Soturikissa rp

Hei! Mun mielestä voisi olla hyvä keskustella siitä rpstä täällä(jos vaan kukaan tulisi). Koska tulee semi turhoia testejä jos hoidetaan kokoontumiset testimadossa niin käykö tää? Klaanien päälliköt päättää asiasta.

305

3215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi! t. Mäntyloiste. Ja siis haluaisin liittyä rphen!

      • Käy kattoo Musiikinkuuntelijan testot tägistä: Haluanmukaansk


    • Moi, minun ajatukset ennen täyä chattia: "Teen vaan yhden testin sitä varten, jota sitten päivitän ja sinnw tulee kaikki asiat". No teen sen testin niille, jotka ei tule tänne.
      T. Kirkasmarja

      • Eiku Kirkastähti 🤣


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Eiku Kirkastähti 🤣

        MOIII!miten tää oikeen toimii?

        ~Lehtilampi


    • Moikka! Pähkinätähti täällä ;D Minulle sopii tämä hyvin! Muut?

      • Anonyymi

        Minulle(vaahteraklaanin varapäällikölle) sopii asia mainiosti. Olen siis Varpushalla eli Hunajasydän.


      • Minullekin sopii T. Kirkastähti!


    • Tämänhetkiset aamuklaanin jäsenet:

      Hahmo: Pähkinätähti | Rooli: Päällikkö | Velho: Hopeamyrsky🦋 | Tämänhetkisiä hahmoja: 2 |

      Hahmo: Huurresydän | Rooli: Parantaja | Velho: ❄️Huurresydän❄️ | Tämänhetkisiä hahmoja: 1 |

      Hahmo: Pilvisydän | Rooli: Soturi | Velho: ☁️Pilvisydän☁️ | Tämänhetkisiä hahmoja: 1 |

      Hahmo: Pajuhalla | Rooli: Kuningatar | Velho: Pähkinäkynsi🍂 | Tämänhetkisiä hahmoja: 1 |

      Hahmo: Kidetassu | Rooli: Parantajaoppilas | Velho: Kidetassu | Tämänhetkisiä hahmoja: 1 |

      Hahmo: Lumitassu | Rooli: Oppilas | Velho: Hopeamyrsky🦋 | Tämänhetkisiä hahmoja: 2 |

      Aamuklaaniin saa vapaasti liittyä tägiin #aamuklaanirp! (Ilman huutomerkkiä) Vapaina on varapäällikkö, sotureita, klaaninvanhimpia ja oppilaita. Tervetuloa! Aamuklaanin esittelytesti löytyy myös tägistä #aamuklaanirp

      Ja ai niin! Pilvisydän tai Huurresydän, haluaisiko jompi kumpi olla Lumitassun mestari? ;)

      • Anonyymi

        Pääsisinkö minä aamuklaaniin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisinkö minä aamuklaaniin?

        Pääset, mutta minkä niminen hahmo? Ja nimesi/taiteilijanimesi kiitos...


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Pääset, mutta minkä niminen hahmo? Ja nimesi/taiteilijanimesi kiitos...

        Hahmoni voisi olla pisaratassu eli kilpikonnakuvioinen sinisilmäinen naaras ja nimeni on siis omena🍎🍏


      • Anonyymi

        Saisaanko liittyä Aamuklaaniin jos saan niin mulla ei oo nimee


      • Anonyymi

        Mä liityn haittaako et en oo velho vaan mato ja jos varapääliköksi pääsee vielä nii mun nimi on sadekukka


    • Muuten kävisikö teille että hyväksyisimme myös matoja mukaan? Kun kerta keskustelemme nyt täällä!☺️

      • Mulle käy


      • Joo, todellakin!


    • Moi! haluaisin liittyä tähän soturikissa juttu, mutta en oikein tiiä mihin klaaniin kuuluisin. joten voitteko esitellä näitä klaanrja ja valitsen kivoimmalta kuulostavan klaanin. olisin siis Aurinkotassu, soturi oppilas joka pääsee kohta soturiksi.

      • Okei!!

        Aamuklaani on uskollisten ja vikkelien kissojen klaani!

        Reviiri: Puoliksi nummea, puoleksi kirkasta koivumetsää. Riistana on kaneja ja lintuja, joskus oravia hiiriä ja myyriä. Leiri on nummen ja metsän rajassa pienessä painanteessa. Leiri on hyvin suojattu, ja sitä ympäröivät piikkihernepensaamuurit. Se on turvallinen ja mukava.

        Aamuklaanin kissat ovat taivia hyppijöitä ja kiipeilijöitä mutta myös nopeita! He ovat uskollisia ja älykkäitä, mutta vaaran uhatessa osavat olla erittäin hurjia taistelijoita.
        (Aamuklaani on sekotus tuuli- ja taivasklaania.)

        Tervetuloa Aamuklaaniin! Tägi on #aamuklaanirp

        T. Pähkinätähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Okei!!

        Aamuklaani on uskollisten ja vikkelien kissojen klaani!

        Reviiri: Puoliksi nummea, puoleksi kirkasta koivumetsää. Riistana on kaneja ja lintuja, joskus oravia hiiriä ja myyriä. Leiri on nummen ja metsän rajassa pienessä painanteessa. Leiri on hyvin suojattu, ja sitä ympäröivät piikkihernepensaamuurit. Se on turvallinen ja mukava.

        Aamuklaanin kissat ovat taivia hyppijöitä ja kiipeilijöitä mutta myös nopeita! He ovat uskollisia ja älykkäitä, mutta vaaran uhatessa osavat olla erittäin hurjia taistelijoita.
        (Aamuklaani on sekotus tuuli- ja taivasklaania.)

        Tervetuloa Aamuklaaniin! Tägi on #aamuklaanirp

        T. Pähkinätähti

        Sen reviirin kuva on Testissäni, jonka tein aamuklaanista ;3


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Okei!!

        Aamuklaani on uskollisten ja vikkelien kissojen klaani!

        Reviiri: Puoliksi nummea, puoleksi kirkasta koivumetsää. Riistana on kaneja ja lintuja, joskus oravia hiiriä ja myyriä. Leiri on nummen ja metsän rajassa pienessä painanteessa. Leiri on hyvin suojattu, ja sitä ympäröivät piikkihernepensaamuurit. Se on turvallinen ja mukava.

        Aamuklaanin kissat ovat taivia hyppijöitä ja kiipeilijöitä mutta myös nopeita! He ovat uskollisia ja älykkäitä, mutta vaaran uhatessa osavat olla erittäin hurjia taistelijoita.
        (Aamuklaani on sekotus tuuli- ja taivasklaania.)

        Tervetuloa Aamuklaaniin! Tägi on #aamuklaanirp

        T. Pähkinätähti

        kuulostaa lupaavalta!


      • Oki, kerron ihan just Peltoklaanista.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Oki, kerron ihan just Peltoklaanista.

        selvä!


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Sen reviirin kuva on Testissäni, jonka tein aamuklaanista ;3

        Joo, meen tekee


      • En oikeastaan jaksa.😪
        Älä liity Peltoklaaniin, kun en kerro mitään.


    • Anonyymi

      Moi! Tulin just tänne,mitä on meneillään?

    • Anonyymi

      Voisinko liittyä? En oo varma kuinka kauan voin olla täällä ja en tiiä viel mun tyyppiä..joten se on ongelma!

    • Joo! Sano mihin klaaniin haluat liittyä! ;D ja kerro sun hahmo ja siihen liittyvät tiedot. Jos oot velho, kerro kuka oot! Jos oot mato, ni ei tarvi! :) Voit kyllä laittaa mukaan taiteilijanimen!!

    • Anonyymi

      Moi! Voisinko liittyä tänne pilvisenävirtana? Se on kilpikonnanvärinen ja laiha soturi(ennen parantaja mut vaihdoin koska oli varattu) mut en tiiä kauanko oon täällä. Mulla ei oo tiliä testimadossa eikä täällä.

      • Juu! Hyvä! Halusitko siis liittyy aamuklaaniin? Jos joo niin toki! Ja joo! Voit sanoo jonkun taiteilijanimen jos haluat niin voin immoittaa sen! (Ettei se olisi mikään pelkkä ”tämän hahmon on tehnyt mato!” Jne.)


      • Anonyymi

        Voin liittyä aamuklaaniin,kosk en tiiä paljon muita.


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Juu! Hyvä! Halusitko siis liittyy aamuklaaniin? Jos joo niin toki! Ja joo! Voit sanoo jonkun taiteilijanimen jos haluat niin voin immoittaa sen! (Ettei se olisi mikään pelkkä ”tämän hahmon on tehnyt mato!” Jne.)

        Myista, että Lehtiklaani tarvitsee myös hahmoja kipeästi. Ai niin ja Peltoklaanikin.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Myista, että Lehtiklaani tarvitsee myös hahmoja kipeästi. Ai niin ja Peltoklaanikin.

        Totta!


    • Anonyymi

      Moi! Mä haluan liittyä Vaahteraklaaniin. Mun hahmo on Purousva ja mä oon soturi. Sai tehdä kaksi hahmoa ja mä haluan, että mun toinen hahmo on Jokitassu. Vaahteraklaanin oppilas siis.
      t. Purousva

      • Anonyymi

        Siis Purousva_sk


    • Anonyymi

      Moi! Haluun olla Vaahteraklaanin kuningatar Untuvapilvi. Mun varahahmo on Hahtuvapentu, Untuvapilven pentu siis. Jos joku haluaa mun pennuksi niin joo...
      t. Elli

    • Niin! Muistakaa muuten, että Lehtiklaanissa ja Peltoklaanissa on paljon vähemmän hahmoja kuin Vaahteraklaanissa tai Aamuklaanissa! Vaahteraklaanissa on varmaan jo yli puolet koko rp:hen osallistujista…

    • Anonyymi

      Mä haluun Lehtiklaanin soturiksi. Säihkekoivu. Naaras. Ja varahahmo on Usvatassu.
      t. Matomatala

    • Anonyymi

      Mä haluun Lehtiklaanin varapäälliköksi. Savuhammas. Se on siis kolli joka on vaaleanharmaa.
      t. Hyde

      • Anonyymi

        Varahahmo on Varjohäntä. Soturi siis
        t.Hyde


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varahahmo on Varjohäntä. Soturi siis
        t.Hyde

        Mulle tuli heti mieleen se Wednesday ohjelma, kun mainitsit: "T. Hyde"


    • Anonyymi

      Mä kyseenalaistan sen, että miksi varahahmoja ei näy siinä kaikki rp osallistujat testissä. Siis mun mielestä sen voisi hoitaa myös vähän samanlaisesti kuin Alppiksen testeissä. Siis sen klaanit testeissä. Olisi päällikkkö: plaaplaa ja sillä tavalla klaaneittain. siis kaikki klaanit peräkkäin oon tehnyt sellaista juttua itselleni. Tossa on jo valmiit Lehtiklaani ja Vahteraklaani:
      Vaahteraklaani

      Päällikkö
      Täplätähti – Musiikinkuuntelija

      Varapäällikkö
      Varpushalla – Hunajasydän; Pähkinätassu

      Parantaja
      Kasteyrtti – hännänhuiskaus; Kauristassun mestari

      Soturit
      Purousva – Purousva_sk

      Oppilaat
      Kauristassu – Alppitassu

      Apilatassu – Alppitassu

      Pähkinätassu – Pähkinätassu

      Jokitassu – Purousva_sk

      Kuningattaret
      Untuvapilvi – Elli

      Pennut
      Hahtuvapentu – Elli

      Lehtiklaani

      Päällikkö
      Hopeatähti – Hopeausva_sk

      Varapäällikkö
      Savuhammas – Hyde

      Parantaja
      Leppämarja – Lehtilampi_sk

      Soturit
      Loistevesi – Jokilohi

      Säihkekoivu – Matomatala

      Varjohäntä – Hyde

      Oppilaat
      Usavatassu – Matomatala

      Kuningattaret
      Koivulampi

      Pennut
      Mäntypentu

      Tosta näkee hyvin mitä noilla kahdella knaalilla ei ole ja mitä on. Ja siis laitan hetkenpäästä Peltoklaanista ja Aamuklaanista. Ne ei oo vielä valmiit.
      Ja laitoin tohon siis myös itseni. Haluan olla siis Lehtiklaanin kuningatar ja pentu. eli juu.
      t. Felicia

      • Anonyymi

        Mä haluun Untuvapilvelle kaksi pentu Tulitassu ja Punatassu
        T. Anton


      • Anonyymi

        Sulkatassu ja Pilvitassu vaahteraklaanista
        T. Emma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun Untuvapilvelle kaksi pentu Tulitassu ja Punatassu
        T. Anton

        Siis hups. Punapentu ja Tulipentu
        T Anton


      • Anonyymi

        Varahahmot eivät näy koska ei ole ollut aikaa lisätä, tässä juuri lisäilen!🙂 -täplätähti


    • Anonyymi

      Peltoklaani

      Päällikkö
      Kirkastähti – Wolf_art girl

      Varapäällikkö

      Parantaja
      Aamuruska – Tuiskulehti; Pöllötassun mestari

      Soturit
      Tuulisydän – Tuulenjuoksija

      Oppilaat
      Pöllötassu – Mäntyloiste

      Kuningattaret
      Lumikuiske – Mäntyloiste

      Pennut


      Aamuklaani

      Päällikkö
      Pähkinätähti – Hopeamyrsky

      Varapäällikkö

      Parantaja
      Huurresydän – Huurresydän; Kidetassun mestari?

      Soturit
      Pajuhalla – Pähkinäkynsi

      Pilvisydän – Pilvisydän

      Oppilaat
      Lumitassu – Hopeamyrsky

      Kidetassu – Kidetassu?(toi luki vaan hopeamyrskyn testissä en oo varma sillä en nähnyt ilmottautumis testiä); Huurresydämmen oppilas

      Kuningattaret

      Pennut

      • Anonyymi

        Haluun olla Peltoklaanin pennut(lumikuiskuiskeen jos sopii) Talvipentu ja Heinäpentu

        t. 456



      • Ja Aamuklaanissa on myös mato nimeltä Pilvinenvirta, joka on siis soturi


    • Aamuklaaniin ja Peltoklaaniin voi tulla vielä. Tällä hetkellä eniten on vissiin Lehtiklaanilla ja Vaahteraklaanilla

      • Kummaku just epäonnenkantajan klaanista tuli vähiten suosituin.🤨


    • Peltoklaani Information:

      Okei, tämä on mun Sk:ssa suosituin klaani, mut velhojen ja matojen keskuudessa epäsuosituin...🥴👍

      Okei, okei better Information:

      Peltoklaani on täynnä uskollisia sekä ystävällisiä kissoja, tappelun tullessa peltoklaani panee kaiken peliin ja jekuttaa vastuatajiaan. Peltoklaani on myös taitava ja harkitsevainen klaani, jota ei voi koskaan pettää tai johtaa harhaan.

      Reviiri;
      Peltoklaanin leiri on pieni ympyränmuotoinen heinikko, jossa kasvaa paljon heinää ja puita.
      Klaanin puhuja kivi on heiniä korkeampi, ja, kun sen päältä kajahtaa asiaa, klaanin jäsenet kerääntyvät sen eteen kohtaa, jossa ei ole heinää. Klaania ympäröi lyhyt metsä ja metsäässä ympäröi piikki... piikki... piikki... ööö, joku piikkipaatsaaman vai mikä mikälie, en minä muista.😫 *Katsoo onko joku maininnut sitä* no sanotaanko piikkiherneenpensaanmuurit, pellolle kumminkin paistaa aurinko öähes kaiken aikaa, niin ehkä se on sitten ihan Aamuklaanin vieressä...

      Peltoklaani on aina valmis. (Ja sen johtaja hyvä unihtamaan mikä on klaanikokouksen tai minkälien kokouskutsu... eiku wth...)

      • Anonyymi

        Mä haluun Peltoklaanin varapälliköksi. Valkoturkiksi siis

        t. Valkoturkki


      • Anonyymi

        Mä haluun Peltoklaanin Kuningattareksi Heinäorvokiksi.

        t. Player nro 7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun Peltoklaanin Kuningattareksi Heinäorvokiksi.

        t. Player nro 7

        Ja mun toinen hahmo on Heinäorvokin pentu Aropentu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun toinen hahmo on Heinäorvokin pentu Aropentu

        Mä voin olla Heinäorvokin kaksi pentua Paatsamapentu ja Orvokkipentu

        t. Wednesday


      • Tyypit mä en enää tiiä paljon kissoja Peltoklaanissa on.🤯


    • Aamuklaaniin voi vielä liittyy sit myös :3

      • Mä haluaisin liittyä aamuklaaniin. onko se vielä mahdollista? tiedätkin jo minkä niminen olen


      • Anonyymi
        mckoppa kirjoitti:

        Mä haluaisin liittyä aamuklaaniin. onko se vielä mahdollista? tiedätkin jo minkä niminen olen

        Joo! Sopii. Sori kun vastasin vasta nyt! Tää oli heittänyt mut ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo! Sopii. Sori kun vastasin vasta nyt! Tää oli heittänyt mut ulos.

        Tee hopeamyrsky


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo! Sopii. Sori kun vastasin vasta nyt! Tää oli heittänyt mut ulos.

        kun olen oppilas, niin kuka on mun mestari? ja olen muuten vaaleanharmaa kissa, jolla. vasen etutassu on oranssi. ja olen kolli


    • Moi! Keksin idean tästä rpstä. Halusin tehdä myös toisen pelkästään suomi24 rpn. Vapaita paikkoja on siis paljon. Saa tehdä 2 hahmoa joita käyttää kokoajan. 4 klaania. Yksi on mun oma: Usvaklaani. Tervetuloa
      t. Pilvitähti
      P.S osallistun tähänkin rp Pilviturkkina. Aamuklaanin soturi


      • Tällä hetkellä taitaa olla pilvisydän


      • Anonyymi
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Tällä hetkellä taitaa olla pilvisydän

        Kuka mitä häh? Pilvisydämmestä. Mä oon Pilbitähti en Pilvidydän jos sitätarkoitit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mitä häh? Pilvisydämmestä. Mä oon Pilbitähti en Pilvidydän jos sitätarkoitit

        Siis eikun että klaanissa soturi nimeltä pilvisydän ja testivelho nimeltä ☁️Pilvisydän☁️ Meidän klaanissa on jo niin monta pilvi-alkuliitteistä kissaa!!🫢


      • Anonyymi
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Siis eikun että klaanissa soturi nimeltä pilvisydän ja testivelho nimeltä ☁️Pilvisydän☁️ Meidän klaanissa on jo niin monta pilvi-alkuliitteistä kissaa!!🫢

        itseasiassa vaan kaksi Pilvitähden ja Pilvisydämen Pilvisydän ja Pilviturkki.


    • Anonyymi

      Hehe mun kamu keksi sen ft:Kipinäläiskä
      Mut käytän sitte Heinäklaania muuten teijän ikä??

    • Anonyymi

      Muuten käykää kuunteleen ft:Kipinäläiskä

    • Anonyymi

      Eli siis mua voi kutsua Omenapennunksi tai Kipinäläiskä isi tai hiiliseksi tai kanaksi oon vaan koulus Omenapdntu

    • Anonyymi

      Aamuklaani:

      Päällikkö:
      Pähkinätähti - Hopeamyrskyn🦋 hahmo

      Varapäällikkö:
      - Vapaa. Joku aamuklaanin sotureista voi ilomoittautua haluavansa varapäälliköksi ja sitten ensimmäinen pääsee. Tai sitten joku uusi voi vielä tulla

      Parantaja:
      Huurresydän - ❄️Huurresydämen❄️ Hahmo ja Kidetassun mestari

      Soturit:
      Pilvisydän - ☁️Pilvisydämen☁️ Hahmo; Aurinkotassun mestari
      Pilviturkki - Pilvitähden hahmo; Lumitassun mestari
      Pilvinenvirta - Untuvan hahmo; Apilatassun (?) mestari

      Oppilaat:
      Lumitassu - Hopeamyrskyn🦋 hahmo
      Aurinkotassu - mckopan hahmo
      Kidetassu - Kidetassun hahmo
      Apilatassu? - Velhoperunan:D hahmo (En löytänyt enää ilmoittautumistestiäsi! Muistan kun ilmoittauduit.)

      Kuningattaret:
      Pajuhalla - Pähkinäkynnen🍂 hahmo

      Pennut:
      Vapaina

      Klaaninvanhimmat:
      Vapaina

      Aamuklaaniin saa vielä liittyä! Tarvitsemme vielä pentuja ja varapäällikön!

      T. Hopeamyrsky🦋

      • Anonyymi

        Ai niin! Ja klaaninvanhimpia ;)


      • Mutta siis.. Joo siis mun se 2 hahmo on siis Aplatassu... Niin meillä on sitten saman nimiset hahmot Velhoperunan kanssa.. Niin sitten juu


      • Anonyymi

        Eikö madot sakkaan liittyä? Koska missä Wednesdayn ja Player nro 7 hahmot on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö madot sakkaan liittyä? Koska missä Wednesdayn ja Player nro 7 hahmot on?

        Eikö ne liittynyt peltoklaaniin? T.🦋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö madot sakkaan liittyä? Koska missä Wednesdayn ja Player nro 7 hahmot on?

        Tietenkin saa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne liittynyt peltoklaaniin? T.🦋

        Tarkistin viestit ja ne liittyi peltoklaaniin! Ei aamuklaaniin. T. 🦋


      • Anonyymi

        Hups! Sori! Katsoin väärin! Joo siis mä voisin liittyä siis myös Aamuklaaniin. Haluan olla varapäällikkö Ahvenlampi
        t. Ahven bulibuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö madot sakkaan liittyä? Koska missä Wednesdayn ja Player nro 7 hahmot on?

        Tietenkin madot ja velhot saavat liittyä! Mutta wednesday ja player nro 7 menivät peltoklaaniin eivätkä aamuklaaniin. Tarkistin sen. T. Hopeamyrsky


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin madot ja velhot saavat liittyä! Mutta wednesday ja player nro 7 menivät peltoklaaniin eivätkä aamuklaaniin. Tarkistin sen. T. Hopeamyrsky

        Laitoit tän vieatin 3x


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö madot sakkaan liittyä? Koska missä Wednesdayn ja Player nro 7 hahmot on?

        Lisäsin juuri! -musiikinkuuntelija/täplätähti


    • Anonyymi

      Tietenkin madot saavat liittyä! Mutta wednesday ja player nro 7 liittyivät peltoklaaniin, eivät aamuklaaniin. Tarkistin sen! T. Hopeamyrsky🦋

    • Anonyymi

      Vaahteraklaani

      Päällikkö
      Täplätähti – Musiikinkuuntelija

      Varapäällikkö
      Varpushalla – Hunajasydän; Pähkinätassu

      Parantaja
      Kasteyrtti – hännänhuiskaus; Kauristassun mestari

      Soturit
      Purousva – Purousva_sk

      Oppilaat
      Kauristassu – Alppitassu

      Apilatassu – Alppitassu

      Pähkinätassu – Pähkinätassu

      Sulkatassu – Emma

      Pilvitassu – Emma

      Jokitassu – Purousva_sk

      Kuningattaret
      Untuvapilvi – Elli

      Pennut
      Hahtuvapentu – Elli

      Punapentu – Anton

      Tulipentu – Anton

      Lehtiklaani

      Päällikkö
      Hopeatähti – Hopeausva_sk

      Varapäällikkö
      Savuhammas – Hyde

      Parantaja
      Leppämarja – Lehtilampi_sk

      Soturit
      Loistevesi – Jokilohi

      Säihkekoivu – Matomatala

      Varjohäntä – Hyde

      Oppilaat
      Usvatassu – Matomatala

      Kuningattaret
      Koivulampi – Felicia

      Pennut
      Mäntypentu – Felicia

      Peltoklaani

      Päällikkö
      Kirkastähti – Wolf_art girl

      Varapäällikkö
      Valkoturkki – Valkoturkki

      Parantaja
      Aamuruska – Tuiskulehti; Pöllötassun mestari

      Soturit
      Tuulisydän – Tuulenjuoksija

      Oppilaat
      Pöllötassu – Mäntyloiste

      Kuningattaret
      Lumikuiske – Mäntyloiste

      Heinäorvokki - Player nro 7

      Pennut
      Talvipentu – 456

      Heinäpentu – 456

      Aropentu – Player nro 7

      Paatsampentu – Wednesday

      Orvokkipentu – Wednesday


      Aamuklaani

      Päällikkö
      Pähkinätähti – Hopeamyrsky

      Varapäällikkö
      Ahvenlampi - Ahven bulibuli

      Parantaja
      Huurresydän – Huurresydän; Kidetassun mestari

      Soturit
      Pajuhalla – Pähkinäkynsi

      Pilvisydän – Pilvisydän

      Pilvinenvirta — mato

      Pilviturkki – Pilvitähti

      Oppilaat
      Lumitassu – Hopeamyrsky

      Kidetassu – Kidetassu; Huurresydämen oppilas

      Kuningattaret

      Pennut

      Onko kaikki oikein t. Felicia

      • Anonyymi

        Joo käy. Ja sori kun vahingossa spämmin noita viestejä! Mun netti lagas ja luulin ettei se lähettänyt niitä. Sopii! Tietenkin voit liittyä


      • Anonyymi

        Moi! Haluasin liittyä aamuklaaniin jos sopii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Haluasin liittyä aamuklaaniin jos sopii

        Sopii! hahmo&nimi/taiteilijanimi?


    • Anonyymi

      Sanon vielä tähän varmistuksena että kaikki tietää. Laitoin noita viestejä miljoona, koska nettini lagasi ja luulin etteivät ne olleet tulleet tänne! Siksi se sama viesti on täällä monta kertaa. Sori!😅

      T. Hopeamyrsky🦋

    • Millään klaanilla ei ole klaaninvanhimpia. Huomasin just eh!

      • Anonyymi

        Jep!


    • Anonyymi

      Haluan Vaahterklaanin kuningattareksi Lehtiorvokiksi. Toinen hahmoni on tietysti Lehtiorvokin pentu Liljapentu
      t. Anonyymi10

    • Anonyymi

      Mä haluun olla Vaahteraklaanin soturit Hiekkakoivu ja Myrskytomu
      t.Myrskytomu

    • Anonyymi

      Voiku mun Sulkatassun nimittäminen soturiksi tulla kohta?
      t. Emma

    • Sori! Tänään ei tullut testejä koska olin ensin Sofialla ja Maijalla, sitten me mentiin Lahteen Mummin luo, sitten me tultiin kotiin ja buf. Olen siis kipeä!

      • Anonyymi

        Paranemisia
        t. Felicia


      • Anonyymi

        Toivottavasti paranet pian!
        t: Ahven bulibuli


      • Voi ei! Mutta paranemisiin! Toivottavasti tulee pian taas testejä
        t. Pähkinätassu


      • Alppitassu kirjoitti:

        Voi ei! Mutta paranemisiin! Toivottavasti tulee pian taas testejä
        t. Pähkinätassu

        En siis tajuu miksi lähetän viestejä mun siskolle täällä
        t. Pähkinatassu


      • Alppitassu kirjoitti:

        En siis tajuu miksi lähetän viestejä mun siskolle täällä
        t. Pähkinatassu

        Siis onhan se nyt kaukana kun on seinän toisella puolella. En voi siis mitenkään huutaa vaan sille Paranemisi. Lol
        t. Pähkinätassu


      • Alppitassu kirjoitti:

        Siis onhan se nyt kaukana kun on seinän toisella puolella. En voi siis mitenkään huutaa vaan sille Paranemisi. Lol
        t. Pähkinätassu

        Oikeesti Alma! Sä jätit taas mun nimen päälle!🙄 Kohta mun pitää kirjautua aina ulos siltä. 🙄Sä sanoit että teet vaan läksyjä Alma! Sä lähetit tänne viestejä! Onko sun läksynä muka lähettää tänne viestejä mun profiililla?🤔
        P.S Pähkinätassu ja Mäntyloiste on siis mun sisarukset Alma ja Siiri
        t. OIKEA Alppitassu🙄


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Oikeesti Alma! Sä jätit taas mun nimen päälle!🙄 Kohta mun pitää kirjautua aina ulos siltä. 🙄Sä sanoit että teet vaan läksyjä Alma! Sä lähetit tänne viestejä! Onko sun läksynä muka lähettää tänne viestejä mun profiililla?🤔
        P.S Pähkinätassu ja Mäntyloiste on siis mun sisarukset Alma ja Siiri
        t. OIKEA Alppitassu🙄

        Onko tää paras paikka muka käydä tää keskustelu? Oikeesti Ava!! Siis Alpsu!!! Nyt kaikki saa tietää ästä!
        t. Pähkinätassu


      • Anonyymi

        Paranemisia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää paras paikka muka käydä tää keskustelu? Oikeesti Ava!! Siis Alpsu!!! Nyt kaikki saa tietää ästä!
        t. Pähkinätassu

        Tuu sit mun huoneeseen!


      • Mun sukulaisia on Lahdessa, ja sä sait ainakin 10 vastausta tähän täällä ja: "paranemisia", ja mun viesteissä, kun sanoin olevani kipeä on 0 vaatausta.
        Paranemisia sulle, kuolemisia... tai ikuisia kipeyksiä mulle!😃


    • Anonyymi

      Paranemisia!! ❤️❤️T. 🦋

    • 😢
      Si-siis t-te ihan oikeesti... ARGH MÄ SANOIN ONNENPYÖRÄSSÄ EKA HÄVINNEENNI JA TUULEN JUOKSIJA SAI KAIKEN HUOMION, KUN SE SANOI TOKANA... NUT ALPPITASSUKIN ON KIPEÄ JA TE VOIVOTTELETTE, KUN MUN KAVEREILLA OLI KAVERISYNTTÄRIT TÄNÄÄN! MULLE AINA KÄY JOTAIN JA-JA... SIIS, TÄÄ ON VAAN, NIIN EPÄREILUA! En enää halua olla velho kohta, sillä JOKA AINOA SANOO SAMAN LUN JÄLKEEN HIELÄ HEIKOMPANAKIN SAA HUOMIOTA 1,000 TYYPILTÄ JA MINÄ KAHDELTA!😭

      • Ja seuraavaka, kun te vaataatte ettette huomannut sotä, kiin miks huomaatte sitten kaikki muut?


      • Anonyymi

        Heikompi?


      • Siis mulle toivotti paranemisia 5 tyyppiä. Ei se nyt hirveesti ole. Osa noista vastauksista oli vaan siis mun ja mun siskoon'riita'. Ja sis tuntemattomilta tyypeiltä tuli siis vaan 4 tai no muilta kuin perheenjäseniltä.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Siis mulle toivotti paranemisia 5 tyyppiä. Ei se nyt hirveesti ole. Osa noista vastauksista oli vaan siis mun ja mun siskoon'riita'. Ja sis tuntemattomilta tyypeiltä tuli siis vaan 4 tai no muilta kuin perheenjäseniltä.

        No mulle varmaa 1.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        No mulle varmaa 1.

        Siis 0, painoin kyllä nollaa mut tuli yks?


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        No mulle varmaa 1.

        No ei se ole mun vika!
        Alosu


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ole mun vika!
        Alosu

        Did I say so? And I meant 0.
        Mä myös toivotin sulle paranemisia viedtin mukana.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Did I say so? And I meant 0.
        Mä myös toivotin sulle paranemisia viedtin mukana.

        No mulle se ei ainakaan nkynyt.


    • Anonyymi

      Sopii hyvin! -täplätähti

      • Anonyymi

        Päällikkö
        Pähkinätähti – Hopeamyrsky

        Varapäällikkö
        Ahvenlampi – Ahven bulibuli; Haukitassun mestari

        Parantaja
        Huurresydän – Huurresydän; Kidetassun mestari

        Soturit
        Pajuhalla – Pähkinäkynsi

        Pilvisydän – Pilvisydän

        Pilvinenvirta — mato

        Pilviturkki – Pilvitähti

        Oppilaat
        Lumitassu – Hopeamyrsky

        Kidetassu – Kidetassu; Huurresydämen oppilas

        Tuulitassu – Pilvitähti

        Haukitassu – Ahven bulibuli; Ahvenlammen oppilas

        Kuningattaret
        Aamulilja – Aamun haltijatar<3!

        Pulla – Hevoshullu123

        Pennut
        Ruskopentu – Aamun haltijatar<3!

        Ruokopentu – Illan haltijatar<3!

        Hämäräpentu – Illan haltijatar<3!

        Klaaninvanhimmat

        Iltahäntä – Hevoshullu123

        Meidän(eli aamuklaanin) yhteiseen chattiin tuli pari lliittymään. Tässä on lista kaikisata nyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päällikkö
        Pähkinätähti – Hopeamyrsky

        Varapäällikkö
        Ahvenlampi – Ahven bulibuli; Haukitassun mestari

        Parantaja
        Huurresydän – Huurresydän; Kidetassun mestari

        Soturit
        Pajuhalla – Pähkinäkynsi

        Pilvisydän – Pilvisydän

        Pilvinenvirta — mato

        Pilviturkki – Pilvitähti

        Oppilaat
        Lumitassu – Hopeamyrsky

        Kidetassu – Kidetassu; Huurresydämen oppilas

        Tuulitassu – Pilvitähti

        Haukitassu – Ahven bulibuli; Ahvenlammen oppilas

        Kuningattaret
        Aamulilja – Aamun haltijatar<3!

        Pulla – Hevoshullu123

        Pennut
        Ruskopentu – Aamun haltijatar<3!

        Ruokopentu – Illan haltijatar<3!

        Hämäräpentu – Illan haltijatar<3!

        Klaaninvanhimmat

        Iltahäntä – Hevoshullu123

        Meidän(eli aamuklaanin) yhteiseen chattiin tuli pari lliittymään. Tässä on lista kaikisata nyt

        jos toi on aamuklaani niin miksi en ole siellä! Olen siis aurinkotassu


      • Anonyymi
        mckoppa kirjoitti:

        jos toi on aamuklaani niin miksi en ole siellä! Olen siis aurinkotassu

        Sori. Lisään


    • Anonyymi

      Hei! Viimeviikon sunnuntain kokous jäi välistä taukoni takia, joten mietin voisiko kokous olla huomenna klo. 18.00-20.00? Otan ajan noin myöhään koska täällä kello on 2h jäljessä suomen kellosta, eli jos kokous on klo 18.00 se on minulle klo 16.00, eli saatan tulla paikalle hiukan myöhässä, sillä pääsen koulusta 15.40, joten olen kotona abt tuohon aikaan.

      Lehtiklaani kaipaa jäseniä!
      Lehtiklaani kaipaa pikaisesti jäseniä, eli jos mietit liittymistä/kakkos hahmon tekoa liity sillä johonkin muuhun kuin vaahteraklaaniin, se on nimittäin jo aika täynnä!

      Klaaninvanhimmat!
      En ole vielä yhtään klaaninvanhinta nähnyt, johtuuko tämä siitä että he todennäköisesti kuolevat pian? Jos näin on niin ei hätää, jos hahmosi kuolee, saat tehdä sen tilalle uuden, mutta fiksuinta olisi että uusi hahmosi kuoleen jälkeen olisi pentu! (Ei ole pakko, voi olla vaikka erakko joka liittyy klaaniin!)

      Erakoksi?
      Haluaisitko olla erakko (yksineläjä) no sekin on mahdollista! Jos moni haluaa olla erakko, voimme tehdä heillekkin oman chatin! Tärkeintä olisi vain saada klaaneihib lisää kissoja.

      Aamuklaani ja lehtiklaani tarvitsevat omat chatit!
      Olen huomannut että ainakaan lehtiklaanilla ei taida olla, aamuklaanilla ehkä (varmistan tämän jälkeen!)

      Eipä muuta, kiva jos jaksoitte lukea! -musa/täplätähti

      • Aamuklaanilla on chatti, Viisaslampi(Viisaslampi)(Peltoklaani) ja Iltahäntä(Hevoshullu123)(Aamuklaani) ovat klaaninvanhimpia. Korjaukset<3!
        t.Alpsu<3


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Aamuklaanilla on chatti, Viisaslampi(Viisaslampi)(Peltoklaani) ja Iltahäntä(Hevoshullu123)(Aamuklaani) ovat klaaninvanhimpia. Korjaukset<3!
        t.Alpsu<3

        Kiitos korjauksista! -musa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos korjauksista! -musa

        Ilo on minun puolellani. *kumarrus* Lol! Mä teen kyllä tällä viestillä tästä isomman numeron😂🤭.
        t. Alpsu.🤭



      • Kokoukset vähän:
        Ensinnäkin aika käy hyvin mulle, Pähkinätassulle ja Mäntyloisteelle.
        Ja olisi myös hyvä, että vaikka varapäälliköt luettelisivat klaanien jäsenet. Jotkut ovat saattaneet liittyä yksityisissä chateissa joihin Täplätähdellä ei ole pääsyä ja niin Täplätähti voisi lisätä henkilöt siihen testiin jossa luetellaan kaikki.
        Minä teen testin pelkille Vaahteraklaanin jäsenille. Muuten mulla ei ole tekemistä, koska oon aivan liian innoissani tästä rp:stä. Suosittelen, että yksi joka klaanista tekee sellaisen testin.
        Kaikkien päälliköiden ja varäpäälliköiden olisi hyvä ilmoittaa pääseekö kokoukseen. Tiedän, että Hopeamyrsky on ainakin tauolla. Eli siis Aamuklaania johtaa ainakin väliaikaisesti Ahvenlampi. Siis tarkoitan, että olisi hyvä tietää kuka kertoo klaanin kuulumiset ja muut.
        t. Alpsu<3


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Kokoukset vähän:
        Ensinnäkin aika käy hyvin mulle, Pähkinätassulle ja Mäntyloisteelle.
        Ja olisi myös hyvä, että vaikka varapäälliköt luettelisivat klaanien jäsenet. Jotkut ovat saattaneet liittyä yksityisissä chateissa joihin Täplätähdellä ei ole pääsyä ja niin Täplätähti voisi lisätä henkilöt siihen testiin jossa luetellaan kaikki.
        Minä teen testin pelkille Vaahteraklaanin jäsenille. Muuten mulla ei ole tekemistä, koska oon aivan liian innoissani tästä rp:stä. Suosittelen, että yksi joka klaanista tekee sellaisen testin.
        Kaikkien päälliköiden ja varäpäälliköiden olisi hyvä ilmoittaa pääseekö kokoukseen. Tiedän, että Hopeamyrsky on ainakin tauolla. Eli siis Aamuklaania johtaa ainakin väliaikaisesti Ahvenlampi. Siis tarkoitan, että olisi hyvä tietää kuka kertoo klaanin kuulumiset ja muut.
        t. Alpsu<3

        Minä pääsen kokoukseen. Kokoukseen pääsevien Aamuklaanilaisten on ilmoittauduttava minulle chatissa.
        t. Ahvenlampi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä pääsen kokoukseen. Kokoukseen pääsevien Aamuklaanilaisten on ilmoittauduttava minulle chatissa.
        t. Ahvenlampi

        Muidenkin klaanien kissojen olisi hyvä tehdä tuolla tavalla. Vaahteraklaanin kissat ilmoittautuvat siis chatissa!


    • Anonyymi

      Mietin, että pidämmekö kokouksen täällä, vai temmekö kokous chatin? -täplätähti

      • Tehdään chat jossa on pelkästään kokoukset. Teen sen aivan pian.


    • Anonyymi

      Huima kiitos kaikille, jotka ovat jo tähän rp:hen osallistuneet! Hahmoja on jo yli 50! Kun jaoin tämän idean, ajattelin ettei moni osallistu, sillä idea oli minun päässäni sekava, mutta tässä sitä ollaa! Kiitos kuuluu teille kaikille, jotka mahdollistitte tämän ropen alkamisen!

      Etkö löydä nimeäsi ”kaikki sk rp:n hahmot” testistä?
      Jos et, olet todennäköisesti laittanut hahmosi klaanin sisäiseen chattiin, jonne minulla ei ole pääsyä (lehtiklaani rp, aamuklaani rp) jos näin on, laitathan hahmosi tämän viestin alle (ja vaikka löytäisit nimesi sieltä olisi hyvä että laittaisitte kaikki hahmonne tämän viestin alle, että voin varmistaa lisänneeni kaikki!)

      Riistavarkaudet ja partiot!
      Varapäällikön tehtävä on järjestää partiot! Varapäällikkö voi joko abt 3 kertaa päivässä ilmoittaa partiot (aamu, päivä, ilta) tai kaikki partiot heti aamulla/edellisenä päivänä! Jos varapäällikkö ei ole paikalla, tämä siirtyy johtajan vastuulle! Riistavarkaudet tekisivät tähän ropeen vähän salamyhkäisyyttä, ja mietinkin olisiko mahdollista tehdä esimerkiksi ”soturikissa rp riistavarkaudet” tai jokin vastaava, ne voidaan myös hoitaa täällä! Esimerkki: varpushalla, purousva, kauristassu ja kauristassun mestari (jota en juuri nyt löydä) saavat peltoklaanin tuiskulehden, pöllötassun, ruskalehden sekä tuulisydämmen kiinno riistavarkaudesta, ja heisän väittelyt ja mahdollinen taistelu tehdään esim tänne, ja muut klaanit (lehtiklaani ja aamuklaani tässä esimerkissä) eivät saa liittyä kyseiseen keskusteluun.

      Tämän viestin alle laitat soturikissa nimesi, velhonimesi/nimimerkkisi/ei käyttäjää, sekä käykö tämä riistavarkaus ja partio idea sinulle, kaikki YHTEEN viestiin, kiitos!

      Eipä muuta! -täplätähti/musa

      • Anonyymi

        Anteeksi, huomasin vasta nytten että tuiskulehti ja pöllötassu ovat parantaja ja parantaja oppilas! -täplätähti


      • Idea käy.
        Tässä mun naapurin(purousva_sk) ja mun siskojen hahmot myös.

        (molemmat vaahteraklaanissa)Alppitassun hahmot:
        Kauristassu(parantajaoppilas), Apilatassu(soturioppilas)

        (molemmat vaahteraklaanissa)Pähkinätassun hahmot:
        Pähkinätassu(soturioppilas)

        (molemmat vaahteraklaanissa)Purousva_skn hahmot:
        Purousva(soturi)
        Jokitassu(soturioppilas)

        (molemmat peltoklaanissa)Mäntyloisteen hahmot:
        Pöllötassu(parantajaoppilas)
        Lumikuiske(parantaja)


      • Anonyymi

        Onko täälä ketään mä haluun olla sadekukka vaahteraklaanissa oon harmaa naaras kissa.


    • Aion tehdä meille muuten Testimadpn viestiketju 5 valmiiksi, niin lähettäkää linkit Lehtiklaanin, erakoiden ja kokoontumisien chatteihin.

      • Löysin jo Lehtiklaanin chatin, kun etin kokoontumischattia.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Löysin jo Lehtiklaanin chatin, kun etin kokoontumischattia.

        Erakoille ei ole vielä tehty, eikä ole kai kokoontumistakaan! :( -täplis/musa


    • Anonyymi

      Onko joku jo tehnyt kokous chatin? -musa/täplis

    • Anonyymi

      KOKOUSCHAT LÖYTYY NIMELLÄ ”Soturikissa rp kokous” !! -musa/täplis

      • Oon siellä sitten vain hetken siellä kokouksessa, voin jälkikäteen lukea viestit katsos.🤓
        Ja muuntenkaan ehi kauaa.



    • Anonyymi

      Kiitos kaikille mukavasta kokouksesta ja siitä että suurin osa pääsi paikalle! Vaikkei kaikki mennyt ihan suunnitlmien mukaan, sovitaan tästälähtien kokouksille kunnollinen aika, seuraava kokous on jo sunnuntaina, koska eilinen oli sen takia että viime sunnuntain kokous jäi välistä!

      ELI SEURAAVA KOKOUS SUNNUNTAINA 5.2 KLO 18.00-19.00 (kello 18.00 alkaa tulemaan ihmisiä mutta virallisesti kokous alkaa klo 18.05!)

      -täplätähti

      • Pääsen varmaankin!
        T. Kirkastähti


    • Anonyymi

      Moi! Haluan liittyä mukaan Peltoklaanin rajalla asustavana erakkona. Tää erakko on super hyvä yrteissä ja muissa ja se tuo aina välillä Peltoklaaniin yrttejä kauempaa. Peltoklaani kutsuu joskus tän erakon auttamaan jos leirissä riehuu jokin sairaus. Tän erakon ulkonäkö ja muut:

      Nimi: Havu
      Erikoistaito: Parantaminen
      Turkki: Kilpikonna kuvioinen
      Silmät: männyn vihreät

      t. Sk fani

    • Anonyymi

      Musiikinkuuntelija! Sun testissä on virhe koska Pilvinenvirta on Aamuklaanin soturi eikä Peltoklaanin!!!

      • Meinasin nimittää hänet mestariksi, kunnes huomautettiin asiasta, voisitko kenties korjata sen, jottei sellaista taas tapahtuisi?


    • Hopeamyrskyy

      Pähkinätähden ruumis kouristeli viheryskän kourissa. Hän yskäisi heikosti. Oli tulossa yö. Ei tämä voisi tapahtua.
      Hän sulki silmänsä. Kaikki tuntui sumenevan.
      Pähkinätähti kuuli Kidetassun tulevan sisään pesäänsä. Tämä laski yrtit varovasti maahan. Pähkinätähti oli kiitollinen nuoren parantajoppilaan avusta. Mutta hän ei enään kestäisi kauaa.
      ”Kidetassu…” hän kähisi heikosti ja yskäisi. ”Ei kannata tuhlata yrttejä minuun. Menetän pian hengen.
      ”Älä sano noin!” Kidetassu naukui huolestuneena. ”Kyllä sinä selviät!”
      Pähkinätähti sulki silmänsä. Hän yskäisi taas ja piti tauon. Puhuminen kävi hänen voimilleen.
      ”Minulla on tämän jälkeen vielä…” hän yskäisi taas. ”…Vielä kuusi henkeä jäljellä.” En kuole lopullisesti.
      Hän kouristeli taas. Viheryskä oli pitänyt häntä otteessaan jo kuun. Sairaus oli parantunut muilta klaanin kissoilta. Mutta häneltä ei. Se oli tappavaa.
      ”Hae Ahvenlampi.” Pähkinätähti naukui heikosti. Kidetassu nyökkäsi ja lähti pesästä. Pähkinätähti tunsi jo miten kuolema imi hiljaa hänen henkeään. Aikaa ei olisi enään paljon.
      Kidetassu saapui pian varapäällikkö mukanaan. Ahvenlampi katsoi häntä huolestuneena. Pähkinätähti räpäytti silmiään hitaasti mutta ylpeänä. Ahvenlampi oli hoitanut hyvin päällikön tehtäviään.
      ”Menetän hengen.” Hän kähisi hiljaa.
      Hän ei kuullut varapäällikkönsä vastausta, sillä silloin kouristus iski. Kaikki hänen ympärillään alkoi sumeta. Hän hengitti raskaasti. Se tapahtuu, hän ajatteli.

      Sitten kaikki pimeni.

      Pähkinätähti avasi silmänsä. Ahvenlampi ja Kidetassu seisoivat hänen vierellään yhä. Heidän vieressän oli Havuturkki, klaanin uusi parantaja Huurresydämen kuoleman jälkeen.
      Hän tunsi, miten elinvoima palasi hänen kehoonsa. Pähkinätähti nousi hatarasti seisomaan. Hän suoristi selkänsä. Hän oli menettänyt hengen. Enään kuusi jäljellä.

      ———————————————————————————

      Joo! Hopeamyrsky täällä. Ajattelin palata tähän rp:seen ainakin toistaiseksi, jos ei haittaa☺️🦋🌻✨

      Mutta siis testimatoon en varmaan ihan vielä palaa. Ei ole oikein ollut motivaatiota. Täällä voin kuitenkin alkaa taas olemaan aktiivinen!

      Kiitos Ahvenlammelle siitä että huolehdit kaikki kokoontumiset jne! Oot mahtava varapäällikkö.😉

      Mutta siis joo! Oon nyt palannut tähän rp:seen! ;)

      T. Hopeamyrsky🦋

      • Anonyymi

        Hyvä! Kiitos kun palasit sillä en todellakaan olisi halunnut tulla oikeasti päälliköksi. En mä halua olla Ahventähti nimeltän(lol). Sitä paitsi mä haluun vaan olla sellanen luotettava, vakaa varapäällikkö. Hyvä kun parannuit viheryskästä viimein;)
        Ahvenlampi


      • Juttelitko tarkoituksella kaikkien klaanien ryhmässä?
        T. Kirkastähti, tiedoksesi luin tuon, koska se on täällä.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Juttelitko tarkoituksella kaikkien klaanien ryhmässä?
        T. Kirkastähti, tiedoksesi luin tuon, koska se on täällä.

        Joo, sen takia että ihmiset tietää et oon palannu


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Joo, sen takia että ihmiset tietää et oon palannu

        Selvä.


    • Anonyymi

      Tiedän tulin vähän myöhässä koska pääsin tänne vasta anteeksi t.saisofi

    • Anonyymi

      Anteeksi jos häiritsi turhaan noilla viesteillä

      • Anonyymi

        T.saisofi


    • Anonyymi

      Hei muuten hopeamyrsky oletko aamuklaanin päällikkö? T.saisofi

      • Olen :)


    • Moi!

      Ajattelisin, että tekisin sellaisen chatin jossa puhutaan esim. Riistavarkauksista, tappeluista, liittoutumista ja muista klaanien välisistä asioista. Siellä ei olisi pakko käydä. Mutta. Jos haluaa varastaa riistaa tms joltain toiselta klaanilta, sinne pitää laittaa viestiä. Esimerkkejä:

      ”Vaahteraklaanin partio hyökkäsi Lehtiklaanin partion kimppuun!”

      ”Aamuklaanin Lumitassu varasti peltoklaanin reviiriltä riistaa!”

      ”Vaahteraklaanin Täplätähti on lähettänyt partion keskustelemaan asioista Peltoklaanin päällikön Kirkastähden kanssa! Keskustelu alle:”

      Eli siis sitä ei ole pakko katsoa mutta se on suositeltavaa. Koska jos ei katsota, niin toisen klaanin soturi voisi vaikka varastaa klaaniltasi riistaa huomaamatta! Jos se huomataan, voi laittaa viestiä riistavarkausviestin alle. Esimerkki:

      ”Hei! Peltoklaanin Kirkastähti sai sinut (Lumitassun) kiinni riistavarkaudesta!”

      Näin voisi syntyä vaikka tappeluita, reviirin valtaamisia tai sotia klaanien välillä!

      Huom: jos esimerkiksi varastaa tai hyökkää toisen klaanin kimppuun, viesti TÄYTYY laittaa siihen viestiketjuun! Eli esimerkiksi ei saa laittaa ilmoitusta oman klaanin viestiketjuun! Muuten seuraa rangaistus! (Tämä ei koske sotien suunnittelua tai riistavarkauden suunnittelua tms.)

      Sopiiko muille?

      • Ja ai niin! Siihen voisi myös laittaa esimerkiksi kahden eri klaanin kissan välisestä romanssista :)

        Tai vaikka partioista!

        Tai vaikka eri klaanien ystävyyssuhteista!

        Tai vaikka… salamurhista…

        Kaikesta klaanien välisistä draamasta!

        Eli siellä ei tarvitsisi olla pelkästään agressiivisia tai negatiivisia asioita! ;)


    • Anonyymi

      Oikein hyvä idea mukana t.✨saisofi✨

      • Mut entä kotikisujen chatti tyypit?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mut entä kotikisujen chatti tyypit?

        Kuullostaa… mahtavalta! Muut?


    • Monelta se kokoontuminen olikaan? Terveisin Pähkinätähti🦋

      • Alppitassu

        Klo 18.00-19.00


      • 18.00-19.00


    • Muistakaa tulla kokoontumiseen! Se alkaa viiden minuutin päästä!😉 Terveisin Pähkinätähti

      • Eiku kahen.🤓
        T. Kirkastähti, pakko lukee kaikki viestit.


    • Hey! Please stop. Can you speak finnish? This is our Warrior Cats roleplay group. We speak finnish here. Could you please go away?

      • Umm sorry. But we are roleplaying a wild cat book and i don’t think you will understand us. We speak finnish. You can read our messages if you want. But we are roleplaying. Cats. :)

        And before you ask, yes, we are furries… :3


    • Anonyymi

      help i'm being kidnapped

      • Sleep well.
        Okay, okay really or not?


      • For what? If u have a phone ur is better to send a message to ur mom.


      • Idk, but don't use too much battery.


      • Whta it is February 6th here?!


      • But idk how to help, call 911 (or what it's in ur land.)


      • This is actually Finnish site, but here can talk other languages too.


      • Huh, did u mean that u want me to do crimes? My brains are brogen now.


      • Wth what is happeking?


      • I just have a piece of advice. Don't escape from prison, you deserve to be punished for a reason. So bear with it. If you don't want to end up there again, change your ways.


      • Why wpuld I help you to get out if the jail? If u just stay tgere u get out faster, btw u get there again.🤓


      • Tuulisydän kirjoitti:

        I just have a piece of advice. Don't escape from prison, you deserve to be punished for a reason. So bear with it. If you don't want to end up there again, change your ways.

        Sanoit, että oon sua parempi enkussa.🧐


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sanoit, että oon sua parempi enkussa.🧐

        Tiedän.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Tiedän.

        Millon muuten pystyt pelaamaan Adopt Me:tä, että voin antaa ne jutut?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Millon muuten pystyt pelaamaan Adopt Me:tä, että voin antaa ne jutut?

        Ehkä huomenna joskus 14.54. jälkeen, mutta ennen treenejä.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Ehkä huomenna joskus 14.54. jälkeen, mutta ennen treenejä.

        Ok.


      • Btw am I now right, is this a roleplay?🤔


    • Muut klaanit jotka ovat tulossa sinne Lehtiklaani juttuun, eli Peltoklaani ja Vaahteraklaani tavataan tänään klo 16.00 Siinä klaanien draamachatissa eli toisin sanoen Lehtiklaanin rajalla :)
      ~Hopeam- siis Pähkinätähti

      • Juttelen Rosoisentassun kanssa tänään klaanissa sekin tulwe sinne ryhmään pian! Sen jälkeen menen kertomaan tuoreimmat tulokset Vaahteraklaanille ja juttelen klaanilleni...

        T. Kirkastähti


      • Vaahteraklaani on mukana!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vaahteraklaani on mukana!

        En näköjään lukenu huolellisesti...


    • Aamuklaani

      Päällikkö:
      -Pähkinätähti (Hopeamyrsky)

      Varapäällikkö:
      -Ahvenlampi (Ahven bulibuli)

      Parantaja:
      -Havuturkki (Havu)
      -Kidetassu (Kidetassu)

      Soturit:
      -Pilvisydän (☁️Pilvisydän☁️)
      -Pilviturkki (Pilvitähti)
      -Pilvinenvirta (ei käyttäjää)
      -Pajuhalla (Pähkinäkynsi)
      -Kuiskekynsi (Kettusoturi🦊)
      -Yöhaukka (Kettusoturi🦊)
      -Tuulikynsi (Pilvitähti)
      -Koivuhäntä (saisofi)
      -Illansumu (Ystävä;))

      Oppilaat:
      -Kultatassu (Saisofi)
      -Haukitassu (Ahven bulibuli)
      -Lumitassu (Hopeamyrsky)
      -Malvatassu (Ystävä;))

      Kuningattaret:
      -Aamulilja (Aamun haltijatar!<3)
      -Pulla (Hevoshullu123)

      Pennut:
      -Ruskopentu (Aamun haltijatar!<3)
      -Ruokopentu (Illan haltijatar!<3)
      -Hämäräpentu (Illan haltijatar!<3)

      Klaaninvanhimmat:
      -Iltahäntä (Hevoshullu123)

      Tuossa oli kai kaikki! Muistuttakaa jos unohdin jotain! T. Hopeamyrsky.

    • Muuten onko kukaan muu Aamuklaanista aktiivinen täällä kuin ehkä minä, ja joskus Ahvenlampi, Kidetassu ja Koivuhäntä🤔

    • Anonyymi

      Hei! Tähän ei varmaan enää paljoa ihmisiä tule, joten kuinka moni haluaisi tehdä kolmannen hahmon? Itse ajattelin tehdä erakon, ison punaruskean kollin pajun!

      • Mä haluisin! Mun hahmo:

        Nimi: Niittysydän
        Ulkonäkö: Ruskea täpläikäs naaras.
        Silmien väri: Tumman vihreä
        Rooli: Soturi
        Klaani: Vaahteraklaani
        Muuta mainittavaa: Lempeä luonne

        (P.S joku voi kopsata ton ja laittaa vaan omat tiedot tilalle)
        Alpsu<3


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Mä haluisin! Mun hahmo:

        Nimi: Niittysydän
        Ulkonäkö: Ruskea täpläikäs naaras.
        Silmien väri: Tumman vihreä
        Rooli: Soturi
        Klaani: Vaahteraklaani
        Muuta mainittavaa: Lempeä luonne

        (P.S joku voi kopsata ton ja laittaa vaan omat tiedot tilalle)
        Alpsu<3

        Nimi: Päästäistassu
        Ulkonäkö: Ruskea pieni naaras
        Silmien väri: Vaalean ruskea
        Rooli: Oppilas
        Klaani: Vaahteraklaani
        Muuta mainittavaa: Hyvä kiipeilemään

        t. Mäntyloiste


      • Mäkin teen kolmannen hahmon! :)

        Nimi: Hämärä
        Ulkonäkö: Pikimusta kolli jolla on harmaa kuono ja yksi harmaa tassu
        Silmien väri: Keltainen
        Rooli: Yksinäinen Kulkukissa (Eronnut siitä isosta kulkukissajoukosta)
        Sukupuoli: Kolli
        Ikä: 10 kuuta
        Koko: Pieni
        Luonne: Hiljainen, vakava, hiukan arka, ja nokkela
        Erityistaidot: Nopeus
        Muuta tärkeää: Veren ainoa pentu, joka vihaa emoaan

        T. Hopeamyrsky🦋


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Mäkin teen kolmannen hahmon! :)

        Nimi: Hämärä
        Ulkonäkö: Pikimusta kolli jolla on harmaa kuono ja yksi harmaa tassu
        Silmien väri: Keltainen
        Rooli: Yksinäinen Kulkukissa (Eronnut siitä isosta kulkukissajoukosta)
        Sukupuoli: Kolli
        Ikä: 10 kuuta
        Koko: Pieni
        Luonne: Hiljainen, vakava, hiukan arka, ja nokkela
        Erityistaidot: Nopeus
        Muuta tärkeää: Veren ainoa pentu, joka vihaa emoaan

        T. Hopeamyrsky🦋

        Mä näin viimeuönä 'painajaista', (🙄) josta sain idean tehdä josdain vaiheessa toinen hahmo.🤔


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Mäkin teen kolmannen hahmon! :)

        Nimi: Hämärä
        Ulkonäkö: Pikimusta kolli jolla on harmaa kuono ja yksi harmaa tassu
        Silmien väri: Keltainen
        Rooli: Yksinäinen Kulkukissa (Eronnut siitä isosta kulkukissajoukosta)
        Sukupuoli: Kolli
        Ikä: 10 kuuta
        Koko: Pieni
        Luonne: Hiljainen, vakava, hiukan arka, ja nokkela
        Erityistaidot: Nopeus
        Muuta tärkeää: Veren ainoa pentu, joka vihaa emoaan

        T. Hopeamyrsky🦋

        Oli tarkotus vastata tohon Musankuuntelijan viestiin.


    • Anonyymi

      Hahmoni ruskatassu on siirtynyt tähticlaaniin, joten nyt tulee uusi hahmo.

      Nimi: kuupentu

      Klaani: peltoklaani

      Luonne: ujo, yksinäinen, rauhallinen ja ovela

      Details: Pikimusta naaras, jonka turkissa on pieniä valkoisia täpliä, tummansiniset silmät, pienikokoinen.

      Ikä: 1kuu

      Emo: en tiedä vielä, tämä onkin kysymys peltoklaanin kuningattarille, kuka haluaisi olla kuupennun emo?

      -musa/kuutassu

      • Anonyymi

        Haluaisitko olla Lumikuiskeen pentu ~umikuiske/Pöllötassu/Mäntyloiste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko olla Lumikuiskeen pentu ~umikuiske/Pöllötassu/Mäntyloiste

        Jos lumikuiske on peltoklaanissa, niin kyllähän se käy! -musa/täplis/kuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos lumikuiske on peltoklaanissa, niin kyllähän se käy! -musa/täplis/kuu

        On se! *se jolla on vihkossa monta sivua merkintöjä tästä rpstä. Mäntloiste nukkuu vielä. Se on pois koulusta niinkuin mäkin. Ollaan vieläkin kipeitä. Siksi se ei vastannut.


    • Anonyymi

      Nimi: Terho
      Sukupuoli: Naaras
      Rooli: erakko
      Ulkonäkö: Rusea suurikokoinen pörröinen naaras.
      Silmien väri: ruskehtavan vihreät

      Nimi: Loikkiva kani
      Sukupuoli: Naaras
      Rooli: Erakko
      Ulkonäkö: Pitkäjalkainen valkoinen naaras
      Silmät: harmaat

      t.Helmi<3

    • Anonyymi

      Mulla on nyt loma, ja aijon viettää lomani perheen ja uusien ystävien kesken, eli älkää suuttuko jos en vastaa, laita teidän hahmoja testiin tai tule esim kokoukseen! Kokouksien aikataulu:
      Su 10.2 klo 19.00
      Su 17.2 klo 18-20 (sovitaan lähempänä)
      Su 24.2 klo 18-20 (sovitaan lähempänä)
      Tässä oli siis loppukuun kokoukset, kokoukset on aina sunnuntaina, ellei muutoksia ole pakko tehdä! -musa/täplis

      • Su 10.2? Tänäänjän on perjantai.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Su 10.2? Tänäänjän on perjantai.

        Oi sori meni kaikki väärin xD 12.2! Seuraava on sitten 19.2 ja viimeinen on 26.2! -musa


    • Anonyymi

      Okei👍

    • Anonyymi

      Voiko joku antaa linkin siihen testimadon viestiketju 5 koska en löydä sitä. Siellä oli kaikki linkit niin haluun sen auki jollakkin välilehdelle

    • Anonyymi

      Tiedoksi kaikille, mun testimato nimi on vaihtunut, se on nykyään Gwendolineuniverse. Ja mietin kävisikö kaikille, jos vaihtaisin täplätähden nimen Yöntähdeksi? Se on nimittäin mun uusi pää oc. -entinen musa/gwen/yö/täplis/idk

    • Anonyymi

      Moi! Haluaisin liittyä tähän ropeen!
      T. Silverwarrior💖

      • Saa liittyä! Minkä niminen sun hahmo on? Tai hahmot(saa tehdä kolme enintään tällä hetkellä)? Ja missä klaaneissa ne on? Klaanien esittely:

        Vaahteraklaani:
        ”Vaahteraklaani on kaunis paikka, siellä on paljon puroja ja pieniä jokia. Metsä on suurimmaksi osaksi Vaahteroita. Leiri sensijaan on ihan maaginen paikka! Leiriä ympäröi vaahterat ja isot pensaat, leirissä on mukavia kiviä auringonottoa varten ja leirin toisessa päässä on iso vaahtera jonka keskellä on reikä, josta pääsee johtajan pesään. Vaahteraklaanin reviiriltä löytyy kaikenlaista riistaa, eniten ehkä oravia ja lintuja! Kaikki pesät ovat isoja, ja pentutarhassa on riittävä tila monelle pennulle! Meiltä löytyy iso yrttivarasto, ja tulemme hyvin toimeen muiden klaanien kanssa! Pääset mukaan jos olet lukenut ainakin yhden soturikissa kirjan!" ~Yöntähti

        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        Peltoklaani:
        "Peltoklaani, on todella ystävällinen ja mystinen klaani, kaikki siellä saavat olla omanlaisiaan, ja prltoklaani on ystävällinen, mutta taistelunhaluinen ja vahva, se klaani ei käytä voimiaan turhaan. Klaanin alue on suurimmaksi osaksi peltoa, nukkuma-alusta, klaanin alue, asumme pwllon alla piilossa puiden ympäröimänä, puhujakivi on heiniä korkeampi, klaanimme aluetta turvaa ruusupuska, joka ympäröi aluettamme (ei kriteereitä, mutta olisi mukavaa jos olisi lukenut edes yhden saagan)." ~Kirkastähti

        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        Lehtiklaani:
        "Ensinnäkin leirimme on kaunis ja varjoisa. Sitä suojaavat tukevat vatukkamuurit ja takana rotko. Leiriä ympäröi lehtipuut ja joki mutkittelee reviirimme halki. Tuolla on myös kallio. Katso, tuossa on soturien pesä. He nukkuvat noiden pensaiden alla. Oppilaat nukkuvat tässä ontossa puussa. Tämä on piikkiherneistä punottu pesä pentutarha, jossa pennut ja kuningattaret nukkuvat. Klaaninvanhimpien pesä on tämä ontto puu. Olemme tulleet nyt parantajan aukiolle. Täällä on kaikenlaisia yrttejä ja tuolla on itse parantajan pesä, siis tuo kallion halkeama, jossa on muutama makuusija ja pulppuava lähde. Tuolla ylhäällä on tuo kieleke. Se on suurkieleke. Sieltä pidän klaanikokoukset. Sen takana, tuo halkeama on päällikön pesä. Meidän vahvuuksia on hiljaa pimeässä hiipiminen. Olemme myös taitavia sotureita tai vakoojia. Me olemme Lehtiklaani!" ~Hopeatähti

        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        Aamuklaani:
        "Aamuklaani on uskollisten ja vikkelien kissojen klaani!

        Reviiri: Puoliksi nummea, puoleksi kirkasta koivumetsää. Riistana on kaneja ja lintuja, joskus oravia hiiriä ja myyriä. Leiri on nummen ja metsän rajassa pienessä painanteessa. Leiri on hyvin suojattu, ja sitä ympäröivät piikkihernepensaamuurit. Se on turvallinen ja mukava.

        Aamuklaanin kissat ovat taivia hyppijöitä ja kiipeilijöitä mutta myös nopeita! He ovat uskollisia ja älykkäitä, mutta vaaran uhatessa osavat olla erittäin hurjia taistelijoita. (Aamuklaani on sekotus tuuli- ja taivasklaania.) Kriteeri: Pitää olla lukenut vähintään ensimmäisen saagan että voi liittyä! Joskus voi tietty tehdä poikkeuksia" ~Pähkinätähti

        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        Kaikissa klaaneissa paitsi Lehtiklaanissa on klaaninvanhimpia. Parantajien paikat on täynnä. Parantajaoppilaan paikka Lehtiklaanissa on vapaana. Muille paikoille voi tulla vapaasti.

        P.S en tiedä miksi tein tällasen kunnon esittelyn


    • En voi tänään valitettavasti osallistua tähän rp:heen tai tehdä testejä testimatoon. Sori! Oon päättänyt vähentää ruutuaikaa!💞
      ~Hopeamyrsky🦋/Pähkinätähti

      • Okei! Ei haittaa! Tai no siis miten se haittaisi, kun en itsekkään tee enään niin paljon testejä vaan mulla on puoli tauko. En kato kauheesti puhelinta tai oo koneella koska mulla on päänsärkyä.


    • Hei! Suosittelen katsomaan profiilini testimadossa. Minulla on siellä asiaa.

    • Luon kaksi uutta hahmoa Kirkastähden lisäksi Peltoklaaniin, Kirpeäpentu ja Laavapentu.

      T. Kirkastähti

    • Anonyymi

      Tääl ei varmaan kukaan enään ole loman jälkeenkään, te saatte nyt päättää jäänkö mä tähän ropeen vai lähdenkö mä kokonaan. -gwen/yön/paju/kuu

      • Anonyymi

        Lähde kokonaan! Mä haluun Alpsun johtamaan tätä rptä! Voithan sä olla toi Paju tai Kuu mut Yöntähti voi häippästä ainakin. Mä oon alkanut mieltyä Varpustähteen.
        t. FireHeart_Girl- Warrior


      • Anonyymi

        Lähde vaan. Ihsm


      • Jää! Please! Siis P L E A S E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E *hengitys* E E E E E E E *hengitys* E E E E E e ö öh öh. Mutta siis PLE-(Lopeta jo Alpsu. tajuttiin) Öh okei. Mutta siis jää JO OO KO! Haluan että jäät!!!!!!! Tajusitko jo? Va pitääkö kirjoittaa vielä uusi viesti?


      • 🥺😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde kokonaan! Mä haluun Alpsun johtamaan tätä rptä! Voithan sä olla toi Paju tai Kuu mut Yöntähti voi häippästä ainakin. Mä oon alkanut mieltyä Varpustähteen.
        t. FireHeart_Girl- Warrior

        MITÄ AKTUAALISTA HELVETTIÄ? -gwen (anteeks kielenkäyttö)


      • Anonyymi

        TÄÄ EI OLE MUN LAITTAMA! MÄ EN KOSKAAN KÄYTÄ KESKARI EMOJIA JA KÄYTÄN AINA -GWEN/YÖN/PAJU/KUU


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        🥺😕

        Ei ole mun laittama alpsu! -gwen/yön


    • Anonyymi

      Näyttää siltä että haluatte minun lähtevän… joten kai mä sitten lähden? 2 sano että ”lähe vaan” ja 1 haluaa mun jäävän. Olin vissiin ihan paska claanin johtaja :/ mä en jaksa tällästä + joku esitti mua, mä en koskaan käytä keskari emojia, EN KOSKAAN. Mulla ei oo koskaan. KOSKAAN. Ollut sitä mun käytetyimmissä, eikä ole nytkään. -gwen/yön

    • Anonyymi

      Rp:n mustalista!

      Tähän tulee ihmiset, jotka eivät tähän rpeeseen enään osallistu/osallistu ollenkaan huonon käytöksen/kiusaamisen/haukkumisen/yms takia!

      Tähän saa aina päivittää ja kertoa syyn, jos ei ole syytä, kyseinen henkilö ei joudu mustalle listalle!

      -Gwen

      • Anonyymi

        FireHeart_girl-warrior, ilkeä minua kohtaan, ja sanoi hyvin ilkeästi kuinka minun pitäisi lähteä ropesta. Haluaako jotkut vahvistaa? (Sovitaan että tarvitaan vaikka 3 vahvistusääntä siihen että joutuu mustakle listalle ja itse kyseinen henkilö ei saa äänestää!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        FireHeart_girl-warrior, ilkeä minua kohtaan, ja sanoi hyvin ilkeästi kuinka minun pitäisi lähteä ropesta. Haluaako jotkut vahvistaa? (Sovitaan että tarvitaan vaikka 3 vahvistusääntä siihen että joutuu mustakle listalle ja itse kyseinen henkilö ei saa äänestää!)

        -gwen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -gwen

        Hei! Haluaisin liittyä tähän rp:hen! Voisiko joku esitellä rp:n toiminnan, ja klaanit. Voisin sitten päättää mikä on hahmoni ja klaanini.
        Olen mato nimeltä KoskenKuohu. Onko tämä se chat missä rp:stä keskustellaan, vai joku muu? Parantajaoppilas olisi kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Haluaisin liittyä tähän rp:hen! Voisiko joku esitellä rp:n toiminnan, ja klaanit. Voisin sitten päättää mikä on hahmoni ja klaanini.
        Olen mato nimeltä KoskenKuohu. Onko tämä se chat missä rp:stä keskustellaan, vai joku muu? Parantajaoppilas olisi kiva.

        Tuolla onkin Alppitassun esittely, aika uus. Onko sen jälkeen muutoksia? Lehtiklaanin parantajaoppilas voisin olla, jos muissa ei tilaa? Voisiko joku esitellä keskeisimmät hahmot? Päälliköt, parantajat ja muut tällä hetkellä aktiivisesti mukana olevat. Miten rp:ssä toimitaan? Kirjoitetaanko vaan yhdessä tarinaa? Ja oonko mä oikeessa chatissa? Onko klaaneilla omat chatit? Parantajilla ainakin taisi olla. Ja klaanien välinen draamachatkin oli. Voiko joku vastata? Onko mulla liikaa kysymyksiä? T: KoskenKuohu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla onkin Alppitassun esittely, aika uus. Onko sen jälkeen muutoksia? Lehtiklaanin parantajaoppilas voisin olla, jos muissa ei tilaa? Voisiko joku esitellä keskeisimmät hahmot? Päälliköt, parantajat ja muut tällä hetkellä aktiivisesti mukana olevat. Miten rp:ssä toimitaan? Kirjoitetaanko vaan yhdessä tarinaa? Ja oonko mä oikeessa chatissa? Onko klaaneilla omat chatit? Parantajilla ainakin taisi olla. Ja klaanien välinen draamachatkin oli. Voiko joku vastata? Onko mulla liikaa kysymyksiä? T: KoskenKuohu

        Saanko liittyä siis? Onko täällä joku!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko liittyä siis? Onko täällä joku!?

        Saat liittyä! -yöntähti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla onkin Alppitassun esittely, aika uus. Onko sen jälkeen muutoksia? Lehtiklaanin parantajaoppilas voisin olla, jos muissa ei tilaa? Voisiko joku esitellä keskeisimmät hahmot? Päälliköt, parantajat ja muut tällä hetkellä aktiivisesti mukana olevat. Miten rp:ssä toimitaan? Kirjoitetaanko vaan yhdessä tarinaa? Ja oonko mä oikeessa chatissa? Onko klaaneilla omat chatit? Parantajilla ainakin taisi olla. Ja klaanien välinen draamachatkin oli. Voiko joku vastata? Onko mulla liikaa kysymyksiä? T: KoskenKuohu

        Olet oikeassa chatissa! Siis olihan Pärsketassu ja Liekkijalka sinun hahmojasi? Olettaisin että oli... Klaaneilla on omat chatit. Tässä muutamia linkkejä joita varmaan tarvitset:
        Kokoukset tulevat tänne:
        [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17729910/emsoturikissaem-rp-kokous]
        Lehtiklaanin yksityinen chatti:
        [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17728647/emsoturikissaemt-rp-lehtiklaani]
        Parantajien kokoukset tänne:
        [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724129/emsoturikissaemt-rp-parantajat]
        Kaikki draama, taistelut ja tarina tänne:
        [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17732551/testimadon-soturikissa-rpn-klaanien-valisten-asioiden-viestiketju#comment-118969978]


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Olet oikeassa chatissa! Siis olihan Pärsketassu ja Liekkijalka sinun hahmojasi? Olettaisin että oli... Klaaneilla on omat chatit. Tässä muutamia linkkejä joita varmaan tarvitset:
        Kokoukset tulevat tänne:
        [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17729910/emsoturikissaem-rp-kokous]
        Lehtiklaanin yksityinen chatti:
        [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17728647/emsoturikissaemt-rp-lehtiklaani]
        Parantajien kokoukset tänne:
        [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724129/emsoturikissaemt-rp-parantajat]
        Kaikki draama, taistelut ja tarina tänne:
        [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17732551/testimadon-soturikissa-rpn-klaanien-valisten-asioiden-viestiketju#comment-118969978]

        Huomasin tän viestin vasta nyt vaikka oon käyny kattoon viestejä joka päivä... Mutta on ne mun hahmoja. Liekkijalan nimi tosin on nyt Saniaisraita ja se on kolli. Kiitos linkeistä! ♥
        T: KoskenKuohu /Pärsketassu / Saniaisraita
        (mitä nimeä mun pitää käyttää tossa?)


    • Anonyymi

      Kokous sunnuntaina 5/3/23! Meillä on paljon puhuttavaa joten toivon että moni pääsisi! Älkää vielä laittako tähän alle pääsettekö vai ettekö ellette ole 100% varmoja jo nyt! Ihanaa että tänne löytää vieläkin uusia jäseniä. Claanichatit on aktivoitava, ne on jäänyt vähän pois käytöstä. Lehticlaanin chattiakin on viimeksi käytetty 1/2/23. -Yöntähti

      • Anonyymi

        Monelta? T:KoskenKuohu / Pärsketassu / *ei vielä nimeä*


    • Hei Alppitassu
      Eikös Soturikissa ole kirjasarja. Jos haluaa tutustua asiaan niin mitä kirjaa suosittelet?

      • Anonyymi

        En ole alppitassu mutta kyllä on, ja kannattaa aloittaa ensimmäisestä kirjasta nimeltä ”Villiin luontoon!” -yöntähti


      • Joo, kannattaa aloittaa ensimmäisen saagan ensimmäisestä osasta eli "Villiin luontoon"- kirjasta, kuten Yöntähti sanoikin. Tässä on sen kirjan takakansiteksti:

        »Jos päätät osallistua koulutukseemme, meidän on vietävä sinut klaanin luo. Sinun on elettävä kanssamme ja kunnioitettava tapojamme. Muussa tapauksessa sinun on palattava Kaksijalkalaan, etkä saa koskaan tulla klaaniin takaisin. Et voi elää tassu kummassakin maailmassa.»

        Sukupolvien ajan neljä villikissojen klaania – Myrskyklaani, Jokiklaani, Tuuliklaani ja Varjoklaani – on jakanut metsän soturiesi-isiensä säätämien lakien mukaan.
        Muiden klaanien reviirejä uhkaava Varjoklaani kuitenkin voimistuu päivä päivältä, ja Myrskyklaanin kissat ovat vakavassa vaarassa. Uljaita sotureita kuolee, ja jotkut varsin salaperäisellä tavalla.
        Keskelle näitä tapahtumia ilmestyy tavallinen kotikissa nimeltä Ruska – joka saattaa osoittautua Myrskyklaanin kaikkein urheimmaksi soturiksi.

        Ihan vain laitoin muuten vaan. Kannattaa lukea. Tai siis tietysti sanon noin koska soturikissat on mun lempi kirjasarja... Juup


    • Anonyymi

      Olen nyt selannut tän chatin kaikki viestit, ja alan olla kartalla siitä mikä on homman nimi. Ajattelin liittyä Lehtiklaaniin useammalla hahmolla. Tässä niiden kuvaukset:

      Nimi: Pärsketassu
      Rooli: Parantaja (oppilas)
      Ulkonäkö: Solakka, siniharmaa naaras. Kasvoissa ja hännässä ja tassuissa valkoisia kuvioita.
      Muuta tärkeää: Kiinnostunut myös päällikön urasta ja johtamisesta, mutta valitsi parantajan tien. (haluaisi olla vähän niinkuin Terävistä Kivistö Näkijä.)

      Nimi: Liekkijalka
      Rooli: Soturi (voisi tulla varapäälliköksi,jos olisi tilaa)
      Ulkonäkö: Vaaleanruskea turkki, tummempia raitoja, oranssinsävyinen, naaras
      Muuta: entinen kumppani erakko, jonka kanssa sai ainoan eloonjääneen pentunsa Pärsketassun. Saatan tehdä hänellekin joskus hahmon.

      Kävisikö tämä? :)

      • Siis oletko KoskenKuohu<3? Ja käy hyvin!


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Siis oletko KoskenKuohu<3? Ja käy hyvin!

        Olen KoskenKuohu, ja olen Lehtiklaanin chatissa ilmoittautunut myös. Ajattelin vaihtaa Liekkijalan nimen, ehdotuksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen KoskenKuohu, ja olen Lehtiklaanin chatissa ilmoittautunut myös. Ajattelin vaihtaa Liekkijalan nimen, ehdotuksia?

        Saniaisjalka, Liekkiturkki, Murattijalka, Kipinähäntä, Okajalka?


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Saniaisjalka, Liekkiturkki, Murattijalka, Kipinähäntä, Okajalka?

        Niin ja se on kolli, vaikka tossa lukee naaras. Ajattelin Saniaisraitaa.


    • Anonyymi

      Monelta huomenna on kokous?

    • Anonyymi

      Haluaisin liittyä savukynnellä lehtiklaaniin soturiksi ja laitoin siihen haluanmukaansk tägiin testimatoon sen kuvan

    • Öh... Joku mato halusi liittyä vaahteraklaaniin, mutta sen viesti poistui mukamas "asiattomana". Tervetuloa ja laittaisitko vielä uudestaan viestin siitä. Hahmo+taitelijanimi siis<3!(olen luonut ryhmän joten minulle tulee "asiattomina" poistuneista viesteistäkin ilmoitukset)

    • Anonyymi

      Tietääkö joku että voiko testeihin jotenkin laittaa linkkejä? Mulla ei oo onnistunut.😔
      T: Apsunorsu

      • No voi, mutta ne pitää kopioida sitten, jos joku haluuu päästä sinne johon se linkki oli. eli se ei tuu silleen siniseksi...


    • Anonyymi

      Kiitti, ei se linkki pakollinen ollut. Onko täälä kaikki soturikissa faneja kun nimet on samanlaiset vai onko tää joku testimato juttu. Iteki oon 12 ekaa soturikissaa lukenu mutta sitten kyllästyin.
      T: Apsunorsu

      • Tää on sk roolipeli chatti. Se alkoi testimadossa, mutta siirtyi tänne chatteihin. Ja useimmat ainakin on kun tää on soturikissa-juttu-roolipeli-asia...


    • Anonyymi

      Pelaako moni/osa täällä haydayta? Me voitaisiin meinaan sinnekkin tehdä oma soturikissa rp naapurusto :D -yöntähti

      • Mä voin ladata HayDayn. En pelaa vielä. Toisaalta latasin kyllä robloxin vaan sen takii, että halusin olla yhä kontakteissa Hopeamyrskyn kaa. Joten siis voin ladata!


    • Anonyymi

      Onko täällä ketään mukana enään? Tää rp on selvästi aika kuollut ja mietin että pitäiskö meidän vaan lopettaa, kun ehkä max 10 tyyppiä täällä käy, ja ainakin 20-30ihmistä on osallistunut -yön

      • "No, jos tää lopetetaan mä perustan uuden!" (haluun siis et tätä ei lopeteta. ja "uhkailen" tolla... Todellakin tää siis jatkuu kun uhkailen tolla😑... mitä mä selitän?😑) <= mun ajatukset


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        "No, jos tää lopetetaan mä perustan uuden!" (haluun siis et tätä ei lopeteta. ja "uhkailen" tolla... Todellakin tää siis jatkuu kun uhkailen tolla😑... mitä mä selitän?😑) <= mun ajatukset

        Lehtiklaanista ainakin mun hahmot Pärsketassu ja Saniaisraita on aktiivisia. Oon aika uus ja en haluu et tää lopetetaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On nuo kai ihan hyviä, ainakin täällä Irlannissa käytetään, kun kuulakärkikynillä kirjotetaan. -musa


    • Anonyymi

      Huomenna kokous klo 19.00, jossa katsotaan että ketkä on aktiivisia sekä jatkuuko rp enään. -yöntähti/musa

    • Anonyymi

      Hei,

      Kiitos kaikille jotka auttoi mua toteuttamaan tän roolipeli idean. Tää on ollut todella kivaa ja paljon osallistujia on tullutkin sekä yli 50 hahmoa! Meillä on ollut hyviä sekä huonoja hetkiä, pieniä riitoja sekä surullisia hetkiä, mutta myös hyviä, isoisia sekä hauskoja. Hyökkäyksiä sekä riistavarkauksia, iloisia uutisia, kuten pentuja tai rakkautta. Pitkiä kirjoitushetkiä, yksinäisiä kävelyhetkiä metsässä, partioita, yöseikkailuja. Kaikkea löytyy. Erilaisia kissoja, kulkukissoista claaninvanhimpiin. Upeita johtajia ja varajohtajia. Taitavia parantajia, oppilaita sekä sotureita. Pieniä sekä hupsuja pentuja, ja tarinoita kertovia claaninvanhimpia. Seikkailunhaluisia sekä iloisia kissoja. Mukavia claaneja ja hyvinkeksittyjä tarinoita. Edesmenneille kissoille menoja sekä nimitysmenoja. Myöhästelyitä ja ajoissa olemisia. Pieleen menneitä juttuja sekä onnistuneita juttuja. Kaikkea löytyy. Ja haluan tästä kiittää vaan teitä! Mutta… nyt on tämän roolipelin aika loppua. Tää oli yks mun elämän parhaidta asioista, mutta täällä ei ole enään aktiivisia ihmisiä kuin muutama, eikä mullakaan ole oikein aikaa.. tää on niinkuin unohdettu, hylätty tai jätetty. Kiitos kaikille neljälle mahtavalle claanille, peltoclaanille, lehticlaanille, vaahteraclaanille sekä aamuclaanille. Kiitos myös kulkukissoille/erakoille! Te olette kaikki mulle tärkeitä enkä mä tuu koskaan unohtamaan tätä.

      Kiitos kaikille-Yöntähti:Musiikinkuuntelija

      • Anonyymi

        Loppuuko tää RP siis mähän vasta liityin! Ei PLIIIIIIS ei tää voi loppuu vielä EEIIIIIII😭😭😭 🍎🍏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuuko tää RP siis mähän vasta liityin! Ei PLIIIIIIS ei tää voi loppuu vielä EEIIIIIII😭😭😭 🍎🍏

        Valitettavasti kyllä.
        -musa


      • Siis... Mut jos me muut halutaan jatkaa tätä niin saadaanko? Ja jos ei niin voinko tehdä uuden rpn?


      • Ei se voi loppua, kyllä edea muutama akti käy vai mitä?😭


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei se voi loppua, kyllä edea muutama akti käy vai mitä?😭

        Ei tässä oo järkeä jos täällä on ehkä 4 ihmistä aktiivisena? -musa


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Siis... Mut jos me muut halutaan jatkaa tätä niin saadaanko? Ja jos ei niin voinko tehdä uuden rpn?

        Senkus jatkatte, tästä tulee varmaa heti aktiivisempi ku neoo tääl enää :/ -musa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä oo järkeä jos täällä on ehkä 4 ihmistä aktiivisena? -musa

        Älä nuoliase ennen kuin tipahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senkus jatkatte, tästä tulee varmaa heti aktiivisempi ku neoo tääl enää :/ -musa

        Tai ehkä VÄHEMMÄN akti. Tai jos jaksaisit sinnikkäästi jatkaa, niin voisihan ihmiset alkaa pallailla, kuten minä tein.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tai ehkä VÄHEMMÄN akti. Tai jos jaksaisit sinnikkäästi jatkaa, niin voisihan ihmiset alkaa pallailla, kuten minä tein.

        Mä ja Anton käydään tääl joka pävä mut ei keksitä mitään uutta..
        t. Emma


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Älä nuoliase ennen kuin tipahtaa.

        Ei tästä rpeestä tuu enään mitään. Mä tiedän sen, tämmöset jutut kestää aina hetken ja sit ne unohetaan. Kävin täällä yhessä kohtaa joka päivä, eikä tänne ollu koskaan tullu mitään uutta, vaikka mä olisin laittanut jotain


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tai ehkä VÄHEMMÄN akti. Tai jos jaksaisit sinnikkäästi jatkaa, niin voisihan ihmiset alkaa pallailla, kuten minä tein.

        Enpä usko -musa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tästä rpeestä tuu enään mitään. Mä tiedän sen, tämmöset jutut kestää aina hetken ja sit ne unohetaan. Kävin täällä yhessä kohtaa joka päivä, eikä tänne ollu koskaan tullu mitään uutta, vaikka mä olisin laittanut jotain

        Sen takia tää kai lopetetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia tää kai lopetetaan

        Anteeksi,
        En osaa kirjautua tai rekisteröityä tänne enkä ole vain pystynyt olemaan kokoontumisissa. En voi olla edes Lehtiklaanin päällikkö. En ole ollut riittävän hyvä tai aktiivinen. Hyvästi kaikille tyypeille, Lehtiklaanissa. En palaa tänne enää tälläisenäni. Jos tämä vielä jakuu Savuhampaasta tulee Lehtiklaanin päällikkö ja minusta tulee parntajaoppilas Hopeatassu.
        Terveisin Hopeatähti/Hopeausva_sk


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Siis... Mut jos me muut halutaan jatkaa tätä niin saadaanko? Ja jos ei niin voinko tehdä uuden rpn?

        Joo jatka please tulin tänne vasta🙅🏿‍♀️🙅🏿‍♀️


    • Anonyymi

      Moi haluaisin liittyä hahmolla sumutassu olen soturioppilas ja minulle on ihan sama kuka on mestarini minulla on valkoinen turkki ja pinkit silmät luon treeni on verenhimoinen ja raaka minulla ei ole ystäviä

    • Anonyymi

      Ja haluan vaahteraklaaniin🤭t :mato

    • Anonyymi

      Eiku mitkä on ne klaanit haluun valita

    • Anonyymi

      Ja sumutassu pääsi klaaniinsa(jota ei vielä tiedetä 😂)sillä tavalla että hän ei kestänyt enää hänen riiteleviä vanhempiansa joten hän karkasi kotoa ja joutui klaaniinsa reviilille ja lisää tietoa hän on hyvä taistelemisessa ja huono olemaan iloinen joten hän ei ole koskaan tuntenut iloa hän pitää muiden uhkailusta ja ei pidä tähtiklaanin kissoista hänen lempi sää on ukkonen ja lempi vuodenaika on syksy ja hän on syntynyt kesäkuun 30 hän pitää kylmistä ja raivohulluista kissoista

    • Anonyymi

      Kertokaa jos haluatte mestarikseni

    • Anonyymi

      Luin sen ihmeen klaaniesittelyn että haluun aamullaaniin

      • Anonyymi

        Haloo onko täällä ketään 👺


    • Anonyymi

      Miten voit alppis ootan sua aina testimadossa<3

    • Anonyymi

      Tää äskeinen viesti oli hännänhuiskaukselta

    • Moi, onko vielä jossain klaanisa vielä tilla tulla jos on niin olen tähtitaivas kulankirjava vihreä silmäinem naaras (kuningatar) mun vara hahmo olisi kultapiskupentu kilpikonna kuvioinen naaras Meripihkan väriset silmät (tähtitaivaan pentu)

    • Anonyymi

      Onko täällä klaaneissa vielä tilaa jos on mun hahmo ois kettuhohde naaras oranssi turkki jossa on hopeanharmaita täpliä ja meripihkan väriset silmät oon soturi

    • Anonyymi

      Voisko sumutassu hyväksyy

    • Anonyymi

      Moii saako vielä liittyä siihen klaaniin jos saa nii mä oisin ruusutassu

    • Anonyymi

      Onko ketään mä haluun liittyä vaahteraklaaniin sadekukkana jos saan liityä niin mä oon harmaa naaras kissa joka ois soturi

    • Anonyymi

      Moi eikä kukaan nää näitä viestejä

    • Anonyymi

      Pääsenkö mukaan

    • Anonyymi

      Ööö....miten tää toimii?

      ~Lehtilampi

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe