Sitä hyvää ja niitä hetkiä mitä meillä oli
https://youtube.com/shorts/CGlpnaSn7f0?feature=share
Rakastan sua anna anteeksi kaikki. Miten saan sut ikinä takaisin
En ikinä unohda
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mulle puhut oon naimisissa. Mulla on paljon ihailijoita joista en itse ole niin tietoinen joten anteeksi minunkin puoleltani.
- Anonyymi
Mulla on paha olla siitä kun mua pidetään yleisenä naisena johon kaikilla on joku suhde. 😢 Jumala auta minua.
- Anonyymi
Mulla taas paha olla kun pidetään pahana ilkeänä miehenä jota kaikki naiset välttelee ja saan täälläkin jonkun trollailuista/haukkumisista syytöksiä tai virnuilevia katseita oikeessa elämässä ja auta armias kun ja jos puolustaudun tai menetän hermoni niin saavat käännettyä kaiken niin että minä aloitin kaiken pskan.... Täälläkin on pari mustamaalaajaa jotka tiedän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas paha olla kun pidetään pahana ilkeänä miehenä jota kaikki naiset välttelee ja saan täälläkin jonkun trollailuista/haukkumisista syytöksiä tai virnuilevia katseita oikeessa elämässä ja auta armias kun ja jos puolustaudun tai menetän hermoni niin saavat käännettyä kaiken niin että minä aloitin kaiken pskan.... Täälläkin on pari mustamaalaajaa jotka tiedän...
Ikävää sekin 😢
- Anonyymi
Et palstalla ainakaan saa
- Anonyymi
Sua ja anna sanojen väliin pilkku
- Anonyymi
Takaisin sanan jälkeen ei välttämättä kysymysmerkkiä jos ei halua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1594989Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203601Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603401Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382897Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1042655Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie272054Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191895Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101745Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1541505Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111502