Sitä hyvää ja niitä hetkiä mitä meillä oli
https://youtube.com/shorts/CGlpnaSn7f0?feature=share
Rakastan sua anna anteeksi kaikki. Miten saan sut ikinä takaisin
En ikinä unohda
7
85
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mulle puhut oon naimisissa. Mulla on paljon ihailijoita joista en itse ole niin tietoinen joten anteeksi minunkin puoleltani.
- Anonyymi
Mulla on paha olla siitä kun mua pidetään yleisenä naisena johon kaikilla on joku suhde. 😢 Jumala auta minua.
- Anonyymi
Mulla taas paha olla kun pidetään pahana ilkeänä miehenä jota kaikki naiset välttelee ja saan täälläkin jonkun trollailuista/haukkumisista syytöksiä tai virnuilevia katseita oikeessa elämässä ja auta armias kun ja jos puolustaudun tai menetän hermoni niin saavat käännettyä kaiken niin että minä aloitin kaiken pskan.... Täälläkin on pari mustamaalaajaa jotka tiedän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas paha olla kun pidetään pahana ilkeänä miehenä jota kaikki naiset välttelee ja saan täälläkin jonkun trollailuista/haukkumisista syytöksiä tai virnuilevia katseita oikeessa elämässä ja auta armias kun ja jos puolustaudun tai menetän hermoni niin saavat käännettyä kaiken niin että minä aloitin kaiken pskan.... Täälläkin on pari mustamaalaajaa jotka tiedän...
Ikävää sekin 😢
- Anonyymi
Et palstalla ainakaan saa
- Anonyymi
Sua ja anna sanojen väliin pilkku
- Anonyymi
Takaisin sanan jälkeen ei välttämättä kysymysmerkkiä jos ei halua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760