Sitä hyvää ja niitä hetkiä mitä meillä oli
https://youtube.com/shorts/CGlpnaSn7f0?feature=share
Rakastan sua anna anteeksi kaikki. Miten saan sut ikinä takaisin
En ikinä unohda
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mulle puhut oon naimisissa. Mulla on paljon ihailijoita joista en itse ole niin tietoinen joten anteeksi minunkin puoleltani.
- Anonyymi
Mulla on paha olla siitä kun mua pidetään yleisenä naisena johon kaikilla on joku suhde. 😢 Jumala auta minua.
- Anonyymi
Mulla taas paha olla kun pidetään pahana ilkeänä miehenä jota kaikki naiset välttelee ja saan täälläkin jonkun trollailuista/haukkumisista syytöksiä tai virnuilevia katseita oikeessa elämässä ja auta armias kun ja jos puolustaudun tai menetän hermoni niin saavat käännettyä kaiken niin että minä aloitin kaiken pskan.... Täälläkin on pari mustamaalaajaa jotka tiedän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas paha olla kun pidetään pahana ilkeänä miehenä jota kaikki naiset välttelee ja saan täälläkin jonkun trollailuista/haukkumisista syytöksiä tai virnuilevia katseita oikeessa elämässä ja auta armias kun ja jos puolustaudun tai menetän hermoni niin saavat käännettyä kaiken niin että minä aloitin kaiken pskan.... Täälläkin on pari mustamaalaajaa jotka tiedän...
Ikävää sekin 😢
- Anonyymi
Et palstalla ainakaan saa
- Anonyymi
Sua ja anna sanojen väliin pilkku
- Anonyymi
Takaisin sanan jälkeen ei välttämättä kysymysmerkkiä jos ei halua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895