Sitä hyvää ja niitä hetkiä mitä meillä oli
https://youtube.com/shorts/CGlpnaSn7f0?feature=share
Rakastan sua anna anteeksi kaikki. Miten saan sut ikinä takaisin
En ikinä unohda
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mulle puhut oon naimisissa. Mulla on paljon ihailijoita joista en itse ole niin tietoinen joten anteeksi minunkin puoleltani.
- Anonyymi
Mulla on paha olla siitä kun mua pidetään yleisenä naisena johon kaikilla on joku suhde. 😢 Jumala auta minua.
- Anonyymi
Mulla taas paha olla kun pidetään pahana ilkeänä miehenä jota kaikki naiset välttelee ja saan täälläkin jonkun trollailuista/haukkumisista syytöksiä tai virnuilevia katseita oikeessa elämässä ja auta armias kun ja jos puolustaudun tai menetän hermoni niin saavat käännettyä kaiken niin että minä aloitin kaiken pskan.... Täälläkin on pari mustamaalaajaa jotka tiedän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas paha olla kun pidetään pahana ilkeänä miehenä jota kaikki naiset välttelee ja saan täälläkin jonkun trollailuista/haukkumisista syytöksiä tai virnuilevia katseita oikeessa elämässä ja auta armias kun ja jos puolustaudun tai menetän hermoni niin saavat käännettyä kaiken niin että minä aloitin kaiken pskan.... Täälläkin on pari mustamaalaajaa jotka tiedän...
Ikävää sekin 😢
- Anonyymi
Et palstalla ainakaan saa
- Anonyymi
Sua ja anna sanojen väliin pilkku
- Anonyymi
Takaisin sanan jälkeen ei välttämättä kysymysmerkkiä jos ei halua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108