitenkähän se tohon viesriin liittyy johon vastasit?

        Vastaan aina vain johonkin viestiin, jos haluan lähettää uuden, niin ei tarvitse mennä ylös, lähettää viesti ja mennä taas alas


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Yhtenå aamuna näin unta, että tuun olemaan sängyssä 5h puhelimella putkeen ja olin samana aamuna 4h 36min 💀

        Olen joskus ollut puhelimella putkeen 9h...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        🤷‍♀️ Viime yönä jotain 9h

        Mihinkä aikaan sinulla alkaa koulu, jos laitoit viestit keskiyöllä ja nukuit 9h


      • Jokilohi kirjoitti:

        Mihinkä aikaan sinulla alkaa koulu, jos laitoit viestit keskiyöllä ja nukuit 9h

        Jos olit virlä kipeänä, etkä päässyt kouluun?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen joskus ollut puhelimella putkeen 9h...

        Bro, musta tulee unissa ennustaja... Eikun, etsä kyllä oo mun veli.😅


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jos olit virlä kipeänä, etkä päässyt kouluun?

        Silloin ei mihinkään aikaan

        Julkaisen tänään yhden testin, jota ei saa tehdä!!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jos olit virlä kipeänä, etkä päässyt kouluun?

        Olin viimeksi kipeänä vuonna 2021...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Vastaan aina vain johonkin viestiin, jos haluan lähettää uuden, niin ei tarvitse mennä ylös, lähettää viesti ja mennä taas alas

        Mä välillä meen ylös.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Silloin ei mihinkään aikaan

        Julkaisen tänään yhden testin, jota ei saa tehdä!!

        Minä teen aina sellaset testit joita ei saa tehdä.😈

        (Paitsi asiat muille velhoille)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olin viimeksi kipeänä vuonna 2021...

        Mitä?!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minä teen aina sellaset testit joita ei saa tehdä.😈

        (Paitsi asiat muille velhoille)

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minä teen aina sellaset testit joita ei saa tehdä.😈

        (Paitsi asiat muille velhoille)

        Niin minäkin....

        Näin yhden testin, mitä ei saisi tehdä, millä oli yli 5600 tekijää


      • Jokilohi kirjoitti:

        Niin minäkin....

        Näin yhden testin, mitä ei saisi tehdä, millä oli yli 5600 tekijää

        XD Menipä nappiin. Mun piti tehä sellanen jo 2021💀


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        XD Menipä nappiin. Mun piti tehä sellanen jo 2021💀

        ??????????


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen kertonut monta kertaa, että ruutuaikani päivässä on 2h 30min, vaikka käytän yli triplasti sen joka päivä

        Luuletko etten tiedä vaikka kerran lasken 1h 30min? >:(


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jos olit laittanut viestit keskiyöllä, heräsit varmaan noin 9.00

        Minä olin ollut koulussa jo 45 minuuttia tuolloin

        Heräsin noin 10.00, koska nukahdin joskus 1.00 aikaan.


    • Anonyymi

      Moi, Jokilohi. Olen vilpittömästi pahoillani siitä, jos loukkasin sua. Luulin sua siksi toiseksi henkilöksi vain siksi, koska olette saman ikäisiä, enkä tiedä muita sen ikäisiä testivelhoja. Mutta nyt kun tein sun testejä, niin et vaikuta yhtään siltä. Joten anteeksi tästä.

    • Anonyymi

      Moi! Mä tein ilmoituksen yhdestä tyypistä, joka on kiusannut Testimdon keskustelussa. Se ei ollut tää keskustelu, vaan se toinen. Se sanoi mun juttuja surkeiksi. Teinkö oikein, kun tein sen ilmoituksen?

      • Anonyymi

        Teit


    • Anonyymi

      Mitä pitää tehdä, jos koko ajan ahdistaa ja harmittaa se yks kommentti, minkä mä sain? Se, missä mun juttuja sanottiin surkeiksi. Tää saattaa kuulostaa pikkujutulta, mutta mun elämä on muutenkin ollut lähiaikoina huonoa, ja se kommentti, minkä sain, pahensi vaan tätä tilannetta. Kertokaa mitä mulla pitäis tehä tän elämän kanssa, tai en ole varma, elänkö enää kauan.

      • Kannattaa yrittää hakea lääkäriltä apua, koulu kuraattorilta (jos olet koulussa)


    • Wolffis, jos olet huomannut, olen julkaissut sen Älä tee tätä testiä testin. Jos se saa paljon tekijöitä, olen pulassa (tiedät miksi, jos teet testin, vaikka et saa)

      • Anonyymi

        Sä sitten oot aika pulassa, koska siinä on jo melkein 2 tuhatta tekijää ja tiiän muuten miks oot pulassa... Hups, paljastuin! 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä sitten oot aika pulassa, koska siinä on jo melkein 2 tuhatta tekijää ja tiiän muuten miks oot pulassa... Hups, paljastuin! 🤭

        Oletko Wolf_art.girl


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä sitten oot aika pulassa, koska siinä on jo melkein 2 tuhatta tekijää ja tiiän muuten miks oot pulassa... Hups, paljastuin! 🤭

        Olen miettinyt rajan siirtämistä vuoden loppuun, olen silti pulassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä sitten oot aika pulassa, koska siinä on jo melkein 2 tuhatta tekijää ja tiiän muuten miks oot pulassa... Hups, paljastuin! 🤭

        En enää kysy.


        Tiedän, että olet Wolffis, joka ei ole kirjautunut. Mutta älä lule, etten tunnista sinua 😈


      • Jokilohi kirjoitti:

        Oletko Wolf_art.girl

        Nonse ei ole Wolf_art.girl mutta ei kyllä Wolf_art girlkään.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Nonse ei ole Wolf_art.girl mutta ei kyllä Wolf_art girlkään.

        Se olit siis sinä!

        Tai, no, olen viestitellyt kanssasi niin paljon, että olen oppinut kirjoitustyylisi


      • Jokilohi kirjoitti:

        Se olit siis sinä!

        Tai, no, olen viestitellyt kanssasi niin paljon, että olen oppinut kirjoitustyylisi

        Hei tyyppi nyt kuuntele, ehkä se panosti oikein kirjoitukseen ja, jos esitti minua, niin meni vähän metsään. Tuon Hups jutun siaan olisin laittanut T. Wolffis


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hei tyyppi nyt kuuntele, ehkä se panosti oikein kirjoitukseen ja, jos esitti minua, niin meni vähän metsään. Tuon Hups jutun siaan olisin laittanut T. Wolffis

        Se ei ollut Wolf_Art girl
        T. KoskenKuohu joka lähetti tuon viestin. Ja ei sinun ole PAKKO tehdä niin montaa testiä.
        Ja oon ihmeissäni että luulit että Wolffis lähetti sen.


    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      Moi! Oletteko huomanneen, että etusivulla ei ole ollut pitkään aikaan melkein yhtään turhia testejä? Eikä kiusaamista! Hyvä me! Jatketaan samaan malliin ja tehdään laadukkaita testejä!! 😃 ❤️ 😃♥️😄♥️😁♥️

      Vielä vinkkejä niin säilytetään tää tilanne. Nää ei sitten oo missään järjestyksessä.

      -Käykää testinne läpi, ja poistakaa jos sinne on unohtunut ilmotustestejä.

      -Tehkää laadukkaita testejä. Hukutetaan turhat testit hyviin eikä anneta niiden hukuttaa hyviä!

      -Älkää lopettako testivelhouranne, jos teitä kiusataan. Se ei ole ratkaisu. Kiusaajilla on aina joku syy. Puhutaan kiusaajien kanssa täällä chatissa, niin saadaan ne lopettamaan. Voi myös laittaa oikeen testin kuvaukseen kiusaajille asian tyyliin:
      Kiusaamisesta tulee paha mieli kaikille. En kuitenkaan aio lopettaa. En välitä kiusaamisesta, mutta pyydän sinua lopettamaan. Mikä syy sinulla on kiusaamiseen? Jos sinulla on kurja mieli, älä pura sitä muihin. Se vain lisää pahaa oloasi.

      -Muista, että tärkeintä ei testien tekemisessä ole kuuluisuus vaan hauskanpito! Tiedän paljon erittäin laadukkaita velhoja, jotka eivät vain ole niin aktiivisia.

      -Asiat muille velhoille SEN OIKEAN Testin yhteyteen. Tätä eivät kaikki aina muista. Kerran ärsytti aika paljon, kun uudet-valikossa oli lähes ainoastaan ilmoittautumistestejä.
      -Tää nyt ei liity turhiin testeihin, mutta jos laitatte kuvaukseen vanhan nimenne, jos vaihdatte taiteilijanimen, niin pysytään kärryillä kuka on ollut kuka. Ärsyttää sellaset testit, jossa sanotaan: vaihdan nimen uusi nimi on (uusi nimi) eikä missään sanota vanhaa nimeä.

      Jatketaan samaan malliin! Nämä eivät sitten ole "omia" ajatuksiani, kokosin vain yhteen yleisiä ajatuksia.
      T: KoskenKuohu
      Ps. Toivottavasti tää viesti ei katoa nyt, tän kirjoittamisessa meni ikuisuus. Miksi mä sitten kirjotan vielä tät? Ja tätä...
      Pss. Oon mato ja yritän neuvoo teitä...

      • Anonyymi

        Aika läppä ku kaikki esittää välittävänsä kiusaamisesta vaikka todellisuudessa kukaan ei piittaa pätkääkään että jotaki kiusataan vaikka on se hyvä juttu että kiusaamiseen puututaan


      • Älä lopeta!! 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Jooko! 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Oot mun lempivelhoja ja en haluu että lopetat!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Siis älä välitä niistä jotka laitto että vihaisi sua. 1. Ne on painanu sitä katsoakseen mitä sanot 2. ne ei ees tunne sua ja vaan laittaa jostain ihmeen syystä 3. ne vaan laitto niin koska haluaa sulle pahan mielen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mun testeihin on monta kertaa laitettu tahalleen nolla tähteä. Mä en oo oikeastaan välittänyt siitä yhtään. Siksi mä en ehkä ymmärrä täysin miksi se harmittaa sua Jokilohi ja Hopeamyrskyä(ainakin ennen).🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Kyllä mä ainakin ymmärrän että tuntuu pahalta kun jotkut tahalleen 0 tähteä ja se ei oo ollenkaan kivaa. Etenkin jos on panostanut testeihinsä tai jos juuri se testi on ollut sellanen johon SUPER EXTRA paljon panostanut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mulla on ollut silleen että tyyliin 12 on tehnyt mun SUPER EXTRA HYPER panostetun SUPER EXTRA HYPER laadukkaan testin ja kyllä se on vähän harmittanut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Se ei ollut kivaa kun sua ja muita velhoja esitettiin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Ensin mä olin silleen:😱😣🥺😭😰, kun luin ne kommentit mut sitten huomasin 1. t.KirjToukka(ei T.) 2. Joklohi(Ei Jokilohi) 3. hopeamyrskyyy(ei Hopeamyrskyy). Ja tajusin siis että joku esitti teitä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 En olisi kyllä ikinä uskonut että te laittaisitte noin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mun mielestä se ois aivan SUPER hirveää jos mua esitettäisiin!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mä ymmärrän täysin miksi haluut lopetta tai tunnet että sua ei kaivata tänne.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mutta mä pyydän ettet lopeta!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Sä oot tärkeä osa testimatoa.
        t. Alpsu💔


      • Alppitassu kirjoitti:

        Älä lopeta!! 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Jooko! 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Oot mun lempivelhoja ja en haluu että lopetat!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Siis älä välitä niistä jotka laitto että vihaisi sua. 1. Ne on painanu sitä katsoakseen mitä sanot 2. ne ei ees tunne sua ja vaan laittaa jostain ihmeen syystä 3. ne vaan laitto niin koska haluaa sulle pahan mielen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mun testeihin on monta kertaa laitettu tahalleen nolla tähteä. Mä en oo oikeastaan välittänyt siitä yhtään. Siksi mä en ehkä ymmärrä täysin miksi se harmittaa sua Jokilohi ja Hopeamyrskyä(ainakin ennen).🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Kyllä mä ainakin ymmärrän että tuntuu pahalta kun jotkut tahalleen 0 tähteä ja se ei oo ollenkaan kivaa. Etenkin jos on panostanut testeihinsä tai jos juuri se testi on ollut sellanen johon SUPER EXTRA paljon panostanut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mulla on ollut silleen että tyyliin 12 on tehnyt mun SUPER EXTRA HYPER panostetun SUPER EXTRA HYPER laadukkaan testin ja kyllä se on vähän harmittanut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Se ei ollut kivaa kun sua ja muita velhoja esitettiin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Ensin mä olin silleen:😱😣🥺😭😰, kun luin ne kommentit mut sitten huomasin 1. t.KirjToukka(ei T.) 2. Joklohi(Ei Jokilohi) 3. hopeamyrskyyy(ei Hopeamyrskyy). Ja tajusin siis että joku esitti teitä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 En olisi kyllä ikinä uskonut että te laittaisitte noin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mun mielestä se ois aivan SUPER hirveää jos mua esitettäisiin!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mä ymmärrän täysin miksi haluut lopetta tai tunnet että sua ei kaivata tänne.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mutta mä pyydän ettet lopeta!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Sä oot tärkeä osa testimatoa.
        t. Alpsu💔

        Se, miten minulle käy, ratkeaa, kun testi "Tämä päättyy tähän" poistuu etusivulta

        Siihen asti saatte jänniittää, miten minun käy...


      • Alppitassu kirjoitti:

        Älä lopeta!! 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Jooko! 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Oot mun lempivelhoja ja en haluu että lopetat!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Siis älä välitä niistä jotka laitto että vihaisi sua. 1. Ne on painanu sitä katsoakseen mitä sanot 2. ne ei ees tunne sua ja vaan laittaa jostain ihmeen syystä 3. ne vaan laitto niin koska haluaa sulle pahan mielen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mun testeihin on monta kertaa laitettu tahalleen nolla tähteä. Mä en oo oikeastaan välittänyt siitä yhtään. Siksi mä en ehkä ymmärrä täysin miksi se harmittaa sua Jokilohi ja Hopeamyrskyä(ainakin ennen).🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Kyllä mä ainakin ymmärrän että tuntuu pahalta kun jotkut tahalleen 0 tähteä ja se ei oo ollenkaan kivaa. Etenkin jos on panostanut testeihinsä tai jos juuri se testi on ollut sellanen johon SUPER EXTRA paljon panostanut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mulla on ollut silleen että tyyliin 12 on tehnyt mun SUPER EXTRA HYPER panostetun SUPER EXTRA HYPER laadukkaan testin ja kyllä se on vähän harmittanut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Se ei ollut kivaa kun sua ja muita velhoja esitettiin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Ensin mä olin silleen:😱😣🥺😭😰, kun luin ne kommentit mut sitten huomasin 1. t.KirjToukka(ei T.) 2. Joklohi(Ei Jokilohi) 3. hopeamyrskyyy(ei Hopeamyrskyy). Ja tajusin siis että joku esitti teitä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 En olisi kyllä ikinä uskonut että te laittaisitte noin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mun mielestä se ois aivan SUPER hirveää jos mua esitettäisiin!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mä ymmärrän täysin miksi haluut lopetta tai tunnet että sua ei kaivata tänne.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mutta mä pyydän ettet lopeta!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Sä oot tärkeä osa testimatoa.
        t. Alpsu💔

        Niitä, ketkä laittavat minulle 0 tähteä ei ole muutama, niitä on aikankin 20...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Niitä, ketkä laittavat minulle 0 tähteä ei ole muutama, niitä on aikankin 20...

        Voi ei!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺(sori emoji spämmistä mutta 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺)
        t. Alpsu🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺v


    • Anonyymi

      Mä taidan lopettaa....
      T. Silverwarrior💖

      • Miksi? Olet hyvä velho, eikä sinua ole kiusattu, toisin kuin minua 💔💔


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Miksi? Olet hyvä velho, eikä sinua ole kiusattu, toisin kuin minua 💔💔

        Onko vinkkejä miten kysyä vanhemmilta,saako tulla testivelhoksi? Kysyin jo syksyllä, mutta se unohtui ja nyt pelkään että ne ihmettelevät miksi kysyin uudestaan nyt. Ja laitoin kommentiksi siksi että en jaksa selata tonne ylös. Ja hyvää ystävänpäivää! ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko vinkkejä miten kysyä vanhemmilta,saako tulla testivelhoksi? Kysyin jo syksyllä, mutta se unohtui ja nyt pelkään että ne ihmettelevät miksi kysyin uudestaan nyt. Ja laitoin kommentiksi siksi että en jaksa selata tonne ylös. Ja hyvää ystävänpäivää! ❤️

        Ei ole mitään vinkkejä


      • Anonyymi

        Mitkä on tän hetken tulokset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on tän hetken tulokset?

        Julkaisen tulokset 18.00, jolloin testi poistuu...


    • Tässä on äänestyksen tulos

      Jatkan normaalisti ja otan vanhan nimen käyttöön 94
      Jatkan, mutta pidän uuden nimen 11
      Jään tauolle 2
      Testejä tulee paljon harvemmin, mutta jatkan ja pidän uuden nimen 4
      Testejä tulee paljon harvemmin, mutta jatkan ja otan vanhan nimen käyttöön 5
      Lopetan kokonaan... 52

    • 💔Olen poistanut testit sieltä💔

      💔Kiusaamista oli liikaa💔

      💔Hyvästi testimato💔

      • Ei🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


    • 💔Olette varmaan huomanneet, että testejäni ei löydy enää💔Vaikka jatkan normaalisti, vaihtoehto voitti💔💔Lopetan kokonaan sai toiseksi eniten ääniä💔Mielen terveyteni ei kestäisi sitä💔Että hyvätkin testit saavan 3 tähteä💔Älkää odottako minun palaavan💔Voisiko joku välittää tämän viestini testimatoon💔Koska en itse enää tee testejä💔

      • EI!!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭sori emoji spämmi mut😭😭
        t. Alpsu😭


    • 28 Helmikuuta=Yllätys

      • Uijui!😃😃


      • Alppitassu kirjoitti:

        Uijui!😃😃

        Kyllä jaksat varmaan odottaa...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Kyllä jaksat varmaan odottaa...

        Milloin, milloin, milloin, milloin... 😄😄😄


      • Alppitassu kirjoitti:

        Milloin, milloin, milloin, milloin... 😄😄😄

        12 Päivää...

        28 Helmikuuta...


    • Anonyymi

      Moi!
      T. Silverwarrior

    • Tein tänne tilin ja en saanut mua Silverwarrioriks joten olen Cilverwarrior

      • Okei...

        Muista, että tämä saattaa poistaa kirjautumisesi (itse kirjaudun sisään noin 6 kertaa päivässä)


    • 9 Päivää enää siihen yllätykseen...

    • Anonyymi

      Kuulitteko jo että Hopeamyrsky loppas!😭Tai siis nykyään Lopannut_perhonen🦋!
      T: BlackPink_fan, joka unohti salasanansa.

      • Anonyymi

        Joo ihan hirveetä!!!!!😭😭😭😭😭 Hoppis oli mun lemppari!! Niinku ihan 1 sijalla EN KESTÄ !!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Oikeesti oon yksin kotona ja mulla on hirveen paha mieli itken täällä sängyssä koska Hopeamyrsky 🦋 tai siis Lopannut_perhonen🦋 lopetti!!!😭😭😭😭😭😭😭😭 EN KESTÄ TÄTÄ ENÄÄ!!!!!!! olisin just tullu testivelhoks mutta en taida tullakkaan. Hopeamyrsky 🦋 oli ainut, jonka takia olisin tullu😭😭😭😭😭😭!!!! Joten hyvästi Hopeamyrsky 🦋💔 Ja samalla hyvästi testivelhous, joka ei ehtinyt edes alkaa😭💔 Ja Hopeamyrsky 🦋 älä ajattele että se on sun syy kun en menekkään velhoksi. Mä ymmärrän sun tilanteen ja sen miks lopetit. 😭💔🦋 Mutta muista että Testimatoon jää aukko sinun kohdallesi!😭 Me kaikki muistamme sinua hyvällä😭💔 teit hyviä testejä, mä arvostan sitä hirveen paljon.
        EN SIIS TULEKAAN UUDEKSI TESTIVELHOKSI😭💔 koska Hoppis lopetti😭💔🦋 HYVÄSTI

        T. Koiramysky 🐶🌬️ josta meinasi tulla velho.💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihan hirveetä!!!!!😭😭😭😭😭 Hoppis oli mun lemppari!! Niinku ihan 1 sijalla EN KESTÄ !!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Oikeesti oon yksin kotona ja mulla on hirveen paha mieli itken täällä sängyssä koska Hopeamyrsky 🦋 tai siis Lopannut_perhonen🦋 lopetti!!!😭😭😭😭😭😭😭😭 EN KESTÄ TÄTÄ ENÄÄ!!!!!!! olisin just tullu testivelhoks mutta en taida tullakkaan. Hopeamyrsky 🦋 oli ainut, jonka takia olisin tullu😭😭😭😭😭😭!!!! Joten hyvästi Hopeamyrsky 🦋💔 Ja samalla hyvästi testivelhous, joka ei ehtinyt edes alkaa😭💔 Ja Hopeamyrsky 🦋 älä ajattele että se on sun syy kun en menekkään velhoksi. Mä ymmärrän sun tilanteen ja sen miks lopetit. 😭💔🦋 Mutta muista että Testimatoon jää aukko sinun kohdallesi!😭 Me kaikki muistamme sinua hyvällä😭💔 teit hyviä testejä, mä arvostan sitä hirveen paljon.
        EN SIIS TULEKAAN UUDEKSI TESTIVELHOKSI😭💔 koska Hoppis lopetti😭💔🦋 HYVÄSTI

        T. Koiramysky 🐶🌬️ josta meinasi tulla velho.💔

        Samaa mieltä!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭IHAN HIRVEÄÄ!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭En pysty tekeee tollasta tunteenpurkaus viestiä jossa pyytäisin sitä tulee takasin koska olen laskettelu hississä! 😭😭😭😭😭😭ei se kuitenkaan tulis koska se sano ettei TULE takas😭😭😢😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺MUTTA MÄ ITKEN!😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Siis kohta en enään ite jatka vaan lopetan ku hopeamyrsky oli mun parhaita kavereita testimadossa!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
        t. Alpsu💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔


      • Alppitassu kirjoitti:

        Samaa mieltä!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭IHAN HIRVEÄÄ!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭En pysty tekeee tollasta tunteenpurkaus viestiä jossa pyytäisin sitä tulee takasin koska olen laskettelu hississä! 😭😭😭😭😭😭ei se kuitenkaan tulis koska se sano ettei TULE takas😭😭😢😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺MUTTA MÄ ITKEN!😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Siis kohta en enään ite jatka vaan lopetan ku hopeamyrsky oli mun parhaita kavereita testimadossa!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
        t. Alpsu💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

        💔Hyvästi Hopeamyrsky💔

        Näitte varmaan sen minun tekemäni hyvästelytestin...💔

        💔Siinä kerroin hyvästelyni tarkemmin...💔

        💔Hyvästi Hopeamyrsky💔

        💔Älä sinä Alppitassu sentään lopeta💔

        💔Jos lopetat, perun yllätykseni...💔

        T:Jokilohi🐟 (💔Kalastettulohi💔)


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Samaa mieltä!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭IHAN HIRVEÄÄ!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭En pysty tekeee tollasta tunteenpurkaus viestiä jossa pyytäisin sitä tulee takasin koska olen laskettelu hississä! 😭😭😭😭😭😭ei se kuitenkaan tulis koska se sano ettei TULE takas😭😭😢😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺MUTTA MÄ ITKEN!😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Siis kohta en enään ite jatka vaan lopetan ku hopeamyrsky oli mun parhaita kavereita testimadossa!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
        t. Alpsu💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

        Alppitassu 🐾 älä lopeta!😭 Haluun että Testimato on kiva paikka, mutta jos kaikki hyvät velhot lopettaa, ja vain ne jotka tekee huonoja testejä jää, ei Testimadosta tule enää mitään!!!!!💔 Ja nyt varmaankin ajattelet, että turha minun on sanoa, kun itsekkään en tullut!💔 Mutta minä vielä sittenkin yritin tulla, mutta tunnukset ei toiminu!!!!! 😭💔💔😭💔😭
        Joten en VOI olla velho. :(
        Mutta Alppitassu 🐾 oikeesti vaikka et huomaisi sitä, sinusta tykätään tosi paljon!:)
        Mutta ihan sama, ei kukaan varmaan edes lue näitä mun tyhmiä viestejä,🥴 ja jos lukee niin ei ketään varmaan kiinnosta😔 Joten turha jatkaa viestiä.
        T. Koiramysky 🐶🌬️


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Samaa mieltä!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭IHAN HIRVEÄÄ!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭En pysty tekeee tollasta tunteenpurkaus viestiä jossa pyytäisin sitä tulee takasin koska olen laskettelu hississä! 😭😭😭😭😭😭ei se kuitenkaan tulis koska se sano ettei TULE takas😭😭😢😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺MUTTA MÄ ITKEN!😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Siis kohta en enään ite jatka vaan lopetan ku hopeamyrsky oli mun parhaita kavereita testimadossa!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
        t. Alpsu💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

        Alppitassu 🐾 älä lopeta oikeesti!!😭😭 En kestä jos lopetat 😭💔 Tai no, jos susta tuntuu pahalta olla testimadossa, niin voit lopettaa. me muistetaan sut hyvänä velhona jos lopetat mutta en kestä jos loppaat!!!💔💔💔😭😭😭😭😭💔💔💔😭😭😭🐾🐾😭🐾😭🐾🐾💔🐾😭🐾😭🐾😭💔😭🐾😭🐾🐾😭🐾😭🐾💔🐾😭🐾😭🐾😭🐾💔🐾😭🐾😭🐾😭🐾😭🐾😭🐾😭🐾💔🐾🐾💔🐾💔🐾💔🐾💔🐾💔🐾🐾💔🐾🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alppitassu 🐾 älä lopeta oikeesti!!😭😭 En kestä jos lopetat 😭💔 Tai no, jos susta tuntuu pahalta olla testimadossa, niin voit lopettaa. me muistetaan sut hyvänä velhona jos lopetat mutta en kestä jos loppaat!!!💔💔💔😭😭😭😭😭💔💔💔😭😭😭🐾🐾😭🐾😭🐾🐾💔🐾😭🐾😭🐾😭💔😭🐾😭🐾🐾😭🐾😭🐾💔🐾😭🐾😭🐾😭🐾💔🐾😭🐾😭🐾😭🐾😭🐾😭🐾😭🐾💔🐾🐾💔🐾💔🐾💔🐾💔🐾💔🐾🐾💔🐾🐾

        Oot mun kolmanneks lempi velho Alppitassu 🐾 💔 Hopeamyrsky on ykkönen, vaikka se jo lopetti. Vieläkin se on 1 sijalla❤️
        Mutta ÄLÄ LOPETA ALPPITASSU 😭💔🐾

        T. Koiramysky🐶🌬️, kenen viestit ei kiinnosta ketään 😭
        Ps. Toi äskönenki viesti oli multa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot mun kolmanneks lempi velho Alppitassu 🐾 💔 Hopeamyrsky on ykkönen, vaikka se jo lopetti. Vieläkin se on 1 sijalla❤️
        Mutta ÄLÄ LOPETA ALPPITASSU 😭💔🐾

        T. Koiramysky🐶🌬️, kenen viestit ei kiinnosta ketään 😭
        Ps. Toi äskönenki viesti oli multa:)

        Kannattaisko mun vaan olla käymättä täällä, kun olen mato, eikä siks ketään kiinnosta mun viestit?😔
        Ja pitäiskö mun vaan laittaa viesteihin joku muu nimi vaikka mato, koska en oo velho ja Koiramysky 🐶🌬️-nimi kuulostaa velhonimeltä?😔
        T. Koiramyrsky


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko mun vaan olla käymättä täällä, kun olen mato, eikä siks ketään kiinnosta mun viestit?😔
        Ja pitäiskö mun vaan laittaa viesteihin joku muu nimi vaikka mato, koska en oo velho ja Koiramysky 🐶🌬️-nimi kuulostaa velhonimeltä?😔
        T. Koiramyrsky

        ????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ????????

        Moi!😊 Voisko kaikki lähettää tänne niitten lempivelhot top.3 Haluisin vaan tietää mitkä on teiän mielestä parhaita!😀 Mun omat lempparit on top 3.
        3. Oreo Hyvä velho
        2.Grond tosi laadukkaita testejä
        1.... ALPPITASSU 🤩🤩🤩🤩 SIIS ALPPITASSU ON IHAN MAHTAVA VELHO!!!!!!!!
        T. Joku random mato 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!😊 Voisko kaikki lähettää tänne niitten lempivelhot top.3 Haluisin vaan tietää mitkä on teiän mielestä parhaita!😀 Mun omat lempparit on top 3.
        3. Oreo Hyvä velho
        2.Grond tosi laadukkaita testejä
        1.... ALPPITASSU 🤩🤩🤩🤩 SIIS ALPPITASSU ON IHAN MAHTAVA VELHO!!!!!!!!
        T. Joku random mato 🤣

        Kiva idea!😊 Omasta mielestä parhaita on... Hmm... Apua tää on niin vaikeeta päättä niin monet on tosi hyviä... No.....🥴
        3-sijalle pääsi: Alppitassu 🐾
        2-sijalle pääsi: Velhoperuna:D
        1-sijalle pääsi Hopeamyrsky 🦋 / lopannut_perhonen🦋

        Myös muita hyviä on ainakin Jokilohi/💔kalastettu_lohi💔, Kirjatoukka❤️, Wolf_art.girl ja gryffindor_girl❤️💛🦁
        On muitakin hyviä mutta en jaksa luetella kaikkia😅
        T. Koiramysky 🐶🌬️
        Ps. Kertokaa muutkin lempparinne!💛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi!😊 Voisko kaikki lähettää tänne niitten lempivelhot top.3 Haluisin vaan tietää mitkä on teiän mielestä parhaita!😀 Mun omat lempparit on top 3.
        3. Oreo Hyvä velho
        2.Grond tosi laadukkaita testejä
        1.... ALPPITASSU 🤩🤩🤩🤩 SIIS ALPPITASSU ON IHAN MAHTAVA VELHO!!!!!!!!
        T. Joku random mato 🤣

        Joo voin yrittää kertoa.
        3.ehkä mutajalka(ei hirveen aktiivinen mut silti tykkään siitä)
        2. grond tekee tosi laadukkaita testejä
        1.en osaa päättää, hopeamyrsky ja alppitassu


        HUOM!!!! MUN KISAN OSALLISTUJAT!!!!!!!

        niin ootteko huomannut että finaali on käynnissä ja nyt pitäisi tehdä uusi testi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!😊 Voisko kaikki lähettää tänne niitten lempivelhot top.3 Haluisin vaan tietää mitkä on teiän mielestä parhaita!😀 Mun omat lempparit on top 3.
        3. Oreo Hyvä velho
        2.Grond tosi laadukkaita testejä
        1.... ALPPITASSU 🤩🤩🤩🤩 SIIS ALPPITASSU ON IHAN MAHTAVA VELHO!!!!!!!!
        T. Joku random mato 🤣

        Mun:
        3. Grond
        2. Wolf_art girl
        1. ALPPIS!!!! ÄLÄ LOPETA PLIIS!!! OOT PARAAAAAAAAS❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
        T. Ystävä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko mun vaan olla käymättä täällä, kun olen mato, eikä siks ketään kiinnosta mun viestit?😔
        Ja pitäiskö mun vaan laittaa viesteihin joku muu nimi vaikka mato, koska en oo velho ja Koiramysky 🐶🌬️-nimi kuulostaa velhonimeltä?😔
        T. Koiramyrsky

        Voit käyttää Koiramyrsky nimeä vaikka et ole velho! Soturikissa rpssä monet madot käyttävät velhobimiltä kuulostavia nimiä. Esim.:
        Pilvitähti
        *Sofi*
        Valkoturkki
        Yön haltijatar
        Purousva_sk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot mun kolmanneks lempi velho Alppitassu 🐾 💔 Hopeamyrsky on ykkönen, vaikka se jo lopetti. Vieläkin se on 1 sijalla❤️
        Mutta ÄLÄ LOPETA ALPPITASSU 😭💔🐾

        T. Koiramysky🐶🌬️, kenen viestit ei kiinnosta ketään 😭
        Ps. Toi äskönenki viesti oli multa:)

        Ja sii tota en ajatellut että olen joidenkin lempivelhoissa… tai no ylempänä kuin sija 100000… ja muuten kyllä kiinnostaa matojenkin viestit… en mä lopeta kun jotkut ei halua mun lopettavan. Kiitos viesteistä Koiramyrsky! Kyllä me luetaan sun viestejä ja Jokilohi myös kiitos… ja mckoppa: olen tekemässä vielä sitä testiä. Olen huomannut sen testin!❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun:
        3. Grond
        2. Wolf_art girl
        1. ALPPIS!!!! ÄLÄ LOPETA PLIIS!!! OOT PARAAAAAAAAS❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
        T. Ystävä:)

        Wat, oot nyt sekottanu jonkun tolla 2-sijalla oob ainakin 100,000 sijaa alempana.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Samaa mieltä!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭IHAN HIRVEÄÄ!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭En pysty tekeee tollasta tunteenpurkaus viestiä jossa pyytäisin sitä tulee takasin koska olen laskettelu hississä! 😭😭😭😭😭😭ei se kuitenkaan tulis koska se sano ettei TULE takas😭😭😢😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺MUTTA MÄ ITKEN!😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Siis kohta en enään ite jatka vaan lopetan ku hopeamyrsky oli mun parhaita kavereita testimadossa!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
        t. Alpsu💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

        Nothing ever lasts forever, u will still be sad.


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Voit käyttää Koiramyrsky nimeä vaikka et ole velho! Soturikissa rpssä monet madot käyttävät velhobimiltä kuulostavia nimiä. Esim.:
        Pilvitähti
        *Sofi*
        Valkoturkki
        Yön haltijatar
        Purousva_sk

        Kiitos Alppitassu 🐾! Mä arvostan että sä sanot noin enemmän kuin luulitkaan.😊 Ihanaa että edes joku vastas ja välitti. Okei mitä ihmettä mä tässä nyt sekoilen?!🥴 Mutta kiitos paljon
        T.Koiramyrsky


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Wat, oot nyt sekottanu jonkun tolla 2-sijalla oob ainakin 100,000 sijaa alempana.

        Wolf_art.girl sä oot mun lempivelhoissa 4-sijalla, ja ihan yhtä hyvä, kun ne jotka laitoin aikasemmin jotkut 3 piti vaan laittaa ja sitten laitoin ne. Mutta mä myös sut sinne muihin hyviin velhoihin! Oot kiva velho!😊
        T.Koiramyrsky


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wolf_art.girl sä oot mun lempivelhoissa 4-sijalla, ja ihan yhtä hyvä, kun ne jotka laitoin aikasemmin jotkut 3 piti vaan laittaa ja sitten laitoin ne. Mutta mä myös sut sinne muihin hyviin velhoihin! Oot kiva velho!😊
        T.Koiramyrsky

        Hei kiva, olin oikeessa, en voi olla kenenkään top 3 velhoissa!😃


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hei kiva, olin oikeessa, en voi olla kenenkään top 3 velhoissa!😃

        Häh


    • Minun top 3 velhot

      1. Wolf_art girl
      2. Alppitassu
      3. Pähkinä_sotilas (hopeamyrsky oli tässä, mutta ei ole listassa enää, koska lopetti)

      • Slevennetääs vähän,
        Top 3. Wolf_art girl
        Top 2. Alppitassu
        Top 1. Pähkinä_sotilas.

        😌


        🤣 Tuli vain mieleen, että muutan nimeni varmaan Wolf_art grillediksi, kun lopetan. 🤣


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Slevennetääs vähän,
        Top 3. Wolf_art girl
        Top 2. Alppitassu
        Top 1. Pähkinä_sotilas.

        😌


        🤣 Tuli vain mieleen, että muutan nimeni varmaan Wolf_art grillediksi, kun lopetan. 🤣

        Mutta tiedän, että et halua lopettaa ja miksi käänsit järjestyksen toisin päin. Et halua myöntää, että olet top 1 suosikki velhoni. Et ehkä halua myöntää, koska luulit sen olevan mahdotonta. Niinkö?!? No, periaatteessa mikään ei ole mahdotonta, ainakaan testimadossa. Testien sisällössä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Mutta tiedän, että et halua lopettaa ja miksi käänsit järjestyksen toisin päin. Et halua myöntää, että olet top 1 suosikki velhoni. Et ehkä halua myöntää, koska luulit sen olevan mahdotonta. Niinkö?!? No, periaatteessa mikään ei ole mahdotonta, ainakaan testimadossa. Testien sisällössä

        Mikään ei ole mahdotonta, paitsi, että Testimato pitäisi kirjoittaa pienellä T:llä.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Mikään ei ole mahdotonta, paitsi, että Testimato pitäisi kirjoittaa pienellä T:llä.

        Päivää kaikki?😀 Olen täällä tsekkaamassa kaikkea hauskaa :D
        Terveisin. Pluto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivää kaikki?😀 Olen täällä tsekkaamassa kaikkea hauskaa :D
        Terveisin. Pluto

        Jos haluatte selvittää minun NIMENI, niin etsi minun TESTISTÄ, en kerro, mistä! Päivämäärä ja miinusta siitä 5 KUUKAUTTA JA 1 päivä! Niin katso kalenterista, kenen nimipäivä on ja se on MUN! Tiedoksi vain se on myös mun syntymäpäivä, se päivämäärä

        Terveisin. Pluto
        Laittakaa tänne, jos selvititte mysteerin! :)

        Älkää kysykö, miksi! Mutta hauska mysteeri teille! :) ÄLKÄÄKÄ VALITTAKO PILKKU VIRHEISTÄ PLS🥺


      • Jokilohi kirjoitti:

        Mutta tiedän, että et halua lopettaa ja miksi käänsit järjestyksen toisin päin. Et halua myöntää, että olet top 1 suosikki velhoni. Et ehkä halua myöntää, koska luulit sen olevan mahdotonta. Niinkö?!? No, periaatteessa mikään ei ole mahdotonta, ainakaan testimadossa. Testien sisällössä

        Kyllä lopetan joskus, mutta nyt aion jatkaa.
        En oikeastaan ole suositun velhon elämän eläjä, olen sellainen, jonka vähintään yksi tietää en ole koskaan missään sellainen, että 2 henkilöä tietäisimi minut


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Mikään ei ole mahdotonta, paitsi, että Testimato pitäisi kirjoittaa pienellä T:llä.

        ? Se on erismini.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kyllä lopetan joskus, mutta nyt aion jatkaa.
        En oikeastaan ole suositun velhon elämän eläjä, olen sellainen, jonka vähintään yksi tietää en ole koskaan missään sellainen, että 2 henkilöä tietäisimi minut

        ET LOPETA KOSKAAN !!!!! Oot mun lempivelho, Hopeamyrsky Jokilohi Velhoperuna Grond ja kirjatoukka on IHAN SURKEITA SUN RINNALLA SÄ OOT PARAS Wolf_art.girl!!!!!!!!!!!! OIKEESTI SÄ TIIÄT ETTÄ SUN TESTIT ON PARHAITA!!!!!!!!!!
        T:Alpsu (en jaksa kirjautua taas, älkää ihmetelkö miksi nimeä ei näy😅)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ET LOPETA KOSKAAN !!!!! Oot mun lempivelho, Hopeamyrsky Jokilohi Velhoperuna Grond ja kirjatoukka on IHAN SURKEITA SUN RINNALLA SÄ OOT PARAS Wolf_art.girl!!!!!!!!!!!! OIKEESTI SÄ TIIÄT ETTÄ SUN TESTIT ON PARHAITA!!!!!!!!!!
        T:Alpsu (en jaksa kirjautua taas, älkää ihmetelkö miksi nimeä ei näy😅)

        Oliko tuo ihan asiallisesti sanottu, varsinkin, kun muutama noista surkeiksi sanomistasi velhoista käyttää tätä chattia. Toisen velhon ylistäminen ei ole asiatonta, mutta muiden surkeiksi sanominen yleisessä chatissa on. Varsinkin, kun jotkut surkeiksi sanomistasi käyttävät tätä chattia.

        En usko, että olet oikea Alppitassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        ET LOPETA KOSKAAN !!!!! Oot mun lempivelho, Hopeamyrsky Jokilohi Velhoperuna Grond ja kirjatoukka on IHAN SURKEITA SUN RINNALLA SÄ OOT PARAS Wolf_art.girl!!!!!!!!!!!! OIKEESTI SÄ TIIÄT ETTÄ SUN TESTIT ON PARHAITA!!!!!!!!!!
        T:Alpsu (en jaksa kirjautua taas, älkää ihmetelkö miksi nimeä ei näy😅)

        Tiedän, että noista ainakin Hopeamyrsky, Kirjatoukka ja minä (Jokilohi) käyttävät näitä chatteja


      • Anonyymi kirjoitti:

        ET LOPETA KOSKAAN !!!!! Oot mun lempivelho, Hopeamyrsky Jokilohi Velhoperuna Grond ja kirjatoukka on IHAN SURKEITA SUN RINNALLA SÄ OOT PARAS Wolf_art.girl!!!!!!!!!!!! OIKEESTI SÄ TIIÄT ETTÄ SUN TESTIT ON PARHAITA!!!!!!!!!!
        T:Alpsu (en jaksa kirjautua taas, älkää ihmetelkö miksi nimeä ei näy😅)

        *Katsoo ilmoituksia*
        Joo niin varmaan, jos olet Alppitassu, niin vastaat tähän kirjautuneena ja katsot asiatägisi, ja vastaat vastauksenei, sanoit Tesyimadossa muutenkin, että olen sinun top 5 velho vai mitä?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tiedän, että noista ainakin Hopeamyrsky, Kirjatoukka ja minä (Jokilohi) käyttävät näitä chatteja

        Ja minäki käytän näutä chatteja ja katson niin epäloogisia viestejä, että tukka lähtee.😂


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        *Katsoo ilmoituksia*
        Joo niin varmaan, jos olet Alppitassu, niin vastaat tähän kirjautuneena ja katsot asiatägisi, ja vastaat vastauksenei, sanoit Tesyimadossa muutenkin, että olen sinun top 5 velho vai mitä?

        Tuo ei ole Alppitassu, olen selvittänyt tänäaamuna jo yhden kiusaamisjutun täällä


    • Anonyymi

      Miten testeille voi laittaa 0 tähteä? Eikö 1 ole vähiten?
      T. Tietämätön

      • Anonyymi

        Siis painat vaan sitä vasenta reunaa sillee sitä kohtaa missä ei ole tähteä niin se laittaa 0 tähteä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis painat vaan sitä vasenta reunaa sillee sitä kohtaa missä ei ole tähteä niin se laittaa 0 tähteä

        Hei! Teen tänne äänestyksen, kummat on parempia, kissat vai koirat. Eli lähetät vaan että kissat on parempia tai koirat on parempia. Ja EI SAA HUIJATA! Koska jos joku ei oo kirjautunut ja laittaa aina eri nimillä monta ääntä. Aikaa on tämä päivä. Kerron tulokset joko tänään illalla tao huomenna aamulla, vaikka kyllä kaikki jo varmaan näkee kumpi voitti
        T. Koiramysky 🐶🌬️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Teen tänne äänestyksen, kummat on parempia, kissat vai koirat. Eli lähetät vaan että kissat on parempia tai koirat on parempia. Ja EI SAA HUIJATA! Koska jos joku ei oo kirjautunut ja laittaa aina eri nimillä monta ääntä. Aikaa on tämä päivä. Kerron tulokset joko tänään illalla tao huomenna aamulla, vaikka kyllä kaikki jo varmaan näkee kumpi voitti
        T. Koiramysky 🐶🌬️

        Oma lempparini on EHDOTTOMASTI 🐶🐶🐶🐶🐕🐕🐕🐕🐕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ne on niin ihania ja suloisia❤️❤️❤️🐶🐶 mailman ihanimpia olentaja❤️❤️❤️ Meillä on myös oma koira, Manu. Se on IHANA❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Teen tänne äänestyksen, kummat on parempia, kissat vai koirat. Eli lähetät vaan että kissat on parempia tai koirat on parempia. Ja EI SAA HUIJATA! Koska jos joku ei oo kirjautunut ja laittaa aina eri nimillä monta ääntä. Aikaa on tämä päivä. Kerron tulokset joko tänään illalla tao huomenna aamulla, vaikka kyllä kaikki jo varmaan näkee kumpi voitti
        T. Koiramysky 🐶🌬️

        Mä tykkään kyllä molemmista, joten en osaa valita. Mulla on kotona 4-vuotias koira, ja mummolla on kissa. Mutta jos ois pakko valita, valitsisin ehkä koiran, koska niitten kanssa tulee enemmän liikuntaa. Mutta kissatkin on kyllä kivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma lempparini on EHDOTTOMASTI 🐶🐶🐶🐶🐕🐕🐕🐕🐕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ne on niin ihania ja suloisia❤️❤️❤️🐶🐶 mailman ihanimpia olentaja❤️❤️❤️ Meillä on myös oma koira, Manu. Se on IHANA❤️

        Siis tää viestk oli Koiramyrskyltä eli minulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Teen tänne äänestyksen, kummat on parempia, kissat vai koirat. Eli lähetät vaan että kissat on parempia tai koirat on parempia. Ja EI SAA HUIJATA! Koska jos joku ei oo kirjautunut ja laittaa aina eri nimillä monta ääntä. Aikaa on tämä päivä. Kerron tulokset joko tänään illalla tao huomenna aamulla, vaikka kyllä kaikki jo varmaan näkee kumpi voitti
        T. Koiramysky 🐶🌬️

        Voittaja on koira pisteillä 3-0


    • Anonyymi

      Koira 🐶🐕🐕🐕 todellakin ne on ihania



      Muuten mun top 3 testivelhot

      3 Kirjatoukka
      2 Alppitassu
      1 Hopeamyrsky/lopannut_perhonen

      Muuten Wolf_art.girl oot heti mun lempi velho listalla nelosena

      T.saisofi

      • *Selaa Alåpiksen 'hylättyä' viestoketjua* 👀


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        *Selaa Alåpiksen 'hylättyä' viestoketjua* 👀

        Häh mikä Alåpiksen hylätty viestiketju?????🤔🤔🤔🤔


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        *Selaa Alåpiksen 'hylättyä' viestoketjua* 👀

        Onko tää muka hylätty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää muka hylätty

        Vai häh


      • Koska olen lopettanut, olen varmaan listasi alimpana eli sijalla 10000


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Koska olen lopettanut, olen varmaan listasi alimpana eli sijalla 10000

        Kelle sä puhut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelle sä puhut?

        Madolle, joka on ollut nimellä Saisofi


    • Anonyymi

      Mun mielestä hyvä tapa! Oon Myslipatukka

    • Anonyymi

      Moi! Myslipatukka täällä!

    • Anonyymi

      Moi kaikki! Mun luokalla on yksi tosi ärsyttävä poika, jonka mielestä "tytöt ovat aina alempiarvoisia kuin pojat, vaikka muuta sanoisi". Ja sitten se on sitä mieltä, että "jokainen poika pitää jollain tavalla tyttöjä huonompina, vaikka he muuta väittäisivät." Ja ärsyttävää on, että se vihaa Testimatoa siksi, että se on muka "pikkutyttöjen sivusto."
      Oikeesti tosi ärsyttävää! Mitä pitäisi tehdä tälle pojalle? Ja eihän se ole totta, että "jokainen poika pitää varmasti tyttöjä huonompina" tai se, että "Testimato on pikkutyttöjen sivusto"?
      Ja olen sitten itse täysin eri mieltä kuin tuo poika, ja kysyn nyt teiltä Testimadon asiantuntijoilta, että mitä vastaisin tuohon Testimato asiaan? Ja muutenkin tuohon.

      • Näytä Testimadosta sille kaikkien poikavelhojen kuvauksia je heidän testejään esim Testimyrskyn, Grondin, Testien Testaajan, Oreon...
        Tyttöjen pitäminen poikia huonompina on rasismia, joten voit syyttää sitä rasistiksi...

        En tiedä, auttavatko nuo, mutta sait ainakin jonkinlaisen vastauksen.

        Olen itse poika ja 13-15v, joten luulisi noiden auttavan (tai sitten ei)


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Näytä Testimadosta sille kaikkien poikavelhojen kuvauksia je heidän testejään esim Testimyrskyn, Grondin, Testien Testaajan, Oreon...
        Tyttöjen pitäminen poikia huonompina on rasismia, joten voit syyttää sitä rasistiksi...

        En tiedä, auttavatko nuo, mutta sait ainakin jonkinlaisen vastauksen.

        Olen itse poika ja 13-15v, joten luulisi noiden auttavan (tai sitten ei)

        Joo kiitos vinkeistä. 👍 aion tehdä noin tänään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiitos vinkeistä. 👍 aion tehdä noin tänään.

        En takaa, että nuo toimivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiitos vinkeistä. 👍 aion tehdä noin tänään.

        Hei Black_pink_fan joo tiiän kyllä kirjotin nimesi väärin mutta voisitko piirtää mut??!! Vaikka oon mato?! Mun taiteilija nimellä!? Siis niinku Koiramysky -nimestä nii piirtäisit siitä!? Ja jos joku sen kaveri näkee tän voiko se kysyä Black_pink_fanilta
        T. Koiramysky 🐶🌬️


      • Anonyymi

        Sano että jos tiedät testimadon olet varmaan käynytkin siellä joten olet ite kai sitten joku pikku poika

        T.saisofi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Black_pink_fan joo tiiän kyllä kirjotin nimesi väärin mutta voisitko piirtää mut??!! Vaikka oon mato?! Mun taiteilija nimellä!? Siis niinku Koiramysky -nimestä nii piirtäisit siitä!? Ja jos joku sen kaveri näkee tän voiko se kysyä Black_pink_fanilta
        T. Koiramysky 🐶🌬️

        Ai no jos Blackpink_fan piirtää velhoja niin voitko piirtää mut oon kyllä mato mutta silti taiteilija nimellä

        T.saisofi


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Näytä Testimadosta sille kaikkien poikavelhojen kuvauksia je heidän testejään esim Testimyrskyn, Grondin, Testien Testaajan, Oreon...
        Tyttöjen pitäminen poikia huonompina on rasismia, joten voit syyttää sitä rasistiksi...

        En tiedä, auttavatko nuo, mutta sait ainakin jonkinlaisen vastauksen.

        Olen itse poika ja 13-15v, joten luulisi noiden auttavan (tai sitten ei)

        ...ja kysyä miksi tytöt olisivat huonompia kuin pojat.


    • Anonyymi

      Moi miten menee

      • Anonyymi

        Iha ok
        T: Alpsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha ok
        T: Alpsu

        Kiva 🥴
        T.Jokilohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva 🥴
        T.Jokilohi

        Moi! Täällä kirjoittelee Hopeamyrsky 🦋! Olen päättänyt sittenkin palata velhoksi!😀 Masennus on helpottanut.😊 Muista että olet ihana ja pidä kiva päivä! ;) Eli tulen taas testivelhoksi!!!!!!😚 Päätin tulla kun niin moni kuulemma kaipasi minua❤️ kiitos kaikille!
        T.Hopeamyrsky🦋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Täällä kirjoittelee Hopeamyrsky 🦋! Olen päättänyt sittenkin palata velhoksi!😀 Masennus on helpottanut.😊 Muista että olet ihana ja pidä kiva päivä! ;) Eli tulen taas testivelhoksi!!!!!!😚 Päätin tulla kun niin moni kuulemma kaipasi minua❤️ kiitos kaikille!
        T.Hopeamyrsky🦋

        OIKEESTI!!!??????😍😍😍😍😍😍 JESSS😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🦋🦋🦋🦋🦋 HOPEAMYRSKY PALAS😍😍😍 NYT JUHLITAAAN!!!!😍!😍😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva 🥴
        T.Jokilohi

        Tuota en laittanut minä, koska laitan viestit aina kirjautuneena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Täällä kirjoittelee Hopeamyrsky 🦋! Olen päättänyt sittenkin palata velhoksi!😀 Masennus on helpottanut.😊 Muista että olet ihana ja pidä kiva päivä! ;) Eli tulen taas testivelhoksi!!!!!!😚 Päätin tulla kun niin moni kuulemma kaipasi minua❤️ kiitos kaikille!
        T.Hopeamyrsky🦋

        En usko, että olet oikea Hopeamyrsky. Siinä testimadon jäähyväiset testissä hän kirjoitti olevansa väsynyt ei masentunut. Tuo oli sinun virheesi


    • Moni laittaa täällä viestejä toisten nimissä. Esittäen, että on joku toinen, joka ei ole kirjautunut.

      Miksi?!?

      • Anonyymi

        Anteeks:( oon tosi pahoillani. Ja en tiiä miks :( kokeilin vaan uskooko tyypit. Ei ollu hyvä ajatus. Eli kuten sanoin lähen nyt koska en halua enää pilata testimatoanne. Hyvästi kaikki.💔😭
        Kukaan ei voi enää antaa anteeksi, joten minun on pakko lähteä. En voi enää ikinä tehdä iloisesti teidän hyvien velhojen testejä. Ja muuten ainoastaan minä esitin aamulla muita velhoja. Älkää syyttäkö ketään muuta. Anteeksi ja hyvästi💔 en tarkoittanut olla ilkeä.
        T. Vanha Koiramysky 🐶🌬️ nykyinen Testimadon pilaaja💔💔💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks:( oon tosi pahoillani. Ja en tiiä miks :( kokeilin vaan uskooko tyypit. Ei ollu hyvä ajatus. Eli kuten sanoin lähen nyt koska en halua enää pilata testimatoanne. Hyvästi kaikki.💔😭
        Kukaan ei voi enää antaa anteeksi, joten minun on pakko lähteä. En voi enää ikinä tehdä iloisesti teidän hyvien velhojen testejä. Ja muuten ainoastaan minä esitin aamulla muita velhoja. Älkää syyttäkö ketään muuta. Anteeksi ja hyvästi💔 en tarkoittanut olla ilkeä.
        T. Vanha Koiramysky 🐶🌬️ nykyinen Testimadon pilaaja💔💔💔

        Annan sinulle anteeksi, koska tunnustit, mitä teit ja jos lupaat, ettet tee enää uudestaan. Moni muukin antaa sinulle varmasti anteeksi


    • Olen harkinnut takaisin velhoksi tulemista, mutta taas täällä haukutaan ja esitetään muita (ei vielä kovin isossa määrin)

      Ette varmaan halua minua takaisin...

      Jos ette halua, niin silloin en tule...

      Testivelhon urani taisi päättyä ystävänpäivään (joka oli minulle tuomion päivä, koska lopetin kiusaamisen takia silloin)

      • Anonyymi

        Anteeks se oli vaan vitsi:( Haluun että palaat takas Jokilohi :( oikeesti anteeks tosi paljon ei kukaan voi kyllä antaa mulle anteeks :( oon pilannut koko Testimadon ANTAKAA MULLE ANTEEKS okei ette varmana anna joten hyvästi en enään ikinä käy testimadossa tekemässä muiden velhojen testejä koska kaikki ovat vihaisia minulle. Testimadosta tulee nyt hyvä paikka, kun minä lähden. Hyvästi, en enää pilaa mahtavaaa Testimatoanne


      • Anonyymi

        HALUTAAN!!!!!!!!!!!!!!! JOKILOHI TUU TAKAS!!!😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔😭

        T.Koiramyrsky


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks se oli vaan vitsi:( Haluun että palaat takas Jokilohi :( oikeesti anteeks tosi paljon ei kukaan voi kyllä antaa mulle anteeks :( oon pilannut koko Testimadon ANTAKAA MULLE ANTEEKS okei ette varmana anna joten hyvästi en enään ikinä käy testimadossa tekemässä muiden velhojen testejä koska kaikki ovat vihaisia minulle. Testimadosta tulee nyt hyvä paikka, kun minä lähden. Hyvästi, en enää pilaa mahtavaaa Testimatoanne

        Mikä oli vitsi ja oletko mato vai velho, jos velho, niin kuka. Matojen ei tarvitse kertoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks se oli vaan vitsi:( Haluun että palaat takas Jokilohi :( oikeesti anteeks tosi paljon ei kukaan voi kyllä antaa mulle anteeks :( oon pilannut koko Testimadon ANTAKAA MULLE ANTEEKS okei ette varmana anna joten hyvästi en enään ikinä käy testimadossa tekemässä muiden velhojen testejä koska kaikki ovat vihaisia minulle. Testimadosta tulee nyt hyvä paikka, kun minä lähden. Hyvästi, en enää pilaa mahtavaaa Testimatoanne

        En välttämättä ole sinulle vihainen, jos tunnustat, mitä olet tehnyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        HALUTAAN!!!!!!!!!!!!!!! JOKILOHI TUU TAKAS!!!😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔😭

        T.Koiramyrsky

        Sinäkö laitoit tuon ylemmän viestin, josta kysyin, kuka oli laittanut sen


    • En enää luota velhojen nimissä kirjoitettuihin viesteihin, jos velho ei ole kirjautunut

      • Olen ollut viimeaikoina vähän masentunut ja väsynyt, joten en jaksa panna kiusaajille vastaan. Tuntuu, että minä olen ainoa, joka todella pystyy laittamaan kiusaajille vastaan


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Olen ollut viimeaikoina vähän masentunut ja väsynyt, joten en jaksa panna kiusaajille vastaan. Tuntuu, että minä olen ainoa, joka todella pystyy laittamaan kiusaajille vastaan

        😭 A-N-T-E-E-K-S-I


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Olen ollut viimeaikoina vähän masentunut ja väsynyt, joten en jaksa panna kiusaajille vastaan. Tuntuu, että minä olen ainoa, joka todella pystyy laittamaan kiusaajille vastaan

        Enää en kiusaa, koska lähden kokonaan. Sinun ei tarvitse enää panna minulle vastaan. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enää en kiusaa, koska lähden kokonaan. Sinun ei tarvitse enää panna minulle vastaan. :(

        Yritä ymmärtää, koska tunnustit, ei sinun kokonaan tarvitse lähteä


    • Jos esitätte muita, kertokaa tuohon syy

      • Anonyymi

        En tiedä, kuten sanoin. Ja Jokilohi voit palata huoletta, koska minä lähden pilaamasta elämääsi. Anteeksi vaikka et voi antaa anteeksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kuten sanoin. Ja Jokilohi voit palata huoletta, koska minä lähden pilaamasta elämääsi. Anteeksi vaikka et voi antaa anteeksi

        Kyllä voin, koska tunnustit


      • Anonyymi

        Anteeksi vielä kerran. Halusin vain kokeilla, uskooko tyypit. Nyt kadun. Minun on pakko lähteä kokonaan pilaamasta elämääsi Jokilohi 💔 . Voit palata huoletta en enää tee mitään hyvää enkä pahaa Testimadossa. Hyvästi. Tiedän että minut muistetaan ikuisena Testimadon tuhoajana.

        T. Koiramysky 🐶🌬️/Testimadon tuhoaja 💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vielä kerran. Halusin vain kokeilla, uskooko tyypit. Nyt kadun. Minun on pakko lähteä kokonaan pilaamasta elämääsi Jokilohi 💔 . Voit palata huoletta en enää tee mitään hyvää enkä pahaa Testimadossa. Hyvästi. Tiedän että minut muistetaan ikuisena Testimadon tuhoajana.

        T. Koiramysky 🐶🌬️/Testimadon tuhoaja 💔

        Voit palata ja vaikka aloittaa velhona. Muutkin velhot antavat varmaan sinulle anteeksi. Sitäpaitsi tuo tuhoajajuttu on vanhentunut. En minä ole vihainen sinulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vielä kerran. Halusin vain kokeilla, uskooko tyypit. Nyt kadun. Minun on pakko lähteä kokonaan pilaamasta elämääsi Jokilohi 💔 . Voit palata huoletta en enää tee mitään hyvää enkä pahaa Testimadossa. Hyvästi. Tiedän että minut muistetaan ikuisena Testimadon tuhoajana.

        T. Koiramysky 🐶🌬️/Testimadon tuhoaja 💔

        Hyvä, kun kadut tekojasi. Minun puolesta voit jäädä, jos lupaat, että et tee enää tälläistä


    • Anonyymi

      Moi typerykset, koko Testimato on ihan roskaa! 😝
      Mulla on ollut koko ajan salainen käyttäjä jolla teen turhia testejä!🤣

      T. Wolf_art.girl

      • Et ole oikea Wolffis


        Täällä on ollut tänään niin paljon huojausta, että enää en mene ansaan


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Et ole oikea Wolffis


        Täällä on ollut tänään niin paljon huojausta, että enää en mene ansaan

        Tiedän, että kirjoitin tägini, mitä väliä en haluu et kaikki tietää heti kuka oikeasti olen.🙄

        T. Wolffis, joka ei jaksanut kirjautua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että kirjoitin tägini, mitä väliä en haluu et kaikki tietää heti kuka oikeasti olen.🙄

        T. Wolffis, joka ei jaksanut kirjautua.

        En usko vieläkään, että olet oikea Wolffis


    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe